Προβολη σε νέα σελίδα
883825 - Διαχείριση παραπόνων επιβατών σιδηροδρομικών γραμμώνΈναρξηΠαραλαβή της φόρμας παραπόνου καιυποστηρικτικών εγγράφων από τη Ρυθμιστική Αρχή ΣιδηροδρόμωνΔιαχείριση παραπόνου - καταγγελίαςΕπιλογήΑβάσιμο Παράπονο - Ενημέρωση ΕπιβάτηΑναζήτηση απάντησης παραπόνου από σιδηροδρομική επιχείρησηΑξιολόγηση απάντησης σιδηροδρομικής επιχείρησηςΛήξηΟλοκλήρωση ΔιαδικασίαςΛήξηΑπάντησητηςσιδηροδρομικήςεταιρίας....Αντίγραφοεισιτηρίου....Φωτογραφικόυλικό πουσχετίζεταιμε τηνκαταγγελλόμενη...