Προβολη σε νέα σελίδα
318635 - Διαχείριση αιτημάτων/καταγγελιών για ταχυδρομικές υπηρεσίεςΈναρξηΕκκίνηση διαδικασίαςΕπιλογήΠαραλαβή καταγγελίας ψηφιακάΠαραλαβή καταγγελίας μέσω emailΠαραλαβή καταγγελίας δια ζώσης ή ταχυδρομικώςΠρωτοκόλληση καταγγελίαςκαι χρεωσή της στον αρμόδιο υπάλληλοΑξιολόγηση καταγγελίαςΕπιλογήΑποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος προς τον καταγγέλλοντα λόγω ελλείψεων στοιχείων ή αναρμοδιότητας ΕΕΤΤΛήξηΕπιστροφή γιαεπαναχρέωση σε αρμόδιο τμήμαΛήξηΚαταχώρηση καταγγελίας στο σύστημα ΕΡΜΗΣ και αποστολή στον Πάροχο με κοινοποίηση στον καταγγέλλοντα.Εξέταση καταγγελίας από τον ΠάροχοΕνημέρωση καταγγέλλοντα και ΕΕΤΤ μετην απάντησητου ΠαρόχουΟλοκλήρωση καταγγελίας στο σύστημα διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣΠεραιτέρω διερεύνηση από την ΕΕΤΤΕπιλογήΜη διαπίστωση παράβασηςΛήξηΉπια ευρήματα καιαποστολή επιστολής συμμόρφωσης στον ΠάροχοΛήξηΣοβαρά ευρήματα και έναρξη ελέγχου ΠαρόχουΛήξηΑρχείο μετοαντίγραφοvoucher καιοποιοδήποτε...