Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(14 ενδιάμεσες εκδόσεις από 4 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 6: Γραμμή 6:
 
|process_description=Η διαδικασία αφορά στη ρύθμιση υπεραριθμίας εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα
 
|process_description=Η διαδικασία αφορά στη ρύθμιση υπεραριθμίας εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
+
|process_org_owner=40151
|process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
+
|process_provision_org_owner_directory=237260
|process_provision_org_group=Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
+
|process_provision_org_group=9909
|process_output_registries=Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Datacenter
+
|process_output_registries=557094,965670,604960
|process_estimated_implementation_time=2
 
|process_estimated_implementation_time_type=Μήνες
 
 
|process_evidence_identification_type=Άλλο
 
|process_evidence_identification_type=Άλλο
 
|process_evidence_identification_type_other=Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
 
|process_evidence_identification_type_other=Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
Γραμμή 18: Γραμμή 16:
 
|process_usage=Εσωτερική διαδικασία
 
|process_usage=Εσωτερική διαδικασία
 
|process_output_type=Απόφαση
 
|process_output_type=Απόφαση
|process_validity_duration_type=Αόριστη
 
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Εκπαιδευτικούς
 
|process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Εκπαιδευτικούς
Γραμμή 26: Γραμμή 23:
 
|process_sdg_resource_other=Ένσταση
 
|process_sdg_resource_other=Ένσταση
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη
|process_total_duration_steps_min=1
+
|process_total_duration_steps_min=604800
|process_total_duration_steps_max=5.5
+
|process_total_duration_steps_max=3326400.0
|process_total_duration_steps_type=Εβδομάδες
 
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
|process_cost_max=0
Γραμμή 43: Γραμμή 39:
 
|process_application_owner=Δημόσιους υπαλλήλους
 
|process_application_owner=Δημόσιους υπαλλήλους
 
|process_application_description=Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας
 
|process_application_description=Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας
 +
|process_estimated_implementation_duration=5184000
 +
|process_validity_duration=-1
 +
|process_estimated_implementation_duration_max=P2M
 +
|process_validity_duration_set=Αόριστη
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 66: Γραμμή 66:
 
|process_rule_article=12
 
|process_rule_article=12
 
|process_rule_description=Προσθέτει και τροποποιεί διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996.
 
|process_rule_description=Προσθέτει και τροποποιεί διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996.
1. Oι παρ. 5 περ. (β), 6 περ. (β) του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96 αντικαθίστανται ως ακολούθως:
+
σχετικά με τις υπεραριθμίες
"5β. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησης τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομόδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
 
6β. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές ορνανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ` απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιος περιοχής μετάθεσης".
 
2. Στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96 προστίθενται παράγραφοι 9, 10, 11 και 12 ως ακολούθως:
 
"9. Οι διατάξεις της παραγράφου 3, βii και της παραγράφου 7 εδαφ. Β και 8 του άρθρου αυτού εφαρμόζονται αναλόγως και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι εκπ/κοί δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στην οργανική τους θέση (λειτουργικές υπεραριθμίες) κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.
 
10. Για το χαρακτηρισμό εκπ/κού ως υπεράριθμου και την άρση της υπεραριθμίας αυτού, δεν απαιτείται να συντρέχουν οι προϋποθέσεις της παραγρ. 1 του άρθρου 8 του παρόντος Π.Δ. 50/96.
 
11. Από τις διατάξεις του άρθρου αυτού εξαιρούνται όσοι έχουν μετατεθεί με τις διατάξεις του άρθρου 13 του παρόντος Π.Δ. καθώς και όσοι έχουν διοριστεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 41 του Ν. 1143/81 και διανύουν την τριετία υποχρεωτικής παραμονής τους στο δυσπρόσιτο σχολείο.
 
12. Οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών, των μουσικών σχολείων καθώς και των σχολείων των Αποδήμων Ελληνοπαίδων και των Σ.Μ.Ε.Α. Β/θμιος Εκπ/σης χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι από τα αρμόδια κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια σύμφωνα με τις διαδικασία της περ. β της παρ. 3 του άρθρου αυτού. Οι χαρακτηριζόμενοι ως υπεράριθμοι εφόσον δεν είναι δυνατή η μετάθεσή τους σε ίδιο σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης μετατίθενται χωρίς αίτησή τους υποχρεωτικά στην ίδια περιοχή μετάθεσης της έδρας του σχολείου στο οποίο κρίθηκαν υπεράριθμοι και τίθενται στη διάθεση των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων. Οι εκπαι- δευτικοί αυτοί μετατίθενται σε σχολεία της ίδιας περιοχής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του παρόντος Π.Δ. Επίσης οι εκπαιδευτικοί αυτοί μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο για μετάθεση σε ίδιο ή άλλο σχολείο, Πειραματικό, Μουσικό, Σ.Μ.Ε.Α. ή Σχολείο Αποδήμων Ελληνοπαίδων, κατά περίπτωση της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης. Οι αιτήσεις τους κρίνονται κατά προτεραιότητα πριν από τη διαδικασία των μετεθέσεων στα σχολεία αυτά".
 
 
|process_rule_gazette_doc_number=94
 
|process_rule_gazette_doc_number=94
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
Γραμμή 83: Γραμμή 76:
 
|process_rule_decision_year=2013
 
|process_rule_decision_year=2013
 
|process_rule_article=36
 
|process_rule_article=36
|process_rule_description=18. Στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής:
+
|process_rule_description=Προβλέπει ότι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν, ως προς τη διαπίστωση της υπεραριθμίας και τη ρύθμισή της. (Συμπληρώνει το άρθρο 14 του Π.Δ. 50/1996)
«13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»
 
 
|process_rule_gazette_doc_number=193
 
|process_rule_gazette_doc_number=193
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
Γραμμή 96: Γραμμή 88:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=5
+
|process_step_duration_max=432000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα
 
|process_step_description=Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα
 
}}
 
}}
Γραμμή 106: Γραμμή 97:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι
 
|process_step_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=259200
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
 
|process_step_description=Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
 
}}
 
}}
Γραμμή 118: Γραμμή 108:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=2
+
|process_step_duration_max=172800
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΔΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
 
|process_step_description=Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΔΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
 
i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
 
i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
Γραμμή 132: Γραμμή 121:
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=259200
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
}}
 
}}
Γραμμή 143: Γραμμή 131:
 
|process_step_title=Δήλωση προτιμήσεων
 
|process_step_title=Δήλωση προτιμήσεων
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=10
+
|process_step_duration_max=864000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
}}
 
}}
Γραμμή 157: Γραμμή 144:
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=15
+
|process_step_duration_max=1296000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Το οικείο ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν
 
|process_step_description=Το οικείο ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν
 
}}
 
}}
Γραμμή 171: Γραμμή 157:
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=15
+
|process_step_duration_max=1296000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.
 
}}
 
}}
Γραμμή 185: Γραμμή 170:
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=10
+
|process_step_duration_max=864000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
 
}}
 
}}
Γραμμή 197: Γραμμή 181:
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=259200
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες
 
|process_step_description=Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες
 
}}
 
}}
Γραμμή 209: Γραμμή 192:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=2
+
|process_step_duration_max=172800
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς
 
|process_step_description=Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 14:47, 14 Σεπτεμβρίου 2023



aa2d6dac-c081-42d3-9bcc-1312683c84d1 309084

Με μια ματιά

Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

2 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στη ρύθμιση υπεραριθμίας εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Τελευταία ενημέρωση

14/09/2023

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Δήλωση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Δημόσιους υπαλλήλους

Τίτλος

Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας


Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Ένσταση
        

        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Σιωπηρή απόρριψη


        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

            Επίσημος τίτλος

            Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


            Μητρώα που τηρούνται

            Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών
            Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών
            Datacenter

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εσωστρεφής

              ,,


            • 1 Εργασιακές Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός

              Όχι Όχι

            • Προεδρικό Διάταγμα 14 50 1996 45 Α

              Περιγραφή Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19960100045

            • Προεδρικό Διάταγμα 12 100 1997 94 Α

              Περιγραφή Προσθέτει και τροποποιεί διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996. σχετικά με τις υπεραριθμίες

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19970100094

            • Νόμος 36 4186 2013 193 Α

              Περιγραφή Προβλέπει ότι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν, ως προς τη διαπίστωση της υπεραριθμίας και τη ρύθμισή της. (Συμπληρώνει το άρθρο 14 του Π.Δ. 50/1996)

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20130100193

            • 1 Εξαγωγή στοιχείων από το myschool

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα

              Όχι Όχι


            • 2 Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι


              Περιγραφή Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

              Όχι Όχι


            • 3 Διαβίβαση στο ΠΥΣΔΕ των δηλώσεων των εκπαιδευτικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΔΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής: i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. ii) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

              Όχι Όχι


            • 4 Πρόσκληση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.

              Όχι Όχι


            • 5 Δήλωση προτιμήσεων


              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.

              Όχι Όχι


            • 6 Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το οικείο ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν

              Ναι Όχι


            • 7 Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.

              Ναι Όχι


            • 8 Διάθεση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση ωραρίου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.

              Ναι Όχι


            • 9 Έκδοση απόφασης τοποθέτησης εκπαιδευτικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες

              Όχι Όχι


            • 10 Ανακοίνωση απόφασης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς

              Όχι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.