|
|
(52 ενδιάμεσες εκδόσεις από 9 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=90d897f3-ec31-4e7e-8f93-f61a0f4076df
| |
− | |process_id=258560
| |
| |process_official_title=Διενέργεια προγραμματισμένων - τακτικών ελέγχων | | |process_official_title=Διενέργεια προγραμματισμένων - τακτικών ελέγχων |
− | |process_description=Οι τακτικοί έλεγχοι κατανέμονται στις Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου με αποφάσεις της Δ/νσης Προγραμματισμού και Συντονισμού Ελέγχων ( Δ.Π.Σ.Ε), μετά την έγκριση του προγράμματος της τρέχουσας ελεγκτικής περιόδου από την Ε.Σ.ΕΛ. Η διάρκεια της ελεγκτικής περιόδου ορίζεται από 01/07 τρέχοντος έτους έως 30/06 του επόμενου έτους. Οι τακτικοί έλεχοι διενεργούνται με βάση τα Διεθνή Ελεγκτικά Πρότυπα και τον Κανονισμό Διενέργειας Ελέγχων και Ερευνών της Γ.Δ.Δ.Ε.( Αριθμός Απόφασης 36867/08-04-2020 ( ΦΕΚ 1519/Β/22-04-2020). | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά τη διενέργεια προγραμματισμένων-τακτικών ελέγχων. Οι τακτικοί έλεγχοι κατανέμονται στις Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου με αποφάσεις της Δ/νσης Προγραμματισμού και Συντονισμού Ελέγχων (Δ.Π.Σ.Ε), μετά την έγκριση του προγράμματος της τρέχουσας ελεγκτικής περιόδου από την Επιτροπή Συντονισμού Ελέγχων (ΕΣΕΛ). Η διάρκεια της ελεγκτικής περιόδου ορίζεται από 01/07 τρέχοντος έτους έως 30/06 του επόμενου έτους. Οι τακτικοί έλεγχοι διενεργούνται με βάση τα Διεθνή Ελεγκτικά Πρότυπα και τον Κανονισμό Διενέργειας Ελέγχων και Ερευνών της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων (ΓΔΔΕ) του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (Αριθμός Απόφασης 36867/08-04-2020 ( ΦΕΚ 1519/Β/22-04-2020). |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
− | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ | + | |process_org_owner=83842 |
− | |process_provision_org_owner_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ | + | |process_provision_org_owner_directory=983917 |
− | |process_remarks=Οι προγραμματισμένοι έλεγχοι διενεργούνται με βάση ετήσιο πρόγραμμα που καταρτίζεται από τη Δ.Π.Σ.Ε. της ΓΔΔΕ βάσει δείγματος ελεγχόμενων φορέων, ύστερα από εφαρμογή μεθόδων ελεγκτικής δειγματοληψίας που καλύπτει όλους τους προς έλεγχο φορείς που διενεργείται από τη ΔΣΜΕΚ της ΓΔΔΕ και το οποίο εγκρίνεται από την ΕΣΕΛ. | + | |process_provision_org_group=8210 |
− | |process_estimated_implementation_time=12 | + | |process_provision_org_directory=ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ |
− | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες
| + | |process_remarks=Οι προγραμματισμένοι έλεγχοι διενεργούνται με βάση ετήσιο πρόγραμμα που καταρτίζεται από τη Δ.Π.Σ.Ε. της ΓΔΔΕ, βάσει δείγματος ελεγχόμενων φορέων, ύστερα από εφαρμογή μεθόδων ελεγκτικής δειγματοληψίας που καλύπτει όλους τους προς έλεγχο φορείς που διενεργείται από τη Διεύθυνση Σχεδιασμού Μεθοδολογίας και Επιβολής Κυρώσεων (ΔΣΜΕΚ) της ΓΔΔΕ και το οποίο εγκρίνεται από την ΕΣΕΛ. |
| + | |process_estimated_implementation_duration_max=P1Y |
| |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
− | |process_trigger=Εσωτερική | + | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική |
− | |process_usage=Άλλο | + | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
− | |process_output_type=Άλλο | + | |process_usage=Εσωτερική διαδικασία |
| + | |process_output_type=Παραγωγή εγγράφου, Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| |process_provided_to=Δημόσιους φορείς | | |process_provided_to=Δημόσιους φορείς |
− | |process_tax_type=Εκθέσεις,Έλεγχοι | + | |process_tax_type=Εκθέσεις ελέγχου ή/και αξιολόγησης,Δημοσιονομικοί έλεγχοι,Εσωτερικές διαδικασίες |
| + | |process_life_events=Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση |
| |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
− | |process_sdg_resource_other=ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ | + | |process_sdg_resource_other=Υποβολή έγγραφων αντιρρήσεων |
| |process_sdg_notes=Η αρμόδια ΔΥΕΕ αποστέλλει με διαβιβαστικό, ακριβές αντίγραφο της θεωρημένης προσωρινής έκθεσης με απόδειξη παραλαβής μόνο στον ελεγχόμενο φορέα και ακριβές αντίγραφο ή απόσπασμα στους εποπτευοντες φορείς εφόσον είναι αποδέκτες συστάσεων, καθώς και ακριβή αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη. Οι ελεγχόμενοι φορείς καθώς και τα κατα τα ανωτέρω πρόσωπα έχουν δικαίωμα να υποβάλουν εγγράφως αντιρρήσεις κατά της έκθεσης εντός ενός (1) μηνός από την παραλαβή αυτής, οι οποίες ύστερα από αιτιολογημένη σχετική εισήγηση των αρμοδίων Δημοσιονομικών Ελεγκτών, εισάγονται για εξέταση στην Ε.Σ.ΕΛ από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ από την οποία έχει διενεργηθεί ο έλεγχος. | | |process_sdg_notes=Η αρμόδια ΔΥΕΕ αποστέλλει με διαβιβαστικό, ακριβές αντίγραφο της θεωρημένης προσωρινής έκθεσης με απόδειξη παραλαβής μόνο στον ελεγχόμενο φορέα και ακριβές αντίγραφο ή απόσπασμα στους εποπτευοντες φορείς εφόσον είναι αποδέκτες συστάσεων, καθώς και ακριβή αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη. Οι ελεγχόμενοι φορείς καθώς και τα κατα τα ανωτέρω πρόσωπα έχουν δικαίωμα να υποβάλουν εγγράφως αντιρρήσεις κατά της έκθεσης εντός ενός (1) μηνός από την παραλαβή αυτής, οι οποίες ύστερα από αιτιολογημένη σχετική εισήγηση των αρμοδίων Δημοσιονομικών Ελεγκτών, εισάγονται για εξέταση στην Ε.Σ.ΕΛ από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ από την οποία έχει διενεργηθεί ο έλεγχος. |
− | |process_total_duration_steps_min=4.5 | + | |process_total_duration_steps_min=11145600 |
− | |process_total_duration_steps_max=27 | + | |process_total_duration_steps_max=69897600 |
− | |process_total_duration_steps_type=Μήνες | + | |process_cost_min=0.00 |
− | |process_cost_min=0 | + | |process_cost_max=0.00 |
− | |process_cost_max=0 | + | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| + | |process_evidence_ex_officio_total_number=0 |
| + | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| + | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| |process_evidence_total_number=1 | | |process_evidence_total_number=1 |
− | |process_evidence_step_total_number=18 | + | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_uuid=90d897f3-ec31-4e7e-8f93-f61a0f4076df |
| + | |process_id=258560 |
| + | |process_estimated_implementation_duration=31104000 |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
| |process_evidence_num_id=1 | | |process_evidence_num_id=1 |
| + | |process_evidence_type=7475 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου | | |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_type=Άλλο
| + | |process_evidence_description=Φάκελος ελέγχου με τεκμηριωτικό υλικό, το οποίο συγκεντρώνεται από τα μέλη της Ελεγκτικής Ομάδας κατά τη διενέργεια του ελέγχου. |
− | |process_evidence_description=Φάκελος ελέγχου με τεκμηριωτικό υλικό το οποίο συγκεντρώνεται από τα μέλη της ΕΟ κατά τη δειενέργεια του ελέγχου. | |
| |process_evidence_note=Ο φάκελος του ελέγχου τηρείται σε φυσική ή ψηφιακή μορφή στο αρχείο της υπηρεσίας που διενήργησε τον έλεγχο. | | |process_evidence_note=Ο φάκελος του ελέγχου τηρείται σε φυσική ή ψηφιακή μορφή στο αρχείο της υπηρεσίας που διενήργησε τον έλεγχο. |
| }} | | }} |
Γραμμή 43: |
Γραμμή 51: |
| |process_rule_decision_year=2006 | | |process_rule_decision_year=2006 |
| |process_rule_article=2,10,13,14, 15,16,17 | | |process_rule_article=2,10,13,14, 15,16,17 |
− | |process_rule_description=Οργάνωση συστήματος ελέγχου για τη διασφάλιση της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης του κρατικού προϋπολογισμού και των εκτός του κρατικού προϋπολογισμού φορέων και άλλες διατάξεις | + | |process_rule_description=Οργάνωση συστήματος ελέγχου για τη διασφάλιση της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης του κρατικού προϋπολογισμού και των εκτός του κρατικού προϋπολογισμού φορέων και άλλες διατάξεις. |
| |process_rule_gazette_doc_number=210 | | |process_rule_gazette_doc_number=210 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20060100210 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 52: |
Γραμμή 61: |
| |process_rule_decision_year=2014 | | |process_rule_decision_year=2014 |
| |process_rule_article=21 | | |process_rule_article=21 |
− | |process_rule_description=Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ- Δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις | + | |process_rule_description=Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ- Δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις. |
| |process_rule_gazette_doc_number=143 | | |process_rule_gazette_doc_number=143 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20140100143 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 63: |
Γραμμή 73: |
| |process_rule_gazette_doc_number=181 | | |process_rule_gazette_doc_number=181 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20170100181 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 71: |
Γραμμή 82: |
| |process_rule_gazette_doc_number=1075 | | |process_rule_gazette_doc_number=1075 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20130201075 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 79: |
Γραμμή 91: |
| |process_rule_gazette_doc_number=1075 | | |process_rule_gazette_doc_number=1075 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20130201075 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 87: |
Γραμμή 100: |
| |process_rule_gazette_doc_number=1076 | | |process_rule_gazette_doc_number=1076 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20130201076 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 95: |
Γραμμή 109: |
| |process_rule_gazette_doc_number=1519 | | |process_rule_gazette_doc_number=1519 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
− | }}
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200201519 |
− | {{process rules
| |
− | |process_rule_type=Υπουργική Απόφαση | |
− | |process_rule_decision_number=40379
| |
− | |process_rule_decision_year=2013
| |
− | |process_rule_description=Κανονισμός της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων (Γ.Δ.Δ.Ε.) περί Επιβολής Δημοσιονομικών Διορθώσεων.
| |
− | |process_rule_gazette_doc_number=1076
| |
− | |process_rule_gazette_doc_issue=Β
| |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 108: |
Γραμμή 115: |
| |process_rule_decision_number=18686 | | |process_rule_decision_number=18686 |
| |process_rule_decision_year=2020 | | |process_rule_decision_year=2020 |
− | |process_rule_description=Καθορισμός φορέων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ελεγχόμενων από την Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων (Γ.Δ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών | + | |process_rule_description=Καθορισμός φορέων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ελεγχόμενων από την Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων (Γ.Δ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών. |
| |process_rule_gazette_doc_number=1287 | | |process_rule_gazette_doc_number=1287 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=6Α03Η-4ΘΨ | | |process_rule_ada=6Α03Η-4ΘΨ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200201287 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 117: |
Γραμμή 125: |
| |process_rule_decision_number=99539 | | |process_rule_decision_number=99539 |
| |process_rule_decision_year=2020 | | |process_rule_decision_year=2020 |
− | |process_rule_description=Καθορισμός φορέων του Υπουργείου Προστασία του Πολίτη ελεγχόμενων από την Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων (Γ.Δ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών | + | |process_rule_description=Καθορισμός φορέων του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ελεγχόμενων από την Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων (Γ.Δ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών |
| |process_rule_gazette_doc_number=3917 | | |process_rule_gazette_doc_number=3917 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=ΨΨΡ0Η-ΑΩ3 | | |process_rule_ada=ΨΨΡ0Η-ΑΩ3 |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200203917 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 130: |
Γραμμή 139: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=Ω0Φ6Η-ΠΩΣ | | |process_rule_ada=Ω0Φ6Η-ΠΩΣ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200201459 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 139: |
Γραμμή 149: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=94ΧΟΗ-5ΞΕ | | |process_rule_ada=94ΧΟΗ-5ΞΕ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200201459 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 148: |
Γραμμή 159: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=ΩΛΣ7Η-ΗΟΒ | | |process_rule_ada=ΩΛΣ7Η-ΗΟΒ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200201812 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 157: |
Γραμμή 169: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=60ΚΧΗ-2ΤΤ | | |process_rule_ada=60ΚΧΗ-2ΤΤ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200202181 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 166: |
Γραμμή 179: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=61ΗΘΗ-75Ε | | |process_rule_ada=61ΗΘΗ-75Ε |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200202714 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 175: |
Γραμμή 189: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=ΨΨΨΥΗ-ΓΑΟ | | |process_rule_ada=ΨΨΨΥΗ-ΓΑΟ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200203220 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 184: |
Γραμμή 199: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=Ω2ΕΧΗ-ΝΡΛ | | |process_rule_ada=Ω2ΕΧΗ-ΝΡΛ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200203230 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 193: |
Γραμμή 209: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=6ΠΣΗΗ-Τ39 | | |process_rule_ada=6ΠΣΗΗ-Τ39 |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20190200902 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 202: |
Γραμμή 219: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=6ΒΒΞΗ-ΛΩΛ | | |process_rule_ada=6ΒΒΞΗ-ΛΩΛ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20190204750 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 211: |
Γραμμή 229: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=ΩΙ16Η-ΗΧ1 | | |process_rule_ada=ΩΙ16Η-ΗΧ1 |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20190204848 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 220: |
Γραμμή 239: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=ΒΕΦ3Η-9ΧΨ | | |process_rule_ada=ΒΕΦ3Η-9ΧΨ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20120203235 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 229: |
Γραμμή 249: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=94ΧΟΗ-5ΞΕ | | |process_rule_ada=94ΧΟΗ-5ΞΕ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200201459 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 238: |
Γραμμή 259: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=Ω9ΖΝΗ-ΠΨΞ | | |process_rule_ada=Ω9ΖΝΗ-ΠΨΞ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200203913 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 247: |
Γραμμή 269: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=ΩΕΚΕΗ-ΛΞΜ | | |process_rule_ada=ΩΕΚΕΗ-ΛΞΜ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200204646 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 256: |
Γραμμή 279: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=6ΗΔΓΗ-ΦΗΩ | | |process_rule_ada=6ΗΔΓΗ-ΦΗΩ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200205258 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 265: |
Γραμμή 289: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=ΨΚΙΤΗ-51Ξ | | |process_rule_ada=ΨΚΙΤΗ-51Ξ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200200156 |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 274: |
Γραμμή 299: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_ada=69ΙΘΗ-ΡΩΞ | | |process_rule_ada=69ΙΘΗ-ΡΩΞ |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200202002 |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 282: |
Γραμμή 308: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_duration_min=P7D |
− | |process_step_duration_max=2 | + | |process_step_duration_max=P14D |
− | |process_step_duration_type=Εβδομάδες
| + | |process_step_description=Οι τακτικοί-προγραμματισμένοι έλεγχοι κατανέμονται στις Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου με αποφάσεις της Δ/νσης Προγραμματσιμού και Συντονισμού Ελέγχων (Δ.Π.Σ.Ε), μετά την έγκριση του προγράμματος της τρέχουσας ελεγκτικής περιόδου από την Ε.Σ.ΕΛ.. |
− | |process_step_description=Οι τακτικοί-προγραμματισμένοι έλεγχοι κατανέμονται στις Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου με αποφάσεις της Δ/νσης Προγραμματσιμού και Συντονισμού Ελέγχων ( Δ.Π.Σ.Ε), μετά την έγκριση του προγράμματος της τρέχουσας ελεγκτικής περιόδου από την Ε.Σ.ΕΛ.. | |
| |process_step_note=Κάθε έλεγχος νοείται ως ο έλεγχος που διενεργείται σε κάθε φορέα, προκειμένου να επαληθευτεί η διαχείριση του προϋπολογισμού του και η επάρκεια και αποτελεσματικότητα του συστήματος διαχείρισης και ελέγχου ή επιμέρους θέματα που θίγονται στην εντολή ελέγχου. Για κάθε έναν από αυτούς τους ελέγχους συντάσσεται ξεχωριστή έκθεση. | | |process_step_note=Κάθε έλεγχος νοείται ως ο έλεγχος που διενεργείται σε κάθε φορέα, προκειμένου να επαληθευτεί η διαχείριση του προϋπολογισμού του και η επάρκεια και αποτελεσματικότητα του συστήματος διαχείρισης και ελέγχου ή επιμέρους θέματα που θίγονται στην εντολή ελέγχου. Για κάθε έναν από αυτούς τους ελέγχους συντάσσεται ξεχωριστή έκθεση. |
| }} | | }} |
Γραμμή 295: |
Γραμμή 320: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_duration_min=P7D |
− | |process_step_duration_max=2 | + | |process_step_duration_max=P14D |
− | |process_step_duration_type=Εβδομάδες
| |
| |process_step_description=Η αρμόδια ΔΥΕΕ με βάση τους έλεγχους που της έχουν κατανεμηθεί αποφασίζει για τη σύνθεση της Ελεγκτικής Ομάδας και για τον χρόνο διενέργειας του ελέγχου. | | |process_step_description=Η αρμόδια ΔΥΕΕ με βάση τους έλεγχους που της έχουν κατανεμηθεί αποφασίζει για τη σύνθεση της Ελεγκτικής Ομάδας και για τον χρόνο διενέργειας του ελέγχου. |
| |process_step_note=Στόχος της αρμόδιας ΔΥΕΕ είναι η ορθή και έγκαιρη προετοιμασία του ελεγκτικού έργου για την οικονομική, αποδοτική και αποτελεσματική διενέργεια των ελέγχων που της κατανέμονται. | | |process_step_note=Στόχος της αρμόδιας ΔΥΕΕ είναι η ορθή και έγκαιρη προετοιμασία του ελεγκτικού έργου για την οικονομική, αποδοτική και αποτελεσματική διενέργεια των ελέγχων που της κατανέμονται. |
Γραμμή 307: |
Γραμμή 331: |
| |process_step_title=Έκδοση Απόφασης Σύστασης Ελεγκτικής Ομάδας | | |process_step_title=Έκδοση Απόφασης Σύστασης Ελεγκτικής Ομάδας |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_duration_min=P7D |
− | |process_step_duration_max=2 | + | |process_step_duration_max=P14D |
− | |process_step_duration_type=Εβδομάδες
| |
| |process_step_description=Η αρμόδια ΔΥΕΕ αφότου συγκεντρώσει τις δηλώσεις των δημοσιονομικών ελεγκτών περί μη σύγκρουσης συμφερόντων συντάσει και αποστέλει το σχέδιο της απόφασης συγκρότησης- σύστασης στον Γενικό Δ/ντή Δημοσιονομικών Ελέγχων για υπογραφή. Στη συνέχεια η απόφαση αποστέλλεται στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και αναρτάται και στον ιστότοπο ΔΙΑΥΓΕΙΑ | | |process_step_description=Η αρμόδια ΔΥΕΕ αφότου συγκεντρώσει τις δηλώσεις των δημοσιονομικών ελεγκτών περί μη σύγκρουσης συμφερόντων συντάσει και αποστέλει το σχέδιο της απόφασης συγκρότησης- σύστασης στον Γενικό Δ/ντή Δημοσιονομικών Ελέγχων για υπογραφή. Στη συνέχεια η απόφαση αποστέλλεται στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και αναρτάται και στον ιστότοπο ΔΙΑΥΓΕΙΑ |
− | |process_step_note=Σε περίπτωση που για τη συγκρότηση της ελεγκτικής ομάδας κρίνεται ότι απαιτείται συμμετοχή ελεγκτή ετέρας ΔΥΕΕ, διερευνάται κατ αρχάς η δυνατότητα συμμετοχής ελεγκτή της καθ ύλην αρμόδιας ΔΥΕΕ Υπουργείων (Α΄-Η΄). | + | |process_step_note=Σε περίπτωση που για τη συγκρότηση της ελεγκτικής ομάδας κρίνεται ότι απαιτείται συμμετοχή ελεγκτή ετέρας ΔΥΕΕ, διερευνάται κατ αρχάς η δυνατότητα συμμετοχής ελεγκτή της καθ ύλην αρμόδιας ΔΥΕΕ Υπουργείων (Α΄-Η΄). Συντονιστής της ελεγκτικής ομάδας ορίζεται Δημοσιονομικός Ελεγκτής των κατηγοριών ΠΕ και ΤΕ όλων των κλάδων. Σε περίπτωση που στην ίδια ελεγκτική ομάδα υπάρχουν περισσότεροι του ενός, ορίζεται συντονιστής ο ανώτερος κατά βαθμό και επί ομοιοβάθμων ο έχων τα περισσότερα χρόνια ως Δημοσιονομικός Ελεγκτής, άλλως ο κατέχων τα περισσότερα χρόνια υπηρεσίας (ν. 3492/2006, άρ. 14, παρ. 2). |
− | Συντονιστής της ελεγκτικής ομάδας ορίζεται Δημοσιονομικός Ελεγκτής των κατηγοριών ΠΕ και ΤΕ όλων των κλάδων. Σε περίπτωση που στην ίδια ελεγκτική ομάδα υπάρχουν περισσότεροι του ενός, ορίζεται συντονιστής ο ανώτερος κατά βαθμό και επί ομοιοβάθμων ο έχων τα περισσότερα χρόνια ως Δημοσιονομικός Ελεγκτής, άλλως ο κατέχων τα περισσότερα χρόνια υπηρεσίας (ν. 3492/2006, άρ. 14, παρ. 2). | |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 322: |
Γραμμή 344: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=2 | + | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες
| + | |process_step_description=Αποστέλλεται έγγραφο για ενημέρωση αποδεκτών με το ακόλουθο περιεχόμενο: Σας ενημερώνουμε ότι στο ΦΕΚ Υ.Ο.Δ.Δ. .......... έχει δημοσιευθεί η με Αρ..πρωτ. ........... Απόφαση του Προϊσταμένου ΓΔΔΕ με θέμα «Σύσταση – συγκρότηση ελεγκτικής ομάδας για τη διενέργεια προγραμματισμένου ελέγχου στον ............... |
− | |process_step_description=Αποστέλλεται έγγραφο για ενημέρωση αποδεκτών με το ακόλουθο περιεχόμενο: | |
− | Σας ενημερώνουμε ότι στο ΦΕΚ Υ.Ο.Δ.Δ. .......... έχει δημοσιευθεί η με Αρ..πρωτ. ........... Απόφαση του Προϊσταμένου ΓΔΔΕ με θέμα «Σύσταση – συγκρότηση ελεγκτικής ομάδας για τη διενέργεια προγραμματισμένου ελέγχου στον ............... | |
| |process_step_note=Το έγγραφο απευθύνεται στον ελεγχόμενο φορέα και κοινοποιείται ακόμη στους παρακάτω αποδέκτες: | | |process_step_note=Το έγγραφο απευθύνεται στον ελεγχόμενο φορέα και κοινοποιείται ακόμη στους παρακάτω αποδέκτες: |
− | 1. Εποπτεύων φορέας | + | 1.Εποπτεύων φορέας. |
− | 2. Γραφείο Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων (gddel@glk.gr ) | + | 2.Γραφείο Προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων (gddel@glk.gr ). |
− | 3. Γραφείο Υφυπουργού Οικονομικών (deputyminister-secr@minfin.gr ) | + | 3.Γραφείο Υφυπουργού Οικονομικών (deputyminister-secr@minfin.gr ). |
− | 4. Γραφείο Γενικού Γραμματέα Δημοσιονομικής Πολιτικής (gsfp@glk.gr ) | + | 4.Γραφείο Γενικού Γραμματέα Δημοσιονομικής Πολιτικής (gsfp@glk.gr ). |
− | 5. Δ/νση Σχεδιασμού, Μεθοδολογίας και Επιβολής Κυρώσεων (dsmek@glk.gr ) | + | 5.Δ/νση Σχεδιασμού, Μεθοδολογίας και Επιβολής Κυρώσεων (dsmek@glk.gr ) |
− | 6. Δ/νση Προγραμματισμού και Συντονισμού Ελέγχων (Φ.20011 ) (dpse@glk.gr ) | + | 6.Δ/νση Προγραμματισμού και Συντονισμού Ελέγχων (Φ.20011 ) (dpse@glk.gr ) |
− | 7. Αυτοτελής Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού & Οργάνωσης (d4@glk.gr ) | + | 7.Αυτοτελής Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού & Οργάνωσης (d4@glk.gr ). |
− | (με την παράκληση να ενημερωθούν οι προσωπικοί φάκελοι των υπαλλήλων) | + | (με την παράκληση να ενημερωθούν οι προσωπικοί φάκελοι των υπαλλήλων) . |
− | 8. Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας & Ελέγχου νομού ......... (............@glk.gr ) | + | 8.Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας & Ελέγχου νομού ......... (............@glk.gr ). |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 343: |
Γραμμή 363: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Διενέργεια του ελέγχου | | |process_step_title=Διενέργεια του ελέγχου |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
− | |process_step_duration_max=8 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_duration_max=P8D |
| |process_step_description=Η Ελεγκτική ομάδα μεταβαίνει στην έδρα του ελεγχόμενου φορέα για συγκεκριμένο αριθμό ημερών ( συνήθως 5 ή 6 ημέρες) και σε συνεργασία με τα στελέχη του φορέα διενεργεί τον έλεγχο. | | |process_step_description=Η Ελεγκτική ομάδα μεταβαίνει στην έδρα του ελεγχόμενου φορέα για συγκεκριμένο αριθμό ημερών ( συνήθως 5 ή 6 ημέρες) και σε συνεργασία με τα στελέχη του φορέα διενεργεί τον έλεγχο. |
| Σε ειδικές συνθήκες ( π.χ , πανδημία, αντικειμενική αδυναμία μετάβασης κλπ) μπορεί να διενεργηθεί έλεγχος γραφείου σύμφωνα με την με αρ. 126972/6-11-2020 απόφαση του Γενικού Δ/ντή Δημοσιονομικών Ελέγχων ( ΦΕΚ:4969/Β/10-11-2020) | | Σε ειδικές συνθήκες ( π.χ , πανδημία, αντικειμενική αδυναμία μετάβασης κλπ) μπορεί να διενεργηθεί έλεγχος γραφείου σύμφωνα με την με αρ. 126972/6-11-2020 απόφαση του Γενικού Δ/ντή Δημοσιονομικών Ελέγχων ( ΦΕΚ:4969/Β/10-11-2020) |
Γραμμή 364: |
Γραμμή 384: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Σύνταξη προσωρινής έκθεσης αποτελεσμάτων ελέγχου | | |process_step_title=Σύνταξη προσωρινής έκθεσης αποτελεσμάτων ελέγχου |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
− | |process_step_duration_max=3 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_type=Μήνες | + | |process_step_duration_min=P1M |
| + | |process_step_duration_max=P3M |
| |process_step_description=Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ.1 του ν.3492/06 η ΕΟ παραδίδει την προσωρινή έκθεση αποτελεσμάτων ελέγχου σε 1 μήνα από τη λήξη του επιτόπιου ελέγχου. Σε πολλές περιπτωσεις προκύπτει η ανάγκη για παράταση του ανωτέρω χρόνου για ειδικούς λόγους η οποία εγκρίνεται με Απόφση του Γενικού Διευθυντή Δημοσιονομικών Ελέγχων μετά πό τεκμηριωμένο αίτημα της Ελεγκτικής Ομάδας. | | |process_step_description=Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ.1 του ν.3492/06 η ΕΟ παραδίδει την προσωρινή έκθεση αποτελεσμάτων ελέγχου σε 1 μήνα από τη λήξη του επιτόπιου ελέγχου. Σε πολλές περιπτωσεις προκύπτει η ανάγκη για παράταση του ανωτέρω χρόνου για ειδικούς λόγους η οποία εγκρίνεται με Απόφση του Γενικού Διευθυντή Δημοσιονομικών Ελέγχων μετά πό τεκμηριωμένο αίτημα της Ελεγκτικής Ομάδας. |
| }} | | }} |
Γραμμή 374: |
Γραμμή 395: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Έλεγχος πληρότητας | | |process_step_title=Έλεγχος πληρότητας |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
− | |process_step_duration_max=30 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_duration_max=P1M |
| |process_step_description=Η έκθεση που συντάσσεται από τις ελεγκτικές ομάδες υποβάλλεται στην αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ. Στην περίπτωση που η ΔΥΕΕ είναι επιπέδου Διεύθυνσης, η έκθεση ελέγχου ελέγχεται ως προς την πληρότητά της και θεωρείται από τον Προϊστάμενο του ελεγκτικού Τμήματος και τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της αυτής Δ.Υ.Ε.Ε.. Στην περίπτωση που η αρμόδια ΔΥΕΕ είναι επιπέδου αυτοτελούς Τμήματος, η έκθεση ελέγχεται ως προς την πληρότητά της από τον Προϊστάμενό της και κατόπιν από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ η οποία εδρεύει στην έδρα της Περιφέρειας που ανήκει γεωγραφικά η αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ (ν. 3492/2006, άρ. 17, παρ. 3, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4583/2018, άρ. 96, παρ. 2). Στην περίπτωση της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Ανατολικής Αττικής και της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Δυτικής Αττικής, το αρμόδιο για τον έλεγχο πληρότητας όργανο μετά τον έλεγχο από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ επιπέδου Τμήματος, είναι ο Προϊστάμενος της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Αθηνών και ο Προϊστάμενος της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Πειραιώς, αντιστοίχως. | | |process_step_description=Η έκθεση που συντάσσεται από τις ελεγκτικές ομάδες υποβάλλεται στην αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ. Στην περίπτωση που η ΔΥΕΕ είναι επιπέδου Διεύθυνσης, η έκθεση ελέγχου ελέγχεται ως προς την πληρότητά της και θεωρείται από τον Προϊστάμενο του ελεγκτικού Τμήματος και τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της αυτής Δ.Υ.Ε.Ε.. Στην περίπτωση που η αρμόδια ΔΥΕΕ είναι επιπέδου αυτοτελούς Τμήματος, η έκθεση ελέγχεται ως προς την πληρότητά της από τον Προϊστάμενό της και κατόπιν από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ η οποία εδρεύει στην έδρα της Περιφέρειας που ανήκει γεωγραφικά η αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ (ν. 3492/2006, άρ. 17, παρ. 3, όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4583/2018, άρ. 96, παρ. 2). Στην περίπτωση της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Ανατολικής Αττικής και της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Δυτικής Αττικής, το αρμόδιο για τον έλεγχο πληρότητας όργανο μετά τον έλεγχο από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ επιπέδου Τμήματος, είναι ο Προϊστάμενος της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Αθηνών και ο Προϊστάμενος της ΔΥΕΕ στη Νομαρχία Πειραιώς, αντιστοίχως. |
| }} | | }} |
Γραμμή 384: |
Γραμμή 405: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Οριστικοποίηση φακέλου ελέγχου | | |process_step_title=Οριστικοποίηση φακέλου ελέγχου |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
− | |process_step_duration_max=3 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P3D |
| |process_step_description=Η ομάδα ελέγχου δημιουργεί, με ευθύνη του συντονιστή της, φάκελο ελέγχου σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή. Ο φάκελος αυτός περιλαμβάνει όλα τα έγγραφα του ελέγχου και το αποδεικτικό υλικό το οποίο συγκεντρώνεται σε κάθε φάση του και κατά την κρίση του ελεγκτή παρέχει αποδείξεις για την έκθεση ελέγχου ή τεκμηριώνει την επίτευξη των στόχων του ελέγχου. Επίσης, περιέχει όλα τα σχετικά έγγραφα που διακινήθηκαν μεταξύ της αρμόδιας ΔΥΕΕ και του ελεγχόμενου φορέα, καθώς και τις ιδιόχειρες σημειώσεις ή παρατηρήσεις των ελεγκτών. | | |process_step_description=Η ομάδα ελέγχου δημιουργεί, με ευθύνη του συντονιστή της, φάκελο ελέγχου σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή. Ο φάκελος αυτός περιλαμβάνει όλα τα έγγραφα του ελέγχου και το αποδεικτικό υλικό το οποίο συγκεντρώνεται σε κάθε φάση του και κατά την κρίση του ελεγκτή παρέχει αποδείξεις για την έκθεση ελέγχου ή τεκμηριώνει την επίτευξη των στόχων του ελέγχου. Επίσης, περιέχει όλα τα σχετικά έγγραφα που διακινήθηκαν μεταξύ της αρμόδιας ΔΥΕΕ και του ελεγχόμενου φορέα, καθώς και τις ιδιόχειρες σημειώσεις ή παρατηρήσεις των ελεγκτών. |
− |
| |
| Η τήρηση του φακέλου του ελέγχου επιβεβαιώνει τη διενέργεια όλων των απαραίτητων ελεγκτικών διαδικασιών και τη δυνατότητα επαλήθευσης ότι αυτές διενεργήθηκαν σύμφωνα με τα πρότυπα ελέγχου. Μέσω της οργάνωσης και του περιεχομένου των εγγράφων του φακέλου απεικονίζεται πλήρως το ιστορικό ενός ελέγχου και δίνεται με επάρκεια η δυνατότητα σε άλλον έμπειρο ελεγκτή (π.χ. προϊστάμενο Τμήματος / Διεύθυνσης) να κατανοήσει τον έλεγχο. | | Η τήρηση του φακέλου του ελέγχου επιβεβαιώνει τη διενέργεια όλων των απαραίτητων ελεγκτικών διαδικασιών και τη δυνατότητα επαλήθευσης ότι αυτές διενεργήθηκαν σύμφωνα με τα πρότυπα ελέγχου. Μέσω της οργάνωσης και του περιεχομένου των εγγράφων του φακέλου απεικονίζεται πλήρως το ιστορικό ενός ελέγχου και δίνεται με επάρκεια η δυνατότητα σε άλλον έμπειρο ελεγκτή (π.χ. προϊστάμενο Τμήματος / Διεύθυνσης) να κατανοήσει τον έλεγχο. |
− |
| |
| Τα απαραίτητα στοιχεία του φακέλου είναι τα εξής: | | Τα απαραίτητα στοιχεία του φακέλου είναι τα εξής: |
− |
| |
| Απόφαση σύστασης και συγκρότησης ελεγκτικής ομάδος. | | Απόφαση σύστασης και συγκρότησης ελεγκτικής ομάδος. |
− |
| |
| Έγγραφο ενημέρωσης για τη διενέργεια ελέγχου. | | Έγγραφο ενημέρωσης για τη διενέργεια ελέγχου. |
− |
| |
| Καταστάσεις συμμετεχόντων στον έλεγχο. | | Καταστάσεις συμμετεχόντων στον έλεγχο. |
− |
| |
| Υλικό τεκμηρίωσης της δειγματοληψίας. | | Υλικό τεκμηρίωσης της δειγματοληψίας. |
− |
| |
| Ερωτηματολόγιο του ελέγχου με τις υπογραφές των μελών της ελεγκτικής ομάδας. | | Ερωτηματολόγιο του ελέγχου με τις υπογραφές των μελών της ελεγκτικής ομάδας. |
− |
| |
| Τεκμήρια που στοιχειοθετούν τις ελλείψεις που εντοπίστηκαν. | | Τεκμήρια που στοιχειοθετούν τις ελλείψεις που εντοπίστηκαν. |
− |
| |
| Ευρήματα προηγούμενων ελέγχων. | | Ευρήματα προηγούμενων ελέγχων. |
− |
| |
| Πρωτότυπη (με υπογραφές) έκθεση ελέγχου (προσωρινή και οριστική). | | Πρωτότυπη (με υπογραφές) έκθεση ελέγχου (προσωρινή και οριστική). |
− |
| |
| Ακριβές αντίγραφο της έκθεσης ελέγχου (προσωρινής και οριστικής). | | Ακριβές αντίγραφο της έκθεσης ελέγχου (προσωρινής και οριστικής). |
− |
| |
| Έγγραφο κοινοποίησης έκθεσης αποτελεσμάτων ελέγχου. | | Έγγραφο κοινοποίησης έκθεσης αποτελεσμάτων ελέγχου. |
− |
| |
| Έγγραφα αντιρρήσεων/παρατηρήσεων φορέων. | | Έγγραφα αντιρρήσεων/παρατηρήσεων φορέων. |
− |
| |
| Η δομή του φακέλου επιδιώκεται να είναι ομοιόμορφη για όλους τους ελέγχους διασφαλίζοντας τη δυνατότητα ευχερούς επανεξέτασης του φακέλου και απόδειξης της πληρότητας της εργασίας. Συγκεκριμένα, καθορίζονται οι ενότητες και υποενότητες για κάθε τύπο ελέγχου. | | Η δομή του φακέλου επιδιώκεται να είναι ομοιόμορφη για όλους τους ελέγχους διασφαλίζοντας τη δυνατότητα ευχερούς επανεξέτασης του φακέλου και απόδειξης της πληρότητας της εργασίας. Συγκεκριμένα, καθορίζονται οι ενότητες και υποενότητες για κάθε τύπο ελέγχου. |
| |process_step_note=Ο φάκελος ελέγχου (φυσικό αρχείο) βρίσκεται τοποθετημένος στο χώρο-Αρχείο της αρμόδιας Δ.Υ.Ε.Ε.. Πρόσβαση στο φάκελο του ελέγχου έχουν μόνο υπηρεσιακοί παράγοντες (μέλη ομάδας ελέγχου, αρμόδιοι υπάλληλοι εκάστης ΔΥΕΕ). Την ευθύνη για τη φύλαξη των φακέλων έχει η αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. που διενεργεί τον έλεγχο. | | |process_step_note=Ο φάκελος ελέγχου (φυσικό αρχείο) βρίσκεται τοποθετημένος στο χώρο-Αρχείο της αρμόδιας Δ.Υ.Ε.Ε.. Πρόσβαση στο φάκελο του ελέγχου έχουν μόνο υπηρεσιακοί παράγοντες (μέλη ομάδας ελέγχου, αρμόδιοι υπάλληλοι εκάστης ΔΥΕΕ). Την ευθύνη για τη φύλαξη των φακέλων έχει η αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. που διενεργεί τον έλεγχο. |
Γραμμή 423: |
Γραμμή 431: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Αποστολή προσωρινής έκθεσης αποτελεσμάτων ελέγχου στον ελεγχόμενο φορέα | | |process_step_title=Αποστολή προσωρινής έκθεσης αποτελεσμάτων ελέγχου στον ελεγχόμενο φορέα |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_duration_max=7 | + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_description=Η αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ αποστέλλει, με διαβιβαστικό, ακριβές αντίγραφο της θεωρημένης προσωρινής έκθεσης (κατά προτίμηση ψηφιακά με απόδειξη παραλαβής και εναλλακτικά με συστημένη αποστολή και απόδειξη παραλαβής) μόνο στον ελεγχόμενο φορέα, ακριβές αντίγραφο ή απόσπασμα στους εποπτεύοντες φορείς εφόσον είναι αποδέκτες συστάσεων, καθώς και ακριβή αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την υποβολή της, η οποία μπορεί να παραταθεί με αιτιολογημένη απόφαση του Προϊσταμένου της Γ.Δ.Δ.Ε | + | |process_step_duration_max=P7D |
| + | |process_step_description=Η αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ αποστέλλει, με διαβιβαστικό, ακριβές αντίγραφο της θεωρημένης προσωρινής έκθεσης (κατά προτίμηση ψηφιακά με απόδειξη παραλαβής και εναλλακτικά με συστημένη αποστολή και απόδειξη παραλαβής) μόνο στον ελεγχόμενο φορέα, ακριβές αντίγραφο ή απόσπασμα στους εποπτεύοντες φορείς εφόσον είναι αποδέκτες συστάσεων, καθώς και ακριβή αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την υποβολή της, η οποία μπορεί να παραταθεί με αιτιολογημένη απόφαση του Προϊσταμένου της Γ.Δ.Δ.Ε. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 433: |
Γραμμή 442: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Υποβολή αντιρρήσεων από ελεγχόμενο φορέα | | |process_step_title=Υποβολή αντιρρήσεων από ελεγχόμενο φορέα |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=30 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_duration_max=P1M |
| |process_step_description=Οι ελεγχόμενοι φορείς, καθώς και τα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, έχουν δικαίωμα να υποβάλουν, εγγράφως, αντιρρήσεις κατά της έκθεσης, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την παραλαβή αυτής. | | |process_step_description=Οι ελεγχόμενοι φορείς, καθώς και τα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, έχουν δικαίωμα να υποβάλουν, εγγράφως, αντιρρήσεις κατά της έκθεσης, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την παραλαβή αυτής. |
| }} | | }} |
Γραμμή 443: |
Γραμμή 452: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Εισήγηση ελεγκτικής ομάδας στην ΕΣΕΛ | | |process_step_title=Εισήγηση ελεγκτικής ομάδας στην ΕΣΕΛ |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
− | |process_step_duration_max=2 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_type=Εβδομάδες | + | |process_step_duration_min=P7D |
− | |process_step_description=Οι αντιρρήσεις του ελεγχόμενου φορέα ύστερα από αιτιολογημένη έγγραφη σχετική εισήγηση των αρμόδιων | + | |process_step_duration_max=P14D |
− | Δημοσιονομικών Ελεγκτών, εισάγονται για εξέταση στην Ε.Σ.ΕΛ. από τον Προϊστάμενο της Δ.Υ.Ε.Ε από την οποία έχει διενεργηθεί ο έλεγχος (ν. 3492/2006, άρ. 10, παρ. 1, εδ.δ΄, και άρ. 17, παρ. 3, όπως ισχύουν) ή, σε περίπτωση ελέγχου που διέπεται από τις μεταβατικές διατάξεις τού ν. 4537/2018, άρ. 137, παρ. 1-3, από τον Προϊστάμενο της ΔΠΣΕ. | + | |process_step_description=Οι αντιρρήσεις του ελεγχόμενου φορέα ύστερα από αιτιολογημένη έγγραφη σχετική εισήγηση των αρμόδιων Δημοσιονομικών Ελεγκτών, εισάγονται για εξέταση στην Ε.Σ.ΕΛ. από τον Προϊστάμενο της Δ.Υ.Ε.Ε από την οποία έχει διενεργηθεί ο έλεγχος (ν. 3492/2006, άρ. 10, παρ. 1, εδ.δ΄, και άρ. 17, παρ. 3, όπως ισχύουν) ή, σε περίπτωση ελέγχου που διέπεται από τις μεταβατικές διατάξεις τού ν. 4537/2018, άρ. 137, παρ. 1-3, από τον Προϊστάμενο της ΔΠΣΕ. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 454: |
Γραμμή 463: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Εξέταση των αντιρρήσεων από την ΕΣΕΛ | | |process_step_title=Εξέταση των αντιρρήσεων από την ΕΣΕΛ |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=6 | + | |process_step_duration_min=P1M |
− | |process_step_duration_type=Μήνες | + | |process_step_duration_max=P6M |
− | |process_step_description=Εάν υποβληθούν αντιρρήσεις, αυτές μαζί με α) την έκθεση ελέγχου, β) την τεκμηριωμένη εισήγηση επί των αντιρρήσεων του δημοσιονομικού ελεγκτή ή της ελεγκτικής ομάδας που συνέταξε την έκθεση και γ) όλα τα σχετικά έγγραφα, εξετάζονται, με εισήγηση του προϊσταμένου της ΔΥΕΕ που διενεργεί τον έλεγχο (προϊσταμένου Τμήματος ή Διεύθυνσης ανάλογα με την οργανωτική δομή της ΔΥΕΕ), από την ΕΣΕΛ, η οποία, αφού ακούσει το δημοσιονομικό ελεγκτή ή την ελεγκτική ομάδα που συνέταξε την έκθεση, αποφασίζει για την αποδοχή ή μη των αντιρρήσεων. Κατά τη συνεδρίαση, η ΕΣΕΛ δύναται να θέσει προφορικά ερωτήματα στην ελεγκτική ομάδα που συνέταξε την έκθεση και να ζητήσει επεξηγήσεις (ν. 3492/2006, άρ. 10, παρ. 1, εδ. δ΄, και άρ. 17, παρ. 5). | + | |process_step_description=Εάν υποβληθούν αντιρρήσεις, αυτές μαζί με α) την έκθεση ελέγχου, β) την τεκμηριωμένη εισήγηση επί των αντιρρήσεων του δημοσιονομικού ελεγκτή ή της ελεγκτικής ομάδας που συνέταξε την έκθεση και γ) όλα τα σχετικά έγγραφα, εξετάζονται, με εισήγηση του προϊσταμένου της ΔΥΕΕ που διενεργεί τον έλεγχο (προϊσταμένου Τμήματος ή Διεύθυνσης ανάλογα με την οργανωτική δομή της ΔΥΕΕ), από την ΕΣΕΛ, η οποία, αφού ακούσει το δημοσιονομικό ελεγκτή ή την ελεγκτική ομάδα που συνέταξε την έκθεση, αποφασίζει για την αποδοχή ή μη των αντιρρήσεων. Κατά τη συνεδρίαση, η ΕΣΕΛ δύναται να θέσει προφορικά ερωτήματα στην ελεγκτική ομάδα που συνέταξε την έκθεση και να ζητήσει επεξηγήσεις (ν. 3492/2006, άρ. 10, παρ. 1, εδ. δ΄, και άρ. 17, παρ. 5). Κατά τη διαδικασία εξέτασης των αντιρρήσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα: |
− | Κατά τη διαδικασία εξέτασης των αντιρρήσεων, δεν υπάρχει δυνατότητα: | |
| Να τροποποιηθούν από τα ελεγκτικά όργανα τα υπάρχοντα ευρήματα και συστάσεις. | | Να τροποποιηθούν από τα ελεγκτικά όργανα τα υπάρχοντα ευρήματα και συστάσεις. |
| Να προστεθούν από τα ελεγκτικά όργανα ή την ΕΣΕΛ επιπλέον ευρήματα ή συστάσεις. | | Να προστεθούν από τα ελεγκτικά όργανα ή την ΕΣΕΛ επιπλέον ευρήματα ή συστάσεις. |
Γραμμή 470: |
Γραμμή 478: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Λήψη απόφασης- Έκδοση πρακτικών ΕΣΕΛ | | |process_step_title=Λήψη απόφασης- Έκδοση πρακτικών ΕΣΕΛ |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=15 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_duration_max=P15D |
− | |process_step_description=Ο Γραμματέας της ΕΣΕΛ συντάσσει τα πρακτικά της συνεδρίασης και αφού υπογρφούν από τον Πρόεδρο της ΕΣΕΛ τα αποστέλει στην ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο και στην Ελεγκτική ομάδα. | + | |process_step_description=Ο Γραμματέας της ΕΣΕΛ συντάσσει τα πρακτικά της συνεδρίασης και αφού υπογρφούν από τον Πρόεδρο της ΕΣΕΛ, τα αποστέλει στην ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο και στην Ελεγκτική ομάδα. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 480: |
Γραμμή 488: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Ενσωμάτωση των πρακτικών για την σύνταξη οριστικής έκθεσης | | |process_step_title=Ενσωμάτωση των πρακτικών για την σύνταξη οριστικής έκθεσης |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
− | |process_step_duration_max=7 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων, σε περίπτωση που έχουν επέλθει μεταβολές, συντάσσεται οριστική έκθεση από την αρμόδια ελεγκτική ομάδα, στην οποία ενσωματώνεται η απόφαση της ΕΣΕΛ. Αναλυτικότερα, στην οριστική έκθεση τροποποιούνται όσα σημεία έχει αποφασίσει η ΕΣΕΛ να τροποποιηθούν και αναφέρονται στα σχετικά πρακτικά. Αν έχουν γίνει δεκτές οι αντιρρήσεις και έχει αποφασιστεί να μην ισχύουν κάποια ευρήματα ή κάποιες συστάσεις, αυτά διαγράφονται από την οριστική έκθεση. Αν έχει επέλθει κάποια άλλη τροποποίηση, αυτή περιγράφεται με σαφήνεια στην οριστική έκθεση. | | |process_step_description=Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων, σε περίπτωση που έχουν επέλθει μεταβολές, συντάσσεται οριστική έκθεση από την αρμόδια ελεγκτική ομάδα, στην οποία ενσωματώνεται η απόφαση της ΕΣΕΛ. Αναλυτικότερα, στην οριστική έκθεση τροποποιούνται όσα σημεία έχει αποφασίσει η ΕΣΕΛ να τροποποιηθούν και αναφέρονται στα σχετικά πρακτικά. Αν έχουν γίνει δεκτές οι αντιρρήσεις και έχει αποφασιστεί να μην ισχύουν κάποια ευρήματα ή κάποιες συστάσεις, αυτά διαγράφονται από την οριστική έκθεση. Αν έχει επέλθει κάποια άλλη τροποποίηση, αυτή περιγράφεται με σαφήνεια στην οριστική έκθεση. |
| }} | | }} |
Γραμμή 490: |
Γραμμή 499: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Υπογραφή και έλεγχος οριστικής έκθεσης | | |process_step_title=Υπογραφή και έλεγχος οριστικής έκθεσης |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_duration_max=7 | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Η οριστική έκθεση φέρει τον τίτλο της ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο και θεωρείται ως προς την ορθή απεικόνιση της απόφασης της Ε.Σ.Ε.Λ. από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ (και τον Προϊστάμενο Τμήματος Α΄ σε περίπτωση ΔΥΕΕ επιπέδου Διεύθυνσης) που διενήργησε τον έλεγχο, οι οποίοι υπογράφουν το αντίτυπο (σχέδιο) που παραμένει στο αρχείο της αρμόδιας ΔΥΕΕ, και στη συνέχεια φέρει την υπογραφή του Προέδρου της ΕΣΕΛ. Το αντίτυπο με τις πρωτότυπες υπογραφές, καθώς και ολόκληρος ο φάκελος του ελέγχου (υλικό τεκμηρίωσης), αρχειοθετείται στη ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο. | | |process_step_description=Η οριστική έκθεση φέρει τον τίτλο της ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο και θεωρείται ως προς την ορθή απεικόνιση της απόφασης της Ε.Σ.Ε.Λ. από τον Προϊστάμενο της ΔΥΕΕ (και τον Προϊστάμενο Τμήματος Α΄ σε περίπτωση ΔΥΕΕ επιπέδου Διεύθυνσης) που διενήργησε τον έλεγχο, οι οποίοι υπογράφουν το αντίτυπο (σχέδιο) που παραμένει στο αρχείο της αρμόδιας ΔΥΕΕ, και στη συνέχεια φέρει την υπογραφή του Προέδρου της ΕΣΕΛ. Το αντίτυπο με τις πρωτότυπες υπογραφές, καθώς και ολόκληρος ο φάκελος του ελέγχου (υλικό τεκμηρίωσης), αρχειοθετείται στη ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο. |
| }} | | }} |
Γραμμή 501: |
Γραμμή 511: |
| |process_step_title=Κοινοποίηση οριστικής έκθεσης στον ελεγχόμενο φορέα | | |process_step_title=Κοινοποίηση οριστικής έκθεσης στον ελεγχόμενο φορέα |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=7 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Μετά την οριστικοποίηση της έκθεσης, η ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο αποστέλλει με διαβιβαστικό (συστημένο και με απόδειξη παραλαβής) αντίγραφα της οριστικής έκθεσης στον ελεγχόμενο φορέα, στους εποπτεύοντες φορείς, καθώς και αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, στα οποία είχε κοινοποιηθεί η προσωρινή έκθεση (ή απόσπασμα), προς ενημέρωση και υλοποίηση των απομεινασών συστάσεων. Επίσης, αποστέλλει από ένα αντίγραφο της οριστικής έκθεσης στη ΔΠΣΕ και στη ΔΣΜΕΚ. Τα αντίγραφα της οριστικής έκθεσης που αποστέλλονται στους εμπλεκόμενους φορείς και πρόσωπα φέρουν την υπογραφή του Προϊσταμένου της ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο ή, σε περίπτωση απουσίας του, του νομίμου αντικαταστάτη του. | | |process_step_description=Μετά την οριστικοποίηση της έκθεσης, η ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο αποστέλλει με διαβιβαστικό (συστημένο και με απόδειξη παραλαβής) αντίγραφα της οριστικής έκθεσης στον ελεγχόμενο φορέα, στους εποπτεύοντες φορείς, καθώς και αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσών ή τα οποία τυχόν φέρουν πειθαρχική ή ποινική ευθύνη, στα οποία είχε κοινοποιηθεί η προσωρινή έκθεση (ή απόσπασμα), προς ενημέρωση και υλοποίηση των απομεινασών συστάσεων. Επίσης, αποστέλλει από ένα αντίγραφο της οριστικής έκθεσης στη ΔΠΣΕ και στη ΔΣΜΕΚ. Τα αντίγραφα της οριστικής έκθεσης που αποστέλλονται στους εμπλεκόμενους φορείς και πρόσωπα φέρουν την υπογραφή του Προϊσταμένου της ΔΥΕΕ που διενήργησε τον έλεγχο ή, σε περίπτωση απουσίας του, του νομίμου αντικαταστάτη του. |
| |process_step_note=Σε περίπτωση που δεν έχει επέλθει κάποια μεταβολή σε σχέση με την αρχική έκθεση, όπως και στην περίπτωση που δεν έχουν υποβληθεί αντιρρήσεις, η αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. ενημερώνει εγγράφως τον ελεγχόμενο φορέα και τα λοιπά εμπλεκόμενα πρόσωπα για την οριστικοποίηση της έκθεσης και για την υποχρέωσή τους να συμμορφωθούν με τις συστάσεις αυτής. Επιπλέον, τα αρμόδια όργανα της ΓΔΔΕ επιβάλλουν τους ενδεχόμενους καταλογισμούς και δημοσιονομικές διορθώσεις. | | |process_step_note=Σε περίπτωση που δεν έχει επέλθει κάποια μεταβολή σε σχέση με την αρχική έκθεση, όπως και στην περίπτωση που δεν έχουν υποβληθεί αντιρρήσεις, η αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. ενημερώνει εγγράφως τον ελεγχόμενο φορέα και τα λοιπά εμπλεκόμενα πρόσωπα για την οριστικοποίηση της έκθεσης και για την υποχρέωσή τους να συμμορφωθούν με τις συστάσεις αυτής. Επιπλέον, τα αρμόδια όργανα της ΓΔΔΕ επιβάλλουν τους ενδεχόμενους καταλογισμούς και δημοσιονομικές διορθώσεις. |
Γραμμή 512: |
Γραμμή 522: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Παρακολούθηση συμμόρφωσης ελεγχόμενου φορέα | | |process_step_title=Παρακολούθηση συμμόρφωσης ελεγχόμενου φορέα |
− | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | + | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_min=P1M |
− | |process_step_duration_type=Μήνες | + | |process_step_duration_max=P1Y |
| |process_step_description=Μετά την οριστικοποίηση της έκθεσης, το ελεγκτικό Τμήμα της ΔΥΕΕ κοινοποιεί την έκθεση ελέγχου (συνοδευόμενη από το σχετικό απόσπασμα πρακτικού με την απόφαση της ΕΣΕΛ, τις αντιρρήσεις του φορέα, και τις αποφάσεις καταλογισμού ή δημοσιονομικών διορθώσεων, όπου υπάρχουν) στο αρμόδιο για την παρακολούθηση, Τμήμα της ΔΥΕΕ, προκειμένου να διενεργηθεί η παρακολούθηση της συμμόρφωσης των φορέων και της εκτέλεσης των ληφθέντων μέτρων. | | |process_step_description=Μετά την οριστικοποίηση της έκθεσης, το ελεγκτικό Τμήμα της ΔΥΕΕ κοινοποιεί την έκθεση ελέγχου (συνοδευόμενη από το σχετικό απόσπασμα πρακτικού με την απόφαση της ΕΣΕΛ, τις αντιρρήσεις του φορέα, και τις αποφάσεις καταλογισμού ή δημοσιονομικών διορθώσεων, όπου υπάρχουν) στο αρμόδιο για την παρακολούθηση, Τμήμα της ΔΥΕΕ, προκειμένου να διενεργηθεί η παρακολούθηση της συμμόρφωσης των φορέων και της εκτέλεσης των ληφθέντων μέτρων. |
| Στο στάδιο αυτό, παρακολουθούνται από την αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ οι ελεγχόμενοι φορείς, ανά έλεγχο, σε σχέση με τα μέτρα που λαμβάνουν προκειμένου να συμμορφωθούν στις συστάσεις που τους απευθύνονται. Το στάδιο ολοκληρώνεται, για κάθε έλεγχο, με την πλήρη συμμόρφωση προς όλες τις συστάσεις της ΓΔΔΕ.ην καταλληλότητά τους σε σχέση με τις συστάσεις που αναφέρονται στις εκθέσεις ελέγχου. Δηλαδή, αν τα μέτρα που ελήφθησαν είναι συμβατά με το σκοπό της κάθε σύστασης. | | Στο στάδιο αυτό, παρακολουθούνται από την αρμόδια για τον έλεγχο ΔΥΕΕ οι ελεγχόμενοι φορείς, ανά έλεγχο, σε σχέση με τα μέτρα που λαμβάνουν προκειμένου να συμμορφωθούν στις συστάσεις που τους απευθύνονται. Το στάδιο ολοκληρώνεται, για κάθε έλεγχο, με την πλήρη συμμόρφωση προς όλες τις συστάσεις της ΓΔΔΕ.ην καταλληλότητά τους σε σχέση με τις συστάσεις που αναφέρονται στις εκθέσεις ελέγχου. Δηλαδή, αν τα μέτρα που ελήφθησαν είναι συμβατά με το σκοπό της κάθε σύστασης. |
Γραμμή 530: |
Γραμμή 540: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Κλείσιμο συστάσεων οριστικής έκθεσης | | |process_step_title=Κλείσιμο συστάσεων οριστικής έκθεσης |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
− | |process_step_duration_max=7 | + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P7D |
| |process_step_description=Η ολοκλήρωση του ελέγχου υλοποιείται με την πλήρη συμμόρφωση του ελεγχόμενου φορέα σε όλες τις συστάσεις της οριστικής έκθεσης. | | |process_step_description=Η ολοκλήρωση του ελέγχου υλοποιείται με την πλήρη συμμόρφωση του ελεγχόμενου φορέα σε όλες τις συστάσεις της οριστικής έκθεσης. |
| |process_step_note=Με μέριμνα της αρμόδιας ΔΥΕΕ όλα τα στοιχεία της διενέργειας του τακτικού ελέγχου από την έναρξη μέχρι την ολοκλήρωση καταχωρούνται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Δημοσιονομικών Ελέγχων ( ΟΠΣ- ΕΕΣΕΛ) το οποίο λειτουργεί με πιστοποιημένους χρήστες τους αρμόδιους υπαλλήλους της ΓΔΔΕ, υπο την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφορικών Συστημάτων. | | |process_step_note=Με μέριμνα της αρμόδιας ΔΥΕΕ όλα τα στοιχεία της διενέργειας του τακτικού ελέγχου από την έναρξη μέχρι την ολοκλήρωση καταχωρούνται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Δημοσιονομικών Ελέγχων ( ΟΠΣ- ΕΕΣΕΛ) το οποίο λειτουργεί με πιστοποιημένους χρήστες τους αρμόδιους υπαλλήλους της ΓΔΔΕ, υπο την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφορικών Συστημάτων. |
| }} | | }} |