Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Ψηφιακά σημεία παροχής
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Αριθμός δικαιολογητικών
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος
20 λεπτά
Περιγραφή
- Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους - Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις - Συμβουλευτικές υπηρεσίες από το δίκτυο EURES
- Διόρθωση στοιχείων μητρώου της ΔΥΠΑΒασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Παρέχεται σε
Σχετικοί σύνδεσμοι
Παρατηρήσεις
- το ονοματεπώνυμο σας - την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) - τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου - τη διεύθυνση σας Σημειώνετε πως το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και τρίτο πρόσωπο. Στην τηλεδιάσκεψη όμως θα πρέπει να βρίσκεται ο ίδιος ο συναλλασσόμενος. Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης είναι απαραίτητη η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης, ανάλογα την περίπτωση (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, καταστατικό εταιρείας κλπ).
Επιπλέον, σε κάποιες από τις παραπάνω διαδικασίες παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με διερμηνεία σε άλλες γλώσσες.Τελευταία ενημέρωση
10/03/2025
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Κατάθεση
Κατατίθεται από
Τίτλος
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
-
1
1
Έγγραφο ταυτοποίησης του εξυπηρετούμενου (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής ...
Ταυτοποιητικό έγγραφο
Έγγραφο ταυτοποίησης του εξυπηρετούμενου (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, κλπ.). Για "Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις" απαιτείται επιπλέον καταστατικό εταιρείας ή άλλο νομιμοποιητικό έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ότι το φυσικό πρόσωπο είναι ο/η επιχειρηματίας ή ο εκπρόσωπος της επιχείρησης.
Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα
Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα
-
2
2
Για την υπηρεσία "Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου" τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν διαθέσιμα και ...
Αποδεικτικό (υπό προϋπόθεση)
Για την υπηρεσία "Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου" τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν διαθέσιμα και να επιδείξουν οι πολίτες για την εξυπηρέτησή τους είναι, ανά κατηγορία, τα ακόλουθα: - Για ενημέρωση/ τροποποίηση στοιχείων διεύθυνσης κατοικίας απαιτείται Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο κατατεθειμένο στη ΔΟΥ ή μεταβολή της διεύθυνσης κατοικίας στη ΔΟΥ. - Για τροποποίηση εγγράφου ταυτοποίησης (ΑΔΤ, άδεια παραμονής, δελτίο Διεθνούς και Επικουρικής προστασίας κλπ) απαιτείται η επίδειξη του αντίστοιχου εγγράφου - Για τροποποίηση στοιχείων άλλων φορέων (ΑΦΜ, ΔΟΥ, ΑΜΚΑ) απαιτείται επίδειξη αντίστοιχου εγγράφου (εκκαθαριστικό ΔΟΥ, κλπ) - Για τροποποίηση/ διόρθωση προσωπικών στοιχείων (όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, φύλο, ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, εθνικότητα, υπηκοότητα) απαιτείται η επίδειξη Δελτίου ταυτοπροσωπείας (Ταυτότητα, άδεια παραμονής κλπ) - Για τροποποίηση/ διόρθωση οικογενειακής κατάστασης απαιτείται η επίδειξη Πιστοποιητικού Οικογενειακής κατάστασης - Για ενημέρωση ολοκλήρωσης στρατιωτικών υποχρεώσεων απαιτείται αντίστοιχο Πιστοποιητικό - Για ενημέρωση/ Ανανέωση Πιστοποιητικού ΚΕΠΑ (εγγραφή ως ΕΚΟ) απαιτείται η επίδειξη του Πιστοποιητικού ΚΕΠΑ.
Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα
Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού: Άλλο
Προϋποθέσεις
-
1
Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
Για την εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης θα πρέπει να κλειστεί ψηφιακό ραντεβού μέσω της σελίδας myDYPA.live.gov.gr και απαιτείται η χρήση των διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).
Σύνδεσμος Σύνδεσμος
-
2
Διοικητικές
Προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας "Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους" είναι η εγγραφή στο Μητρώο ανέργων.
-
3
Διοικητικές
Προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας "Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου" είναι ο πολίτης να είναι εγγεγραμμένος στο μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. είτε ως φυσικό πρόσωπο είτε ως άνεργος.
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Βήματα
-
1
Είσοδος πολίτη στην υπηρεσία MyDYPAlive
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή Για να εξυπηρετηθεί ο πολίτης την ημέρα και ώρα που επιθυμεί, μέσω βίντεο-κλήσης/ τηλεδιάσκεψης της υπηρεσίας myDYPAlive θα πρέπει να κλείσει ραντεβού μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα» «Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών» «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α)». Για να επιτραπεί η είσοδος απαιτούνται τα διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).
-
2
Δημιουργία ραντεβού στο myDYPAlive
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό
Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή ΒΗΜΑ 1ο : Επιλογή παρεχόμενης υπηρεσίας ΒΗΜΑ 2ο : Επιλογή ημερομηνίας και ώρας ΒΗΜΑ 3ο : Καταχώριση στοιχείων ΒΗΜΑ 4ο : Ολοκλήρωση της κράτησης
Σημειώσεις Ολοκληρώνοντας τη διαδικασία, αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) μήνυμα με την επιβεβαίωση της κράτησης. Στο μήνυμα αναφέρονται: o λεπτομέρειες του ραντεβού, o δυνατότητα επαναπρογραμματισμού ή ακύρωσης του ραντεβού, o είσοδος στο χώρο της τηλεδιάσκεψης την ώρα του ραντεβού.
-
3
Διενέργεια τηλεδιάσκεψης στο myDYPAlive
Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας
Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή Κατά την προγραμματισμένη ημερομηνία και ώρα του ραντεβού, ο πολίτης για να μεταφερθεί στο περιβάλλον σύσκεψης με τον σύμβουλο της Δ.ΥΠ.Α. , θα πρέπει να επιλέξει «Συμμετοχή στη συνάντηση» από το μήνυμα επιβεβαίωσης που έχει λάβει στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο την ημέρα που πραγματοποίησε την κράτηση.
Σημειώσεις Πριν επιλέξετε ”Συμμετοχή τώρα” βεβαιωθείτε ότι η κάμερα και το μικρόφωνο σας είναι ενεργοποιημένα. Πατώντας το κουμπί ”Συμμετοχή τώρα” θα μπείτε σε αναμονή μέχρι ο εκπρόσωπος της Δ.ΥΠ.Α. να αποδεχθεί το αίτημα εισόδου σας στην τηλεδιάσκεψη. Με την έναρξη σας τηλεδιάσκεψη θα σας ζητηθεί η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης του εξυπηρετούμενου (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, καταστατικό εταιρείας κλπ).
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Επίσημος τίτλος
Γλώσσες παροχής
Μητρώα που τηρούνται
Νομοθεσία
-
Κοινή Υπουργική Απόφαση 9489/2909/9-3-2021/2021 (ΦΕΚ 901/Β)
Περιγραφή Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπ’ αρ. οικ. 49926/14976/07-12-2020 απόφασης των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Επικρατείας «Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη» (Β’ 5517).
Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος
-
Κοινή Υπουργική Απόφαση 49926/14976/17-12-2020/2020 (ΦΕΚ 5517/Β)
Περιγραφή Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη
Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος
Κατηγορίες
Είδος διαδικασίας
Έναυσμα
Τρόπος υποβολής
Συμβάντα ζωής
Τύπος
Λήξη Διαδικασίας
Αόριστη