Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(68 ενδιάμεσες εκδόσεις από 7 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=cfce60d3-5fe2-420c-9f84-7161d08b17c7
 
|process_id=784684
 
 
|process_official_title=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο
 
|process_official_title=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο
|process_description=Ο πολίτης μπορεί να κλείσει ψηφιακό ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας myktimatologio.live.gov.gr, για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης, από αρμόδιο υπάλληλο και να λάβει γενική πληροφόρηση για το ακίνητο που τον ενδιαφέρει.
+
|process_alternative_titles=myKTIMATOLOGIOlive, myKtimatologio.live.gov.gr
 +
|process_description=Η υπηρεσία myKTIMATOLOGIOlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακά ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του Ελληνικού Κτηματολογίου και να λάβει γενική πληροφόρηση για το ακίνητο που τον ενδιαφέρει.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
+
|process_org_owner=66797
|process_provision_org_owner_directory=ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
+
|process_provision_org_group=9392
|process_provision_org_group_remote=myKTIMATOLOGIOlive
+
|process_provision_org=63105
|process_provision_org_directory=ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
+
|process_remarks=Τα κτηματολογικά γραφεία της χώρας εντάσσονται σταδιακά.
|process_estimated_implementation_time=5
+
|process_estimated_implementation_duration_max=PT20M
|process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά
 
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
|process_trigger=Ηλεκτρονική ειδοποίηση / Ενημέρωση
+
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
|process_cost_min=0
+
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
|process_cost_max=0
+
|process_provided_to=Ιδιοκτήτες ακινήτων
 +
|process_tax_type=Ραντεβού
 +
|process_life_events=Φορολογία επιχειρήσεων, Κτηματολόγιο, Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 +
|process_sdg_resource=Άλλο
 +
|process_sdg_resource_other=Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
 +
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )
 +
|process_total_duration_steps_min=1
 +
|process_total_duration_steps_max=1
 +
|process_total_duration_steps_digital_min=510.0
 +
|process_total_duration_steps_digital_max=2130.0
 +
|process_cost_min=0.00
 +
|process_cost_max=0.00
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
Γραμμή 23: Γραμμή 32:
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
|process_evidence_total_number=0
+
|process_evidence_total_number=1
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_application_type=Αίτηση
 +
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 +
|process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα
 +
|process_application_description=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο
 +
|process_application_related_url=https://myktimatologio.live.gov.gr
 +
|process_application_note=Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
 +
* το ονοματεπώνυμο,
 +
* η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 +
* ο αριθμός κινητού τηλεφώνου,
 +
* η ταχυδρομική διεύθυνση και
 +
* προαιρετικά, η περιοχή (Νομός, ΟΤΑ) ενδιαφέροντος
 +
|process_uuid=cfce60d3-5fe2-420c-9f84-7161d08b17c7
 +
|process_id=784684
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=1
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 +
|process_conditions_name=Κατοχή διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet)
 +
|process_conditions_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/elektronike-eggraphe-diakheirise-kodikon-taxisnet
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=2
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Τεχνικές
 +
|process_conditions_name=Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=3
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Τεχνικές
 +
|process_conditions_name=Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=4
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Ταυτοπροσωπίας
 +
|process_conditions_name=Επίδειξη του ταυτοποιητικού εγγράφου του εξυπηρετούμενου στην κάμερα για έλεγχο από τον υπάλληλο.
 +
}}
 +
{{process evidences
 +
|process_evidence_num_id=1
 +
|process_evidence_type=2244
 +
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 +
|process_evidence_alternative=Όχι
 +
|process_evidence_submission_type=Επίδειξη από τον αιτούντα
 +
|process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
 +
|process_evidence_description=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
 +
|process_evidence_note=Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου.
 +
Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί η διαδικτυακή συνάντηση.
 +
}}
 +
{{process rules
 +
|process_rule_type=Νόμος
 +
|process_rule_decision_number=4727
 +
|process_rule_decision_year=2020
 +
|process_rule_description=Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές
 +
Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.
 +
|process_rule_gazette_doc_number=184
 +
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200100184
 +
}}
 +
{{process rules
 +
|process_rule_type=Υπουργική Απόφαση
 +
|process_rule_decision_number=5626
 +
|process_rule_decision_year=2022
 +
|process_rule_description=Εξυπηρέτηση και παροχή διοικητικής πληροφόρησης μέσω τηλεδιάσκεψης από το ΝΠΔΔ Ελληνικό Κτηματολόγιο.
 +
|process_rule_gazette_doc_number=723
 +
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 +
|process_rule_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/2022-02/myktimatologioFEK.pdf
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=1
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Ταυτοποίηση Χρήστη
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT10S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT40S
 +
|process_step_digital_description=Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο πολίτης κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
 +
|process_step_digital_note=Σε περίπτωση που ο πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς TAXISnet, η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=2
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Επιλογή επιθυμητής υπηρεσίας
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης επιλέγει μεταξύ των παρεχόμενων υπηρεσιών.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=3
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Επιλογή ημερομηνίας και ώρας του ραντεβού για τη διενέργεια τηλεδιάσκεψης
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT10S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT40S
 +
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο χρήστης
 +
επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=4
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT1M
 +
|process_step_digital_duration_max=PT5M
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν τον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=5
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 +
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT2M
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=6
 +
|process_step_digital_exit=Ναι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=5
 +
|process_step_digital_previous_child=5
 +
|process_step_digital_title=Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT20S
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=7
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=5
 +
|process_step_digital_previous_child=5
 +
|process_step_digital_title=Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT20S
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=8
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Οριστικοποίηση της κράτησης
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT20S
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=9
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Έξοδος δεδομένων από λογισμικό
 +
|process_step_digital_description=Η υπηρεσία αποστέλλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πολίτη μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=10
 +
|process_step_digital_exit=Ναι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=9
 +
|process_step_digital_previous_child=9
 +
|process_step_digital_title=Ακύρωση του ραντεβού
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT20S
 +
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:
 +
* α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 +
* β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης".
 +
Ο χρήστης λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=11
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Ναι
 +
|process_step_digital_previous_child_selector=9
 +
|process_step_digital_previous_child=9
 +
|process_step_digital_title=Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT2M
 +
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:
 +
* α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 +
* β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε.
 +
Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=12
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 +
|process_step_digital_description=Ο χρήστης, την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού, εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=13
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
 +
|process_step_digital_duration_min=PT1M
 +
|process_step_digital_duration_max=PT5M
 +
|process_step_digital_description=Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη με την επίδειξη από τον πολίτη του ταυτοποιητικού του εγγράφου
 +
|process_step_digital_note=Προκειμένου να εμφανίζεται καθαρά και με ευκρίνεια το ταυτοποιητικό έγγραφο θα πρέπει κατά την επίδειξή του να πλησιάσει πολύ κοντά στην κάμερα.
 +
}}
 +
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=14
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση του πολίτη
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5M
 +
|process_step_digital_duration_max=PT20M
 +
|process_step_digital_note=Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
 +
}}
 +
{{process provision digital locations
 +
|process_provision_digital_location_title=Ενιαία Ψηφιακή Πύλη δημόσιας διοίκησης (gov.gr)
 +
|process_provision_digital_location_url=https://myKtimatologio.live.gov.gr
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Είσοδος στην υπηρεσία
 +
|process_useful_link_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-to-elleniko-ktematologio
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Λίστα με τα Κτηματολογικά Γραφεία και Υποκαταστήματα που συμμετέχουν
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myktimatologiolive/mathete-myktimatologiolive
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/myKTIMATOLOGIOlive/GDPR_myktimatologiolive.pdf
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Οδηγίες Χρήσης
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/myKTIMATOLOGIOlive/Odhgies_xrhshs_MyKtimatologiolive.pdf
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Συχνές Ερωτήσεις
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/node/756/
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Επικοινωνία
 +
|process_useful_link_url=https://www.ktimatologio.gr/el/form/forma-ypobolis-erotimaton
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 10:55, 9 Απριλίου 2025



cfce60d3-5fe2-420c-9f84-7161d08b17c7 784684

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Κτηματολογικά Γραφεία

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

36 λεπτά

Περιγραφή

Η υπηρεσία myKTIMATOLOGIOlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακά ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του Ελληνικού Κτηματολογίου και να λάβει γενική πληροφόρηση για το ακίνητο που τον ενδιαφέρει.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Τα κτηματολογικά γραφεία της χώρας εντάσσονται σταδιακά.

Τελευταία ενημέρωση

09/04/2025

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο

Σημειώσεις

Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
  • το ονοματεπώνυμο,
  • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
  • ο αριθμός κινητού τηλεφώνου,
  • η ταχυδρομική διεύθυνση και
  • προαιρετικά, η περιοχή (Νομός, ΟΤΑ) ενδιαφέροντος

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά

        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )

        Εξερχόμενα


        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            myKTIMATOLOGIOlive, myKtimatologio.live.gov.gr

            Επίσημος τίτλος

            Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη

              ,,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Κατοχή διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet)

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι

            • 3 Τεχνικές Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.

              Όχι Όχι

            • 4 Ταυτοπροσωπίας Επίδειξη του ταυτοποιητικού εγγράφου του εξυπηρετούμενου στην κάμερα για έλεγχο από τον υπάλληλο.

              Όχι Όχι

            • 1 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης. Ταυτοποιητικό έγγραφο

              Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί η διαδικτυακή συνάντηση.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 2244

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • Υπουργική Απόφαση 5626 2022 723 Β

              Περιγραφή Εξυπηρέτηση και παροχή διοικητικής πληροφόρησης μέσω τηλεδιάσκεψης από το ΝΠΔΔ Ελληνικό Κτηματολόγιο.

              Νομικές παραπομπές https://www.gsis.gr/sites/default/files/2022-02/myktimatologioFEK.pdf

            • 1 Ταυτοποίηση Χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο πολίτης κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).

              Σημειώσεις Σε περίπτωση που ο πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς TAXISnet, η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 2 Επιλογή επιθυμητής υπηρεσίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει μεταξύ των παρεχόμενων υπηρεσιών.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή ημερομηνίας και ώρας του ραντεβού για τη διενέργεια τηλεδιάσκεψης

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.

              Όχι Όχι


            • 4 Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν τον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη.

              Όχι Όχι


            • 5 Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού


              Όχι Όχι


            • 6 Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Ναι


            • 7 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Όχι


            • 8 Οριστικοποίηση της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό


              Όχι Όχι


            • 9 Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Έξοδος δεδομένων από λογισμικό

              Περιγραφή Η υπηρεσία αποστέλλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πολίτη μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 10 Ακύρωση του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:

              • α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
              • β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης".
              Ο χρήστης λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.

              Ναι Ναι


            • 11 Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:

              • α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
              • β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε.
              Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.

              Ναι Όχι


            • 12 Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης, την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού, εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.

              Όχι Όχι


            • 13 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα



              Περιγραφή Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη με την επίδειξη από τον πολίτη του ταυτοποιητικού του εγγράφου

              Σημειώσεις Προκειμένου να εμφανίζεται καθαρά και με ευκρίνεια το ταυτοποιητικό έγγραφο θα πρέπει κατά την επίδειξή του να πλησιάσει πολύ κοντά στην κάμερα.

              Όχι Όχι


            • 14 Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση του πολίτη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό


              Σημειώσεις Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι









            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.