Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(39 ενδιάμεσες εκδόσεις από 11 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=f62109d7-4283-4635-ac3a-5fce7e93265a
 
|process_id=909884
 
 
|process_official_title=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
 
|process_official_title=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
 
|process_alternative_titles=myKEPlive, mykeplive.gov.gr
 
|process_alternative_titles=myKEPlive, mykeplive.gov.gr
|process_description=Η υπηρεσία myKEPlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του ΚΕΠ και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Η υπηρεσία myKEPlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του ΚΕΠ και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
+
|process_org_owner=66797
|process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ; ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
+
|process_provision_org_owner_directory=863299, 759888
|process_provision_org_directory=ΚΕΠ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
+
|process_provision_org_group_remote=8256
|process_estimated_implementation_time=20
+
|process_estimated_implementation_duration_max=PT30M
|process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
|process_validity_duration_type=Αόριστη
+
|process_output_type=Άλλο
 
|process_source=gov.gr
 
|process_source=gov.gr
|process_provided_to=Ελεύθερους επαγγελματίες,Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
+
|process_provided_to=Πολίτες
|process_tax_type=Αιτήσεις
+
|process_tax_type=Ραντεβού
 
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 
|process_sdg_resource=Άλλο
 
|process_sdg_resource=Άλλο
 
|process_sdg_resource_other=Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
 
|process_sdg_resource_other=Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )
+
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr).
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
|process_total_duration_steps_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_total_duration_steps_digital_min=510.0
|process_total_duration_steps_digital_min=9
+
|process_total_duration_steps_digital_max=2860
|process_total_duration_steps_digital_max=19.5
+
|process_cost_min=0.00
|process_total_duration_steps_digital_type=Λεπτά
+
|process_cost_max=0.00
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
Γραμμή 37: Γραμμή 31:
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
|process_evidence_total_number=2
+
|process_evidence_total_number=1
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_govgr_codes=15749
 +
|process_govgr_full_info=15749
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_application_description=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
 
|process_application_description=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
|process_application_related_url=https://mykeplive.gov.gr
+
|process_application_related_url=https://mykeplive.gov.gr/dsae/govdeskkep
 
|process_application_note=Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
 
|process_application_note=Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
 
* το ονοματεπώνυμο,  
 
* το ονοματεπώνυμο,  
 
* η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 
* η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
* η ταχυδρομική διεύθυνση
+
* η ταχυδρομική διεύθυνση,
* ο αριθμός κινητού τηλεφώνου,
+
* ο αριθμός τηλεφώνου,
* το θέμα
+
* το θέμα της τηλεδιάσκεψης / αιτούμενη υπηρεσία,
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών TAXISnet, για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
+
* ο τρόπος παραλαβής της διοικητικής πράξης εφόσον προκύπτει από την εξυπηρέτηση.
 +
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
 +
|process_uuid=f62109d7-4283-4635-ac3a-5fce7e93265a
 +
|process_id=909884
 +
|process_estimated_implementation_duration=1800
 
|process_interval=Αιτούμενη
 
|process_interval=Αιτούμενη
 
}}
 
}}
Γραμμή 58: Γραμμή 58:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
|process_conditions_name=Κατοχή διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet)
+
|process_conditions_name=Κατοχή κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 71: Γραμμή 71:
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_name=Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.
 
|process_conditions_name=Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.
}}
 
{{process conditions
 
|process_conditions_num_id=4
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Ταυτοπροσωπίας
 
|process_conditions_name=Επίδειξη του ταυτοποιητικού εγγράφου του εξυπηρετούμενου στην κάμερα για έλεγχο από τον υπάλληλο.
 
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_num_id=1
|process_evidence_type=7475
+
|process_evidence_type=2244
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_description=Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού
 
|process_evidence_note=Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί η διαδικτυακή συνάντηση.
 
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=2
 
|process_evidence_type=5233
 
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Επίδειξη από τον αιτούντα
 
|process_evidence_submission_type=Επίδειξη από τον αιτούντα
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
|process_evidence_description=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
+
|process_evidence_description=Επίδειξη ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
 +
|process_evidence_note=Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έγινε η κράτηση.
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 102: Γραμμή 89:
 
|process_rule_gazette_doc_number=3030
 
|process_rule_gazette_doc_number=3030
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 +
|process_rule_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/myKEPlive/FEK%20B%203030-21.7.2020.pdf
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 110: Γραμμή 98:
 
|process_rule_gazette_doc_number=2553
 
|process_rule_gazette_doc_number=2553
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 +
|process_rule_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/myKEPlive/FEK%20B%202553_2022.pdf
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
 
|process_rule_type=Νόμος
 
|process_rule_type=Νόμος
|process_rule_decision_number=4704
+
|process_rule_decision_number=4727
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
|process_rule_description=Επιτάχυνση και απλούστευση της ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων, ενίσχυση της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις.
+
|process_rule_description=Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.
|process_rule_gazette_doc_number=133
+
|process_rule_gazette_doc_number=184
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/Download_Small/?fek_pdf=20200100133
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200100184
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
 
|process_rule_type=Νόμος
 
|process_rule_type=Νόμος
|process_rule_decision_number=4727
+
|process_rule_decision_number=4704
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
|process_rule_description=Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.
+
|process_rule_description=Επιτάχυνση και απλούστευση της ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων, ενίσχυση της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις.
|process_rule_gazette_doc_number=184
+
|process_rule_gazette_doc_number=133
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200100184
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200100133
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 133: Γραμμή 122:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Εύρεση της υπηρεσίας στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη - gov.gr
+
|process_step_digital_title=Είσοδος στην υπηρεσία
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_url=mykeplive.gov.gr
+
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=1
+
|process_step_digital_url=https://mykeplive.gov.gr
|process_step_digital_duration_max=3
+
|process_step_digital_duration_min=PT30S
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_digital_duration_max=PT1M
|process_step_digital_description=Ο χρήστης κάνει είσοδο αρχικά στη σελίδα της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και αναζητά τη διαδικασία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Εναλλακτικά πληκτρολογεί https://mykeplive.gov.gr στον φυλλομετρητή του.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 147: Γραμμή 136:
 
|process_step_digital_title=Ταυτοποίηση χρήστη
 
|process_step_digital_title=Ταυτοποίηση χρήστη
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=10
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=30
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_digital_description=Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
|process_step_digital_description=Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο πολίτης κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
+
|process_step_digital_note=Σε περίπτωση που το πρόσωπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο, αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
|process_step_digital_note=Σε περίπτωση που ο πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς TAXISnet, η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο, αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 159: Γραμμή 147:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Επιλογή επιθυμητής υπηρεσίας
+
|process_step_digital_title=Επιλογή επιθυμητής κατηγορίας υπηρεσιών
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=10
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=30
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή μεταξύ των παρεχόμενων κατηγοριών υπηρεσιών.
|process_step_digital_description=Ο χρήστης επιλέγει μεταξύ των παρεχόμενων υπηρεσιών.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 172: Γραμμή 159:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Επιλογή ημερομηνίας/ώρας, αρμόδιου γραφείου e-ΕΦΚΑ και καταχώριση προσωπικών στοιχείων
+
|process_step_digital_title=Επιλογή ημερομηνίας/ώρας του ραντεβού
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=3
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=5
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 187: Γραμμή 173:
 
|process_step_digital_title=Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων
 
|process_step_digital_title=Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=3
+
|process_step_digital_duration_min=PT1M
|process_step_digital_duration_max=5
+
|process_step_digital_duration_max=PT2M
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα, καταχωρίζει:
|process_step_digital_description=Ο χρήστης καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν τον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη.
+
* το ονοματεπώνυμο,
 +
* την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 +
* την ταχυδρομική διεύθυνση,
 +
* τον αριθμό τηλεφώνου,
 +
* το θέμα της τηλεδιάσκεψης / αιτούμενη υπηρεσία,
 +
* τον τρόπο παραλαβής της διοικητικής πράξης εφόσον προκύπτει από την εξυπηρέτηση.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 198: Γραμμή 189:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων
+
|process_step_digital_title=Ενημέρωση για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
|process_step_digital_duration_min=1
+
|process_step_digital_duration_min=PT30S
|process_step_digital_duration_max=3
+
|process_step_digital_duration_max=PT1M
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_description=Ενημέρωση χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 211: Γραμμή 203:
 
|process_step_digital_previous_child_selector=6
 
|process_step_digital_previous_child_selector=6
 
|process_step_digital_previous_child=6
 
|process_step_digital_previous_child=6
|process_step_digital_title=Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
+
|process_step_digital_title=Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=1
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_max=3
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
|process_step_digital_description=Ο χρήστης δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 226: Γραμμή 217:
 
|process_step_digital_previous_child_selector=6
 
|process_step_digital_previous_child_selector=6
 
|process_step_digital_previous_child=6
 
|process_step_digital_previous_child=6
|process_step_digital_title=Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
+
|process_step_digital_title=Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=1
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_max=3
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
|process_step_digital_description=Ο χρήστης χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 241: Γραμμή 231:
 
|process_step_digital_title=Οριστικοποίηση της κράτησης
 
|process_step_digital_title=Οριστικοποίηση της κράτησης
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=3
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 253: Γραμμή 242:
 
|process_step_digital_title=Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης
 
|process_step_digital_title=Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_min=3
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_digital_description=Η υπηρεσία αποστέλλει, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώθηκε, επιβεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
|process_step_digital_description=Η υπηρεσία αποστέλλει, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πολίτη, επιβεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
 
 
|process_step_digital_note=Εφόσον ο πολίτης έχει επιλέξει να κλείσει ραντεβού για την υπηρεσία "5. Καταχώριση Εμβολιασμένων/Νοσησάντων Εξωτερικού (ηλικίας 60+)", το επιβεβαιωτικό μήνυμα που λαμβάνει περιλαμβάνει επιπλέον οδηγίες, οι οποίες αφορούν στην αποστολή των απαραίτητων δικαιολογητικών, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πριν το προγραμματισμένο ραντεβού.
 
|process_step_digital_note=Εφόσον ο πολίτης έχει επιλέξει να κλείσει ραντεβού για την υπηρεσία "5. Καταχώριση Εμβολιασμένων/Νοσησάντων Εξωτερικού (ηλικίας 60+)", το επιβεβαιωτικό μήνυμα που λαμβάνει περιλαμβάνει επιπλέον οδηγίες, οι οποίες αφορούν στην αποστολή των απαραίτητων δικαιολογητικών, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πριν το προγραμματισμένο ραντεβού.
 
}}
 
}}
Γραμμή 268: Γραμμή 256:
 
|process_step_digital_title=Ακύρωση του ραντεβού
 
|process_step_digital_title=Ακύρωση του ραντεβού
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=3
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:
 
 
α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 
α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης".
 
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης".
Ο χρήστης λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.
+
Ο αιτών λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 286: Γραμμή 273:
 
|process_step_digital_title=Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)
 
|process_step_digital_title=Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_co_org=97785
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=3
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:
 
 
α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 
α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε.
 
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε.
Γραμμή 302: Γραμμή 288:
 
|process_step_digital_title=Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης
 
|process_step_digital_title=Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_min=5
+
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
|process_step_digital_description=Ο χρήστης την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στο χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.
+
|process_step_digital_description=Ο εξυπηρετούμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.
 
}}
 
}}
{{process provision digital locations
+
{{process steps digital
|process_provision_digital_location_title=Ενιαία Ψηφιακή Πύλη δημόσιας διοίκησης (gov.gr)
+
|process_step_digital_num_id=14
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-kentro-exupereteses-politon-kep
+
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Επίδειξη ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 +
|process_step_digital_description=Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του εξυπηρετούμενου με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού του εγγράφου.
 
}}
 
}}
{{process provision digital locations
+
{{process steps digital
|process_provision_digital_location_title=Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης
+
|process_step_digital_num_id=15
|process_provision_digital_location_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive
+
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5M
 +
|process_step_digital_duration_max=PT40M
 +
|process_step_digital_description=Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
Γραμμή 337: Γραμμή 335:
 
{{process useful links
 
{{process useful links
 
|process_useful_link_title=Επικοινωνία
 
|process_useful_link_title=Επικοινωνία
|process_useful_link_url=https://ke-ypoik.gsis.gr/guide/index.jsp?type=govgr04
+
|process_useful_link_url=https://support.gov.gr/guide/index.jsp?type=govgr04
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
Γραμμή 344: Γραμμή 342:
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=Υπηρεσίες προες επιχειρήσεις
+
|process_useful_link_title=Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
 
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive/ypiresies-pros-epiheiriseis
 
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive/ypiresies-pros-epiheiriseis
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 13:52, 3 Ιουλίου 2024



f62109d7-4283-4635-ac3a-5fce7e93265a 909884

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

48 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Η υπηρεσία myKEPlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του ΚΕΠ και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ


Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

03/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

Σημειώσεις

Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
  • το ονοματεπώνυμο,
  • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
  • η ταχυδρομική διεύθυνση,
  • ο αριθμός τηλεφώνου,
  • το θέμα της τηλεδιάσκεψης / αιτούμενη υπηρεσία,
  • ο τρόπος παραλαβής της διοικητικής πράξης εφόσον προκύπτει από την εξυπηρέτηση.
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr).

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            myKEPlive, mykeplive.gov.gr

            Επίσημος τίτλος

            Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Κατοχή κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι

            • 3 Τεχνικές Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.

              Όχι Όχι

            • 1 Επίδειξη ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης. Ταυτοποιητικό έγγραφο

              Επίδειξη ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έγινε η κράτηση.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 2244

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 20530 2020 3030 Β

              Περιγραφή Καθορισμός διαδικασίας παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) με τηλεδιάσκεψη.

              Νομικές παραπομπές https://www.gsis.gr/sites/default/files/myKEPlive/FEK%20B%203030-21.7.2020.pdf

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 18836 2022 2553 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση της υπ’ αρ. 20530/ΕΞ 2020/ 21.07.2020 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός διαδικασίας παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.), με τηλεδιάσκεψη».

              Νομικές παραπομπές https://www.gsis.gr/sites/default/files/myKEPlive/FEK%20B%202553 2022.pdf

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • Νόμος 4704 2020 133 Α

              Περιγραφή Επιτάχυνση και απλούστευση της ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων, ενίσχυση της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100133

            • 1 Είσοδος στην υπηρεσία

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://mykeplive.gov.gr

              Περιγραφή Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Εναλλακτικά πληκτρολογεί https://mykeplive.gov.gr στον φυλλομετρητή του.

              Όχι Όχι


            • 2 Ταυτοποίηση χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).

              Σημειώσεις Σε περίπτωση που το πρόσωπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο, αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή επιθυμητής κατηγορίας υπηρεσιών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή μεταξύ των παρεχόμενων κατηγοριών υπηρεσιών.

              Όχι Όχι


            • 4 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.

              Όχι Όχι


            • 5 Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα, καταχωρίζει:

              • το ονοματεπώνυμο,
              • την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
              • την ταχυδρομική διεύθυνση,
              • τον αριθμό τηλεφώνου,
              • το θέμα της τηλεδιάσκεψης / αιτούμενη υπηρεσία,
              • τον τρόπο παραλαβής της διοικητικής πράξης εφόσον προκύπτει από την εξυπηρέτηση.

              Όχι Όχι


            • 6 Ενημέρωση για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ενημέρωση χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων

              Όχι Όχι


            • 7 Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Ναι


            • 8 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Όχι


            • 9 Οριστικοποίηση της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό


              Όχι Όχι


            • 10 Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


              Περιγραφή Η υπηρεσία αποστέλλει, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώθηκε, επιβεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.

              Σημειώσεις Εφόσον ο πολίτης έχει επιλέξει να κλείσει ραντεβού για την υπηρεσία "5. Καταχώριση Εμβολιασμένων/Νοσησάντων Εξωτερικού (ηλικίας 60+)", το επιβεβαιωτικό μήνυμα που λαμβάνει περιλαμβάνει επιπλέον οδηγίες, οι οποίες αφορούν στην αποστολή των απαραίτητων δικαιολογητικών, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πριν το προγραμματισμένο ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 11 Ακύρωση του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Ο αιτών λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.

              Ναι Ναι


            • 12 Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.

              Ναι Όχι


            • 13 Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


              Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.

              Όχι Όχι


            • 14 Επίδειξη ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού εγγράφου στην κάμερα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα


              Περιγραφή Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του εξυπηρετούμενου με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού του εγγράφου.

              Όχι Όχι


            • 15 Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα


              Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι











            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.