Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή ΔΕΔΔΗΕ»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(32 ενδιάμεσες εκδόσεις από 9 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=e68962ec-755b-44c1-90f7-61cd1c19028b
+
|process_official_title=Αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή-ΔΕΔΔΗΕ
|process_id=689627
+
|process_alternative_titles=Αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή ΔΕΔΔΗΕ
|process_official_title=Αποξήλωση παροχής - ΔΕΔΔΗΕ
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αίτησης για την αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος. Η αίτηση υποβάλλεται στον ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε ή ηλεκτρονικά. Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να εισέλθει είτε με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, είτε ως απλός επισκέπτης.
|process_alternative_titles=Αποξήλωση παροχής
 
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αίτησης για την αποξήλωση της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, της αφαίρεσης δηλαδή των καλωδίων, του μετρητή και του κιβωτίου, λόγω κατεδάφισης του ακινήτου ή λόγω επικινδυνότητας.
 
 
|process_org_owner_is_private=Ναι
 
|process_org_owner_is_private=Ναι
|process_org_owner_private=ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
+
|process_org_owner_private=13
|process_provision_org_owner_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
+
|process_provision_org_owner_directory=588704
|process_provision_org_group_remote=3621
+
|process_provision_org_group=8210
|process_provision_org_directory=Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, ΚΕΠ
+
|process_estimated_implementation_duration_max=P20D
|process_remarks=Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί και ηλεκτρονικά στον ιστότοπο: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/. Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να εισέλθει είτε με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, είτε ως απλός επισκέπτης.
+
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
|process_estimated_implementation_time=3
 
|process_estimated_implementation_time_type=Ημέρες
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά)
|process_usage=Άλλο
+
|process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό
|process_output_type=Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
+
|process_output_type=Άλλο, Κατάθεση ποσού
|process_validity_duration_type=Αόριστη
+
|process_validity_duration_set=Αόριστη
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
|process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
+
|process_provided_to=Επιχειρηματίες,Ιδιοκτήτες ακινήτων,Καταναλωτές
|process_tax_type=Αιτήσεις,Μεταβολές/Τροποποιήσεις
+
|process_tax_type=Αιτήσεις
 
|process_life_events=Περιβάλλον και ποιότητα ζωής
 
|process_life_events=Περιβάλλον και ποιότητα ζωής
|process_sdg_resource=Ιεραρχική Προσφυγή
+
|process_total_duration_steps_min=432000
|process_total_duration_steps_min=4
+
|process_total_duration_steps_max=1641600
|process_total_duration_steps_max=16
+
|process_cost_min=13.21
|process_total_duration_steps_type=Ημέρες
+
|process_cost_max=22.01
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
 
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
|process_evidence_prerequisite_total_number=2
+
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
|process_evidence_total_number=3
+
|process_evidence_total_number=1
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
Γραμμή 41: Γραμμή 34:
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
|process_application_description=Αποξήλωση παροχής-ΔΕΔΔΗΕ
+
|process_application_description=Αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή ΔΕΔΔΗΕ
 
|process_application_note=Η αίτηση κατατίθεται με τους εξής τρόπους:
 
|process_application_note=Η αίτηση κατατίθεται με τους εξής τρόπους:
* Στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα,
+
*Στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα,
* Ηλεκτρονικά μέσω του ιστοτόπου της ΔΕΔΔΗΕ -->https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
+
*Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, στα τηλέφωνα: 800 400 4000, 11500, 2111900500
* Σε οποιοδήποτε ΚΕΠ
+
*Ηλεκτρονικά μέσω του ιστοτόπου της ΔΕΔΔΗΕ -->https://app...ccrWebapp/
 +
*Σε οποιοδήποτε ΚΕΠ
 +
|process_uuid=e68962ec-755b-44c1-90f7-61cd1c19028b
 +
|process_id=689627
 +
|process_estimated_implementation_duration=1728000
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 51: Γραμμή 48:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Ιδιοκτησιακές
 
|process_conditions_type=Ιδιοκτησιακές
|process_conditions_name=Η αίτηση για αποξήλωση παροχής κατατίθεται μόνο από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου
+
|process_conditions_name=Η αίτηση για αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή, κατατίθεται από το πρόσωπο στου οποίου το όνομα είναι η παροχή.
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
 
|process_conditions_num_id=2
 
|process_conditions_num_id=2
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
|process_conditions_type=Οικονομικές
+
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
|process_conditions_name=Ο αιτών την αποξήλωση πρέπει προηγουμένως να έχει τακτοποιήσει τυχόν οφειλές προς τον πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος
+
|process_conditions_name=Να διαθέτει ο χρήστης προσωπικούς κωδικούς Taxisnet.
 +
|process_conditions_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/elektronike-eggraphe-diakheirise-kodikon-taxisnet
 +
}}
 +
{{process evidences cost
 +
|process_evidence_cost_num_id=1
 +
|process_evidence_cost_alternative=Όχι
 +
|process_evidence_cost_type=Τέλος
 +
|process_evidence_cost_calculation=Βάσει συνθήκης
 +
|process_evidence_cost_descriptionκαταναλωτής επιβαρύνεται με το προβλεπόμενο κόστος:
 +
*-Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΧΤ: 13,21
 +
*-Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΜΤ: 22,01
 +
Τα παραπάνω ποσά επιβαρύνονται με τον εκάστοτε ισχύοντα Φ.Π.Α. Υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης της δαπάνης στον επόμενο λογαριασμό ρεύματος.
 +
|process_evidence_cost_min=13.21
 +
|process_evidence_cost_max=22.01
 +
|process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο αρμόδιας αρχής
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_num_id=1
|process_evidence_type=2905
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Τίτλοι Ιδιοκτησίας του ακινήτου
 
|process_evidence_note=Η αίτηση κατατίθεται μόνο από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου
 
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=2
 
 
|process_evidence_type=7053
 
|process_evidence_type=7053
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
Γραμμή 76: Γραμμή 77:
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
|process_evidence_description=Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ
+
|process_evidence_description=Αριθμός παροχής ή εναλλακτικά φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ρεύματος.
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=3
 
|process_evidence_type=6009
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_evidence_description=Αίτηση μικρών εργασιών (έντυπο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.)
 
|process_evidence_note=https://deddie.gr/Documents2/%CE%95%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CE%B1%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%A0%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82/597_%20%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97%20%CE%9C%CE%99%CE%9A%CE%A1%CE%A9%CE%9D%20%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%A9%CE%9D%20A4.pdf
 
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=4
 
|process_evidence_type=4627
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι
 
|process_evidence_prerequisite=Πολεοδομικές
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_evidence_description=Άδεια κατεδάφισης του ακινήτου (σε περίπτωση κατεδάφισης)
 
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=5
 
|process_evidence_type=9102
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Σε περίπτωση που απαιτείται η προσκόμιση επιπλέον δικαιολογητικών, ο ενδιαφερόμενος θα ενημερωθεί από την ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, προκειμένου να τα καταθέσει συμπληρωματικά.
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 171: Γραμμή 145:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Υποβολή αίτησης για αποξήλωση παροχής
 
|process_step_title=Υποβολή αίτησης για αποξήλωση παροχής
|process_step_co_org=9662
+
|process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει αίτημα για αποξήλωση παροχής ψηφιακά ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. Η αίτηση μπορεί να κατατεθεί και μέσω ΚΕΠ
|process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει αίτημα για αποξήλωση παροχής ψηφιακάή στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. Η αίτηση μπορεί να κατατεθεί και μέσω ΚΕΠ
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 182: Γραμμή 155:
 
|process_step_title=Ηλεκτρονική Υποβολή Αίτησης: Είσοδος στην εφαρμογή
 
|process_step_title=Ηλεκτρονική Υποβολή Αίτησης: Είσοδος στην εφαρμογή
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
|process_step_co_org=9662
 
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=PT1M
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=PT3M
|process_step_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή.
|process_step_description=Ο ενδιαφερόμενος ιδιοκτήτης του ακινήτου εισέρχεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή
 
 
|process_step_note=URL εφαρμογής: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
 
|process_step_note=URL εφαρμογής: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
 
}}
 
}}
Γραμμή 198: Γραμμή 169:
 
|process_step_title=Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
 
|process_step_title=Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
|process_step_co_org=9662
 
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=PT1S
|process_step_duration_max=2
+
|process_step_duration_max=PT2S
|process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_description=Επιλογή κατηγορίας αιτήματος από λίστα.
|process_step_description=Επιλογή κατηγορίας αιτήματος από λίστα
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 211: Γραμμή 180:
 
|process_step_previous_child_selector=3
 
|process_step_previous_child_selector=3
 
|process_step_previous_child=3
 
|process_step_previous_child=3
|process_step_title=Επισύναψη δικαιολογητικών
+
|process_step_title=Επισύναψη τυχόν διαθέσιμων παραστατικών
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
|process_step_co_org=9662
 
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=2
+
|process_step_duration_min=PT2M
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=PT3M
|process_step_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_description=Επισυνάπτονται προαιρετικά στο σχετικό πεδίο τα απαραίτητα δικαιολογητικά από τον ενδιαφερόμενο
|process_step_description=Επισυνάπτονται στο σχετικό πεδίο τα απαραίτητα δικαιολογητικά από τον ενδιαφερόμενο
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 229: Γραμμή 196:
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=PT1M
|process_step_duration_max=2
+
|process_step_duration_max=PT2M
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 239: Γραμμή 205:
 
|process_step_previous_child_selector=5
 
|process_step_previous_child_selector=5
 
|process_step_previous_child=5
 
|process_step_previous_child=5
|process_step_title=Καταχώριση αριθμού τηλεφώνου - παραλαβή OTP
+
|process_step_title=Καταχώριση αριθμού τηλεφώνου - παραλαβή 6ψήφιου κωδικού επιβεβαίωσης
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=3
+
|process_step_duration_min=PT3S
|process_step_duration_max=10
+
|process_step_duration_max=PT10S
|process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 255: Γραμμή 220:
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_official=Λογισμικό
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=PT1S
|process_step_duration_max=2
+
|process_step_duration_max=PT2S
|process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα
+
|process_step_description=Μετά την επιβεβαίωση του αριθμού τηλεφώνου του, ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει το αίτημα οριστικά.
|process_step_description=Μετά την επιβεβαίωση του αριθμού τηλεφώνου του, ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει το αίτημα οριστικά
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 269: Γραμμή 233:
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=PT1M
|process_step_duration_max=5
+
|process_step_duration_max=PT5M
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
 
|process_step_description=Ο υπάλληλος ΚΕΠ προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη
 
|process_step_description=Ο υπάλληλος ΚΕΠ προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη
 
}}
 
}}
Γραμμή 280: Γραμμή 243:
 
|process_step_previous_child_selector=8
 
|process_step_previous_child_selector=8
 
|process_step_previous_child=8
 
|process_step_previous_child=8
|process_step_title=Έλεγχος πληρότητας προϋποθέσεων και δικαιολογητικών
+
|process_step_title=Καταχώριση στοιχείων πολίτη, δημιουργία και πρωτοκόλληση αίτησης
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
|process_step_implementation=Έλεγχος
+
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=PT3M
|process_step_duration_max=7
+
|process_step_duration_max=PT10M
|process_step_duration_type=Λεπτά
+
|process_step_description=Ο υπάλληλος του ΚΕΠ καταχωρίζει τα στοιχεία του πολίτη,  πρωτοκολλεί το αίτημα και παραδίδει στον πολίτη τη βεβαίωση υποβολής αιτήματος.
|process_step_description=Ο υπάλληλος ΚΕΠ ελέγχει την πληρότητα των προϋποθέσεων και των προσκομισθέντων δικαιολογητικών
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 294: Γραμμή 256:
 
|process_step_previous_child_selector=9
 
|process_step_previous_child_selector=9
 
|process_step_previous_child=9
 
|process_step_previous_child=9
|process_step_title=Καταχώριση στοιχείων πολίτη, δημιουργία και πρωτοκόλληση αίτησης
+
|process_step_title=Αποστολή φακέλου υπόθεσης στην αρμόδια υπηρεσία
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=3
 
|process_step_duration_max=10
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_description=Ο υπάλληλος του ΚΕΠ καταχωρίζει τα στοιχεία του πολίτη,  πρωτοκολλεί το αίτημα και παραδίδει στον πολίτη τη βεβαίωση υποβολής αιτήματος.
 
}}
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=11
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=10
 
|process_step_previous_child=10
 
|process_step_title=Αποστολή φακέλου υπόθεσης στην αρμόδια υπηρεσία
 
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=7
+
|process_step_duration_max=P7D
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Η αποστολή του φακέλου στον αρμόδιο Φορέα πραγματοποιείται είτε ηλεκτρονικά (e-mail), είτε με ταχυδρομείο.
 
|process_step_description=Η αποστολή του φακέλου στον αρμόδιο Φορέα πραγματοποιείται είτε ηλεκτρονικά (e-mail), είτε με ταχυδρομείο.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=12
+
|process_step_num_id=11
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
Γραμμή 322: Γραμμή 270:
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_title=Υποβολή της αίτησης στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ
 
|process_step_title=Υποβολή της αίτησης στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ
 +
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 
|process_step_description=Σημείο εξυπηρέτησης: Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα
 
|process_step_description=Σημείο εξυπηρέτησης: Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=13
+
|process_step_num_id=12
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Παραλαβή και έλεγχος του αιτήματος από τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
+
|process_step_title=Παραλαβή και επεξεργασία του αιτήματος από τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
 
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
|process_step_co_org=9662
 
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=P3D
|process_step_duration_type=Ημέρες
+
}}
|process_step_description=Η ΔΕΔΔΗΕ ελέγχει το περιεχόμενο του φακέλου της αίτησης και την πληρότητα των δικαιολογητικών
+
{{process steps
 +
|process_step_num_id=13
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Προγραμματισμός ραντεβού για την κατοίκον επίσκεψη του τεχνικού συνεργείου
 +
|process_step_official=Ομάδα εργασίας
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P3D
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 341: Γραμμή 297:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Διεκπεραίωση του αιτήματος
+
|process_step_title=Αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή
|process_step_official=Ομάδα εργασίας
+
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_duration_max=P3D
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 352: Γραμμή 307:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Γνωστοποίηση στον ενδιαφερόμενο
+
|process_step_title=Επιβάρυνση του καταναλωτή με το προβλεπόμενο κόστος ανά περίπτωση
 
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
 
|process_step_official=Αρμόδιος φορέας
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_max=P3D
|process_step_duration_max=3
+
|process_step_description=Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το προβλεπόμενο κόστος. Υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης της δαπάνης στον επόμενο λογαριασμό ρεύματος.
|process_step_duration_type=Ημέρες
+
|process_step_note=-Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΧΤ: 13,21
 +
-Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΜΤ: 22,01
 
}}
 
}}
{{process useful links
+
{{process provision digital locations
|process_useful_link_title=Αιτήματα εξυπηρέτησης
+
|process_provision_digital_location_title=Αιτήματα εξυπηρέτησης
|process_useful_link_url=https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
+
|process_provision_digital_location_url=https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=Αποξήλωση παροχής
+
|process_useful_link_title=Φόρμα Επικοινωνίας ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
|process_useful_link_url=https://deddie.gr/el/upiresies/sundesi-me-to-diktuo/apoksilwsi-paroxis/
+
|process_useful_link_url=https://deddie.gr/el/epikoinonia/epikoinwniste-mazi-mas/
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=Αίτηση μικρών εργασιών
+
|process_useful_link_title=Εγχειρίδιο Ποιότητας Εξυπηρέτησης ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
|process_useful_link_url=https://deddie.gr/media/17908/%CE%B5597-21-aithsh-mikron-ergasion.pdf
+
|process_useful_link_url=https://www.rae.gr/wp-content/uploads/2022/07/2-%CE%95%CE%B3%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%A0%CE%BF%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%95%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82.pdf
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
|process_useful_link_title=Φόρμα Επικοινωνίας ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε
+
|process_useful_link_title=Επιβαρύνσεις καταναλωτών
|process_useful_link_url=https://deddie.gr/el/epikoinonia/epikoinwniste-mazi-mas/
+
|process_useful_link_url=https://deddie.gr/Documents2/%CE%95%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CE%B1%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%A0%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82/%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%92%CE%91%CE%A1%CE%A5%CE%9D%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3%20%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9B%CE%A9%CE%A4%CE%A9%CE%9D.pdf
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 14:23, 11 Απριλίου 2024



e68962ec-755b-44c1-90f7-61cd1c19028b 689627

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. (Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας)

Ψηφιακά σημεία παροχής

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Από 13,21 έως 22,01 €

Εκτιμώμενος χρόνος

20 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αίτησης για την αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος. Η αίτηση υποβάλλεται στον ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε ή ηλεκτρονικά. Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να εισέλθει είτε με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, είτε ως απλός επισκέπτης.

Βασικές πληροφορίες

Αρμόδιος ιδιωτικός φορέας

ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. (Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας)

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ


Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Τελευταία ενημέρωση

11/04/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή ΔΕΔΔΗΕ

Σημειώσεις

Η αίτηση κατατίθεται με τους εξής τρόπους:
  • Στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα,
  • Μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε, στα τηλέφωνα: 800 400 4000, 11500, 2111900500
  • Ηλεκτρονικά μέσω του ιστοτόπου της ΔΕΔΔΗΕ -->https://app...ccrWebapp/
  • Σε οποιοδήποτε ΚΕΠ

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο, Κατάθεση ποσού

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή ΔΕΔΔΗΕ

            Επίσημος τίτλος

            Αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή-ΔΕΔΔΗΕ

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Ιδιοκτησιακές Η αίτηση για αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή, κατατίθεται από το πρόσωπο στου οποίου το όνομα είναι η παροχή.

              Όχι Όχι

            • 2 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Να διαθέτει ο χρήστης προσωπικούς κωδικούς Taxisnet.

              Όχι Όχι

            • 1 Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το προβλεπόμενο κόστος:
              • -Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΧΤ: 13,21
              • -Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΜΤ: 22,01
              Τα παραπάνω ποσά επιβαρύνονται με τον εκάστοτε ισχύοντα Φ.Π.Α. Υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης της δαπάνης στον επόμενο λογαριασμό ρεύματος.
              13.21 € - 22.01 €

              Υπολογισμός κόστους Βάσει συνθήκης

              Τρόπος Πληρωμής Ταμείο αρμόδιας αρχής

              Είδος κόστους Τέλος

              Όχι

            • 1 Αριθμός παροχής ή εναλλακτικά φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ρεύματος. Αποδεικτικό πληρωμής / απόδειξη

              Αριθμός παροχής ή εναλλακτικά φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ρεύματος.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 7053

            • Νόμος 4001 2011 179 Α

              Περιγραφή Για τη λειτουργία Ενεργειακών Αγορών Ηλεκτρισμού και Φυσικού Αερίου, για Έρευνα, Παραγωγή και δίκτυα μεταφοράς Υδρογονανθράκων και άλλες ρυθμίσεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20110100179

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 404 2015 2773 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση διατάξεων του «Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας» (ΦΕΚ Β΄ 103/31.01.2012) και του «Κώδικα Συναλλαγών Ηλεκτρικής Ενέργειας» (ΦΕΚ Β΄ 104/ 31.01.2012), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20150202773

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 165 2014

              Περιγραφή Έγκριση του Προγράµµατος «Εγγυηµένες Υπηρεσίες προς Καταναλωτές» του ∆ιαχειριστή του Ελληνικού ∆ικτύου ∆ιανοµής Ηλεκτρικής Ενέργειας Ανώνυµης Εταιρείας (∆.Ε.∆.∆.Η.Ε. Α.Ε. ), κατόπιν της υπ’ αριθ. 665/30.12.2013 Απόφασης της ΡΑΕ.

              Νομικές παραπομπές https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%975%CE%99%CE%94%CE%9E-%CE%91%CE%9E7

              ΑΔΑ ΒΙΗ5ΙΔΞ-ΑΞ7

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 83 2014

              Περιγραφή Α∆ΕΙΑ ∆ΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ∆ΙΚΤΥΟΥ ∆ΙΑΝΟΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (Α∆ΕΙΑ ∆ΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Ε∆∆ΗΕ)

              Νομικές παραπομπές https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%9A%CE%A3%CE%99%CE%94%CE%9E-3%CE%A11

              ΑΔΑ ΒΙΚΣΙΔΞ-3Ρ1

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 404 2015 2773 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση διατάξεων του «Εγχειριδίου Διαχείρισης Μετρήσεων και Περιοδικής Εκκαθάρισης Προμηθευτών Δικτύου» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚ Β΄ 1463/2013), μετονομασία του σε «ΕγχειρίδιοΔιαχείρισης Μετρήσεων και Περιοδικής Εκκαθάρισης» και κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20150202773

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 182 2013 1463 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση διατάξεων του Εγχειριδίου Διαχείρισης Μετρήσεων και Περιοδικής Εκκαθάρισης Προμηθευτών Δικτύου, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (ΦΕΚΒ΄82/2006) και κωδικοποίηση σε ενιαίο κείμενο.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20130201463

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση ΔΙΑΔΠ/E/2242 2006 135 Β

              Περιγραφή Καθορισμός διοικητικών διαδικασιών Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ) αρμοδιότητας Υπουργείου Ανάπτυξης και των αντίστοιχων εντύπων τους που διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20060200135

            • 1 Υποβολή αίτησης για αποξήλωση παροχής


              Περιγραφή Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει αίτημα για αποξήλωση παροχής ψηφιακά ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. Η αίτηση μπορεί να κατατεθεί και μέσω ΚΕΠ

              Όχι Όχι


            • 2 Ηλεκτρονική Υποβολή Αίτησης: Είσοδος στην εφαρμογή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή.

              Σημειώσεις URL εφαρμογής: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/

              Ναι Όχι


            • 3 Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Επιλογή κατηγορίας αιτήματος από λίστα.

              Ναι Όχι


            • 4 Επισύναψη τυχόν διαθέσιμων παραστατικών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Επισυνάπτονται προαιρετικά στο σχετικό πεδίο τα απαραίτητα δικαιολογητικά από τον ενδιαφερόμενο

              Ναι Όχι


            • 5 Καταχώριση του αριθμού παροχής

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού


              Ναι Όχι


            • 6 Καταχώριση αριθμού τηλεφώνου - παραλαβή 6ψήφιου κωδικού επιβεβαίωσης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού


              Ναι Όχι


            • 7 Υποβολή της αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Μετά την επιβεβαίωση του αριθμού τηλεφώνου του, ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει το αίτημα οριστικά.

              Ναι Όχι


            • 8 Υποβολή αίτησης μέσω ΚΕΠ: Φυσική ταυτοποίηση του πολίτη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Ο υπάλληλος ΚΕΠ προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη

              Ναι Όχι


            • 9 Καταχώριση στοιχείων πολίτη, δημιουργία και πρωτοκόλληση αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος του ΚΕΠ καταχωρίζει τα στοιχεία του πολίτη, πρωτοκολλεί το αίτημα και παραδίδει στον πολίτη τη βεβαίωση υποβολής αιτήματος.

              Ναι Όχι


            • 10 Αποστολή φακέλου υπόθεσης στην αρμόδια υπηρεσία

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η αποστολή του φακέλου στον αρμόδιο Φορέα πραγματοποιείται είτε ηλεκτρονικά (e-mail), είτε με ταχυδρομείο.

              Ναι Όχι


            • 11 Υποβολή της αίτησης στο γραφείο διοίκησης της ΔΕΔΔΗΕ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας


              Περιγραφή Σημείο εξυπηρέτησης: Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 11743 Αθήνα

              Ναι Όχι


            • 12 Παραλαβή και επεξεργασία του αιτήματος από τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος


              Όχι Όχι


            • 13 Προγραμματισμός ραντεβού για την κατοίκον επίσκεψη του τεχνικού συνεργείου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ομάδα εργασίας

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια


              Όχι Όχι


            • 14 Αντικατάσταση κοµµένης σφραγίδας κιβωτίου μετρητή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια


              Όχι Όχι


            • 15 Επιβάρυνση του καταναλωτή με το προβλεπόμενο κόστος ανά περίπτωση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος φορέας


              Περιγραφή Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το προβλεπόμενο κόστος. Υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσης της δαπάνης στον επόμενο λογαριασμό ρεύματος.

              Σημειώσεις -Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΧΤ: 13,21 -Ποσό σε ευρώ για Καταναλωτές ΜΤ: 22,01

              Όχι Όχι






            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.