Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Αριθμός δικαιολογητικών
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος
12 μήνες
Περιγραφή
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Παρέχεται σε
Σχετικοί σύνδεσμοι
Διάρκεια Ισχύος
12 μήνες
Τελευταία ενημέρωση
09/05/2025
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Κατάθεση
Κατατίθεται από
Τίτλος
Σημειώσεις
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Άλλο
Ηλεκτρονική ένσταση
• να αναφέρουν σαφώς τον λόγο της ένστασης και σε συνάφεια με τον λόγο απόρριψης (π.χ. εσφαλμένη μοριοδότηση, πλήρωση των προϋποθέσεων συμμετοχής κ.ο.κ) και • να τεκμηριώνουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας στην ένστασή τους με ηλεκτρονική σάρωση δικαιολογητικά αποδεικτικά αυτών. Ο τρόπος που αποδεικνύεται η πλήρωση των προϋποθέσεων συμμετοχής και των κριτηρίων μοριοδότησης περιγράφεται αναλυτικά στη Δημόσια Πρόσκληση, την οποία πρέπει να συμβουλεύονται οι δικαιούχοι για τη σωστή κατά περίπτωση επισύναψη των δικαιολογητικών. • Η επισύναψη δικαιολογητικών απαιτείται σε κάθε περίπτωση, ακόμα και αν αφορά σε αυτεπαγγέλτως αναζητηθέντα στοιχεία, όπως αυτά της φορολογικής δήλωσης.
Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ιστοτόπου της Δ.ΥΠ.Α δεν εξετάζονται.
Οι πάροχοι τουριστικών καταλυμάτων ή ακτοπλοϊκής μετακίνησης δύνανται να υποβάλλουν ένσταση κατά απορριπτικών αποφάσεων ή αποφάσεων μειωμένης καταβολής επιδότησης, που εκδίδονται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες. Οι ενστάσεις εξετάζονται από το Δ.Σ της ΔΥΠΑ ή από το αρμόδιο Όργανο εξέτασης αυτών, σύμφωνα με την οικεία ΚΥΑ.Εξερχόμενα
Τρόποι παραλαβής από τον ενδιαφερόμενο
Εξερχόμενα
Βήματα
Ψηφιακά βήματα
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Γλώσσες παροχής
Νομοθεσία
Κατηγορίες
Έναυσμα
Τρόπος υποβολής
Τύπος
Λήξη Διαδικασίας
Αόριστη