|
|
(35 ενδιάμεσες εκδόσεις από 7 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=8689146f-a758-46ed-a4c7-5bbaa1d3fec5
| + | |process_official_title=Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης Φορέων Γενικής Κυβέρνησης. |
− | |process_id=868914
| + | |process_alternative_titles=Σύναψη Προγραμματικής Συμφωνίας για την χρηματοδότηση των Φορέων του υποτομέα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών τους Προσώπων. |
− | |process_official_title=Ποργραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης Φορέων Γενικής Κυβέρνησης | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά σε χρηματοδότηση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών τους Προσώπων, ως φορέων Γενικής Κυβέρνησης από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων λόγω αδυναμίας ισοσκέλισης του προϋπολογισμού τους. |
− | |process_alternative_titles=Συναψη Προγραμματικής Συμφωνίας για την χρηματοδότηση των Φορέων του υποτομέα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Νομικών τους Προσώπων | |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά τη χρηματοδότηση των ενδιαφερόμενων φορέων Γενικής Κυβέρνησης από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων λόγω αδυναμίας ισοσκέλισης του προϋπολογισμού τους. | |
− | Η διαδικασία απευθύνεται σε Δήμους, Περιφέρειες και τα Νομικά τους Πρόσωπα που αποτελούν φορείς της Γενικής Κυβέρνησης.
| |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
− | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ | + | |process_org_owner=46278 |
− | |process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | + | |process_provision_org_owner_directory=680168 |
− | |process_provision_org_group=Αναφερόμενος φορέας | + | |process_provision_org_group=8210 |
− | |process_output_registries=Κόμβος Διαλειτουργικότητας | + | |process_output_registries=418000 |
| |process_remarks=Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ είναι το αρμόδιο για την παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας όργανο. Στην Προγραμματική Συμφωνία καθορίζονται η διαδικασία της παρακολούθησης, καθώς και οι ειδικότερες αρμοδιότητες του Παρατηρητηρίου. | | |process_remarks=Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ είναι το αρμόδιο για την παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας όργανο. Στην Προγραμματική Συμφωνία καθορίζονται η διαδικασία της παρακολούθησης, καθώς και οι ειδικότερες αρμοδιότητες του Παρατηρητηρίου. |
− | |process_estimated_implementation_time=Το χρονοδιάγραμα εκτέλεσης και η διάρκεια που συμφωνείται μεταξύ του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ και του ενδιαφερόμενου φορέα
| + | Ο Κόμβος Διαλειτουργικότητας, αποτελεί το βασικό πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Εσωτερικών για την άντληση και επεξεργασία των δημοσιονομικών στοιχείων των ΟΤΑ (στοιχεία εσόδων εξόδων, μητρώου δεσμεύσεων, ισολογισμού (διαθέσιμα, δάνεια, υποχρεώσεις), ισοζυγίου γενικής λογιστικής, ενδοκυβερνητικών συναλλαγών κτλ). Η υποβολή των στοιχείων γίνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην Εγκύκλιο 9/2018 (παρ. Β και Δ), είτε δηλαδή αυτόματα μέσω δύο (2) κατάλληλων διαδικτυακών υπηρεσιών – διεπαφών (web services), είτε με μεταφόρτωση αρχείων xml ή /xls στη διαδικτυακή εφαρμογή http://komvos.ypes.gr/stats. |
− | |process_estimated_implementation_time_type=Χρόνια
| + | Στο πλαίσιο της συλλογής οικονομικών και λοιπών στοιχείων των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τις αντίστοιχες Διεύθύνσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, έχει δημιουργηθεί ο Ειδικός Διαδικτυακός Τόπος https://aftodioikisi.ypes.gr/, αποκλειστικά για το σκοπό αυτό. Με το σύστημα αυτό επιδιώκεται η διευκόλυνση των φορέων στην παροχή των εκάστοτε αναγκαίων στοιχείων που δεν μπορούν προς το παρόν να συλλεχθούν από τον Κόμβο Διαλειτουργικότητας. |
| |process_evidence_identification_type=Άλλο | | |process_evidence_identification_type=Άλλο |
− | |process_evidence_identification_type_other=Ταυτοποίηση με την χρήση προσωπικών κωδικών στον Κόμβο διαλειτουργικότητας | + | |process_evidence_identification_type_other=Ταυτοποίηση με την χρήση προσωπικών κωδικών στον Κόμβο διαλειτουργικότητας. |
− | |process_type=Εξωστρεφής | + | |process_type=Αμφιστρεφής |
− | |process_trigger=Αιτούμενη | + | |process_trigger=Εισήγηση |
− | |process_trigger_type=Αίτηση (επιστολή) | + | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
− | |process_usage=Άλλο | + | |process_usage=Εσωτερική διαδικασία |
− | |process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου, Άλλο | + | |process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου |
− | |process_validity_duration_type=Αόριστη
| |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_total_duration_steps_min=2.5 | + | |process_provided_to=Δήμους,Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου,Περιφέρειες |
− | |process_total_duration_steps_max=2.5 | + | |process_tax_type=Επιχορηγήσεις,Εσωτερικές διαδικασίες |
− | |process_total_duration_steps_type=Ημέρες | + | |process_life_events=Δημόσια περιουσία και εθνικά κληροδοτήματα / κοινωφελείς περιουσίες,Διαχείριση οφειλών |
− | |process_total_duration_steps_digital_min=12 | + | |process_total_duration_steps_min=453600 |
− | |process_total_duration_steps_digital_max=16 | + | |process_total_duration_steps_max=892800 |
− | |process_total_duration_steps_digital_type=Ώρες | + | |process_total_duration_steps_digital_min=0 |
− | |process_cost_min=0 | + | |process_total_duration_steps_digital_max=0 |
− | |process_cost_max=0 | + | |process_cost_min=0.00 |
| + | |process_cost_max=0.00 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
Γραμμή 39: |
Γραμμή 36: |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_uuid=8689146f-a758-46ed-a4c7-5bbaa1d3fec5 |
| + | |process_id=868914 |
| + | |process_estimated_implementation_duration=31104000 |
| + | |process_estimated_implementation_duration_max=P1Y |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 44: |
Γραμμή 45: |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Διοικητικές | | |process_conditions_type=Διοικητικές |
− | |process_conditions_name=Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώνει με οποιονδήποτε τρόπο ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει αδυναμία κατάρτισης τουλάχιστον ισοσκελισμένου αρχικού προϋπολογισμού ή αδυναμία ισοσκέλισης αυτού ύστερα από αναμόρφωσή του ή ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει μεν επικυρωμένο προϋπολογισμό από την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, αλλά έχει εγγράψει σε αυτόν πλασματικά ή υπερεκτιμημένα έσοδα ή δεν έχει εγγράψει τις υποχρεωτικές του δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των απλήρωτων υποχρεώσεών του στο πραγματικό ύψος τους, γεγονός που οδηγεί και πάλι σε αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού | + | |process_conditions_name=Υπόχρεοι ανάρτησης Σχεδίου προϋπολογισμού στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών καθώς και των συμπληρωματικών αρχείων στον Ειδικό Διαδικτυακό Τόπο "Αυτοδιοίκηση" είναι όλοι οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, εξαιρουμένων των Σχολικών Επιτροπών. |
− | |process_conditions_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20180100133 | + | |process_conditions_url=https://www.et.gr/SearchFekLektiko |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 51: |
Γραμμή 52: |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Διοικητικές | | |process_conditions_type=Διοικητικές |
− | |process_conditions_name=Τα Πιστωτικά Ιδρύματα ή/και οι Χρηματοοικονομικοί Οργανισμοί στα οποία κατέφυγε ο ενδιαφερόμενος ΟΤΑ (Δήμος/Περιφέρεια/Νομικό Πρόσωπο), σύμφωνα με την διαδικασία του άρθρου 43 του Ν.4325/2015 (Α 47), αρνούνται διατυπωμένα να χρηματοδοτήσουν το έλλειμμα του προϋπολογισμού του. | + | |process_conditions_name=Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώνει με οποιονδήποτε τρόπο ότι ένας ΟΤΑ ή νομικό του πρόσωπο έχει αδυναμία κατάρτισης τουλάχιστον ισοσκελισμένου αρχικού προϋπολογισμού ή αδυναμία ισοσκέλισης αυτού ύστερα από αναμόρφωσή του ή ότι ένας ΟΤΑ ή νομικό του πρόσωπο έχει μεν επικυρωμένο προϋπολογισμό από την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, αλλά έχει εγγράψει σε αυτόν πλασματικά ή υπερεκτιμημένα έσοδα ή δεν έχει εγγράψει τις υποχρεωτικές του δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των απλήρωτων υποχρεώσεών του στο πραγματικό ύψος τους, γεγονός που οδηγεί και πάλι σε αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού. |
− | |process_conditions_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20150100047 | + | |process_conditions_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20180100133 |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
| |process_conditions_num_id=3 | | |process_conditions_num_id=3 |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
− | |process_conditions_name=Το οικείο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο ή το διοικητικό συμβούλιο του νομικού προσώπου αποστέλει προς το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ περαιτέρω αξιολόγηση των οικονομικών τους στοιχείων και σύνταξη αναλυτικής έκθεσης, | + | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| + | |process_conditions_name=Τα Πιστωτικά Ιδρύματα ή/και οι Χρηματοοικονομικοί Οργανισμοί στα οποία κατέφυγε ο ενδιαφερόμενος ΟΤΑ (Δήμος/Περιφέρεια/Νομικό Πρόσωπο), σύμφωνα με την διαδικασία του άρθρου 43 του Ν.4325/2015 (Α 47), αρνούνται διατυπωμένα να χρηματοδοτήσουν το έλλειμμα του προϋπολογισμού του. |
| |process_conditions_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20150100047 | | |process_conditions_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20150100047 |
| }} | | }} |
Γραμμή 63: |
Γραμμή 65: |
| |process_conditions_num_id=4 | | |process_conditions_num_id=4 |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
− | |process_conditions_name=Ο Φορέας προκειμένου να καταστεί δυνατή η χρηματοδότηση του από τον Λογαριασμό Οικονομικής Ενίσχυσης των ΟΤΑ, προτείνει και πραγματοποιεί τις αναγκαίες για τον εξορθολογισμό της οικονομικής του διαχείρισης παρεμβάσεις. | + | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| + | |process_conditions_name=Το οικείο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο ή το διοικητικό συμβούλιο του νομικού προσώπου αποστέλλει προς το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ περαιτέρω αξιολόγηση των οικονομικών τους στοιχείων και σύνταξη αναλυτικής έκθεσης, |
| |process_conditions_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20150100047 | | |process_conditions_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20150100047 |
| }} | | }} |
Γραμμή 70: |
Γραμμή 73: |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Διοικητικές | | |process_conditions_type=Διοικητικές |
− | |process_conditions_name=Συνάπτεται μεταξύ του Υπουργού Εσωτερικών και του οικείου φορέα η Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης. Στην Προγραμματική Συμφωνία απαραίτητα ορίζονται ο σκοπός και το αντικείμενο αυτής, το περιεχόμενο και η οικονομική αποτίμηση των παρεμβάσεων που έχει αποφασίσει το οικείο δημοτικό, περιφερειακό ή διοικητικό συμβούλιο, οι πόροι από τους οποίους θα καλυφθεί η χρηματοδότηση, το ποσό και η ροή αυτής σε συνάρτηση με την υλοποίηση των παρεμβάσεων, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο μερών, το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης της Συμφωνίας και η διάρκειά της. | + | |process_conditions_name=Ο Φορέας προκειμένου να καταστεί δυνατή η χρηματοδότησή του από τον Λογαριασμό Οικονομικής Ενίσχυσης των ΟΤΑ, προτείνει και πραγματοποιεί τις αναγκαίες για τον εξορθολογισμό της οικονομικής του διαχείρισης παρεμβάσεις. |
− | |process_conditions_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20180100133
| + | |process_conditions_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20150100047 |
− | }}
| |
− | {{process conditions
| |
− | |process_conditions_num_id=6
| |
− | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
− | |process_conditions_type=Διοικητικές
| |
− | |process_conditions_name=Η Προγραμματική Συμφωνία πρέπει υποχρεωτικά και με ποινή ακυρότητας, να αναρτηθεί στη «Διαύγεια» του Υπουργείου Εσωτερικών και του οικείου ΟΤΑ ή νομικού προσώπου και να δημοσιευτεί σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Δεν υπόκειται σε προσυμβατικό έλεγχο».
| |
− | |process_conditions_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20180100133 | |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 112: |
Γραμμή 108: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Παρακολούθηση κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμών ΟΤΑ | + | |process_step_title=Παρακολούθηση κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμών ΟΤΑ. |
− | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | + | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=6 | + | |process_step_duration_min=PT6H |
− | |process_step_duration_max=8 | + | |process_step_duration_max=PT8H |
− | |process_step_duration_type=Ώρες
| + | |process_step_description=Αν το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώσει με οποιονδήποτε τρόπο ότι ένας ΟΤΑ ή νομικό του πρόσωπο έχει αδυναμία κατάρτισης τουλάχιστον ισοσκελισμένου αρχικού προϋπολογισμού ή αδυναμία ισοσκέλισης αυτού ύστερα από αναμόρφωσή του ή ότι ένας ΟΤΑ ή νομικό του πρόσωπο έχει μεν επικυρωμένο προϋπολογισμό από την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, αλλά έχει εγγράψει σε αυτόν πλασματικά ή υπερεκτιμημένα έσοδα ή δεν έχει εγγράψει τις υποχρεωτικές του δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των απλήρωτων υποχρεώσεών του στο πραγματικό ύψος τους, γεγονός που οδηγεί και πάλι σε αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού, ζητεί από το οικείο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο ή το διοικητικό συμβούλιο του νομικού προσώπου, αντίστοιχα, κατόπιν εισήγησης του Προϊσταμένου των Οικονομικών Υπηρεσιών του φορέα και απόφασης της οικείας Οικονομικής Επιτροπής στην περίπτωση των δήμων και περιφερειών, σε προθεσμία που αυτό ορίζει, περαιτέρω αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων τους και σύνταξη αναλυτικής έκθεσης. |
− | |process_step_description=Αν το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ διαπιστώσει με οποιονδήποτε τρόπο ότι ένας ΟΤΑ ή νομικό του πρόσωπο έχει αδυναμία κατάρτισης τουλάχιστον ισοσκελισμένου αρχικού προϋπολογισμού ή αδυναμία ισοσκέλισης αυτού ύστερα από αναμόρφωσή του ή ότι ένας Ο.Τ.Α. ή νομικό του πρόσωπο έχει μεν επικυρωμένο προϋπολογισμό από την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, αλλά έχει εγγράψει σε αυτόν πλασματικά ή υπερεκτιμημένα έσοδα ή δεν έχει εγγράψει τις υποχρεωτικές του δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των απλήρωτων υποχρεώσεών του στο πραγματικό ύψος τους, γεγονός που οδηγεί και πάλι σε αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού, ζητεί από το οικείο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο ή το διοικητικό συμβούλιο του νομικού προσώπου, αντίστοιχα, κατόπιν εισήγησης του Προϊσταμένου των Οικονομικών Υπηρεσιών του φορέα και απόφασης της οικείας Οικονομικής Επιτροπής στην περίπτωση των δήμων και περιφερειών, σε προθεσμία που αυτό ορίζει, περαιτέρω αξιολόγηση των οικονομικών στοιχείων τους και σύνταξη αναλυτικής έκθεσης | + | |process_step_note=Ο αρμόδιος υπάλληλος του Υπουργείου Εσωτερικών, εισέρχεται με τους προσωπικούς του κωδικούς στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας και εξετάζει μέσω των αυτοματοποιημένων ελέγχων και την χρήση αρχείου excel τη συμμόρφωση των υποβληθέντων αρχείων αρχικού ή αναμορφωμένου προϋπολογισμού των φορέων του υποτομέα των ΟΤΑ με τα κριτήρια που έχουν τεθεί από τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, αναφορικά με την μη ισοσκέλιση των προϋπολογισμών, την υπερεκτίμηση εσόδων ή/και τη μη εγγραφή υποχρεωτικών δαπανών. Για την αξιολόγηση συντάσσεται από το Παρατηρητήριο έκθεση, η οποία υποβάλλεται στον Ο.Τ.Α. ή το νομικό του πρόσωπο και στον Υπουργό Εσωτερικών. |
− | |process_step_note=Το Παρατηρητήριο αξιολογεί την παραπάνω έκθεση και τα προτεινόμενα και τυχόν εφαρμοζόμενα από τον Ο.Τ.Α. ή το νομικό του πρόσωπο μέτρα για την αντιμετώπιση της υπερχρέωσής του και, εφόσον κρίνει ότι εξακολουθεί να υφίσταται αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού του, ενημερώνει σχετικά τον οικείο φορέα και τον Υπουργό Εσωτερικών | |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 125: |
Γραμμή 120: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Απόφαση προσφυγής ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό | + | |process_step_title=Αποστολή Έκθεσης ενδιαφερόμενου φορέα. |
− | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | + | |process_step_official=Δημοτικό Συμβούλιο |
− | |process_step_implementation=Υπογραφή | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=1 | + | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες | + | |process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος φορέας συντάσσει και αποστέλλει στο Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ έκθεση στην οποία καταγράφονται αναλυτικά : |
− | |process_step_description=Με απόφαση του οικείου δημοτικού, περιφερειακού ή διοικητικού συμβουλίου, διενεργείται η διαδικασία προσφυγής του ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό
| + | α) Ο συνολικός δανεισμός, το ανεξοφλητο κεφάλαιο και το ετήσιο κόστος εξυπηρέτησης της δημόσιας πίστης, καθώς και τυχόν εγγυήσεις που έχει παραχωρήσει ο ΟΤΑ για την συνομολόγηση δανείων και για ρυθμίσεις οφειλών από νομικά του πρόσωπα. |
− | |process_step_note=Η διαδικασία προσφυγής σε δανεισμό διενεργείται κατά το άρθρο 43 του ν. 4325/2015 (Α΄ 47)
| + | β) Οι λοιπές βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις, με διακριτή αναφορά στις ληξιπρόθεσμες, καθώς και τις διεκδικήσεις τρίτων. |
| + | γ) Οι υποχρεώσεις και απαιτήσεις που μπορεί να προκύψουν από δίκες που βρίσκονται σε εξέλιξη και από τυχόν αναδοχή οφειλών νομικών του προσώπων. |
| + | δ) Οι λοιπές εν γένει απαιτήσεις. |
| + | ε) Εκτίμηση της δυνατότητας εξυπηρέτησης των υποχρεώσεων. |
| + | στ) Εκτίμηση του ποσού χρηματοδότησης που απαιτείται για την ισοσκέλιση του προϋπολογισμού του φορέα, καθώς και το συνολικό ποσό, που ζητήθηκε για δανειοδότηση, καθώς και το τελικό ποσό, που εγκρίθηκε, ή η διατυπωμένη άρνηση των πιστωτικών ιδρυμάτων ή των χρηματοπιστωτικών οργανισμών να δανειοδοτήσουν τον ενδιαφερόμενο Ο.Τ.Α., σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 43 του ν. 4325/2015 (Α΄ 47), |
| + | ζ) καταγραφή των μέτρων που πρέπει, κατά την κρίση του φορέα, να ληφθούν, με αναλυτική τεκμηρίωσή της κατ’ έτος εκτιμώμενης επίδρασης των προτεινόμενων παρεμβάσεων στην οικονομική θέση του φορέα και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των παρεμβάσεων και |
| + | η) οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κρίνεται από το Παρατηρητήριο ή από τον φορέα αναγκαίο να αξιολογηθεί. |
| + | |process_step_note=Ο οικείος δήμος αποστέλλει, μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων "Ίριδα", αναλυτική έκθεση με τα οικονομικά στοιχεία του φορέα. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 138: |
Γραμμή 140: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης | + | |process_step_title=Αξιολόγηση έκθεσης του ενδιαφερόμενου ΟΤΑ από το Παρατηρητήριο. |
− | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | + | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
− | |process_step_duration_min=1 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=1 | + | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες
| + | |process_step_description=Το Παρατηρητήριο αξιολογεί την παραπάνω έκθεση και τα προτεινόμενα και τυχόν εφαρμοζόμενα από τον Ο.Τ.Α. ή το νομικό του πρόσωπο μέτρα για την αντιμετώπιση της υπερχρέωσής του και, εφόσον κρίνει ότι εξακολουθεί να υφίσταται αδυναμία ισοσκέλισης του προϋπολογισμού του, ενημερώνει σχετικά τον οικείο φορέα και τον Υπουργό Εσωτερικών. |
− | |process_step_description=Για τη χρηματοδότηση των ΟΤΑ και των νομικών τους προσώπων από το "Λογαριασμό Οικονομικής Ενίσχυσης ΟΤΑ" του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων συνάπτεται μεταξύ του Υπουργού Εσωτερικών και του οικείου φορέα Προγραμματική Συμφωνία. | |
− | Στην Προγραμματική Συμφωνία απαραίτητα ορίζονται ο σκοπός και το αντικείμενο αυτής, το περιεχόμενο και η οικονομική αποτίμηση των παρεμβάσεων που έχει αποφασίσει το οικείο δημοτικό, περιφερειακό ή διοικητικό συμβούλιο, οι πόροι από τους οποίους θα καλυφθεί η χρηματοδότηση, το ποσό και η ροή αυτής σε συνάρτηση με την υλοποίηση των παρεμβάσεων, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο μερών, το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης της Συμφωνίας και η διάρκειά της.
| |
− | |process_step_note=Οι Προγραμματικές Συμφωνίες αναρτώνται υποχρεωτικά, με ποινή ακυρότητας, στη «Διαύγεια» του Υπουργείου Εσωτερικών και του οικείου Ο.Τ.Α. ή νομικού προσώπου, δημοσιεύονται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και δεν υπόκεινται σε προσυμβατικό έλεγχο».
| |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=4 | | |process_step_num_id=4 |
− | |process_step_exit=Ναι | + | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας | + | |process_step_title=Κοινοποίηση απόφασης πραγματοποίησης παρεμβάσεων ενδιαφερόμενου φορέα προς το Παρατηρητήριο. |
− | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | + | |process_step_official=Δημοτικό Συμβούλιο |
− | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=6 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=8 | + | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_duration_type=Ώρες
| + | |process_step_description=Ο φορέας, προκειμένου να καταστεί δυνατή η χρηματοδότησή του από τον Λογαριασμό οικονομικής ενίσχυσης ΟΤΑ, για το μέρος ή το σύνολο του υπολειπόμενου για την ισοσκέλιση του Προϋπολογισμού του ποσού, το οποίο δεν μπορεί να καλυφθεί με συνομολόγηση δανείου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 43 του ν. 4325/2015 (Α΄ 47), με απόφαση του οικείου δημοτικού, περιφερειακού ή διοικητικού συμβουλίου που λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του, προτείνει και πραγματοποιεί τις αναγκαίες για τον εξορθολογισμό της οικονομικής του διαχείρισης παρεμβάσεις. Η απόφαση αυτή περιέχει υποχρεωτικά: |
− | |process_step_description=Το Παρατηρητήριο είναι το αρμόδιο για την παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας όργανο. Στην Προγραμματική Συμφωνία καθορίζονται η διαδικασία της παρακολούθησης, καθώς και οι ειδικότερες αρμοδιότητες του Παρατηρητηρίου. | + | α) αναλυτική τεκμηρίωση της κατ’ έτος εκτιμώμενης επίδρασης των προτεινόμενων παρεμβάσεων στην οικονομική θέση του φορέα και |
| + | β) χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των παρεμβάσεων. |
| + | Η πιο πάνω απόφαση αποστέλλεται υποχρεωτικά στην αρμόδια για την εποπτεία του Ο.Τ.Α. ή του νομικού προσώπου Αρχή για έλεγχο νομιμότητας και κοινοποιείται στο Παρατηρητήριο και στον Υπουργό Εσωτερικών. |
| }} | | }} |
− | {{process steps digital | + | {{process steps |
− | |process_step_digital_num_id=1 | + | |process_step_num_id=5 |
− | |process_step_digital_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Όχι |
− | |process_step_digital_child=Όχι | + | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_digital_title=Αξιολόγηση κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμών | + | |process_step_title=Αξιολόγηση προτεινόμενων παρεμβάσεων του ενδιαφερόμενου φορέα από το Παρατηρητήριο. |
− | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| + | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
− | |process_step_digital_implementation=Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα) | + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
− | |process_step_digital_url=http://komvosbi.ypes.gr:7001/analytics/saw.dll?bieehome&startPage=1
| + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_digital_duration_min=6 | + | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_digital_duration_max=8 | + | |process_step_description=Το Παρατηρητήριο αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των προτεινόμενων με την απόφαση του ενδιαφερόμενου φορέα, παρεμβάσεων και αν αυτές κρίνονται ανεπαρκείς ενημερώνει το φορέα, προκειμένου να προβεί σε τροποποίηση ή συμπλήρωσή τους. Για την αξιολόγηση συντάσσεται από το Παρατηρητήριο έκθεση, η οποία υποβάλλεται στον Ο.Τ.Α. ή το νομικό του πρόσωπο και στον Υπουργό Εσωτερικών. |
− | |process_step_digital_duration_type=Ώρες | |
− | |process_step_digital_description=Ο αρμόδιος υπάλληλος του Υπουργείου Εσωτερικών, εισέρχεται με τους προσωπικούς του κωδικούς στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας και εξετάζει μέσω των αυτοματοποιημένων ελέγχων και την χρήση αρχείου excel τη συμμόρφωση των υποβληθέντων αρχείων αρχικού ή αναμορφωμένου προϋπολογισμού των φορέων του υποτομέα των ΟΤΑ με τα κριτήρια που έχουν τεθεί από τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, αναφορικά με την μή ισοσκέληση των προϋπολογισμών, την υπερκετίμηση εσόδων ή/και την μή εγγραφή υποχρεωτικών δαπανών. Για την αξιολόγηση συντάσσεται από το Παρατηρητήριο έκθεση, η οποία υποβάλλεται στον Ο.Τ.Α. ή το νομικό του πρόσωπο και στον Υπουργό Εσωτερικών. | |
| }} | | }} |
− | {{process steps digital | + | {{process steps |
− | |process_step_digital_num_id=2 | + | |process_step_num_id=6 |
− | |process_step_digital_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
− | |process_step_digital_child=Όχι | + | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_digital_title=Προσφυγής του ενδιαφερόμενου φορέα σε δανεισμό | + | |process_step_title=Σύναψη Προγραμματικής Συμφωνίας μεταξύ Υπουργού Εσωτερικών και οικείου φορέα. |
− | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα | + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός |
− | |process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_digital_url=https://iridacloud.gov.gr/#/login | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_digital_duration_min=5 | + | |process_step_duration_max=P2D |
− | |process_step_digital_duration_max=10 | + | |process_step_description=Στην Προγραμματική Συμφωνία απαραίτητα ορίζονται ο σκοπός και το αντικείμενο αυτής, το περιεχόμενο και η οικονομική αποτίμηση των παρεμβάσεων που έχει αποφασίσει το οικείο δημοτικό, περιφερειακό ή διοικητικό συμβούλιο, οι πόροι από τους οποίους θα καλυφθεί η χρηματοδότηση, το ποσό και η ροή αυτής σε συνάρτηση με την υλοποίηση των παρεμβάσεων, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των δύο μερών, το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης της Συμφωνίας και τη διάρκειά της. |
− | |process_step_digital_duration_type=Λεπτά
| + | Το Παρατηρητήριο είναι το αρμόδιο για την παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας όργανο. Στην Προγραμματική Συμφωνία καθορίζονται η διαδικασία της παρακολούθησης, καθώς και οι ειδικότερες αρμοδιότητες του Παρατηρητηρίου. |
− | |process_step_digital_description=Με απόφαση του οικείου δημοτικού, περιφερειακού ή διοικητικού συμβουλίου, ο ενδιαφερόμενος φορέας εκκινεί την διαδικασία προσφυγής σε δανεισμό κατά το άρθρο 43 του ν. 4325/2015 (Α΄ 47).
| + | |process_step_note=Επισημαίνεται ότι το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ με τη λήξη κάθε τριμήνου, καθώς και συνολικά στο τέλος κάθε οικονομικού έτους, συντάσσει έκθεση σχετικά με τα αποτελέσματα εκτέλεσης των προϋπολογισμών των Ο.Τ.Α. και των Προγραμματικών Συμφωνιών που τυχόν έχουν συναφθεί, παραθέτοντας τα βασικά οικονομικά μεγέθη των συμβαλλομένων Ο.Τ.Α. και νομικών προσώπων, καθώς και την κίνηση του Λογαριασμού χρηματοδότησης του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων καθώς και τη συνολική πορεία των οικονομικών δεικτών του υποτομέα των ΟΤΑ και τις προτάσεις του Παρατηρητηρίου για τις πολιτικές που κατά την κρίση του ενδείκνυνται να υλοποιηθούν με στόχο τη βελτίωση της δημοσιονομικής διαχείρισης, της οικονομικής βιωσιμότητας και αυτοτέλειας των ΟΤΑ. |
− | }}
| |
− | {{process steps digital
| |
− | |process_step_digital_num_id=3
| |
− | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
− | |process_step_digital_child=Όχι
| |
− | |process_step_digital_title=Παρακολούθηση προγραμματικής Συμφωνίας Οικονομικής Υποστήριξης
| |
− | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
− | |process_step_digital_implementation=Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
| |
− | |process_step_digital_url=http://komvosbi.ypes.gr:7001/analytics/saw.dll?bieehome&startPage=1
| |
− | |process_step_digital_description=Για τη χρηματοδότηση των Ο.Τ.Α. και των νομικών τους προσώπων, από Λογαριασμό του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων συνάπτεται μεταξύ του Υπουργού Εσωτερικών και του οικείου φορέα Προγραμματική Συμφωνία. Το Παρατηρητήριο είναι το αρμόδιο για την παρακολούθηση της εφαρμογής της Προγραμματικής Συμφωνίας όργανο. Στην Προγραμματική Συμφωνία καθορίζονται η διαδικασία της παρακολούθησης, καθώς και οι ειδικότερες αρμοδιότητες του Παρατηρητηρίου.
| |
− | }}
| |
− | {{process steps digital
| |
− | |process_step_digital_num_id=4 | |
− | |process_step_digital_exit=Ναι
| |
− | |process_step_digital_child=Όχι
| |
− | |process_step_digital_title=Εκθέσεις του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ
| |
− | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
− | |process_step_digital_implementation=Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
| |
− | |process_step_digital_url=http://komvosbi.ypes.gr:7001/analytics/saw.dll?bieehome&startPage=1
| |
− | |process_step_digital_duration_min=6
| |
− | |process_step_digital_duration_max=8
| |
− | |process_step_digital_duration_type=Ώρες
| |
− | |process_step_digital_description=Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ με τη λήξη κάθε τριμήνου, καθώς και συνολικά στο τέλος κάθε οικονομικού έτους, συντάσσει έκθεση σχετικά με τα αποτελέσματα εκτέλεσης των προϋπολογισμών των Ο.Τ.Α. και των Προγραμματικών Συμφωνιών, που τυχόν έχουν συναφθεί, παραθέτοντας τα βασικά οικονομικά μεγέθη των συμβαλλομένων Ο.Τ.Α. και νομικών προσώπων, καθώς και την κίνηση του Λογαριασμού χρηματοδότησης του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων καθώς και τη συνολική πορεία των οικονομικών δεικτών του υποτομέα των ΟΤΑ και τις προτάσεις του Παρατηρητηρίου για τις πολιτικές που κατά την κρίση του ενδείκνυται να υλοποιηθούν με στόχο τη βελτίωση της δημοσιονομικής διαχείρισης, της οικονομικής βιωσιμότητας και αυτοτέλειας των ΟΤΑ
| |
− | }}
| |
− | {{process provision digital locations
| |
− | |process_provision_digital_location_title=Κόμβος Διαλειτουργικότητας
| |
− | |process_provision_digital_location_url=http://komvos.ypes.gr/stats
| |
− | |process_provision_digital_location_description=Ο Κόμβος Διαλειτουργικότητας, αποτελεί το βασικό σύστημα του Υπουργείου Εσωτερικών για την άντληση και επεξεργασία των δημοσιονομικών στοιχείων των ΟΤΑ (στοιχεία εσόδων εξόδων, μητρώου δεσμεύσεων, ισολογισμού (διαθέσιμα, δάνεια, υποχρεώσεις), ισοζυγίου γενικής λογιστικής, ενδοκυβερνητικών συναλλαγών κτλ). Υπόχρεοι είναι όλοι οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, εξαιρουμένων των σχολικών επιτροπών. Η υποβολή των στοιχείων γίνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην Εγκύκλιο 9/2018 (παρ. Β και Δ), είτε δηλαδή αυτόματα μέσω 2 κατάλληλων διαδικτυακών υπηρεσιών – διεπαφών (web services), είτε με μεταφόρτωση αρχείων xml ή /xls στη διαδικτυακή εφαρμογή http://komvos.ypes.gr/stats.
| |
| }} | | }} |
− | {{process provision digital locations | + | {{process useful links |
− | |process_provision_digital_location_title=Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων "ΊΡΙΔΑ" | + | |process_useful_link_title=Υπουργείο Εσωτερικών. |
− | |process_provision_digital_location_url=https://iridacloud.gov.gr/#/login | + | |process_useful_link_url=https://www.ypes.gr/ |
− | |process_provision_digital_location_description=Η «ΙΡΙΔΑ», αποτελεί το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης εγγράφων, πρωτοκόλλου, ροών εργασιών και δραστηριοτήτων.
| |
| }} | | }} |
| {{process useful links | | {{process useful links |