Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Θεσμοθέτηση νέων συνοριακών σημείων διέλευσης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(17 ενδιάμεσες εκδόσεις από 5 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=b889598c-e2f1-4d4f-b4cc-6471021da343
 
|process_id=554165
 
 
|process_official_title=Θεσμοθέτηση νέων συνοριακών σημείων διέλευσης
 
|process_official_title=Θεσμοθέτηση νέων συνοριακών σημείων διέλευσης
 
|process_alternative_titles=Θεσμοθέτηση νέων συνοριακών σημείων διέλευσης, προσωρινών ή μόνιμων
 
|process_alternative_titles=Θεσμοθέτηση νέων συνοριακών σημείων διέλευσης, προσωρινών ή μόνιμων
 
|process_description=Εξέταση σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς, των αιτημάτων θεσμοθέτησης νέων διαβάσεων ως σημείων εισόδου – εξόδου στην ελληνική επικράτεια και υποβολή προτάσεων κατάργησης ή αναστολής της λειτουργίας τους
 
|process_description=Εξέταση σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς, των αιτημάτων θεσμοθέτησης νέων διαβάσεων ως σημείων εισόδου – εξόδου στην ελληνική επικράτεια και υποβολή προτάσεων κατάργησης ή αναστολής της λειτουργίας τους
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
+
|process_org_owner=23371
|process_provision_org=ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
+
|process_provision_org_group=8210
 +
|process_provision_org=31247
 
|process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΥΝΟΡΩΝ/Α.Ε.Α.
 
|process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΥΝΟΡΩΝ/Α.Ε.Α.
|process_provision_org_group=Αναφερόμενος φορέας
 
 
|process_remarks=Σχετικά αιτήματα υποβάλλονται από το διαχειριστικό φορέα του λιμένα, είτε από τον οικείο Δήμο που βρίσκεται ο προς θεσμοθέτηση λιμένας, είτε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εάν αφορά αερολιμένα, είτε από την οικεία Περιφέρεια, εάν αφορά σε χερσαίο σημείο
 
|process_remarks=Σχετικά αιτήματα υποβάλλονται από το διαχειριστικό φορέα του λιμένα, είτε από τον οικείο Δήμο που βρίσκεται ο προς θεσμοθέτηση λιμένας, είτε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εάν αφορά αερολιμένα, είτε από την οικεία Περιφέρεια, εάν αφορά σε χερσαίο σημείο
|process_estimated_implementation_time=3
+
|process_estimated_implementation_duration_max=P3M
|process_estimated_implementation_time_type=Μήνες
+
|process_evidence_identification_type=Ψηφιακή υπογραφή
 
|process_type=Αμφιστρεφής
 
|process_type=Αμφιστρεφής
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά), Αίτηση (επιστολή), email
+
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email
|process_provided_to=Πολίτες, Επιχειρήσεις, Νομικά πρόσωπα
 
|process_tax_type=Άλλο
 
|process_usage=Άλλο
 
|process_output_type=Άλλο
 
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
|process_total_duration_steps_min=4
+
|process_provided_to=Δήμους,Περιφέρειες,Φορείς που την εκτελούν,Εταιρείες
|process_total_duration_steps_max=22
+
|process_tax_type=Αποφάσεις
|process_total_duration_steps_type=Ημέρες
+
|process_life_events=Επιχειρηματική δραστηριότητα,Ναυτιλία
|process_cost_min=0
+
|process_total_duration_steps_min=346200
|process_cost_max=0
+
|process_total_duration_steps_max=1901700
 +
|process_cost_min=0.00
 +
|process_cost_max=0.00
 +
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
|process_evidence_total_number=1
+
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
|process_evidence_step_total_number=7
+
|process_evidence_alternative_total_number=0
 +
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 +
|process_evidence_total_number=0
 +
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_application_type=Αίτηση
 +
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 +
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου
 +
|process_application_description=Αίτημα για θεσμοθέτηση νέου συνοριακού σημείου διέλευσης
 +
|process_uuid=b889598c-e2f1-4d4f-b4cc-6471021da343
 +
|process_id=554165
 +
|process_estimated_implementation_duration=7776000
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 36: Γραμμή 43:
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_name=Ύπαρξη υποδομών διενέργειας διαβατηριακού ελέγχου στο υπό εξέταση σημείο, προκειμένου εξασφαλίζεται η εσωτερική ασφάλεια, η δημόσια τάξη και δημόσια υγεία των Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Συμφωνίας Σένγκεν
 
|process_conditions_name=Ύπαρξη υποδομών διενέργειας διαβατηριακού ελέγχου στο υπό εξέταση σημείο, προκειμένου εξασφαλίζεται η εσωτερική ασφάλεια, η δημόσια τάξη και δημόσια υγεία των Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Συμφωνίας Σένγκεν
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου
 
|process_evidence_type=Αίτηση
 
|process_evidence_description=Αίτημα για θεσμοθέτηση νέου συνοριακού σημείου διέλευσης
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_evidence_identification_type=Ψηφιακή υπογραφή
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 54: Γραμμή 52:
 
Σημεία εισόδου - εξόδου - Ασκηση ελέγχου εισόδου - εξόδου
 
Σημεία εισόδου - εξόδου - Ασκηση ελέγχου εισόδου - εξόδου
 
1. Σε κάθε πρόσωπο επιτρέπεται να εισέρχεται στο ελληνικό έδαφος και να εξέρχεται από αυτό μόνον από τις ελεγχόμενες μεθοριακές διαβάσεις. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Εθνικής Αμυνας, Εξωτερικών, Οικονομικών, και Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού καθορίζονται οι αερολιμένες, οι λιμένες και τα χερσαία σημεία στα σύνορα της χώρας, μέσω των οποίων επιτρέπεται η είσοδος προσώπων στο ελληνικό έδαφος και η έξοδος από αυτό, καθώς και το περιεχόμενο του κάθε μορφής ελέγχου, τα όργανα ελέγχου και η διαδικασία εφαρμογής των δικαστικών αποφάσεων και των διοικητικών πράξεων, που έχουν σχέση με την είσοδο και την έξοδο προσώπων από τη χώρα. Η επιτήρηση των χερσαίων και θαλασσίων συνόρων ενεργείται από τις αρμόδιες για το σκοπό αυτόν αστυνομικές και λιμενικές αρχές. Η είσοδος και η έξοδος εκτός των μεθοριακών διαβάσεων μπορεί να επιτραπεί κατά περίπτωση, για εξαιρετικούς λόγους, με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης που καθορίζει και τον τρόπο διενέργειας του ελέγχου.
 
1. Σε κάθε πρόσωπο επιτρέπεται να εισέρχεται στο ελληνικό έδαφος και να εξέρχεται από αυτό μόνον από τις ελεγχόμενες μεθοριακές διαβάσεις. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Εθνικής Αμυνας, Εξωτερικών, Οικονομικών, και Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού καθορίζονται οι αερολιμένες, οι λιμένες και τα χερσαία σημεία στα σύνορα της χώρας, μέσω των οποίων επιτρέπεται η είσοδος προσώπων στο ελληνικό έδαφος και η έξοδος από αυτό, καθώς και το περιεχόμενο του κάθε μορφής ελέγχου, τα όργανα ελέγχου και η διαδικασία εφαρμογής των δικαστικών αποφάσεων και των διοικητικών πράξεων, που έχουν σχέση με την είσοδο και την έξοδο προσώπων από τη χώρα. Η επιτήρηση των χερσαίων και θαλασσίων συνόρων ενεργείται από τις αρμόδιες για το σκοπό αυτόν αστυνομικές και λιμενικές αρχές. Η είσοδος και η έξοδος εκτός των μεθοριακών διαβάσεων μπορεί να επιτραπεί κατά περίπτωση, για εξαιρετικούς λόγους, με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης που καθορίζει και τον τρόπο διενέργειας του ελέγχου.
 
 
Όπως τροποποιήθηκε με την Παρ.2 Άρθρο 8 ΝΟΜΟΣ 4332/2015 με ισχύ την 9/7/2015
 
Όπως τροποποιήθηκε με την Παρ.2 Άρθρο 8 ΝΟΜΟΣ 4332/2015 με ισχύ την 9/7/2015
 
Δες την εξέλιξη της παραγράφου
 
Δες την εξέλιξη της παραγράφου
 
2. Ο έλεγχος των προσώπων που εισέρχονται στο ελληνικό έδαφος ή εξέρχονται από αυτό ανήκει στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και ενεργείται από τις κατά τόπους αρμόδιες, για το σκοπό αυτόν, αστυνομικές αρχές.
 
2. Ο έλεγχος των προσώπων που εισέρχονται στο ελληνικό έδαφος ή εξέρχονται από αυτό ανήκει στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και ενεργείται από τις κατά τόπους αρμόδιες, για το σκοπό αυτόν, αστυνομικές αρχές.
 
 
Όπως τροποποιήθηκε με την Παρ.2 Άρθρο 8 ΝΟΜΟΣ 4332/2015 με ισχύ την 9/7/2015
 
Όπως τροποποιήθηκε με την Παρ.2 Άρθρο 8 ΝΟΜΟΣ 4332/2015 με ισχύ την 9/7/2015
 
Δες την εξέλιξη της παραγράφου
 
Δες την εξέλιξη της παραγράφου
 
3. Για την εφαρμογή του Κώδικα αυτού δεν συνιστά είσοδο στο ελληνικό έδαφος η παραμονή πολίτη τρίτης χώρας, εν διελεύσει, στη ζώνη διερχομένων αερολιμένος ή λιμένος της χώρας με σκοπό να συνεχίσει το ταξίδι του στην αλλοδαπή, με το ίδιο ή άλλο αεροσκάφος ή πλοίο.
 
3. Για την εφαρμογή του Κώδικα αυτού δεν συνιστά είσοδο στο ελληνικό έδαφος η παραμονή πολίτη τρίτης χώρας, εν διελεύσει, στη ζώνη διερχομένων αερολιμένος ή λιμένος της χώρας με σκοπό να συνεχίσει το ταξίδι του στην αλλοδαπή, με το ίδιο ή άλλο αεροσκάφος ή πλοίο.
 
 
Για την παραμονή στη ζώνη διερχομένων απαιτείται θεώρηση διέλευσης αεροδρομίου (VISA Α) σε όσες περιπτώσεις και υπό τις προϋποθέσεις που προβλέπεται από το ενωσιακό κεκτημένο (Κοινοτικός Κώδικας Θεωρήσεων). Ο πολίτης τρίτης χώρας, που παραμένει στη ζώνη διερχομένων,υποχρεούται να συνεχίσει το ταξίδι του. Αν δεν αναχωρήσει, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος,επιβιβάζεται σε αεροσκάφος ή πλοίο, με φροντίδα της αστυνομικής αρχής. Οι αερολιμενικές ή λιμενικές αρχές είναι υποχρεωμένες να συνδράμουν, εφόσον τους ζητηθεί.
 
Για την παραμονή στη ζώνη διερχομένων απαιτείται θεώρηση διέλευσης αεροδρομίου (VISA Α) σε όσες περιπτώσεις και υπό τις προϋποθέσεις που προβλέπεται από το ενωσιακό κεκτημένο (Κοινοτικός Κώδικας Θεωρήσεων). Ο πολίτης τρίτης χώρας, που παραμένει στη ζώνη διερχομένων,υποχρεούται να συνεχίσει το ταξίδι του. Αν δεν αναχωρήσει, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος,επιβιβάζεται σε αεροσκάφος ή πλοίο, με φροντίδα της αστυνομικής αρχής. Οι αερολιμενικές ή λιμενικές αρχές είναι υποχρεωμένες να συνδράμουν, εφόσον τους ζητηθεί.
 
 
4. Οι αρμόδιες αστυνομικές, τελωνειακές, λιμενικές και υγειονομικές αρχές διατηρούν το δικαίωμα να ελέγχουν τα πρόσωπα που παραμένουν στη ζώνη διερχομένων, εφόσον κρίνουν τούτο αναγκαίο.
 
4. Οι αρμόδιες αστυνομικές, τελωνειακές, λιμενικές και υγειονομικές αρχές διατηρούν το δικαίωμα να ελέγχουν τα πρόσωπα που παραμένουν στη ζώνη διερχομένων, εφόσον κρίνουν τούτο αναγκαίο.
 
 
5. Οι ελληνικές αρχές ελέγχου μπορεί να υποχρεώσουν σε άμεση αναχώρηση διερχόμενο πολίτη τρίτης χώρας αν διαπιστώσουν ότι δεν έχει θεώρηση εισόδου, όταν αυτή απαιτείται, και εισιτήριο για τη συνέχιση του ταξιδιού του, τόσο για τη χώρα προορισμού όσο και τις ενδιάμεσες χώρες, από το έδαφος των οποίων κατ` ανάγκη θα διέλθει.
 
5. Οι ελληνικές αρχές ελέγχου μπορεί να υποχρεώσουν σε άμεση αναχώρηση διερχόμενο πολίτη τρίτης χώρας αν διαπιστώσουν ότι δεν έχει θεώρηση εισόδου, όταν αυτή απαιτείται, και εισιτήριο για τη συνέχιση του ταξιδιού του, τόσο για τη χώρα προορισμού όσο και τις ενδιάμεσες χώρες, από το έδαφος των οποίων κατ` ανάγκη θα διέλθει.
 
 
6. Με απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας και Αιγαίου, είναι δυνατόν να καθορίζονται στα σύνορα της Χώρας προσωρινά σημεία διέλευσης προσώπων, για λόγους δημόσιου συμφέροντος, υπό την προϋπόθεση ότι θα πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση ελέγχου της κυκλοφορίας των διερχόμενων προσώπων.
 
6. Με απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας και Αιγαίου, είναι δυνατόν να καθορίζονται στα σύνορα της Χώρας προσωρινά σημεία διέλευσης προσώπων, για λόγους δημόσιου συμφέροντος, υπό την προϋπόθεση ότι θα πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση ελέγχου της κυκλοφορίας των διερχόμενων προσώπων.
 
 
Οι ώρες και ο συνολικός χρόνος λειτουργίας αυτών των σημείων καθορίζονται με βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες που επιβάλλουν την ανάγκη λειτουργίας τους και σε καμία περίπτωση δεν θα υπερβαίνει τους οκτώ μήνες, εκτός και αν εξαιρετικοί λόγοι δημόσιου συμφέροντος επιβάλλουν τη λειτουργία τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
 
Οι ώρες και ο συνολικός χρόνος λειτουργίας αυτών των σημείων καθορίζονται με βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες που επιβάλλουν την ανάγκη λειτουργίας τους και σε καμία περίπτωση δεν θα υπερβαίνει τους οκτώ μήνες, εκτός και αν εξαιρετικοί λόγοι δημόσιου συμφέροντος επιβάλλουν τη λειτουργία τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
 
|process_rule_gazette_doc_number=80
 
|process_rule_gazette_doc_number=80
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
|process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8feVGwDEXyCztIl9LGdkF53UIxsx942CdyqxSQYNuqAGCF0IfB9HI6hq6ZkZV96FIqsV15I01Mket-iG_jx4fCWd5NpefY3HCosQTITdBsaE.
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20140100080
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 84: Γραμμή 75:
 
|process_rule_gazette_doc_number=281
 
|process_rule_gazette_doc_number=281
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
|process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8SB_VM1y34AR5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx9hLslJUqeiQatIEqxbeT07MVqPvFgqIVMwsEUg4XBFcdSnJw7gmdBA.
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20140100281
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 90: Γραμμή 81:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Υποβολή Αιτήματος για θεσμοθέτηση νέου συνοριακού σημείου διέλευσης
+
|process_step_title=Παραλαβή Αιτήματος για θεσμοθέτηση νέου συνοριακού σημείου διέλευσης
|process_step_official=Άλλο
+
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=5
+
|process_step_duration_min=PT5M
|process_step_duration_max=5
+
|process_step_duration_max=PT5M
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
 
|process_step_description=Το Αίτημα υποβάλλεται είτε από το διαχειριστικό φορέα του λιμένα, είτε από τον οικείο Δήμο που βρίσκεται ο προς θεσμοθέτηση λιμένας, είτε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εάν αφορά αερολιμένα, είτε από την οικεία Περιφέρεια, εάν αφορά σε χερσαίο σημείο
 
|process_step_description=Το Αίτημα υποβάλλεται είτε από το διαχειριστικό φορέα του λιμένα, είτε από τον οικείο Δήμο που βρίσκεται ο προς θεσμοθέτηση λιμένας, είτε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εάν αφορά αερολιμένα, είτε από την οικεία Περιφέρεια, εάν αφορά σε χερσαίο σημείο
 
}}
 
}}
Γραμμή 105: Γραμμή 95:
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=P3D
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Διαβάζεται το Αίτημα στους συναρμόδιους φορείς για την παροχή απόψεων.
 
|process_step_description=Διαβάζεται το Αίτημα στους συναρμόδιους φορείς για την παροχή απόψεων.
 
Οι συναρμόδιοι φορείς μεταβάλλονται αναλόγως με το εάν πρόκειται για Αίτημα προσωρινής ή μόνιμης θεσμοθέτησης.
 
Οι συναρμόδιοι φορείς μεταβάλλονται αναλόγως με το εάν πρόκειται για Αίτημα προσωρινής ή μόνιμης θεσμοθέτησης.
Γραμμή 118: Γραμμή 107:
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=7
+
|process_step_duration_max=P7D
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Καταρτίζεται Εισήγηση προς τον κ. Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, στην οποία αποτυπώνονται οι απόψεις των συναρμόδιων φορέων καθώς και σχετική πρόταση για έγκριση ή απόρριψη του Αιτήματος
 
|process_step_description=Καταρτίζεται Εισήγηση προς τον κ. Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, στην οποία αποτυπώνονται οι απόψεις των συναρμόδιων φορέων καθώς και σχετική πρόταση για έγκριση ή απόρριψη του Αιτήματος
 
}}
 
}}
Γραμμή 130: Γραμμή 118:
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=7
+
|process_step_duration_max=P7D
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 143: Γραμμή 130:
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=7
+
|process_step_duration_max=P7D
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 156: Γραμμή 142:
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=P3D
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 167: Γραμμή 152:
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=5
+
|process_step_duration_min=PT5M
|process_step_duration_max=10
+
|process_step_duration_max=PT10M
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 19:53, 7 Οκτωβρίου 2023



b889598c-e2f1-4d4f-b4cc-6471021da343 554165

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΥΝΟΡΩΝ/Α.Ε.Α., ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

3 μήνες

Περιγραφή

Εξέταση σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς, των αιτημάτων θεσμοθέτησης νέων διαβάσεων ως σημείων εισόδου – εξόδου στην ελληνική επικράτεια και υποβολή προτάσεων κατάργησης ή αναστολής της λειτουργίας τους

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΥΝΟΡΩΝ/Α.Ε.Α.

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Σχετικά αιτήματα υποβάλλονται από το διαχειριστικό φορέα του λιμένα, είτε από τον οικείο Δήμο που βρίσκεται ο προς θεσμοθέτηση λιμένας, είτε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εάν αφορά αερολιμένα, είτε από την οικεία Περιφέρεια, εάν αφορά σε χερσαίο σημείο

Τελευταία ενημέρωση

07/10/2023

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου

Τίτλος

Αίτημα για θεσμοθέτηση νέου συνοριακού σημείου διέλευσης


Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ψηφιακή υπογραφή

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Θεσμοθέτηση νέων συνοριακών σημείων διέλευσης, προσωρινών ή μόνιμων

            Επίσημος τίτλος

            Θεσμοθέτηση νέων συνοριακών σημείων διέλευσης

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email

              Τύπος

              Αμφιστρεφής

              ,,,,


            • 1 Τεχνικές Ύπαρξη υποδομών διενέργειας διαβατηριακού ελέγχου στο υπό εξέταση σημείο, προκειμένου εξασφαλίζεται η εσωτερική ασφάλεια, η δημόσια τάξη και δημόσια υγεία των Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Συμφωνίας Σένγκεν

              Όχι Όχι

            • Νόμος 3 4251 2014 80 Α

              Περιγραφή Άρθρο 3 Σημεία εισόδου - εξόδου - Ασκηση ελέγχου εισόδου - εξόδου 1. Σε κάθε πρόσωπο επιτρέπεται να εισέρχεται στο ελληνικό έδαφος και να εξέρχεται από αυτό μόνον από τις ελεγχόμενες μεθοριακές διαβάσεις. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Εθνικής Αμυνας, Εξωτερικών, Οικονομικών, και Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού καθορίζονται οι αερολιμένες, οι λιμένες και τα χερσαία σημεία στα σύνορα της χώρας, μέσω των οποίων επιτρέπεται η είσοδος προσώπων στο ελληνικό έδαφος και η έξοδος από αυτό, καθώς και το περιεχόμενο του κάθε μορφής ελέγχου, τα όργανα ελέγχου και η διαδικασία εφαρμογής των δικαστικών αποφάσεων και των διοικητικών πράξεων, που έχουν σχέση με την είσοδο και την έξοδο προσώπων από τη χώρα. Η επιτήρηση των χερσαίων και θαλασσίων συνόρων ενεργείται από τις αρμόδιες για το σκοπό αυτόν αστυνομικές και λιμενικές αρχές. Η είσοδος και η έξοδος εκτός των μεθοριακών διαβάσεων μπορεί να επιτραπεί κατά περίπτωση, για εξαιρετικούς λόγους, με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης που καθορίζει και τον τρόπο διενέργειας του ελέγχου. Όπως τροποποιήθηκε με την Παρ.2 Άρθρο 8 ΝΟΜΟΣ 4332/2015 με ισχύ την 9/7/2015 Δες την εξέλιξη της παραγράφου 2. Ο έλεγχος των προσώπων που εισέρχονται στο ελληνικό έδαφος ή εξέρχονται από αυτό ανήκει στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και ενεργείται από τις κατά τόπους αρμόδιες, για το σκοπό αυτόν, αστυνομικές αρχές. Όπως τροποποιήθηκε με την Παρ.2 Άρθρο 8 ΝΟΜΟΣ 4332/2015 με ισχύ την 9/7/2015 Δες την εξέλιξη της παραγράφου 3. Για την εφαρμογή του Κώδικα αυτού δεν συνιστά είσοδο στο ελληνικό έδαφος η παραμονή πολίτη τρίτης χώρας, εν διελεύσει, στη ζώνη διερχομένων αερολιμένος ή λιμένος της χώρας με σκοπό να συνεχίσει το ταξίδι του στην αλλοδαπή, με το ίδιο ή άλλο αεροσκάφος ή πλοίο. Για την παραμονή στη ζώνη διερχομένων απαιτείται θεώρηση διέλευσης αεροδρομίου (VISA Α) σε όσες περιπτώσεις και υπό τις προϋποθέσεις που προβλέπεται από το ενωσιακό κεκτημένο (Κοινοτικός Κώδικας Θεωρήσεων). Ο πολίτης τρίτης χώρας, που παραμένει στη ζώνη διερχομένων,υποχρεούται να συνεχίσει το ταξίδι του. Αν δεν αναχωρήσει, εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος,επιβιβάζεται σε αεροσκάφος ή πλοίο, με φροντίδα της αστυνομικής αρχής. Οι αερολιμενικές ή λιμενικές αρχές είναι υποχρεωμένες να συνδράμουν, εφόσον τους ζητηθεί. 4. Οι αρμόδιες αστυνομικές, τελωνειακές, λιμενικές και υγειονομικές αρχές διατηρούν το δικαίωμα να ελέγχουν τα πρόσωπα που παραμένουν στη ζώνη διερχομένων, εφόσον κρίνουν τούτο αναγκαίο. 5. Οι ελληνικές αρχές ελέγχου μπορεί να υποχρεώσουν σε άμεση αναχώρηση διερχόμενο πολίτη τρίτης χώρας αν διαπιστώσουν ότι δεν έχει θεώρηση εισόδου, όταν αυτή απαιτείται, και εισιτήριο για τη συνέχιση του ταξιδιού του, τόσο για τη χώρα προορισμού όσο και τις ενδιάμεσες χώρες, από το έδαφος των οποίων κατ` ανάγκη θα διέλθει. 6. Με απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας και Αιγαίου, είναι δυνατόν να καθορίζονται στα σύνορα της Χώρας προσωρινά σημεία διέλευσης προσώπων, για λόγους δημόσιου συμφέροντος, υπό την προϋπόθεση ότι θα πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση ελέγχου της κυκλοφορίας των διερχόμενων προσώπων. Οι ώρες και ο συνολικός χρόνος λειτουργίας αυτών των σημείων καθορίζονται με βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες που επιβάλλουν την ανάγκη λειτουργίας τους και σε καμία περίπτωση δεν θα υπερβαίνει τους οκτώ μήνες, εκτός και αν εξαιρετικοί λόγοι δημόσιου συμφέροντος επιβάλλουν τη λειτουργία τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20140100080

            • Προεδρικό Διάταγμα 10 178 2014 281 Α

              Περιγραφή Εξέταση σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς, των αιτημάτων θεσμοθέτησης νέων διαβάσεων ως σημείων εισόδου – εξόδου στην ελληνική επικράτεια και η υποβολή προτάσεων κατάργησης ή αναστολής της λειτουργίας τους

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20140100281

            • 1 Παραλαβή Αιτήματος για θεσμοθέτηση νέου συνοριακού σημείου διέλευσης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το Αίτημα υποβάλλεται είτε από το διαχειριστικό φορέα του λιμένα, είτε από τον οικείο Δήμο που βρίσκεται ο προς θεσμοθέτηση λιμένας, είτε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας εάν αφορά αερολιμένα, είτε από την οικεία Περιφέρεια, εάν αφορά σε χερσαίο σημείο

              Όχι Όχι


            • 2 Διαβίβαση Αιτήματος σε συναρμόδιους φορείς για την παροχή απόψεων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Διαβάζεται το Αίτημα στους συναρμόδιους φορείς για την παροχή απόψεων. Οι συναρμόδιοι φορείς μεταβάλλονται αναλόγως με το εάν πρόκειται για Αίτημα προσωρινής ή μόνιμης θεσμοθέτησης.

              Όχι Όχι


            • 3 Συλλογή απόψεων και κατάρτιση Εισήγησης προς τον κ. Υπουργό Προστασίας του Πολίτη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Καταρτίζεται Εισήγηση προς τον κ. Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, στην οποία αποτυπώνονται οι απόψεις των συναρμόδιων φορέων καθώς και σχετική πρόταση για έγκριση ή απόρριψη του Αιτήματος

              Όχι Όχι


            • 4 Λήψη Απόφασης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπουργός

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια


              Όχι Όχι


            • 5 Απόρριψη Αιτήματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπουργός

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια


              Ναι Ναι


            • 6 Κατάρτιση Σχεδίου Νόμου σε περίπτωση έγκρισης Αιτήματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια


              Ναι Όχι


            • 7 Υποβολή Σχεδίου Νόμου για υπογραφή και Δημοσίευση σε ΦΕΚ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια


              Όχι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.