Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(5 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται)
Γραμμή 7: Γραμμή 7:
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=40151
 
|process_org_owner=40151
|process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
+
|process_provision_org_owner_directory=237260
 
|process_provision_org_group=9909
 
|process_provision_org_group=9909
|process_output_registries=Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών; Datacenter
+
|process_output_registries=557094,965670,604960
|process_estimated_implementation_time=2
 
|process_estimated_implementation_time_type=Μήνες
 
 
|process_evidence_identification_type=Άλλο
 
|process_evidence_identification_type=Άλλο
 
|process_evidence_identification_type_other=Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
 
|process_evidence_identification_type_other=Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
Γραμμή 18: Γραμμή 16:
 
|process_usage=Εσωτερική διαδικασία
 
|process_usage=Εσωτερική διαδικασία
 
|process_output_type=Απόφαση
 
|process_output_type=Απόφαση
|process_validity_duration_type=Αόριστη
 
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Εκπαιδευτικούς
 
|process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Εκπαιδευτικούς
Γραμμή 26: Γραμμή 23:
 
|process_sdg_resource_other=Ένσταση
 
|process_sdg_resource_other=Ένσταση
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη
|process_total_duration_steps_min=1
+
|process_total_duration_steps_min=604800
|process_total_duration_steps_max=5.5
+
|process_total_duration_steps_max=3326400.0
|process_total_duration_steps_type=Εβδομάδες
 
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
|process_cost_max=0
Γραμμή 43: Γραμμή 39:
 
|process_application_owner=Δημόσιους υπαλλήλους
 
|process_application_owner=Δημόσιους υπαλλήλους
 
|process_application_description=Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας
 
|process_application_description=Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας
 +
|process_estimated_implementation_duration=5184000
 +
|process_validity_duration=-1
 +
|process_estimated_implementation_duration_max=P2M
 +
|process_validity_duration_set=Αόριστη
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 88: Γραμμή 88:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=5
+
|process_step_duration_max=432000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα
 
|process_step_description=Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα
 
}}
 
}}
Γραμμή 98: Γραμμή 97:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι
 
|process_step_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=259200
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
 
|process_step_description=Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
 
}}
 
}}
Γραμμή 110: Γραμμή 108:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=2
+
|process_step_duration_max=172800
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΔΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
 
|process_step_description=Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΔΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
 
i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
 
i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
Γραμμή 124: Γραμμή 121:
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=259200
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
}}
 
}}
Γραμμή 135: Γραμμή 131:
 
|process_step_title=Δήλωση προτιμήσεων
 
|process_step_title=Δήλωση προτιμήσεων
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=10
+
|process_step_duration_max=864000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
 
}}
 
}}
Γραμμή 149: Γραμμή 144:
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=15
+
|process_step_duration_max=1296000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Το οικείο ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν
 
|process_step_description=Το οικείο ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν
 
}}
 
}}
Γραμμή 163: Γραμμή 157:
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_official=Συλλογικό όργανο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=15
+
|process_step_duration_max=1296000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.
 
}}
 
}}
Γραμμή 177: Γραμμή 170:
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=10
+
|process_step_duration_max=864000
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
 
|process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
 
}}
 
}}
Γραμμή 189: Γραμμή 181:
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=259200
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες
 
|process_step_description=Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες
 
}}
 
}}
Γραμμή 201: Γραμμή 192:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=86400
|process_step_duration_max=2
+
|process_step_duration_max=172800
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς
 
|process_step_description=Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 13:47, 14 Σεπτεμβρίου 2023



aa2d6dac-c081-42d3-9bcc-1312683c84d1 309084

Με μια ματιά

Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

2 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στη ρύθμιση υπεραριθμίας εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Τελευταία ενημέρωση

14/09/2023

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Δήλωση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Δημόσιους υπαλλήλους

Τίτλος

Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας


Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Ένσταση
        

        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Σιωπηρή απόρριψη


        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

            Επίσημος τίτλος

            Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ, Μητρώο Εκπαιδευτικών
            Πληροφοριακό Σύστημα mySchool, Μητρώο Εκπαιδευτικών
            Datacenter

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εσωστρεφής

              ,,


            • 1 Εργασιακές Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός

              Όχι Όχι

            • Προεδρικό Διάταγμα 14 50 1996 45 Α

              Περιγραφή Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19960100045

            • Προεδρικό Διάταγμα 12 100 1997 94 Α

              Περιγραφή Προσθέτει και τροποποιεί διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996. σχετικά με τις υπεραριθμίες

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19970100094

            • Νόμος 36 4186 2013 193 Α

              Περιγραφή Προβλέπει ότι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν, ως προς τη διαπίστωση της υπεραριθμίας και τη ρύθμισή της. (Συμπληρώνει το άρθρο 14 του Π.Δ. 50/1996)

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20130100193

            • 1 Εξαγωγή στοιχείων από το myschool

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα

              Όχι Όχι


            • 2 Πρόσκληση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι


              Περιγραφή Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

              Όχι Όχι


            • 3 Διαβίβαση στο ΠΥΣΔΕ των δηλώσεων των εκπαιδευτικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΔΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής: i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. ii) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

              Όχι Όχι


            • 4 Πρόσκληση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.

              Όχι Όχι


            • 5 Δήλωση προτιμήσεων


              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.

              Όχι Όχι


            • 6 Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Το οικείο ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους οργανικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες που δήλωσαν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν

              Ναι Όχι


            • 7 Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.

              Ναι Όχι


            • 8 Διάθεση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση ωραρίου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.

              Ναι Όχι


            • 9 Έκδοση απόφασης τοποθέτησης εκπαιδευτικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης εκδίδει απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες

              Όχι Όχι


            • 10 Ανακοίνωση απόφασης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η απόφαση τοποθέτησης μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες ανακοινώνεται στους εκπαιδευτικούς

              Όχι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.