Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
 
(35 ενδιάμεσες εκδόσεις από 10 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_alternative_titles=myKEPlive, mykeplive.gov.gr
+
|process_official_title=Παροχή διοικητικής πληροφόρησης και συνδρομής σε Έλληνες πολίτες, μονίμους κατοίκους εξωτερικού, από προξενικές αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών με τηλεδιάσκεψη
|process_application_description=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
+
|process_alternative_titles=myCONSULlive, myCONSULlive.gov.gr
|process_application_note=Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή. Η υπηρεσία myCONSULlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από εξειδικευμένο υπάλληλο Προξενικής Αρχής του Υπουργείου Εξωτερικών μέσω τηλεδιάσκεψη και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
* το ονοματεπώνυμο,
+
|process_org_owner_is_private=Όχι
* η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
+
|process_org_owner=66797
* η ταχυδρομική διεύθυνση,
+
|process_provision_org_owner_directory=265425
* ο αριθμός τηλεφώνου,
+
|process_provision_org_group_remote=8579
* το θέμα της τηλεδιάσκεψης / αιτούμενη υπηρεσία,
+
|process_provision_org_directory=Προξενικές αρχές, Υπουργείο Εξωτερικών
* ο τρόπος παραλαβής της διοικητικής πράξης εφόσον προκύπτει από την εξυπηρέτηση.
+
|process_estimated_implementation_duration_max=PT30M
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
+
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
+
|process_type=Εξωστρεφής
|process_application_related_url=https://mykeplive.gov.gr/dsae/govdeskkep
+
|process_trigger=Αιτούμενη
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
+
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
|process_application_type=Αίτηση
+
|process_output_type=Άλλο
|process_cost_max=0
+
|process_source=gov.gr
|process_cost_min=0
+
|process_provided_to=Κατοίκους εξωτερικού
|process_description=Η υπηρεσία myKEPlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του ΚΕΠ και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
+
|process_tax_type=Ραντεβού
|process_estimated_implementation_time=5 λεπτά για το κλείσιμο του ραντεβού και 10-40 λεπτά για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης
+
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
|process_evidence_alternative_total_number=0
+
|process_sdg_resource=Άλλο
 +
|process_sdg_resource_other=Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
 +
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr).
 +
|process_total_duration_steps_min=1
 +
|process_total_duration_steps_max=1
 +
|process_total_duration_steps_digital_min=7710
 +
|process_total_duration_steps_digital_max=20860
 +
|process_cost_min=0.00
 +
|process_cost_max=0.00
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
 
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
+
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 +
|process_evidence_total_number=1
 +
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
|process_evidence_step_total_number=0
+
|process_govgr_codes=15958
|process_evidence_total_number=2
+
|process_govgr_full_info=15958
 +
|process_application_type=Αίτηση
 +
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 +
|process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα
 +
|process_application_description=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών
 +
|process_application_related_url=https://myconsullive.gov.gr/dsae/govdeskconsul
 +
|process_application_note=Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
 +
α) ονοματεπώνυμο,
 +
β) πατρώνυμο ή/και μητρώνυμο,
 +
γ) ηλεκτρονική διεύθυνση (email),
 +
δ) τηλέφωνο επικοινωνίας,
 +
ε) διεύθυνση κατοικίας στην αλλοδαπή,
 +
στ) ημερομηνία γέννησης,
 +
ζ) τόπος γέννησης,
 +
η) αριθμός δελτίου ταυτότητας (Α.Δ.Τ.) ή διαβατηρίου
 +
Επιπροσθέτως, θα πρέπει να επιλεγούν:
 +
α) ο τρόπος πληρωμής,
 +
β) ο τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου από την Προξενική Αρχή (ταχυδρομικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
 +
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
 +
|process_uuid=8afee0f2-1636-480b-81ea-da112bea6501
 
|process_id=802163
 
|process_id=802163
 +
|process_estimated_implementation_duration=1800
 
|process_interval=Αιτούμενη
 
|process_interval=Αιτούμενη
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 
|process_official_title=Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 
|process_provided_to=Ελεύθερους επαγγελματίες,Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
 
|process_provision_org_directory=ΚΕΠ
 
|process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ; ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
 
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr).
 
|process_sdg_resource=Άλλο
 
|process_sdg_resource_other=Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
 
|process_source=gov.gr
 
|process_tax_type=Αιτήσεις
 
|process_total_duration_steps_digital_max=47.5
 
|process_total_duration_steps_digital_min=8.5
 
|process_total_duration_steps_digital_type=Λεπτά
 
|process_total_duration_steps_max=1
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_uuid=8afee0f2-1636-480b-81ea-da112bea6501
 
|process_validity_duration_type=Αόριστη
 
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=1
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 
|process_conditions_name=Κατοχή κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).
 
|process_conditions_name=Κατοχή κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).
|process_conditions_num_id=1
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=2
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_name=Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
 
|process_conditions_name=Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
|process_conditions_num_id=2
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=3
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_name=Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.
 
|process_conditions_name=Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.
|process_conditions_num_id=3
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
}}
 
{{process conditions
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_name=Επίδειξη του ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού εγγράφου του εξυπηρετούμενου στην κάμερα για έλεγχο από τον υπάλληλο.
 
|process_conditions_num_id=4
 
|process_conditions_type=Ταυτοπροσωπίας
 
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
|process_evidence_alternative=Όχι
+
|process_evidence_num_id=1
|process_evidence_description=Κωδικοί - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet) για τον προγραμματισμό του ραντεβού.
+
|process_evidence_type=2244
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
|process_evidence_note=Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έγινε η κράτηση.
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_type=7475
 
}}
 
{{process evidences
 
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
|process_evidence_description=Επίδειξη ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_num_id=2
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
 
|process_evidence_submission_type=Επίδειξη από τον αιτούντα
 
|process_evidence_submission_type=Επίδειξη από τον αιτούντα
|process_evidence_type=5233
+
|process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
}}
+
|process_evidence_description=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
{{process provision digital locations
+
|process_evidence_note=Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έγινε η κράτηση.
|process_provision_digital_location_title=Ενιαία Ψηφιακή Πύλη δημόσιας διοίκησης (gov.gr)
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-kentro-exupereteses-politon-kep
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
|process_rule_decision_number=20530
+
|process_rule_type=Κοινή Υπουργική Απόφαση
 +
|process_rule_decision_number=35467
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
|process_rule_description=Καθορισμός διαδικασίας παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) με τηλεδιάσκεψη.
+
|process_rule_description=Παροχή διοικητικής πληροφόρησης και συνδρομής σε Έλληνες πολίτες, μονίμους κατοίκους εξωτερικού, από προξενικές αρχές του Υπουργείου
 +
Εξωτερικών με τηλεδιάσκεψη
 +
|process_rule_gazette_doc_number=5600
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
|process_rule_gazette_doc_number=3030
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200205600
|process_rule_type=Κοινή Υπουργική Απόφαση
 
|process_rule_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/myKEPlive/FEK%20B%203030-21.7.2020.pdf
 
}}
 
{{process rules
 
|process_rule_decision_number=18836
 
|process_rule_decision_year=2022
 
|process_rule_description=Τροποποίηση της υπ’ αρ. 20530/ΕΞ 2020/ 21.07.2020 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός διαδικασίας παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.), με τηλεδιάσκεψη».
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_gazette_doc_number=2553
 
|process_rule_type=Κοινή Υπουργική Απόφαση
 
|process_rule_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/myKEPlive/FEK%20B%202553_2022.pdf
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
 +
|process_rule_type=Νόμος
 
|process_rule_decision_number=4727
 
|process_rule_decision_number=4727
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_description=Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.
 
|process_rule_description=Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.
 +
|process_rule_gazette_doc_number=184
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
|process_rule_gazette_doc_number=184
 
|process_rule_type=Νόμος
 
 
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200100184
 
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200100184
}}
 
{{process rules
 
|process_rule_decision_number=4704
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_description=Επιτάχυνση και απλούστευση της ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων, ενίσχυση της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις.
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_number=133
 
|process_rule_type=Νόμος
 
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/Download_Small/?fek_pdf=20200100133
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=1
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_description=Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Εναλλακτικά πληκτρολογεί https://mykeplive.gov.gr στον φυλλομετρητή του.
+
|process_step_digital_title=Είσοδος στην υπηρεσία
|process_step_digital_duration_max=60
 
|process_step_digital_duration_min=30
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_num_id=1
+
|process_step_digital_url=https://mycosnullive.gov.gr
|process_step_digital_title=Είσοδο στην υπηρεσία
+
|process_step_digital_duration_min=PT30S
|process_step_digital_url=mykeplive.gov.gr
+
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 +
|process_step_digital_description=Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών. Εναλλακτικά πληκτρολογεί https://myconsullive.gov.gr στον φυλλομετρητή του.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=2
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_title=Ταυτοποίηση χρήστη
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT10S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
|process_step_digital_description=Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
 
|process_step_digital_description=Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
|process_step_digital_duration_max=30
 
|process_step_digital_duration_min=10
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
 
|process_step_digital_note=Σε περίπτωση που το πρόσωπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο, αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
 
|process_step_digital_note=Σε περίπτωση που το πρόσωπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο, αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
|process_step_digital_num_id=2
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_title=Ταυτοποίηση χρήστη
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=3
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_title=Επιλογή Προξενικής Αρχής
|process_step_digital_description=Ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή μεταξύ των παρεχόμενων κατηγοριών υπηρεσιών.
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_max=30
+
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_min=10
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_num_id=3
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
|process_step_digital_title=Επιλογή επιθυμητής κατηγορίας υπηρεσιών
+
|process_step_digital_description=Από την παρεχόμενη λίστα, ο αιτών πρώτα επιλέγει την επιθυμητή γεωγραφική περιοχή και στη συνέχεια την επιθυμητή Προξενική Αρχή, με την οποία θέλει να προγραμματίσει ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=4
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_title=Επιλογή ημερομηνίας/ώρας του ραντεβού
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT10S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.
 
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.
|process_step_digital_duration_max=30
 
|process_step_digital_duration_min=10
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_num_id=4
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_title=Επιλογή ημερομηνίας/ώρας του ραντεβού
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=5
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_title=Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων
|process_step_digital_description=Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα, καταχωρίζει:
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
* το ονοματεπώνυμο,
+
|process_step_digital_co_org=97785
* την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 
* την ταχυδρομική διεύθυνση,
 
* τον αριθμό τηλεφώνου,
 
* το θέμα της τηλεδιάσκεψης / αιτούμενη υπηρεσία,
 
* τον τρόπο παραλαβής της διοικητικής πράξης εφόσον προκύπτει από την εξυπηρέτηση.
 
|process_step_digital_duration_max=120
 
|process_step_digital_duration_min=60
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_num_id=5
+
|process_step_digital_duration_min=PT1M
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
+
|process_step_digital_duration_max=PT2M
|process_step_digital_title=Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή στο φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα, καταχωρίζει:
 +
α) ονοματεπώνυμο,
 +
β) πατρώνυμο ή/και μητρώνυμο,
 +
γ) ηλεκτρονική διεύθυνση (email),
 +
δ) τηλέφωνο επικοινωνίας,
 +
ε) διεύθυνση κατοικίας στην αλλοδαπή,
 +
στ) ημερομηνία γέννησης,
 +
ζ) τόπο γέννησης,
 +
η) αριθμός δελτίου ταυτότητας (Α.Δ.Τ.) ή διαβατηρίου
 +
Επιπροσθέτως, επιλέγει:
 +
α) τον τρόπο πληρωμής,
 +
β) τον τρόπο παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου από την Προξενική Αρχή (ταχυδρομικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=6
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_title=Ενημέρωση για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων
|process_step_digital_duration_max=60
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_min=30
+
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
 
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
|process_step_digital_num_id=6
+
|process_step_digital_duration_min=PT30S
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
+
|process_step_digital_duration_max=PT1M
|process_step_digital_title=Ενημέρωση για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων
+
|process_step_digital_description=Ενημέρωση χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=7
 +
|process_step_digital_exit=Ναι
 
|process_step_digital_child=Ναι
 
|process_step_digital_child=Ναι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_previous_child_selector=6
|process_step_digital_description=Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
|process_step_digital_duration_max=10
 
|process_step_digital_duration_min=5
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Ναι
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_num_id=7
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
 
|process_step_digital_previous_child=6
 
|process_step_digital_previous_child=6
|process_step_digital_previous_child_selector=6
 
 
|process_step_digital_title=Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
 
|process_step_digital_title=Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=8
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Ναι
 
|process_step_digital_child=Ναι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_previous_child_selector=6
|process_step_digital_description=Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
|process_step_digital_duration_max=10
 
|process_step_digital_duration_min=5
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_num_id=8
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
 
|process_step_digital_previous_child=6
 
|process_step_digital_previous_child=6
|process_step_digital_previous_child_selector=6
 
 
|process_step_digital_title=Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
 
|process_step_digital_title=Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 +
|process_step_digital_description=Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=9
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_title=Οριστικοποίηση της κράτησης
|process_step_digital_duration_max=10
+
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
|process_step_digital_duration_min=5
+
|process_step_digital_co_org=97785
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_num_id=9
+
|process_step_digital_duration_min=PT5S
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
|process_step_digital_title=Οριστικοποίηση της κράτησης
+
|process_step_digital_description=Οριστικοποίηση της κράτησης
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=10
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_title=Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 
|process_step_digital_description=Η υπηρεσία αποστέλλει, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώθηκε, επιβεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
 
|process_step_digital_description=Η υπηρεσία αποστέλλει, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώθηκε, επιβεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
|process_step_digital_duration_max=10
 
|process_step_digital_duration_min=5
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_note=Εφόσον ο πολίτης έχει επιλέξει να κλείσει ραντεβού για την υπηρεσία "5. Καταχώριση Εμβολιασμένων/Νοσησάντων Εξωτερικού (ηλικίας 60+)", το επιβεβαιωτικό μήνυμα που λαμβάνει περιλαμβάνει επιπλέον οδηγίες, οι οποίες αφορούν στην αποστολή των απαραίτητων δικαιολογητικών, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πριν το προγραμματισμένο ραντεβού.
 
|process_step_digital_num_id=10
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_title=Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=11
 +
|process_step_digital_exit=Ναι
 
|process_step_digital_child=Ναι
 
|process_step_digital_child=Ναι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_previous_child_selector=10
 +
|process_step_digital_previous_child=10
 +
|process_step_digital_title=Ακύρωση του ραντεβού
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
 
α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 
α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης".
 
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης".
 
Ο αιτών λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.
 
Ο αιτών λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.
|process_step_digital_duration_max=10
 
|process_step_digital_duration_min=5
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Ναι
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_num_id=11
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_previous_child=10
 
|process_step_digital_previous_child_selector=10
 
|process_step_digital_title=Ακύρωση του ραντεβού
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=12
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Ναι
 
|process_step_digital_child=Ναι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_previous_child_selector=10
 +
|process_step_digital_previous_child=10
 +
|process_step_digital_title=Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 +
|process_step_digital_duration_min=PT10S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
 
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει:
 
α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 
α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
 
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε.
 
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε.
 
Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.
 
Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.
|process_step_digital_duration_max=30
+
}}
|process_step_digital_duration_min=10
+
{{process steps digital
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_digital_num_id=13
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 +
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Αποστολή ενημερωτικού email από Προξενική Αρχή
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_num_id=12
+
|process_step_digital_duration_min=PT2H
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
+
|process_step_digital_duration_max=PT5H
|process_step_digital_previous_child=10
+
|process_step_digital_description=Η Προξενική Αρχή αποστέλει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώθηκε  μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με το οποίο ενημερώνει τον εξυπηρετούμενο για τα δικαιολογητικά που απαιτείται να προσκομίσει, τον τρόπο καταβολής των τελών και άλλες λεπτομέρειες.
|process_step_digital_previous_child_selector=10
 
|process_step_digital_title=Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=14
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_co_org=ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
+
|process_step_digital_title=Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_co_org=97785
 +
|process_step_digital_duration_min=PT10S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
|process_step_digital_description=Ο εξυπηρετούμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.
 
|process_step_digital_description=Ο εξυπηρετούμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.
|process_step_digital_duration_max=30
 
|process_step_digital_duration_min=10
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_num_id=13
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_title=Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=15
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 +
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 +
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 
|process_step_digital_description=Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του εξυπηρετούμενου με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού του εγγράφου.
 
|process_step_digital_description=Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του εξυπηρετούμενου με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού του εγγράφου.
|process_step_digital_duration_max=60
 
|process_step_digital_duration_min=30
 
|process_step_digital_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_num_id=14
 
|process_step_digital_title=Επίδειξη ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
 +
|process_step_digital_num_id=16
 +
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 +
|process_step_digital_title=Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
 +
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 +
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 +
|process_step_digital_duration_min=PT5M
 +
|process_step_digital_duration_max=PT40M
 
|process_step_digital_description=Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
 
|process_step_digital_description=Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
|process_step_digital_duration_max=40
 
|process_step_digital_duration_min=5
 
|process_step_digital_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_num_id=15
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
 
|process_step_digital_title=Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
 
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
 
|process_useful_link_title=Είσοδος στην υπηρεσία
 
|process_useful_link_title=Είσοδος στην υπηρεσία
|process_useful_link_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-kentro-exupereteses-politon-kep
+
|process_useful_link_url=https://myconsullive.gov.gr/dsae/govdeskconsul
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=Μάθε το myKEPlive
+
|process_useful_link_title=Μάθε το myCONSULlive
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/ti-mporeite-na-kanete-sto-mykeplive
+
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/ti-mporeite-na-kanete-stin-exypiretisi-me-tilediaskepsi-apo-arhes-exoterikis-ypiresias-proxenika
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=Οδηγίες Χρήσης
+
|process_useful_link_title=Οδηγίες χρήσης
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/myKEPlive/odigiesXrisis.pdf
+
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/2021-10/myConsulLive-CitizenManualOCTOBER-2021_0.pdf
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
 
|process_useful_link_title=Συχνές ερωτήσεις
 
|process_useful_link_title=Συχνές ερωτήσεις
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/faqs-mykeplive
+
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/faqs-myconsullive
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=ΚΕΠ – Δήμοι (Στοιχεία επικοινωνίας)
+
|process_useful_link_title=Προξενικές Αρχές που έχουν ενταχθεί
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/myKEPlive/Kep-Dhmoi-StoixeiaEpikoinwnias.pdf
+
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myConsulLive
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=Επικοινωνία
+
|process_useful_link_title=Παρεχόμενες υπηρεσίες
|process_useful_link_url=https://support.gov.gr/guide/index.jsp?type=govgr04
+
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/ex-apostaseos-exypiretisi/myConsulLive/ypiresies
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=Υπηρεσίες προς πολίτες
+
|process_useful_link_title=Επικοινωνία
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myKEPlive/ypiresies-pros-polites
+
|process_useful_link_url=https://support.gov.gr/guide/index.jsp?type=govgr07
}}
 
{{process useful links
 
|process_useful_link_title=Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
 
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive/ypiresies-pros-epiheiriseis
 
}}
 
{{process useful links
 
|process_useful_link_title=Διαδικασία καταχώρισης στο Μητρώο Εμβολιασμένων/Νοσησάντων Εξωτερικού
 
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive/mitrwo_emboliasmenon_nosisanton_exoterikou_covid19
 
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 13:58, 9 Ιουλίου 2024



8afee0f2-1636-480b-81ea-da112bea6501 802163

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

6 ώρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή. Η υπηρεσία myCONSULlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από εξειδικευμένο υπάλληλο Προξενικής Αρχής του Υπουργείου Εξωτερικών μέσω τηλεδιάσκεψη και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Προξενικές αρχές, Υπουργείο Εξωτερικών

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

09/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών

Σημειώσεις

Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:

α) ονοματεπώνυμο, β) πατρώνυμο ή/και μητρώνυμο, γ) ηλεκτρονική διεύθυνση (email), δ) τηλέφωνο επικοινωνίας, ε) διεύθυνση κατοικίας στην αλλοδαπή, στ) ημερομηνία γέννησης, ζ) τόπος γέννησης, η) αριθμός δελτίου ταυτότητας (Α.Δ.Τ.) ή διαβατηρίου Επιπροσθέτως, θα πρέπει να επιλεγούν: α) ο τρόπος πληρωμής, β) ο τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου από την Προξενική Αρχή (ταχυδρομικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).

Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), για λογαριασμό κάποιου άλλου, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr).

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            myCONSULlive, myCONSULlive.gov.gr

            Επίσημος τίτλος

            Παροχή διοικητικής πληροφόρησης και συνδρομής σε Έλληνες πολίτες, μονίμους κατοίκους εξωτερικού, από προξενικές αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών με τηλεδιάσκεψη

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Κατοχή κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι

            • 3 Τεχνικές Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.

              Όχι Όχι

            • 1 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης. Ταυτοποιητικό έγγραφο

              Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έγινε η κράτηση.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 2244

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 35467 2020 5600 Β

              Περιγραφή Παροχή διοικητικής πληροφόρησης και συνδρομής σε Έλληνες πολίτες, μονίμους κατοίκους εξωτερικού, από προξενικές αρχές του Υπουργείου Εξωτερικών με τηλεδιάσκεψη

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200205600

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • 1 Είσοδος στην υπηρεσία


              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Σύνδεσμος https://mycosnullive.gov.gr

              Περιγραφή Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Προξενική Αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών. Εναλλακτικά πληκτρολογεί https://myconsullive.gov.gr στον φυλλομετρητή του.

              Όχι Όχι


            • 2 Ταυτοποίηση χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο αιτών κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).

              Σημειώσεις Σε περίπτωση που το πρόσωπο που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet), η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο, αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή Προξενικής Αρχής

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Από την παρεχόμενη λίστα, ο αιτών πρώτα επιλέγει την επιθυμητή γεωγραφική περιοχή και στη συνέχεια την επιθυμητή Προξενική Αρχή, με την οποία θέλει να προγραμματίσει ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι


            • 4 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.

              Όχι Όχι


            • 5 Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή στο φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα, καταχωρίζει: α) ονοματεπώνυμο, β) πατρώνυμο ή/και μητρώνυμο, γ) ηλεκτρονική διεύθυνση (email), δ) τηλέφωνο επικοινωνίας, ε) διεύθυνση κατοικίας στην αλλοδαπή, στ) ημερομηνία γέννησης, ζ) τόπο γέννησης, η) αριθμός δελτίου ταυτότητας (Α.Δ.Τ.) ή διαβατηρίου Επιπροσθέτως, επιλέγει: α) τον τρόπο πληρωμής, β) τον τρόπο παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου από την Προξενική Αρχή (ταχυδρομικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).

              Όχι Όχι


            • 6 Ενημέρωση για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ενημέρωση χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων.

              Όχι Όχι


            • 7 Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Ναι


            • 8 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Όχι


            • 9 Οριστικοποίηση της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Οριστικοποίηση της κράτησης

              Όχι Όχι


            • 10 Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


              Περιγραφή Η υπηρεσία αποστέλλει, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώθηκε, επιβεβαιωτικό ηλεκτρονικό μήνυμα το οποίο περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 11 Ακύρωση του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Ο αιτών λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.

              Ναι Ναι


            • 12 Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.

              Ναι Όχι


            • 13 Αποστολή ενημερωτικού email από Προξενική Αρχή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Η Προξενική Αρχή αποστέλει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώθηκε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με το οποίο ενημερώνει τον εξυπηρετούμενο για τα δικαιολογητικά που απαιτείται να προσκομίσει, τον τρόπο καταβολής των τελών και άλλες λεπτομέρειες.

              Όχι Όχι


            • 14 Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


              Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.

              Όχι Όχι


            • 15 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του εξυπηρετούμενου με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού/νομιμοποιητικού του εγγράφου.

              Όχι Όχι


            • 16 Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι









            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.