Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(12 ενδιάμεσες εκδόσεις από 6 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=8afee0f2-1636-480b-81ea-da112bea6501
 
|process_id=802163
 
 
|process_official_title=Παροχή διοικητικής πληροφόρησης και συνδρομής σε Έλληνες πολίτες, μονίμους κατοίκους εξωτερικού, από προξενικές αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών με τηλεδιάσκεψη
 
|process_official_title=Παροχή διοικητικής πληροφόρησης και συνδρομής σε Έλληνες πολίτες, μονίμους κατοίκους εξωτερικού, από προξενικές αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών με τηλεδιάσκεψη
 
|process_alternative_titles=myCONSULlive, myCONSULlive.gov.gr
 
|process_alternative_titles=myCONSULlive, myCONSULlive.gov.gr
Γραμμή 8: Γραμμή 6:
 
|process_org_owner=66797
 
|process_org_owner=66797
 
|process_provision_org_owner_directory=265425
 
|process_provision_org_owner_directory=265425
|process_provision_org_directory=ΠΡΟΞΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
+
|process_provision_org_group_remote=8579
|process_provided_language=Ελληνικά
+
|process_provision_org_group=8210, 3777
 +
|process_provision_org_directory=Προξενικές αρχές, Υπουργείο Εξωτερικών.
 +
|process_estimated_implementation_duration_max=PT30M
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 +
|process_output_type=Άλλο
 
|process_source=gov.gr
 
|process_source=gov.gr
 
|process_provided_to=Πολίτες
 
|process_provided_to=Πολίτες
|process_tax_type=Αιτήσεις
+
|process_tax_type=Ραντεβού
 
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 
|process_sdg_resource=Άλλο
 
|process_sdg_resource=Άλλο
Γραμμή 23: Γραμμή 24:
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
|process_total_duration_steps_digital_min=7200
+
|process_total_duration_steps_digital_min=7710
|process_total_duration_steps_digital_max=21600
+
|process_total_duration_steps_digital_max=20860
|process_cost_min=0
+
|process_cost_min=0.00
|process_cost_max=0
+
|process_cost_max=0.00
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
Γραμμή 32: Γραμμή 33:
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
|process_evidence_total_number=2
+
|process_evidence_total_number=1
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
Γραμμή 53: Γραμμή 54:
 
β) ο τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου από την Προξενική Αρχή (ταχυδρομικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
 
β) ο τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου από την Προξενική Αρχή (ταχυδρομικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
 
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
 
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
 +
|process_uuid=8afee0f2-1636-480b-81ea-da112bea6501
 +
|process_id=802163
 +
|process_estimated_implementation_duration=1800
 
|process_interval=Αιτούμενη
 
|process_interval=Αιτούμενη
|process_validity_duration=-1
 
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 73: Γραμμή 76:
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_name=Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.
 
|process_conditions_name=Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.
}}
 
{{process conditions
 
|process_conditions_num_id=4
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Ταυτοπροσωπίας
 
|process_conditions_name=Επίδειξη του ταυτοποιητικού εγγράφου του εξυπηρετούμενου στην κάμερα για έλεγχο από τον υπάλληλο.
 
}}
 
{{process evidences cost
 
|process_evidence_cost_num_id=1
 
|process_evidence_cost_alternative=Όχι
 
|process_evidence_cost_type=Τέλος
 
|process_evidence_cost_description=Η διαδικασία του προγραμματισμού ψηφιακού ραντεβού για εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης δεν έχει κόστος. Ωστόσο, οι υπηρεσίες που παρέχονται κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης χρεώνονται. Για την είσπραξη των προξενικών τελών του ν. 2949/2001 κατά την εκτέλεση ή επιχείρηση πράξεων και ενεργειών από τις αρχές της Εξωτερικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Εξωτερικών στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης, δύνανται να χρησιμοποιούνται ως τρόποι πληρωμής οι κάτωθι:
 
α) κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό,
 
β) τραπεζική ή ταχυδρομική επιταγή,
 
γ) e-παράβολο (για χώρες SEPA ή όπου αυτό προβλέπεται) και
 
δ) χρήση χρεωστικής κάρτας.
 
|process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking)
 
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_num_id=1
|process_evidence_type=7475
+
|process_evidence_type=2244
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_description=Κωδικοί - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet) για τον προγραμματισμό του ραντεβού.
 
|process_evidence_note=Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έγινε η κράτηση.
 
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=2
 
|process_evidence_type=5233
 
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
Γραμμή 107: Γραμμή 85:
 
|process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
 
|process_evidence_description=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
 +
|process_evidence_note=Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έγινε η κράτηση.
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 134: Γραμμή 113:
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_url=https://mycosnullive.gov.gr
 
|process_step_digital_url=https://mycosnullive.gov.gr
|process_step_digital_duration_min=30
+
|process_step_digital_duration_min=PT30S
|process_step_digital_duration_max=60
+
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών. Εναλλακτικά πληκτρολογεί https://myconsullive.gov.gr στον φυλλομετρητή του.
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών. Εναλλακτικά πληκτρολογεί https://myconsullive.gov.gr στον φυλλομετρητή του.
 
}}
 
}}
Γραμμή 146: Γραμμή 125:
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=10
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=30
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
|process_step_digital_description=Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
 
|process_step_digital_description=Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
 
|process_step_digital_note=Σε περίπτωση που το πρόσωπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο, αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
 
|process_step_digital_note=Σε περίπτωση που το πρόσωπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο, αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
Γραμμή 159: Γραμμή 138:
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=10
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=30
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
|process_step_digital_description=Από την παρεχόμενη λίστα, ο αιτών πρώτα επιλέγει την επιθυμητή γεωγραφική περιοχή και στη συνέχεια την επιθυμητή Προξενική Αρχή, με την οποία θέλει να προγραμματίσει ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης.
 
|process_step_digital_description=Από την παρεχόμενη λίστα, ο αιτών πρώτα επιλέγει την επιθυμητή γεωγραφική περιοχή και στη συνέχεια την επιθυμητή Προξενική Αρχή, με την οποία θέλει να προγραμματίσει ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης.
 
}}
 
}}
Γραμμή 171: Γραμμή 150:
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=10
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=30
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.
 
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.
 
}}
 
}}
Γραμμή 183: Γραμμή 162:
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=60
+
|process_step_digital_duration_min=PT1M
|process_step_digital_duration_max=120
+
|process_step_digital_duration_max=PT2M
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή στο φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα, καταχωρίζει:
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή στο φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα, καταχωρίζει:
 
α) ονοματεπώνυμο,
 
α) ονοματεπώνυμο,
Γραμμή 206: Γραμμή 185:
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
|process_step_digital_duration_min=30
+
|process_step_digital_duration_min=PT30S
|process_step_digital_duration_max=60
+
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 +
|process_step_digital_description=Ενημέρωση χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 219: Γραμμή 199:
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=5
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
}}
 
}}
Γραμμή 233: Γραμμή 213:
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=5
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
}}
 
}}
Γραμμή 245: Γραμμή 225:
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=5
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Οριστικοποίηση της κράτησης
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 255: Γραμμή 236:
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_min=5
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 
|process_step_digital_description=Η υπηρεσία αποστέλλει, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώθηκε, επιβεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
 
|process_step_digital_description=Η υπηρεσία αποστέλλει, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώθηκε, επιβεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
 
}}
 
}}
Γραμμή 269: Γραμμή 250:
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=5
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
 
α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 
α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
Γραμμή 286: Γραμμή 267:
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=10
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=30
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
 
α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 
α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
Γραμμή 300: Γραμμή 281:
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=7200
+
|process_step_digital_duration_min=PT2H
|process_step_digital_duration_max=18000
+
|process_step_digital_duration_max=PT5H
 
|process_step_digital_description=Η Προξενική Αρχή αποστέλει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώθηκε  μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με το οποίο ενημερώνει τον εξυπηρετούμενο για τα δικαιολογητικά που απαιτείται να προσκομίσει, τον τρόπο καταβολής των τελών και άλλες λεπτομέρειες.
 
|process_step_digital_description=Η Προξενική Αρχή αποστέλει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώθηκε  μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με το οποίο ενημερώνει τον εξυπηρετούμενο για τα δικαιολογητικά που απαιτείται να προσκομίσει, τον τρόπο καταβολής των τελών και άλλες λεπτομέρειες.
 
}}
 
}}
Γραμμή 311: Γραμμή 292:
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_min=10
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=30
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
|process_step_digital_description=Ο εξυπηρετούμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.
 
|process_step_digital_description=Ο εξυπηρετούμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.
 
}}
 
}}
Γραμμή 320: Γραμμή 301:
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_title=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
 
|process_step_digital_title=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
|process_step_digital_duration_min=30
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_max=60
+
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 +
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 
|process_step_digital_description=Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του εξυπηρετούμενου με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού του εγγράφου.
 
|process_step_digital_description=Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του εξυπηρετούμενου με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού του εγγράφου.
 
}}
 
}}
Γραμμή 330: Γραμμή 313:
 
|process_step_digital_title=Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
 
|process_step_digital_title=Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_min=300
+
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
|process_step_digital_duration_max=2400
+
|process_step_digital_duration_min=PT5M
 +
|process_step_digital_duration_max=PT40M
 
|process_step_digital_description=Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
 
|process_step_digital_description=Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 12:05, 6 Δεκεμβρίου 2023



8afee0f2-1636-480b-81ea-da112bea6501 802163

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Προξενεία, Προξενικές αρχές, Υπουργείο Εξωτερικών., ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

6 ώρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή. Η υπηρεσία myCONSULlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από εξειδικευμένο υπάλληλο Προξενικής Αρχής του Υπουργείου Εξωτερικών μέσω τηλεδιάσκεψη και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Προξενικές αρχές, Υπουργείο Εξωτερικών.

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι


Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών

Σημειώσεις

Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:

α) ονοματεπώνυμο, β) πατρώνυμο ή/και μητρώνυμο, γ) ηλεκτρονική διεύθυνση (email), δ) τηλέφωνο επικοινωνίας, ε) διεύθυνση κατοικίας στην αλλοδαπή, στ) ημερομηνία γέννησης, ζ) τόπος γέννησης, η) αριθμός δελτίου ταυτότητας (Α.Δ.Τ.) ή διαβατηρίου Επιπροσθέτως, θα πρέπει να επιλεγούν: α) ο τρόπος πληρωμής, β) ο τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου από την Προξενική Αρχή (ταχυδρομικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).

Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr).

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            myCONSULlive, myCONSULlive.gov.gr

            Επίσημος τίτλος

            Παροχή διοικητικής πληροφόρησης και συνδρομής σε Έλληνες πολίτες, μονίμους κατοίκους εξωτερικού, από προξενικές αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών με τηλεδιάσκεψη


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Κατοχή κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι

            • 3 Τεχνικές Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.

              Όχι Όχι

            • 1 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης. Ταυτοποιητικό έγγραφο

              Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έγινε η κράτηση.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 2244

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 35467 2020 5600 Β

              Περιγραφή Παροχή διοικητικής πληροφόρησης και συνδρομής σε Έλληνες πολίτες, μονίμους κατοίκους εξωτερικού, από προξενικές αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών με τηλεδιάσκεψη

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200205600

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • 1 Είσοδος στην υπηρεσία


              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://mycosnullive.gov.gr

              Περιγραφή Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών. Εναλλακτικά πληκτρολογεί https://myconsullive.gov.gr στον φυλλομετρητή του.

              Όχι Όχι


            • 2 Ταυτοποίηση χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).

              Σημειώσεις Σε περίπτωση που το πρόσωπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο, αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή Προξενικής Αρχής

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Από την παρεχόμενη λίστα, ο αιτών πρώτα επιλέγει την επιθυμητή γεωγραφική περιοχή και στη συνέχεια την επιθυμητή Προξενική Αρχή, με την οποία θέλει να προγραμματίσει ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι


            • 4 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.

              Όχι Όχι


            • 5 Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή στο φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα, καταχωρίζει: α) ονοματεπώνυμο, β) πατρώνυμο ή/και μητρώνυμο, γ) ηλεκτρονική διεύθυνση (email), δ) τηλέφωνο επικοινωνίας, ε) διεύθυνση κατοικίας στην αλλοδαπή, στ) ημερομηνία γέννησης, ζ) τόπο γέννησης, η) αριθμός δελτίου ταυτότητας (Α.Δ.Τ.) ή διαβατηρίου Επιπροσθέτως, επιλέγει: α) τον τρόπο πληρωμής, β) τον τρόπο παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου από την Προξενική Αρχή (ταχυδρομικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).

              Όχι Όχι


            • 6 Ενημέρωση για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ενημέρωση χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων.

              Όχι Όχι


            • 7 Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Ναι


            • 8 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Όχι


            • 9 Οριστικοποίηση της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Οριστικοποίηση της κράτησης

              Όχι Όχι


            • 10 Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS


              Περιγραφή Η υπηρεσία αποστέλλει, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώθηκε, επιβεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 11 Ακύρωση του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Ο αιτών λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.

              Ναι Ναι


            • 12 Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.

              Ναι Όχι


            • 13 Αποστολή ενημερωτικού email από Προξενική Αρχή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Η Προξενική Αρχή αποστέλει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώθηκε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με το οποίο ενημερώνει τον εξυπηρετούμενο για τα δικαιολογητικά που απαιτείται να προσκομίσει, τον τρόπο καταβολής των τελών και άλλες λεπτομέρειες.

              Όχι Όχι


            • 14 Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS


              Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.

              Όχι Όχι


            • 15 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του εξυπηρετούμενου με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού του εγγράφου.

              Όχι Όχι


            • 16 Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι










            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.