Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (eΕΦΚΑ)

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



b8ceba29-5e21-4c23-a407-8bba8db0d331 916508

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

47 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (eΕΦΚΑ). Η υπηρεσία myEFKAlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ e-ΕΦΚΑ

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Τα περιφερειακά γραφεία e-ΕΦΚΑ της χώρας εντάσσονται σταδιακά.

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ)

Σημειώσεις

Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
  • ο Ταχυδρομικός Κωδικός (ΤΚ) που αντιστοιχεί στη διεύθυνση μόνιμης διαμονής στην περίπτωση μισθωτού ή, αντίστοιχα, ο ΤΚ που ασκεί τη δραστηριότητα, στην περίπτωση μη μισθωτού,
  • το ονοματεπώνυμο,
  • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
  • η ταχυδρομική διεύθυνση μόνιμης διαμονής στην περίπτωση μισθωτού ή, αντίστοιχα, η ταχυδρομική διεύθυνση που ασκεί τη δραστηριότητα στην περίπτωση μη μισθωτού
  • το τηλέφωνο επικοινωνίας,
  • ο ΑΜΚΑ
  • η ιδιότητα ασφάλισης
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )

        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            myEFKAlive, myEFKA.live.gov.gr

            Επίσημος τίτλος

            Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ)


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Κατοχή διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet)

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι

            • 3 Τεχνικές Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.

              Όχι Όχι

            • 1 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 5233

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 52108 2021 3265 Β

              Περιγραφή Εξυπηρέτηση και παροχή διοικητικής πληροφόρησης μέσω τηλεδιάσκεψης, από υπηρεσίες του e-EΦΚA.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210203265

            • Απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου 5 377423 2021 4610 Β

              Περιγραφή Προσθήκη νέων παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης φυσικών προσώπων με υπαλλήλους του e-ΕΦΚΑ - "myEfka.Live.gov.gr".

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210204610

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • 1 Είσοδος στην υπηρεσία

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος myEFKA.live.gov.gr

              Περιγραφή Ο αιτών επισκέπτεται την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (eΕΦΚΑ). Εναλλακτικά ο αιτών πληκτρολογεί στον φυλλομετρητή https://myEFKA.live.gov.gr

              Όχι Όχι


            • 2 Ταυτοποίηση αιτούντος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).

              Σημειώσεις Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δεν διαθέτει κωδικούς TAXISnet, η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή επιθυμητής υπηρεσίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών επιλέγει μεταξύ των παρεχόμενων υπηρεσιών.

              Όχι Όχι


            • 4 Εισαγωγή Ταχυδρομικού Κωδικού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών εισάγει τον Ταχυδρομικό Κωδικό (ΤΚ) που αντιστοιχεί στη διεύθυνση μόνιμης διαμονής του στην περίπτωση που το ραντεβού αφορά σε μισθωτό ή αντίστοιχα τον ΤΚ που ασκεί τη δραστηριότητά του, στην περίπτωση που το ραντεβού αφορά σε μη μισθωτό/επιχείρηση και ενημερώνεται για τα γραφεία της αρμόδιας Περιφερειακής Υπηρεσίας Συντονισμού & Υποστήριξης (ΠΥΣΥ), από τα οποία μπορεί να εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 5 Επιλογή Γραφείου της αρμόδιας Περιφερειακής Υπηρεσίας Συντονισμού & Υποστήριξης (ΠΥΣΥ) για τη διεκπεραίωση του αιτήματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών επιλέγει Γραφείο της αρμόδιας Περιφερειακής Υπηρεσίας Συντονισμού & Υποστήριξης (ΠΥΣΥ) για τη διεκπεραίωση του αιτήματός του από τη λίστα των προτεινόμενων βάσει του ΤΚ που εισήγαγε.

              Όχι Όχι


            • 6 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας για τη διενέργεια τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 7 Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα καταχωρίζει:

              • το ονοματεπώνυμο,
              • την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
              • την ταχυδρομική διεύθυνση μόνιμης διαμονής στην περίπτωση μισθωτού ή, αντίστοιχα, την ταχυδρομική διεύθυνση που ασκεί τη δραστηριότητα στην περίπτωση μη μισθωτού/επιχείρησης
              • το τηλέφωνο επικοινωνίας,
              • τον ΑΜΚΑ,
              • την ιδιότητα ασφάλισης.

              Όχι Όχι


            • 8 Ενημέρωση για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων.

              Όχι Όχι


            • 9 Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Ναι


            • 10 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Όχι


            • 11 Οριστικοποίηση της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό


              Όχι Όχι


            • 12 Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Η υπηρεσία αποστέλλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώθηκε μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 13 Ακύρωση του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Ο αιτών λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.

              Ναι Ναι


            • 14 Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας GENERAL SECRETARIAT OF PUBLIC ADMINISTRATION INFORMATION SYSTEMS

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.

              Ναι Όχι


            • 15 Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα


              Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.

              Όχι Όχι


            • 16 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα



              Περιγραφή Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του εξυπηρετούμενου με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού του εγγράφου.

              Όχι Όχι


            • 17 Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα


              Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι










            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.