|
|
| (56 ενδιάμεσες εκδόσεις από 8 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| | {{process | | {{process |
| − | |process_uuid=7bfd4f54-80ad-4016-9dde-a6a98c9278ba
| |
| − | |process_id=745480
| |
| | |process_official_title=Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις | | |process_official_title=Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις |
| − | |process_description=Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| − | |process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | + | |process_provision_org_owner_directory=202192 |
| | |process_provision_org_group=6137 | | |process_provision_org_group=6137 |
| − | |process_usage=Δικαιολογητικό | + | |process_remarks=Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή κατά τη διάρκεια της τακτικής περιόδου των πανελλαδικών εξετάσεων, δύνανται να εξετάζονται γραπτά στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις του άρθρου 13Α του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’) στο σύνολο των μαθημάτων που έχουν δηλώσει στην Αίτηση-Δήλωση. Συνεπώς, ο τρόπος εξέτασης που προβλέπεται για τους υποψήφιους αυτούς είναι μόνο γραπτός, εκτός και αν οι υποψήφιοι της κατηγορίας αυτής πιστοποιηθούν με προσωρινή κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% που συνδέεται με τα άνω άκρα, οπότε στην περίπτωση αυτή οι υποψήφιοι εξετάζονται προφορικά. |
| − | |process_cost_min=0 | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P1M |
| − | |process_cost_max=0 | + | |process_see_also=Αίτηση - δήλωση συμμετοχής αποφοίτων στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ; Αίτηση - δήλωση συμμετοχής μαθητών στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ |
| | + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| | + | |process_type=Αμφιστρεφής |
| | + | |process_trigger=Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση, Συνέχεια άλλης διαδικασίας |
| | + | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| | + | |process_usage=Δικαιολογητικό, Είσοδος σε άλλη διαδικασία |
| | + | |process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία |
| | + | |process_validity_duration_set=Καθορισμένη |
| | + | |process_validity_duration=P1Y |
| | + | |process_provided_to=Απόφοιτοι Λυκείου,Μαθητές Λυκείου,Γονείς,ΑΜΕΑ |
| | + | |process_tax_type=Εξετάσεις,Αιτήσεις,Αποφάσεις |
| | + | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
| | + | |process_total_duration_steps_min=1814400 |
| | + | |process_total_duration_steps_max=2246400 |
| | + | |process_cost_min=0.00 |
| | + | |process_cost_max=0.00 |
| | |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| | |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| | |process_evidence_ex_officio_total_number=0 | | |process_evidence_ex_officio_total_number=0 |
| | |process_evidence_alternative_total_number=0 | | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| − | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 | + | |process_evidence_prerequisite_total_number=1 |
| − | |process_evidence_total_number=0 | + | |process_evidence_total_number=1 |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| | + | |process_sdg_codes=E1 |
| | + | |process_application_type=Αίτηση |
| | + | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| | + | |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| | + | |process_application_description=Αίτηση και συνημμένα δικαιολογητικά για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, στις Πανελλαδικές εξετάσεις |
| | + | |process_application_note=Οι υποψήφιοι υποβάλουν την ανωτέρω αίτηση με τις σχετικές αποφάσεις/αξιολογικές εκθέσεις/γνωματεύσεις αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις το ίδιο διάστημα που υποβάλλεται και η Αίτηση-Δήλωση, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά από σχετική εγκύκλιο. |
| | + | Η αίτηση για εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ισχύει μέχρι και τις πανελλαδικές εξετάσεις του τρέχοντος σχολικού έτους. |
| | + | |process_uuid=7bfd4f54-80ad-4016-9dde-a6a98c9278ba |
| | + | |process_id=745480 |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=1 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| | + | |process_conditions_name=Να έχει κατατεθεί Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=2 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (Α΄ 191) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=3 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=4 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=5 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Ικανότητας |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=6 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
| | + | |process_conditions_name=Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν αξιολογική έκθεση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=7 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| | + | |process_conditions_name=Οι υποψήφιοι στο φάσμα αυτισμού εξετάζονται: |
| | + | i) γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης ή |
| | + | ii) προφορικά. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=8 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=9 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Ικανότητας |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός). |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=10 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Ιατρικές |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που παρουσιάζουν προβλήματα επιληψίας. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=11 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Χρονικής προθεσμίας |
| | + | |process_conditions_name=Η υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές εξετάσεις πραγματοποιείται στο διάστημα υποβολής της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά. |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=1 |
| | + | |process_evidence_type=8520 |
| | + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| | + | |process_evidence_description=Απόφαση/γνωμάτευση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). |
| | + | |process_evidence_note=Για υποψήφιους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται προφορικά. |
| | + | Σημειώνεται ότι εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή: |
| | + | i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%, |
| | + | ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα, |
| | + | iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων, |
| | + | iv) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία. |
| | + | Για τις περιπτώσεις (i) έως και (iii) η απόφαση εκδίδεται από τα ΚΕΔΑΣΥ λαμβάνοντας υπόψη τις γνωματεύσεις που χορηγούνται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’) στο πλαίσιο της συνεργασίας των ΚΕΔΑΣΥ με τα ΚΕΠΑ και τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 11 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄). |
| | + | Για την περίπτωση (iv) στην απόφαση του ΚΕΔΑΣΥ αναγράφεται ακριβώς η ειδική μαθησιακή δυσκολία του υποψηφίου, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του, εφόσον αυτό απαιτείται. |
| | + | Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν αξιολογική έκθεση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση. Στην περίπτωση αυτή, η απόφαση χορηγείται από το ΚΕΔΑΣΥ ύστερα από προσκόμιση είτε ιατρικής βεβαίωσης Δημόσιου Νοσοκομείου που κοινοποιήθηκε σε δικαστικές αρχές, σε περίπτωση κακοποίησης του υποψηφίου λόγω γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή ενδοοικογενειακής βίας, είτε βεβαίωσης από δικαστική αρχή ή εισαγγελέα ανηλίκων, σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς. |
| | + | |
| | + | ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ |
| | + | Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι στο φάσμα αυτισμού εξετάζονται: |
| | + | i) γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης ή |
| | + | ii) προφορικά. |
| | + | Στην αξιολογική έκθεση/απόφαση από τα οικεία Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) θα πρέπει να αναγράφεται ακριβώς η ανωτέρω δυσκολία του υποψηφίου, ο προφορικός ή ο γραπτός τρόπος εξέτασης, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του, εφόσον αυτό απαιτείται. |
| | + | |
| | + | ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΓΡΑΠΤΑ |
| | + | Σημειώνεται ότι εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας. |
| | + | Ειδικότερα για όσους έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας, η απόφαση εκδίδεται από τα ΚΕΔΑΣΥ λαμβάνοντας υπόψη τις γνωματεύσεις που χορηγούνται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’) στο πλαίσιο της συνεργασίας των ΚΕΔΑΣΥ με τα ΚΕΠΑ και τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 11 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄). |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences |
| | + | |process_evidence_num_id=2 |
| | + | |process_evidence_type=8520 |
| | + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| | + | |process_evidence_prerequisite=Αναπηρίας |
| | + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| | + | |process_evidence_description=Γνωμάτευση που χορηγείται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’). |
| | + | |process_evidence_note=Για τις περιπτώσεις όπου οι υποψήφιοι αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή: |
| | + | i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%, |
| | + | ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα, |
| | + | iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων. |
| | + | Επίσης για όσους εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου επειδή έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας. |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 24: |
Γραμμή 173: |
| | |process_rule_decision_number=3699 | | |process_rule_decision_number=3699 |
| | |process_rule_decision_year=2008 | | |process_rule_decision_year=2008 |
| − | |process_rule_description=Με τις διατάξεις του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄), με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), με τα άρθρα 11, 53, 54, 231, 232, 234, 242 και 245 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄) καθώς και με το άρθρο 64 του Ν.4917/2022 (ΦΕΚ 67 Α΄) ρυθμίζονται τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Επισημαίνεται ότι, όπου στις διατάξεις του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄) σε συνδυασμό με τη παρ.2 του άρθρου 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄) γίνεται λόγος για το ΚΕΣΥ, νοείται το ΚΕΔΑΣΥ. | + | |process_rule_description=Με τις διατάξεις του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), με το άρθρο 51 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), με τα άρθρα 11, 53, 54, 231, 232, 234, 242 και 245 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136) καθώς και με το άρθρο 64 του ν. 4917/2022 (Α΄ 67) ρυθμίζονται τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Επισημαίνεται ότι, όπου στις διατάξεις του ν. 3699/2008 (Α΄ 199) σε συνδυασμό με τη παρ.2 του άρθρου 51 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102) γίνεται λόγος για το ΚΕΣΥ, νοείται το ΚΕΔΑΣΥ. |
| | |process_rule_gazette_doc_number=199 | | |process_rule_gazette_doc_number=199 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| Γραμμή 56: |
Γραμμή 205: |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220201785 | | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220201785 |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Υπουργική Απόφαση |
| | + | |process_rule_decision_number=Φ.251/160199/Α5 |
| | + | |process_rule_decision_year=2022 |
| | + | |process_rule_description=Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.251/22806/Α5/26-2-2021 υπουργικής απόφασης «Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), καθώς και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» (Β’ 897) |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=6864 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220206864 |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=1 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Έκδοση εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις πανελλαδικές εξετάσεις |
| | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Εκδίδεται σχετική εγκύκλιος από τη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία ορίζεται το διάστημα για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=2 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Αποστολή της εγκυκλίου στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προς ενημέρωση των ενδιαφερόμενων |
| | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P2D |
| | + | |process_step_duration_max=P2D |
| | + | |process_step_description=Αποστολή εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στα Λύκεια και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=3 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Παραλαβή αίτησης υποψηφίου από το Λύκειο |
| | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P15D |
| | + | |process_step_duration_max=P20D |
| | + | |process_step_description=Υποβολή αίτησης υποψηφίου με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για εξέταση στις πανελλαδικές εξετάσεις, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις. |
| | + | Η αίτηση συνοδεύεται από τα σχετικά δικαιολογητικά. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=4 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Ναι |
| | + | |process_step_previous_child_selector=3 |
| | + | |process_step_previous_child=3 |
| | + | |process_step_title=Αποστολή δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου στις ΔΔΕ |
| | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Προκειμένου να εκδοθεί η σχετική εισήγηση του ΚΕΔΑΣΥ για παράταση χρόνου για τους υποψήφιους που εξετάζονται γραπτά, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των συγκεκριμένων υποψηφίων τα διαβιβάζουν άμεσα στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ). |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=5 |
| | + | |process_step_exit=Ναι |
| | + | |process_step_child=Ναι |
| | + | |process_step_previous_child_selector=3 |
| | + | |process_step_previous_child=3 |
| | + | |process_step_title=Αποστολή δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται προφορικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Για τους υποψήφιους που εξετάζονται προφορικά, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των συγκεκριμένων υποψηφίων τα διαβιβάζουν άμεσα στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για γνωστοποίηση. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=6 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Αποστολή δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου στα ΚΕΔΑΣΥ |
| | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου, τα διαβιβάζουν άμεσα στα οικεία Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) προκειμένου να εκδοθεί η παράταση χρόνου. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=7 |
| | + | |process_step_exit=Ναι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Αποστολή θετικών εισηγήσεων για τους υποψήφιους που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου από τα ΚΕΔΑΣΥ στις ΔΔΕ |
| | + | |process_step_official=Προϊστάμενος Οργανισμού |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Οι προϊστάμενοι των ΚΕΔΑΣΥ, αφού επαληθεύσουν την εγκυρότητα και ορθότητα των στοιχείων και ελέγξουν την ορθότητα και ισχύ των γνωματεύσεων εισηγούνται επί των αιτημάτων (θετικά ή αρνητικά) και για τις περιπτώσεις θετικής εισήγησης εκδίδουν και αποστέλλουν άμεσα συγκεντρωτικές αποφάσεις ανά Λύκειο στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. |
| | }} | | }} |