|
|
| (25 ενδιάμεσες εκδόσεις από 5 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| | {{process | | {{process |
| − | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ | + | |process_official_title=Παροχή ελεγκτικής τεχνογνωσίας σε ειδικούς ελέγχους. |
| − | |process_usage=Άλλο | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά την παροχή οδηγιών και τεχνογνωσίας σε ειδικούς ελέγχους στις Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.), για την ομαλή διεξαγωγή των ελέγχων και επίλυση ελεγκτικών θεμάτων που ανακύπτουν, σε συνεργασία με τις εποπτεύουσες τα κληροδοτήματα Υπηρεσίες. |
| | + | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | + | |process_org_owner=83842 |
| | + | |process_provision_org_owner_directory=983917, 337937 |
| | + | |process_provision_org_group=8210 |
| | + | |process_remarks=Αρμόδιο για την παροχή τεχνογνωσίας είναι το Τμήμα Δ’ - Ειδικών Ελέγχων (Τακτικών και Έκτακτων Ελέγχων Κληροδοτημάτων και Σχολαζουσών Κληρονομιών). Αντικείμενα της μονάδας είναι : (α) Η αξιολόγηση των εισερχομένων καταγγελιών, η επεξεργασία λοιπών αιτημάτων και η σύνταξη εισήγησης |
| | + | στην ΕΣΕΛ για την διενέργεια ή μη του ελέγχου. Ο τρόπος και τα κριτήρια αξιολόγησης των καταγγελιών/λοιπών αιτημάτων καθώς και προτεραιοποίησης των ελέγχων, ρυθμίζονται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. |
| | + | (β) Η κατάρτιση και η εισήγηση στην Ε.Σ.ΕΛ. του ετήσιου προγραμματισμού των εγκεκριμένων, ως άνω, από την Ε.Σ.ΕΛ. έκτακτων ελέγχων. |
| | + | (γ) Η κατάρτιση και η εισήγηση στην Ε.Σ.ΕΛ. του ετήσιου προγραμματισμού τακτικών ελέγχων σε φορείς ή πρόσωπα του ν.4182/2013, βάσει δείγματος ελεγχόμενων φορέων, το οποίο εξάγεται από τη Διεύθυνση Σχεδιασμού Μεθοδολογίας και Επιβολής Κυρώσεων. |
| | + | (δ) Η κατανομή του ετήσιου προγραμματισμού των ελέγχων στις Δ.Υ.Ε.Ε., σύμφωνα με την καθ΄ύλην ή κατά τόπον αρμοδιότητά τους. |
| | + | (ε) Η παρακολούθηση της υλοποίησης του ελεγκτικού προγράμματος και η εισήγηση στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης για τυχόν τροποποιήσεις. |
| | + | (στ) Η παροχή οδηγιών και τεχνογνωσίας στις Δ.Υ.Ε.Ε., σε συνεχή βάση για την ομαλή διεξαγωγή των ελέγχων και η επίλυση ελεγκτικών θεμάτων που ανακύπτουν, σε συνεργασία με τις εποπτεύουσες τα κληροδοτήματα Υπηρεσίες. |
| | + | |process_estimated_implementation_duration_min=P10D |
| | + | |process_type=Εσωστρεφής |
| | + | |process_trigger=Αιτούμενη |
| | + | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| | + | |process_usage=Εσωτερική διαδικασία |
| | + | |process_output_type=Διοικητική πράξη |
| | + | |process_validity_duration_set=Άπαξ |
| | + | |process_provided_to=Προσωπικό Υπουργείου Οικονομικών |
| | + | |process_tax_type=Έλεγχοι,Εσωτερικές διαδικασίες |
| | + | |process_sdg_resource=Άλλο |
| | + | |process_sdg_resource_other=Η έκθεση που συντάσσεται από τις ελεγκτικές ομάδες υποβάλλεται στην αρμόδια για τον έλεγχο Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.). Η αρμόδια Δ.Υ.Ε.Ε. αποστέλλει, με διαβιβαστικό, ακριβές αντίγραφο της προσωρινής έκθεσης μόνο στον ελεγχόμενο φορέα, ακριβές αντίγραφο ή απόσπασμα στους εποπτεύοντες φορείς, εφόσον είναι αποδέκτες συστάσεων, καθώς και ακριβή αποσπάσματα στα πρόσωπα κατά των οποίων προτείνεται αναζήτηση των αχρεωστήτως ή παρανόμως καταβληθέντων ποσώ, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την υποβολή της. Οι ελεγχόμενοι φορείς, καθώς και τα ανωτέρω πρόσωπα, έχουν δικαίωμανα υποβάλουν, εγγράφως, αντιρρήσεις κατά της έκθεσης, εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την παραλαβή αυτής, οι οποίες, ύστερα από αιτιολογημένη έγγραφη σχετική εισήγηση των αρμόδιων Δημοσιονομικών Ελεγκτών, εισάγονται για εξέταση στην Επιτροπή Συντονισμού Ελέγχων (Ε.Σ.ΕΛ.). Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων, συντάσσεται οριστική έκθεση από την αρμόδια ελεγκτική ομάδα. Σε περίπτωση μη υποβολής αντιρρήσεων εντός της προβλεπόμενης, ως ανωτέρω, προθεσμίας, η έκθεση ελέγχου καθίσταται οριστική. |
| | + | |process_total_duration_steps_min=172800 |
| | + | |process_total_duration_steps_max=345600 |
| | + | |process_cost_min=0.00 |
| | + | |process_cost_max=0.00 |
| | + | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| | + | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| | + | |process_evidence_ex_officio_total_number=0 |
| | + | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| | + | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| | + | |process_evidence_total_number=0 |
| | + | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | + | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| | + | |process_uuid=19a2fd16-3793-480a-bf43-2ea3efdf8672 |
| | |process_id=543808 | | |process_id=543808 |
| − | |process_uuid=19a2fd16-3793-480a-bf43-2ea3efdf8672 | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Νόμος |
| | + | |process_rule_decision_number=3492 |
| | + | |process_rule_decision_year=2006 |
| | + | |process_rule_description=Οργάνωση συστήματος ελέγχου για τη διασφάλιση της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης του Κρατικού Προϋπολογισμού και των εκτός του Κρατικού Προϋπολογισμού φορέων και άλλες διατάξεις. |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=201 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20060100201 |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Προεδρικό Διάταγμα |
| | + | |process_rule_decision_number=142 |
| | + | |process_rule_decision_year=2017 |
| | + | |process_rule_description=Οργανισμός Υπουργείου Οικονομικών. |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=181 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20170100181 |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=1 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Αξιολόγηση Εισερχομένων Καταγγελιών και Αιτημάτων |
| | + | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P3D |
| | + | |process_step_description=Η αξιολόγηση των εισερχομένων καταγγελιών, η επεξεργασία λοιπών αιτημάτων και η σύνταξη εισήγησης στην ΕΣΕΛ για την διενέργεια ή μη του ελέγχου. Ο τρόπος και τα κριτήρια αξιολόγησης των καταγγελιών/λοιπών αιτημάτων, καθώς και προτεραιοποίησης των ελέγχων, ρυθμίζονται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=2 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Έγκριση Εισήγησης από ΕΣΕΛ και Κατάρτιση Ετήσιου Προγράμματος Ελέγχων |
| | + | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_max=P7D |
| | + | |process_step_description=Κατάρτιση και εισήγηση στην Ε.Σ.ΕΛ. του ετήσιου προγραμματισμού των εγκεκριμένων από την Ε.Σ.ΕΛ. έκτακτων ελέγχων. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=3 |
| | + | |process_step_exit=Ναι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Έκδοση Πράξεων Κατανομών |
| | + | |process_step_official=Αρμόδιος Γενικός Διευθυντής |
| | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Εκδίδονται πράξεις κατανομών στις αρμόδιες ΔΥΕΕ με κριτήρια την κατά τόπο αρμοδιότητα ή για τους λόγους ορθολογικότερης κατανομής. |
| | + | |process_step_note=Στη συνέχεια γίνεται η παρακολούθηση της υλοποίησης του ελεγκτικού προγράμματος και η εισήγηση στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης για τυχόν τροποποιήσεις- Η παροχή οδηγιών και τεχνογνωσίας στις Δ.Υ.Ε.Ε., σε συνεχή βάση για την ομαλή διεξαγωγή των ελέγχων και η επίλυση ελεγκτικών θεμάτων που ανακύπτουν, σε συνεργασία με τις εποπτεύουσες τα κληροδοτήματα Υπηρεσίες.- Ενημέρωση πληροφοριακού συστήματος esel manager |
| | }} | | }} |