Προβολη σε νέα σελίδα
332143 - Διαχείριση αιτημάτων/καταγγελιών για ηλεκτρονικές επικοινωνίεςΈναρξηΕκκίνηση διαδικασίαςΕπιλογήΠαραλαβή καταγγελίας ψηφιακάΠαραλαβή καταγγελίας μέσω emalΠαραλαβή καταγγελίας δια ζώσης ή ταχυδρομικώςΠρωτοκόλληση καταγγελίαςκαι χρέωσή της στον αρμόδιο υπάλληλοΑξιολόγηση καταγγελίαςΕπιλογήΑποστολή πρότυπης επιστολής προς καταγγέλλοντα λόγω ελλείψεων στοιχείων ή αναρμοδιότητας ΕΕΤΤΛήξηΕπιστροφή γιαεπαναχρέωση σε αρμόδιο τμήμαΛήξηΑποστολή απαντητικής επιστολής στον καταγγέλλοντα σε ερώτηση που αφορά τηνΕΕΤΤΛήξηΚαταχώρηση καταγγελίας στο σύστημα ΕΡΜΗΣ και αποστολή στον ΠάροχοΕξέταση καταγγελίας από τον ΠάροχοΕνημέρωση καταγγέλλοντα και ΕΕΤΤ για την απάντηση τουΠαρόχου μέσωτου συστήματος ΕΡΜΗΣΛήξηΟποιοδήποτεαποδεικτικόστοιχείο(έγγραφα,αντίγραφα,...