Κανονισμός Ενιαίας Διαχείρισης Καταγγελιών και Παραπόνων από τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.)

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



73074023-a7ee-4129-8bd9-f56b00fa272d 737423

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

0 έως 1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

60 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην ενιαία διαχείριση των καταγγελιών και των παραπόνων, καθώς και στη συλλογή των θετικών εντυπώσεων που υποβάλλονται από τους λήπτες/τριες υπηρεσιών υγείας στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και αφορούν σε οποιαδήποτε πτυχή των παρεχόμενων υπηρεσιών. Απευθύνεται σε δημόσιους υπαλλήλους και λοιπούς πολίτες.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΛΗΠΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. Επίσης πρόσθετο σημείο εξυπηρέτησης είναι και οι Υγειονομικές Περιφέρειες (Υ.Πε.).

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Οι λήπτες/τριες υπηρεσιών υγείας μπορούν να υποβάλλουν καταγγελία ή παράπονο και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Αυτοτελούς Τμήματος Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας του Υπουργείου Υγείας: rΙights@moh.gov.gr Ισχύουν οι προβλεπόμενες προθεσμίες με βάσει τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, Ν. 2690/1999 (Α΄ 45)

Τελευταία ενημέρωση

07/04/2025

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Έντυπο Υποβολής Καταγγελιών/Παραπόνων

Σημειώσεις

Έντυπα υποβολής καταγγελιών ή παραπόνων, καθώς και έντυπα θετικών εντυπώσεων είναι διαθέσιμα στο Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ., στο Κεντρικό Πρωτόκολλο και στην ιστοσελίδα του νοσοκομείου.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο, Έγγραφο περί νόμιμης εκπροσώπισης

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Κανονισμός ενιαίας διαχείρισης καταγγελιών και παραπόνων από τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.) στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ.

            Επίσημος τίτλος

            Διαδικασία ενιαίας διαχείρισης καταγγελιών και παραπόνων από τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.) στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ.

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              Δήλωση (έντυπο), Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Αμφιστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη

              ,,,


            • 1 Εννόμου συμφέροντος Την καταγγελία ή το παράπονο υποβάλλει σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή ή προφορικά ο λήπτης/τρια υπηρεσιών υγείας, χωρίς να συνοδεύεται απαραιτήτως από αποδεικτικά στοιχεία, με την οποία διατυπώνει ή εκφράζει την αρνητική εμπειρία του/της από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας ή/και παρέχονται σοβαρές ενδείξεις ότι στοιχειοθετείται ή ενδέχεται να στοιχειοθετείται παράβαση της εθνικής ή/και της ενωσιακής νομοθεσίας περί της προστασίας των δικαιωμάτων των ληπτών/τριών υπηρεσιών υγείας.

              Όχι Όχι

            • 2 Νόμιμης εκπροσώπησης Όταν την καταγγελία ή το παράπονο υποβάλλει στο νοσοκομείο ο νόμιμος εκπρόσωπος του/της λήπτη/τριας, προκειμένου να διερευνηθεί και να διεκπεραιωθεί η καταγγελία ή το παράπονο και να λάβει σχετική ενημέρωση ο λήπτης/τρια, ζητείται εξουσιοδότηση.

              Ναι Ναι

            • 1 Εξουσιοδότηση

              Σχετικός σύνδεσμος: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-exousiodoteses

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

              Σχετιζόμενη διαδικασία: Εξουσιοδότηση και ηλεκτρονική εξουσιοδότηση

              Σημειώσεις: Σε περίπτωση που ο καταγγέλλων εκπροσωπείται από τρίτο πρόσωπο θα ζητηθεί εξουσιοδότηση και ταυτότητα από το νόμιμο εκπρόσωπό του.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Ναι

              Προϋπόθεση δικαιολογητικού: Νόμιμης εκπροσώπησης

              Όχι 3070

            • Κανονισμός 679 2016

              Περιγραφή Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων).

              ΑΔΑ https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679&qid=1742981863024

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο, της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2020/20200100184.pdf

            • Νόμος 4624 2019 137 Α

              Περιγραφή «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2019/20190100137.pdf

            • Νόμος 4461 2017 38 Α

              Περιγραφή «Μεταρρύθμιση της Διοικητικής Οργάνωσης των υπηρεσιών ψυχικής υγείας, Κέντρα Εμπειρογνωμοσύνης σπάνιων και πολύπλοκων νοσημάτων, τροποποίηση συνταξιοδοτικών ρυθμίσεων του ν. 4387/2016 και άλλες διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2017/20170100038.pdf

            • Νόμος 33, 59-61 4368 2016 21 Α

              Περιγραφή «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2016/20160100021.pdf

            • Νόμος 7, 12-13 4325 2015 47 Α

              Περιγραφή Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2015/20150100047.pdf

            • Νόμος 4272 2014 145 Α

              Περιγραφή «Προσαρμογή στο εθνικό δίκαιο της Εκτελεστικής Οδηγίας 2012/25/ΕΕ της Επιτροπής της 9ης Οκτωβρίου 2012 για τη θέσπιση διαδικασιών ενημέρωσης σχετικά με την ανταλλαγή, μεταξύ των κρατών-μελών, ανθρωπίνων οργάνων που προορίζονται για μεταμόσχευση - Ρυθμίσεις για την Ψυχική Υγεία και την Ιατρικώς Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή και λοιπές διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2014/20140100145.pdf

            • Νόμος 7 4213 2013 261 Α

              Περιγραφή «Προσαρμογή της εθνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2011/24/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 9ης Μαρτίου 2011 περί εφαρμογής των δικαιωμάτων των ασθενών στο πλαίσιο της διασυνοριακής υγειονομικής περίθαλψης (188/45/4.4.2011) και άλλες διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2013/20130100261.pdf

            • Νόμος 3528 2007 26 Α

              Περιγραφή «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.», όπως ισχύει.

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2007/20070100026.pdf

            • Νόμος 3418 2005 287 Α

              Περιγραφή «Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2005/20050100287.pdf

            • Νόμος 18 3293 2004 231 Α

              Περιγραφή «Πολυκλινική Ολυμπιακού Χωριού, Συνήγορος Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και λοιπές διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2004/20040100231.pdf

            • Νόμος 6 2889 2001 37 Α

              Περιγραφή «Βελτίωση και εκσυγχρονισμός του Εθνικού Συστήματος Υγείας και άλλες διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2001/20010100037.pdf

            • Νόμος 2 2716 1999 96 Α

              Περιγραφή «Ανάπτυξη και εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών ψυχικής υγείας και άλλες διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/1999/19990100096.pdf

            • Νόμος 2690 1999 45 Α

              Περιγραφή «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/1999/19990100045.pdf

            • Νόμος 2619 1998 132 Α

              Περιγραφή «Κύρωση της Σύμβασης του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας του ατόμου σε σχέση με τις εφαρμογές της βιολογίας και της ιατρικής: Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και τη Βιοϊατρική».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/1998/19980100132.pdf

            • Νόμος 2519 1997 165 Α

              Περιγραφή «Ανάπτυξη και εκσυγχρονισμός του Εθνικού Συστήματος Υγείας, οργάνωση των υγειονομικών υπηρεσιών, ρυθμίσεις για το φάρμακο και άλλες διατάξεις».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/1997/19970100165.pdf

            • Νόμος 47 2071 1992 123 Α

              Περιγραφή «Εκσυγχρονισμός και Οργάνωση Συστήματος Υγείας».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/1992/19920100123.pdf

            • Προεδρικό Διάταγμα 121 2017 148 Α

              Περιγραφή «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2017/20170100148.pdf

            • Προεδρικό Διάταγμα 28 2015 34 Α

              Περιγραφή «Κωδικοποίηση διατάξεων για την πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα και στοιχεία».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2015/20150100034.pdf

            • Προεδρικό Διάταγμα 25 2014 44 Α

              Περιγραφή «Ηλεκτρονικό Αρχείο και Ψηφιοποίηση εγγράφων».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2014/20140100044.pdf

            • Προεδρικό Διάταγμα 216 2001 167 Α

              Περιγραφή «Κώδικας Νοσηλευτικής Δεοντολογίας».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2001/20010100167.pdf

            • Υπουργική Απόφαση 5 45180 ΕΞ 2021 6095 Β

              Περιγραφή «Εκδοση Ηλεκτρονικών Δημοσίων Εγγράφων.

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2021/20210206095.pdf

            • Υπουργική Απόφαση Α3δ/Γ.Π. οικ.10976 2017 662 Β

              Περιγραφή Α3δ/Γ.Π. οικ.10976/2017 «Πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας του Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας των Νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ.».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2017/20170200662.pdf

            • Υπουργική Απόφαση Α3(γ)/ΓΠ/οικ.25132 2016 908 Β

              Περιγραφή «Ρυθμίσεις για τη διασφάλιση της πρόσβασης των ανασφάλιστων στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας».

              Νομικές παραπομπές https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2016/20160200908.pdf

            • 1 Υποβολή των καταγγελιών και των παραπόνων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι καταγγελίες ή τα παράπονα υποβάλλονται γραπτά ή προφορικά, επώνυμα ή ανώνυμα, με τη φυσική αυτοπρόσωπη παρουσία του/της λήπτη/τριας υπηρεσιών υγείας ή του νόμιμου εκπροσώπου του/της ή με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο.

              Σημειώσεις Καταγγελίες ή παράπονα που υποβάλλονται στο Υπουργείο Υγείας και αφορούν σε συγκεκριμένο νοσοκομείο, προωθούνται σε αυτό μέσω του Αυτοτελούς Τμήματος Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας, με κοινοποίηση στον/στην καταγγέλλοντα/ουσα. Ομοίως, καταγγελίες ή παράπονα που υποβάλλονται στη Διοίκηση οποιασδήποτε Υγειονομικής Περιφέρειας (Δ.Υ.Πε.) προωθούνται στο νοσοκομείο στο οποίο αφορούν, μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών σε Θέματα Υγείας, με κοινοποίηση στον/στην καταγγέλλοντα/ουσα.

              Όχι Όχι


            • 2 Υποβολή προφορικής καταγγελίας ή παραπόνου και διευθέτηση των διαφορών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Κατά την υποβολή προφορικής καταγγελίας ή παραπόνου, το Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ. παρεμβαίνει στις αντίστοιχες υπηρεσίες του νοσοκομείου για την ομαλή διευθέτηση των διαφορών που προκύπτουν, όπου αυτό είναι εφικτό και υποχρεούται να ενημερώσει τον/την λήπτη/τρια για τη δυνατότητα γραπτής υποβολής αυτής/αυτού, επώνυμα ή ανώνυμα.

              Σημειώσεις Το Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ. οφείλει να παρέχει πλήρη ενημέρωση στον/στην λήπτη/τρια υπηρεσιών υγείας σχετικά με τον τρόπο υποβολής της καταγγελίας ή του παραπόνου εντός του νοσοκομείου. Παράλληλα, οφείλει να τον/την ενημερώνει για τη δυνατότητα και τη διαδικασία υποβολής αυτών σε αρμόδιες Επιτροπές, καθώς και για τη δυνατότητα και τη διαδικασία προσφυγής σε ελεγκτικές αρχές, όπως στον Συνήγορο του Πολίτη και την Εθνική Αρχή Διαφάνειας.

              Ναι Ναι


            • 3 Υποβολή γραπτής καταγγελίας ή παραπόνου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο/Η λήπτης/τρια αφού συμπληρώσει το έντυπο καταγγελιών/παραπόνων, το υποβάλλει στο Γενικό Πρωτόκολλο του νοσοκομείου με φυσική αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω του νόμιμου εκπροσώπου του/της ή με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο.

              Σημειώσεις Οι γραπτές καταγγελίες ή παράπονα λαμβάνουν, αναλόγως, αριθμό εμπιστευτικού ή γενικού πρωτοκόλλου, χρεώνονται στο Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ. και κοινοποιούνται στον/στην Αναπληρωτή/τρια Διοικητή/τρια ή στον/στην Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του νοσοκομείου, κατά περίπτωση. Έντυπα υποβολής καταγγελιών ή παραπόνων, καθώς και έντυπα θετικών εντυπώσεων είναι διαθέσιμα στο Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ., στο Κεντρικό Πρωτόκολλο και στην ιστοσελίδα του νοσοκομείου.

              Ναι Όχι


            • 4 Αρχειοθέτηση της γραπτής καταγγελίας ή του παραπόνου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Στην περίπτωση που το περιεχόμενο της γραπτής καταγγελίας ή του παραπόνου κριθεί από το Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ., ως αόριστο ή ακατάληπτο, εμφανώς παράλογο, επαναλαμβανόμενο κατά τρόπο καταχρηστικό, η καταγγελία ή το παράπονο τίθεται στο αρχείο.

              Σημειώσεις Στην περίπτωση που το περιεχόμενο της γραπτής καταγγελίας ή του παραπόνου κριθεί από το Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ., με τη συνδρομή των αρμόδιων υπηρεσιών (νομική, ιατρική, νοσηλευτική υπηρεσία, κ.ά.), όπου αυτό απαιτείται, ως: α. αόριστο ή ακατάληπτο, ζητούνται από τον καταγγέλλοντα επιπρόσθετα στοιχεία και εφόσον δεν υπάρξει επαρκής ανταπόκριση εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, η καταγγελία ή το παράπονο τίθεται στο αρχείο, β. εμφανώς παράλογο, η καταγγελία ή το παράπονο τίθεται στο αρχείο, και γ. επαναλαμβανόμενο κατά τρόπο καταχρηστικό, η καταγγελία ή το παράπονο τίθεται στο αρχείο, εφόσον έχει προηγουμένως επισταμένως διερευνηθεί και επανειλημμένως απαντηθεί. Σε περίπτωση που ο καταγγέλλων υποβάλει εγγράφως δήλωση εναντίωσης στην επεξεργασία των δεδομένων του, παύει να είναι εφικτή η διερεύνηση της υπόθεσή του και η καταγγελία τίθεται στο αρχείο.

              Ναι Όχι


            • 5 Ενημέρωση του/της καταγγέλοντος/ουσας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητής/τρια

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Περιγραφή Σε κάθε περίπτωση ο/η καταγγέλλων/ουσα ενημερώνεται γραπτώς για την τελική έκβαση της υπόθεσής του, αναφορικά με την περάτωση της διαδικασίας και την αρχειοθέτηση της καταγγελίας ή του παραπόνου.

              Σημειώσεις Το σχετικό έγγραφο είτε παραλαμβάνεται από τους δικαιούχους ή τους νόμιμους εκπροσώπους τους με τη φυσική παρουσία τους από την αρμόδια υπηρεσία του νοσοκομείου είτε αποστέλλεται σε αυτούς με συστημένη επιστολή ή μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, όπου αυτό είναι εφικτό.

              Ναι Ναι


            • 6 Σύνταξη εγγράφου προς τον/την καταγγελλόμενο/η και τους ιεραρχικά εμπλεκόμενους.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ. συντάσσει έγγραφο προς τον/την καταγγελλόμενο/η και τους ιεραρχικά εμπλεκόμενους, με το οποίο ζητείται η διατύπωση των απόψεών τους και η παροχή διευκρινίσεων επί του θέματος. Συγχρόνως, τους γνωστοποιείται η καταγγελία ή το παράπονο, προκειμένου να λάβουν γνώση του περιεχομένου αυτής/αυτού.

              Σημειώσεις Για τη συλλογή των αναγκαίων στοιχείων και κάθε είδους λεπτομέρειας που θα διευκολύνει τη διερεύνηση της καταγγελίας ή του παραπόνου και την επιβεβαίωση των πραγματικών περιστατικών (εισιτήρια, εξιτήρια, χρόνος αναμονής για εξέταση, σημεία επαφής του/της λήπτη/τριας με τα Τμήματα του νοσοκομείου κ.ά.), το Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ. έχει πρόσβαση στις βάσεις δεδομένων και στα αρχεία (φυσικά και ηλεκτρονικά) όλων των Τμημάτων του νοσοκομείου, κατ’ εφαρμογή της παρ. 4 του άρθρου 1 της υπ’ αρ. Α3δ/Γ.Π.οικ. 10976/02.03.2017 (Β’ 662) υ.α.

              Ναι Όχι


            • 7 Παρακολούθηση της πορείας της καταγγελίας ή του παραπόνου και σύνταξη απαντητικού εγγράφου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Αφορά στη συλλογή των απαραίτητων στοιχείων και στην παράθεση των απαραίτητων διευκρινίσεων και απόψεων επί του θέματος από το σύνολο των εμπλεκόμενων μερών, καθώς και στη σύνταξη σχετικού απαντητικού εγγράφου προς τον/την καταγγέλλοντα/ουσα.

              Σημειώσεις Το Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ. συντάσσει σχετικό εισηγητικό έγγραφο που προωθείται στον/στην Αναπληρωτή/τρια Διοικητή/τρια ή τον/την Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, κατά περίπτωση. Ο/Η Αναπληρωτής/τρια Διοικητής/τρια ή ο/η Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου δύναται να: α. Εγκρίνει το εισηγητικό έγγραφο και η διαδικασία διερεύνησης της καταγγελίας ή του παραπόνου περατώνεται. β. Ζητήσει από το Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ. την περαιτέρω διερεύνηση του θέματος. γ. Προτείνει στον Διοικητή του νοσοκομείου να διατάξει, ως πειθαρχικός προϊστάμενος, τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης ή ένορκης διοικητικής εξέτασης για την ενδελεχή διερεύνηση του θέματος, σε περίπτωση που συντρέχουν ενδείξεις για τη διάπραξη πειθαρχικού παραπτώματος.

              Ναι Όχι


            • 8 Ενημέρωση του/της καταγγέλλοντος/ουσας για την τελική έκβαση της υπόθεσής του/της

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητής/τρια

              Τρόπος Υλοποίησης Υπογραφή

              Περιγραφή Σε κάθε περίπτωση ο/η καταγγέλλων/ουσα ενημερώνεται γραπτώς για την τελική έκβαση της υπόθεσής του. Το σχετικό έγγραφο είτε παραλαμβάνεται από τους δικαιούχους ή τους νόμιμους εκπροσώπους τους με τη φυσική παρουσία τους από την αρμόδια υπηρεσία του νοσοκομείου είτε αποστέλλεται σε αυτούς με συστημένη επιστολή ή μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, όπου αυτό είναι εφικτό.

              Σημειώσεις Έγγραφες θετικές εντυπώσεις, επώνυμες ή ανώνυμες, που υποβάλλονται στο νοσοκομείο με κάθε πρόσφορο μέσο, χρεώνονται στο Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ. λαμβάνουν, αναλόγως, αριθμό εμπιστευτικού ή γενικού πρωτοκόλλου και κοινοποιούνται στους άμεσα ενδιαφερόμενους, καθώς και στον/στην Αναπληρωτή/τρια Διοικητή/τρια ή τον/την Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του νοσοκομείου, κατά περίπτωση.

              Ναι Ναι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.