|
|
| (48 ενδιάμεσες εκδόσεις από 7 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| | {{process | | {{process |
| − | |process_uuid=7bfd4f54-80ad-4016-9dde-a6a98c9278ba
| |
| − | |process_id=745480
| |
| | |process_official_title=Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις | | |process_official_title=Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις |
| − | |process_description=Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| − | |process_provision_org_owner_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | + | |process_provision_org_owner_directory=202192 |
| | |process_provision_org_group=6137 | | |process_provision_org_group=6137 |
| − | |process_remarks=Η υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές εξετάσεις πραγματοποιείται στο διάστημα υποβολής της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά. | + | |process_remarks=Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή κατά τη διάρκεια της τακτικής περιόδου των πανελλαδικών εξετάσεων, δύνανται να εξετάζονται γραπτά στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις του άρθρου 13Α του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’) στο σύνολο των μαθημάτων που έχουν δηλώσει στην Αίτηση-Δήλωση. Συνεπώς, ο τρόπος εξέτασης που προβλέπεται για τους υποψήφιους αυτούς είναι μόνο γραπτός, εκτός και αν οι υποψήφιοι της κατηγορίας αυτής πιστοποιηθούν με προσωρινή κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% που συνδέεται με τα άνω άκρα, οπότε στην περίπτωση αυτή οι υποψήφιοι εξετάζονται προφορικά. |
| − | |process_usage=Δικαιολογητικό | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P1M |
| − | |process_cost_min=0 | + | |process_see_also=Αίτηση - δήλωση συμμετοχής αποφοίτων στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ; Αίτηση - δήλωση συμμετοχής μαθητών στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ |
| − | |process_cost_max=0 | + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| | + | |process_type=Αμφιστρεφής |
| | + | |process_trigger=Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση, Συνέχεια άλλης διαδικασίας |
| | + | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| | + | |process_usage=Δικαιολογητικό, Είσοδος σε άλλη διαδικασία |
| | + | |process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία |
| | + | |process_validity_duration_set=Καθορισμένη |
| | + | |process_validity_duration=P1Y |
| | + | |process_provided_to=Απόφοιτοι Λυκείου,Μαθητές Λυκείου,Γονείς,ΑΜΕΑ |
| | + | |process_tax_type=Εξετάσεις,Αιτήσεις,Αποφάσεις |
| | + | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
| | + | |process_total_duration_steps_min=1814400 |
| | + | |process_total_duration_steps_max=2246400 |
| | + | |process_cost_min=0.00 |
| | + | |process_cost_max=0.00 |
| | |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| | |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| | |process_evidence_ex_officio_total_number=0 | | |process_evidence_ex_officio_total_number=0 |
| | |process_evidence_alternative_total_number=0 | | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| − | |process_evidence_prerequisite_total_number=5 | + | |process_evidence_prerequisite_total_number=1 |
| − | |process_evidence_total_number=0 | + | |process_evidence_total_number=1 |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| | + | |process_sdg_codes=E1 |
| | |process_application_type=Αίτηση | | |process_application_type=Αίτηση |
| | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| Γραμμή 25: |
Γραμμή 38: |
| | |process_application_description=Αίτηση και συνημμένα δικαιολογητικά για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, στις Πανελλαδικές εξετάσεις | | |process_application_description=Αίτηση και συνημμένα δικαιολογητικά για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, στις Πανελλαδικές εξετάσεις |
| | |process_application_note=Οι υποψήφιοι υποβάλουν την ανωτέρω αίτηση με τις σχετικές αποφάσεις/αξιολογικές εκθέσεις/γνωματεύσεις αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις το ίδιο διάστημα που υποβάλλεται και η Αίτηση-Δήλωση, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά από σχετική εγκύκλιο. | | |process_application_note=Οι υποψήφιοι υποβάλουν την ανωτέρω αίτηση με τις σχετικές αποφάσεις/αξιολογικές εκθέσεις/γνωματεύσεις αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις το ίδιο διάστημα που υποβάλλεται και η Αίτηση-Δήλωση, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά από σχετική εγκύκλιο. |
| | + | Η αίτηση για εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ισχύει μέχρι και τις πανελλαδικές εξετάσεις του τρέχοντος σχολικού έτους. |
| | + | |process_uuid=7bfd4f54-80ad-4016-9dde-a6a98c9278ba |
| | + | |process_id=745480 |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| | |process_conditions_num_id=1 | | |process_conditions_num_id=1 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| − | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές | + | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| | |process_conditions_name=Να έχει κατατεθεί Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ | | |process_conditions_name=Να έχει κατατεθεί Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 36: |
Γραμμή 52: |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Αναπηρίας | | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| − | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή: | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (Α΄ 191) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% |
| − | i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%,
| |
| − | ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα,
| |
| − | iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων,
| |
| − | iv) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία.
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| | |process_conditions_num_id=3 | | |process_conditions_num_id=3 |
| | |process_conditions_alternative=Ναι | | |process_conditions_alternative=Ναι |
| − | |process_conditions_alternative_of_selector=1 | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| − | |process_conditions_alternative_of=1 | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| − | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=4 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=5 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Ικανότητας |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=6 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
| | |process_conditions_name=Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν αξιολογική έκθεση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση. | | |process_conditions_name=Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν αξιολογική έκθεση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| − | |process_conditions_num_id=4 | + | |process_conditions_num_id=7 |
| | |process_conditions_alternative=Ναι | | |process_conditions_alternative=Ναι |
| − | |process_conditions_alternative_of_selector=1 | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| − | |process_conditions_alternative_of=1 | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | |process_conditions_type=Αναπηρίας | | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| | |process_conditions_name=Οι υποψήφιοι στο φάσμα αυτισμού εξετάζονται: | | |process_conditions_name=Οι υποψήφιοι στο φάσμα αυτισμού εξετάζονται: |
| Γραμμή 61: |
Γραμμή 97: |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| − | |process_conditions_num_id=5 | + | |process_conditions_num_id=8 |
| | |process_conditions_alternative=Ναι | | |process_conditions_alternative=Ναι |
| − | |process_conditions_alternative_of_selector=1 | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| − | |process_conditions_alternative_of=1 | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | |process_conditions_type=Αναπηρίας | | |process_conditions_type=Αναπηρίας |
| − | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας. | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| − | |process_conditions_num_id=6 | + | |process_conditions_num_id=9 |
| | + | |process_conditions_alternative=Ναι |
| | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| | + | |process_conditions_type=Ικανότητας |
| | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός). |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=10 |
| | |process_conditions_alternative=Ναι | | |process_conditions_alternative=Ναι |
| − | |process_conditions_alternative_of_selector=1 | + | |process_conditions_alternative_of_selector=2 |
| − | |process_conditions_alternative_of=1 | + | |process_conditions_alternative_of=2 |
| − | |process_conditions_type=Αναπηρίας | + | |process_conditions_type=Ιατρικές |
| − | |process_conditions_name=Οι υποψήφιοι που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή κατά τη διάρκεια της τακτικής περιόδου των πανελλαδικών εξετάσεων, δύνανται να εξετάζονται γραπτά στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις του άρθρου 13Α του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’) στο σύνολο των μαθημάτων που έχουν δηλώσει στην Αίτηση-Δήλωση. Συνεπώς, ο τρόπος εξέτασης που προβλέπεται για τους υποψήφιους της περίπτωσης Δ της παρούσας, όπως ορίζεται στο άρθρο 2 της αριθμ.Φ.251/22806/Α5/2021 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 897 Β΄) είναι μόνο γραπτός, εκτός και αν οι υποψήφιοι της κατηγορίας αυτής πιστοποιηθούν με προσωρινή κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% που συνδέεται με τα άνω άκρα, οπότε στην περίπτωση αυτή οι υποψήφιοι εξετάζονται προφορικά. | + | |process_conditions_name=Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που παρουσιάζουν προβλήματα επιληψίας. |
| | + | }} |
| | + | {{process conditions |
| | + | |process_conditions_num_id=11 |
| | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Χρονικής προθεσμίας |
| | + | |process_conditions_name=Η υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές εξετάσεις πραγματοποιείται στο διάστημα υποβολής της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά. |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=1 | | |process_evidence_num_id=1 |
| | |process_evidence_type=8520 | | |process_evidence_type=8520 |
| − | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι | + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| − | |process_evidence_prerequisite=Αναπηρίας
| |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_description=ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ | + | |process_evidence_description=Απόφαση/γνωμάτευση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). |
| − | Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή:
| + | |process_evidence_note=Για υποψήφιους με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται προφορικά. |
| | + | Σημειώνεται ότι εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή: |
| | i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%, | | i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%, |
| | ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα, | | ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα, |
| | iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων, | | iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων, |
| | iv) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία. | | iv) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία. |
| − |
| + | Για τις περιπτώσεις (i) έως και (iii) η απόφαση εκδίδεται από τα ΚΕΔΑΣΥ λαμβάνοντας υπόψη τις γνωματεύσεις που χορηγούνται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’) στο πλαίσιο της συνεργασίας των ΚΕΔΑΣΥ με τα ΚΕΠΑ και τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 11 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄). |
| − | Για τις περιπτώσεις (i) έως και (iii), η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειο κατάθεσης της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις συνοδευόμενη από απόφαση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) για αντικατάσταση της γραπτής εξέτασης με προφορική, με την επιφύλαξη της ανωτέρω εντός του πλαισίου επισήμανσης. Η ανωτέρω απόφαση εκδίδεται από τα ΚΕΔΑΣΥ λαμβάνοντας υπόψη τις γνωματεύσεις που χορηγούνται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’) στο πλαίσιο της συνεργασίας των ΚΕΔΑΣΥ με τα ΚΕΠΑ και τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 11 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄). | + | Για την περίπτωση (iv) στην απόφαση του ΚΕΔΑΣΥ αναγράφεται ακριβώς η ειδική μαθησιακή δυσκολία του υποψηφίου, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του, εφόσον αυτό απαιτείται. |
| − | Για την περίπτωση (iv) απαιτείται απόφαση από τα οικεία Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) για αντικατάσταση της γραπτής εξέτασης με προφορική, με την επιφύλαξη της ανωτέρω εντός του πλαισίου επισήμανσης, στην οποία αναγράφεται ακριβώς η ειδική μαθησιακή δυσκολία του υποψηφίου, έτσι όπως αναφέρεται στην ως άνω περίπτωση (iv), καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του, εφόσον αυτό απαιτείται. | + | Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν αξιολογική έκθεση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση. Στην περίπτωση αυτή, η απόφαση χορηγείται από το ΚΕΔΑΣΥ ύστερα από προσκόμιση είτε ιατρικής βεβαίωσης Δημόσιου Νοσοκομείου που κοινοποιήθηκε σε δικαστικές αρχές, σε περίπτωση κακοποίησης του υποψηφίου λόγω γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή ενδοοικογενειακής βίας, είτε βεβαίωσης από δικαστική αρχή ή εισαγγελέα ανηλίκων, σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς. |
| | + | |
| | + | ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ |
| | + | Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι στο φάσμα αυτισμού εξετάζονται: |
| | + | i) γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης ή |
| | + | ii) προφορικά. |
| | + | Στην αξιολογική έκθεση/απόφαση από τα οικεία Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) θα πρέπει να αναγράφεται ακριβώς η ανωτέρω δυσκολία του υποψηφίου, ο προφορικός ή ο γραπτός τρόπος εξέτασης, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του, εφόσον αυτό απαιτείται. |
| | + | |
| | + | ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΓΡΑΠΤΑ |
| | + | Σημειώνεται ότι εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας. |
| | + | Ειδικότερα για όσους έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας, η απόφαση εκδίδεται από τα ΚΕΔΑΣΥ λαμβάνοντας υπόψη τις γνωματεύσεις που χορηγούνται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’) στο πλαίσιο της συνεργασίας των ΚΕΔΑΣΥ με τα ΚΕΠΑ και τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 11 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄). |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=2 | | |process_evidence_num_id=2 |
| − | |process_evidence_type=8520
| |
| − | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι
| |
| − | |process_evidence_prerequisite=Άλλο
| |
| − | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
| |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
| |
| − | |process_evidence_description=ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ
| |
| − | Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν αξιολογική έκθεση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση. Στην περίπτωση αυτή, η απόφαση χορηγείται από το οικείο Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), με την επιφύλαξη της ανωτέρω εντός του πλαισίου επισήμανσης, ύστερα από προσκόμιση είτε ιατρικής βεβαίωσης Δημόσιου Νοσοκομείου που κοινοποιήθηκε σε δικαστικές αρχές, σε περίπτωση κακοποίησης του υποψηφίου λόγω γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή ενδοοικογενειακής βίας, είτε βεβαίωσης από δικαστική αρχή ή εισαγγελέα ανηλίκων, σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process evidences
| |
| − | |process_evidence_num_id=3
| |
| | |process_evidence_type=8520 | | |process_evidence_type=8520 |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| Γραμμή 113: |
Γραμμή 162: |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_description=ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ | + | |process_evidence_description=Γνωμάτευση που χορηγείται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’). |
| − | Οι υποψήφιοι στο φάσμα αυτισμού εξετάζονται:
| + | |process_evidence_note=Για τις περιπτώσεις όπου οι υποψήφιοι αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή: |
| − | i) γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης ή
| + | i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%, |
| − | ii) προφορικά.
| + | ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα, |
| − | Για τις περιπτώσεις αυτές απαιτείται αξιολογική έκθεση/απόφαση από τα οικεία Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), με την επιφύλαξη της ανωτέρω εντός του πλαισίου επισήμανσης, στην οποία θα αναγράφεται ακριβώς η ανωτέρω δυσκολία του υποψηφίου, ο προφορικός ή ο γραπτός τρόπος εξέτασης, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του, εφόσον αυτό απαιτείται. Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειο κατάθεσης της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις συνοδευόμενη από την αξιολογική έκθεση/απόφαση των αναφερομένων Κέντρων.
| + | iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων. |
| − | }}
| + | Επίσης για όσους εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου επειδή έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας. |
| − | {{process evidences
| |
| − | |process_evidence_num_id=4
| |
| − | |process_evidence_type=8520
| |
| − | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι
| |
| − | |process_evidence_prerequisite=Αναπηρίας
| |
| − | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
| |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
| |
| − | |process_evidence_description=ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΓΡΑΠΤΑ
| |
| − | Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας. Ειδικότερα:
| |
| − | α)Για όσους έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας, η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειο κατάθεσης της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις συνοδευόμενη από την αξιολογική έκθεση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), με την επιφύλαξη της ανωτέρω εντός του πλαισίου επισήμανσης. Η ανωτέρω απόφαση εκδίδεται από τα ΚΕΔΑΣΥ λαμβάνοντας υπόψη τις γνωματεύσεις που χορηγούνται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’) στο πλαίσιο της συνεργασίας των ΚΕΔΑΣΥ με τα ΚΕΠΑ και τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 11 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄).
| |
| − | β) Για όσους παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειο κατάθεσης της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις συνοδευόμενη από την αξιολογική έκθεση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), με την επιφύλαξη της ανωτέρω εντός του πλαισίου επισήμανσης.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process evidences
| |
| − | |process_evidence_num_id=5
| |
| − | |process_evidence_type=8520
| |
| − | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι
| |
| − | |process_evidence_prerequisite=Αναπηρίας
| |
| − | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
| |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
| |
| − | |process_evidence_description=ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΓΜΑ Ή ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΒΛΑΒΗ ΤΩΝ ΑΝΩ ΑΚΡΩΝ
| |
| − | Οι υποψήφιοι που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή κατά τη διάρκεια της τακτικής περιόδου των πανελλαδικών εξετάσεων, δύνανται να εξετάζονται γραπτά στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις του άρθρου 13Α του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α’) στο σύνολο των μαθημάτων που έχουν δηλώσει στην Αίτηση-Δήλωση. Συνεπώς, ο τρόπος εξέτασης που προβλέπεται για τους υποψήφιους της περίπτωσης Δ της παρούσας, όπως ορίζεται στο άρθρο 2 της αριθμ.Φ.251/22806/Α5/2021 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 897 Β΄) είναι μόνο γραπτός, εκτός και αν οι υποψήφιοι της κατηγορίας αυτής πιστοποιηθούν με προσωρινή κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% που συνδέεται με τα άνω άκρα, όπως προβλέπεται στην παράγραφο 1 (ii) της περίπτωσης Α της παρούσας, οπότε στην περίπτωση αυτή οι υποψήφιοι εξετάζονται προφορικά.
| |
| − | Για την περίπτωση αυτή οι υποψήφιοι, προκειμένου να συμμετάσχουν στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου, θα πρέπει το αργότερο εντός δύο (2) ημερών, εκ των οποίων τουλάχιστον η τελευταία εργάσιμη, από την ημέρα λήξης του Προγράμματος πανελλαδικών εξετάσεων είτε των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Προσανατολισμού των ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυκείων είτε των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Ειδικότητας των ημερησίων και εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων κατά περίπτωση, ανάλογα με τη συμμετοχή τους στις αντίστοιχες εξεταστικές διαδικασίες, να καταθέσουν σχετική αίτηση προς την ΕΕΔΔΕ που εδρεύει στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία ανήκει το Λύκειο κατάθεσης της αίτησης-δήλωσής τους. Στην περίπτωση των Ειδικών Μαθημάτων και των νέων Μουσικών Μαθημάτων η προθεσμία κατάθεσης της σχετικής αίτησης είναι το αργότερο εντός δύο ημερών από την ημέρα εξέτασης του αντίστοιχου μαθήματος που είχε δηλώσει. Η αίτηση για συμμετοχή στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις, θα πρέπει να συνοδεύεται από:
| |
| − | α) δικαιολογητικά ασθενείας ή ιατρική γνωμάτευση από Δημόσιο Νοσοκομείο τα οποία φέρουν σφραγίδα Διευθυντή είτε Κλινικής ΕΣΥ ή Εργαστηρίου ή Πανεπιστημιακού Τμήματος ή από Δημόσιο Κέντρο Υγείας, τα οποία φέρουν σφραγίδα του Διευθυντή του Κέντρου, ή
| |
| − | β) δικαιολογητικά ασθενείας ή ιατρική γνωμάτευση από Ιδιωτικό Νοσοκομείο τα οποία φέρουν υπογραφή και σφραγίδα του θεράποντος ιατρού και του Διοικητικού Διευθυντή της Ιδιωτικής Κλινικής, από τα οποία να προκύπτει η αδυναμία του υποψηφίου να συμμετάσχει σε γραπτή εξέταση.
| |
| − | Στη γνωμάτευση/δικαιολογητικά ασθενείας, εκτός από το κάταγμα ή την προσωρινή βλάβη, πρέπει να πιστοποιείται ρητώς η αδυναμία χρήσης του άνω άκρου για γραφή και να αναγράφεται το χρονικό διάστημα ισχύος τους, το οποίο πρέπει να εμπεριέχει την περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων.
| |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 151: |
Γραμμή 173: |
| | |process_rule_decision_number=3699 | | |process_rule_decision_number=3699 |
| | |process_rule_decision_year=2008 | | |process_rule_decision_year=2008 |
| − | |process_rule_description=Με τις διατάξεις του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄), με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), με τα άρθρα 11, 53, 54, 231, 232, 234, 242 και 245 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄) καθώς και με το άρθρο 64 του Ν.4917/2022 (ΦΕΚ 67 Α΄) ρυθμίζονται τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Επισημαίνεται ότι, όπου στις διατάξεις του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄) σε συνδυασμό με τη παρ.2 του άρθρου 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄) γίνεται λόγος για το ΚΕΣΥ, νοείται το ΚΕΔΑΣΥ. | + | |process_rule_description=Με τις διατάξεις του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), με το άρθρο 51 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), με τα άρθρα 11, 53, 54, 231, 232, 234, 242 και 245 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136) καθώς και με το άρθρο 64 του ν. 4917/2022 (Α΄ 67) ρυθμίζονται τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Επισημαίνεται ότι, όπου στις διατάξεις του ν. 3699/2008 (Α΄ 199) σε συνδυασμό με τη παρ.2 του άρθρου 51 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102) γίνεται λόγος για το ΚΕΣΥ, νοείται το ΚΕΔΑΣΥ. |
| | |process_rule_gazette_doc_number=199 | | |process_rule_gazette_doc_number=199 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| Γραμμή 183: |
Γραμμή 205: |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220201785 | | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220201785 |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Υπουργική Απόφαση |
| | + | |process_rule_decision_number=Φ.251/160199/Α5 |
| | + | |process_rule_decision_year=2022 |
| | + | |process_rule_description=Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.251/22806/Α5/26-2-2021 υπουργικής απόφασης «Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), καθώς και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» (Β’ 897) |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=6864 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220206864 |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=1 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Έκδοση εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις πανελλαδικές εξετάσεις |
| | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Εκδίδεται σχετική εγκύκλιος από τη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία ορίζεται το διάστημα για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=2 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Αποστολή της εγκυκλίου στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προς ενημέρωση των ενδιαφερόμενων |
| | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P2D |
| | + | |process_step_duration_max=P2D |
| | + | |process_step_description=Αποστολή εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στα Λύκεια και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=3 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Παραλαβή αίτησης υποψηφίου από το Λύκειο |
| | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P15D |
| | + | |process_step_duration_max=P20D |
| | + | |process_step_description=Υποβολή αίτησης υποψηφίου με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για εξέταση στις πανελλαδικές εξετάσεις, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις. |
| | + | Η αίτηση συνοδεύεται από τα σχετικά δικαιολογητικά. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=4 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Ναι |
| | + | |process_step_previous_child_selector=3 |
| | + | |process_step_previous_child=3 |
| | + | |process_step_title=Αποστολή δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου στις ΔΔΕ |
| | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Προκειμένου να εκδοθεί η σχετική εισήγηση του ΚΕΔΑΣΥ για παράταση χρόνου για τους υποψήφιους που εξετάζονται γραπτά, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των συγκεκριμένων υποψηφίων τα διαβιβάζουν άμεσα στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ). |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=5 |
| | + | |process_step_exit=Ναι |
| | + | |process_step_child=Ναι |
| | + | |process_step_previous_child_selector=3 |
| | + | |process_step_previous_child=3 |
| | + | |process_step_title=Αποστολή δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται προφορικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Για τους υποψήφιους που εξετάζονται προφορικά, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των συγκεκριμένων υποψηφίων τα διαβιβάζουν άμεσα στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για γνωστοποίηση. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=6 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Αποστολή δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου στα ΚΕΔΑΣΥ |
| | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου, τα διαβιβάζουν άμεσα στα οικεία Κέντρα Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) προκειμένου να εκδοθεί η παράταση χρόνου. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=7 |
| | + | |process_step_exit=Ναι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Αποστολή θετικών εισηγήσεων για τους υποψήφιους που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου από τα ΚΕΔΑΣΥ στις ΔΔΕ |
| | + | |process_step_official=Προϊστάμενος Οργανισμού |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P1D |
| | + | |process_step_description=Οι προϊστάμενοι των ΚΕΔΑΣΥ, αφού επαληθεύσουν την εγκυρότητα και ορθότητα των στοιχείων και ελέγξουν την ορθότητα και ισχύ των γνωματεύσεων εισηγούνται επί των αιτημάτων (θετικά ή αρνητικά) και για τις περιπτώσεις θετικής εισήγησης εκδίδουν και αποστέλλουν άμεσα συγκεντρωτικές αποφάσεις ανά Λύκειο στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. |
| | }} | | }} |