|
|
(5 ενδιάμεσες εκδόσεις από 4 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=3ef307f3-4f1d-473c-96e8-fb069de2afe2
| |
− | |process_id=157875
| |
| |process_official_title=Επιβολή διοικητικών μέτρων με σκοπό την άρνηση εισόδου ή διαμονής σε αλλοδαπούς για λόγους δημόσιας τάξης, ασφάλειας ή υγείας | | |process_official_title=Επιβολή διοικητικών μέτρων με σκοπό την άρνηση εισόδου ή διαμονής σε αλλοδαπούς για λόγους δημόσιας τάξης, ασφάλειας ή υγείας |
| |process_alternative_titles=Επιβολή διοικητικών μέτρων στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α.), με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής σε αλλοδαπούς, η παρουσία των οποίων στο ελληνικό έδαφος αποτελεί απειλή για τη δημόσια ασφάλεια ή τάξη, ή σε βάρος των οποίων συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας | | |process_alternative_titles=Επιβολή διοικητικών μέτρων στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α.), με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής σε αλλοδαπούς, η παρουσία των οποίων στο ελληνικό έδαφος αποτελεί απειλή για τη δημόσια ασφάλεια ή τάξη, ή σε βάρος των οποίων συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην επιβολή διοικητικών μέτρων με σκοπό την άρνηση εισόδου ή διαμονής σε αλλοδαπούς για λόγους δημόσιας τάξης, ασφάλειας ή υγείας και απευθύνεται σε αλλοδαπούς. Σύμφωνα με την επισυναπτόμενη νομοθεσία και εφόσον συντρέχουν οι κάτωθι προϋποθέσεις, η Διεύθυνση Αλλοδαπών/Α.Ε.Α., η Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής, η Διεύθυνση Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης και οι κατά τόπο αρμόδιες Διευθύνσεις Αστυνομίας Νομών, είναι κατά περίπτωση αρμόδιες για την επιβολή διοικητικών μέτρων στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α.), με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής σε αλλοδαπούς, η παρουσία των οποίων στο ελληνικό έδαφος αποτελεί απειλή για τη δημόσια ασφάλεια ή τάξη, ή σε βάρος των οποίων συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας. Ειδικότερα, η εγγραφή στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. πραγματοποιείται κατόπιν απόφασης: | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην επιβολή διοικητικών μέτρων με σκοπό την άρνηση εισόδου ή διαμονής σε αλλοδαπούς για λόγους δημόσιας τάξης, ασφάλειας ή υγείας και απευθύνεται σε αλλοδαπούς. |
| + | |
| + | Σύμφωνα με την επισυναπτόμενη νομοθεσία και εφόσον συντρέχουν οι κάτωθι προϋποθέσεις, η Διεύθυνση Αλλοδαπών/Α.Ε.Α., η Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής, η Διεύθυνση Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης και οι κατά τόπο αρμόδιες Διευθύνσεις Αστυνομίας Νομών, είναι κατά περίπτωση αρμόδιες για την επιβολή διοικητικών μέτρων στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α.), με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής σε αλλοδαπούς, η παρουσία των οποίων στο ελληνικό έδαφος αποτελεί απειλή για τη δημόσια ασφάλεια ή τάξη, ή σε βάρος των οποίων συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας. Ειδικότερα, η εγγραφή στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. πραγματοποιείται κατόπιν απόφασης: |
| + | |
| Του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αλλοδαπών του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, αν συντρέχουν λόγοι δημόσιας ασφάλειας ή δημόσιας τάξης που σχετίζονται με ενδείξεις τέλεσης σοβαρής αξιόποινης πράξης ή προπαρασκευαστικών ενεργειών για την τέλεση τέτοιας πράξης στο εξωτερικό και καθώς και αν συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας. | | Του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αλλοδαπών του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, αν συντρέχουν λόγοι δημόσιας ασφάλειας ή δημόσιας τάξης που σχετίζονται με ενδείξεις τέλεσης σοβαρής αξιόποινης πράξης ή προπαρασκευαστικών ενεργειών για την τέλεση τέτοιας πράξης στο εξωτερικό και καθώς και αν συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας. |
| + | |
| Των Διευθυντών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Νομών για τις λοιπές περιπτώσεις της παρ. 1 του άρθρου 1 της υπ αριθ. 4000/4/32-λα΄ από 05/10/2012 Κ.Υ.Α. και προκειμένου περί Γενικών Αστυνομικών Διευθύνσεων Αττικής και Θεσσαλονίκης, από τους αρμόδιους για θέματα αλλοδαπών ανώτερους αξιωματικούς, που έχουν οριστεί, για την έκδοση αποφάσεων απέλασης-επιστροφής, από τον οικείο Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή, σύμφωνα με το άρθρο 76 παρ. 2 ν. 3386/2005. | | Των Διευθυντών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Νομών για τις λοιπές περιπτώσεις της παρ. 1 του άρθρου 1 της υπ αριθ. 4000/4/32-λα΄ από 05/10/2012 Κ.Υ.Α. και προκειμένου περί Γενικών Αστυνομικών Διευθύνσεων Αττικής και Θεσσαλονίκης, από τους αρμόδιους για θέματα αλλοδαπών ανώτερους αξιωματικούς, που έχουν οριστεί, για την έκδοση αποφάσεων απέλασης-επιστροφής, από τον οικείο Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή, σύμφωνα με το άρθρο 76 παρ. 2 ν. 3386/2005. |
| + | |
| Για την εισαγωγή των δεδομένων αλλοδαπών στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen Ν. SIS, με σκοπό την άρνηση εισόδου ή διαμονής για λόγους δημόσιας τάξης ή ασφάλειας, θα πρέπει να συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 94 της (Σ.Ε.Σ.Σ.) Σύμβασης για την εφαρμογή της Συμφωνίας Σένγκεν της 14 Ιουνίου 1985 που κυρώθηκε με το ν. 2514/1997 καθώς και των άρθρων 20 και 24 του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 2018/1861. | | Για την εισαγωγή των δεδομένων αλλοδαπών στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen Ν. SIS, με σκοπό την άρνηση εισόδου ή διαμονής για λόγους δημόσιας τάξης ή ασφάλειας, θα πρέπει να συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 94 της (Σ.Ε.Σ.Σ.) Σύμβασης για την εφαρμογή της Συμφωνίας Σένγκεν της 14 Ιουνίου 1985 που κυρώθηκε με το ν. 2514/1997 καθώς και των άρθρων 20 και 24 του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 2018/1861. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
Γραμμή 15: |
Γραμμή 18: |
| |process_output_registries=115684, 987927 | | |process_output_registries=115684, 987927 |
| |process_remarks=Επισημαίνεται ότι, στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. ή στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen - N.SIS, δύναται να εισαχθούν καταχωρίσεις με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής εφόσον συντρέχουν λόγοι εθνικής ασφάλειας, ωστόσο η εν λόγω αρμοδιότητα ανήκει στη Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας/Α.Ε.Α., η οποία σε συντρέχουσα περίπτωση, είναι αρμόδια για την εξέταση αιτημάτων που αφορούν την παροχή πληροφοριών ή την διαγραφή των σχετικών καταχωρίσεων. | | |process_remarks=Επισημαίνεται ότι, στον Ε.Κ.ΑΝ.Α. ή στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen - N.SIS, δύναται να εισαχθούν καταχωρίσεις με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής εφόσον συντρέχουν λόγοι εθνικής ασφάλειας, ωστόσο η εν λόγω αρμοδιότητα ανήκει στη Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας/Α.Ε.Α., η οποία σε συντρέχουσα περίπτωση, είναι αρμόδια για την εξέταση αιτημάτων που αφορούν την παροχή πληροφοριών ή την διαγραφή των σχετικών καταχωρίσεων. |
− | |process_estimated_implementation_duration=432000 | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P5D |
| |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
| |process_trigger=Συνέχεια άλλης διαδικασίας | | |process_trigger=Συνέχεια άλλης διαδικασίας |
Γραμμή 23: |
Γραμμή 26: |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| |process_provided_to=Αλλοδαπούς | | |process_provided_to=Αλλοδαπούς |
− | |process_tax_type=Αποφάσεις,Καταχωρίσεις,Μητρώα | + | |process_tax_type=Άδειες διαμονής,Αποφάσεις,Καταχωρίσεις,Μητρώα,Άδειες εισόδου |
| |process_life_events=Πολίτες άλλων κρατών | | |process_life_events=Πολίτες άλλων κρατών |
| |process_sdg_resource=Ιεραρχική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Ιεραρχική Προσφυγή |
Γραμμή 39: |
Γραμμή 42: |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_uuid=3ef307f3-4f1d-473c-96e8-fb069de2afe2 |
| + | |process_id=157875 |
| + | |process_estimated_implementation_duration=432000 |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 54: |
Γραμμή 60: |
| |process_conditions_alternative_of_selector=1 | | |process_conditions_alternative_of_selector=1 |
| |process_conditions_alternative_of=1 | | |process_conditions_alternative_of=1 |
− | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Διαφύλαξης του δημοσίου συμφέροντος |
| |process_conditions_name=Η παρουσία του αλλοδαπού στο ελληνικό έδαφος αποτελεί απειλή για τη δημόσια ασφάλεια ή τάξη. Τέτοια απειλή υπάρχει ιδίως όταν σε βάρος του αλλοδαπού υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις ότι τέλεσε σοβαρή αξιόποινη πράξη ή ενδείξεις ότι προέβη σε προπαρασκευαστικές πράξεις για την τέλεση τέτοιας πράξης (άρθρο 96 Σύμβασης για την Εφαρμογή της Συμφωνίας Σένγκεν − Σ.Ε.Σ.Σ). | | |process_conditions_name=Η παρουσία του αλλοδαπού στο ελληνικό έδαφος αποτελεί απειλή για τη δημόσια ασφάλεια ή τάξη. Τέτοια απειλή υπάρχει ιδίως όταν σε βάρος του αλλοδαπού υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις ότι τέλεσε σοβαρή αξιόποινη πράξη ή ενδείξεις ότι προέβη σε προπαρασκευαστικές πράξεις για την τέλεση τέτοιας πράξης (άρθρο 96 Σύμβασης για την Εφαρμογή της Συμφωνίας Σένγκεν − Σ.Ε.Σ.Σ). |
| }} | | }} |
Γραμμή 62: |
Γραμμή 68: |
| |process_conditions_alternative_of_selector=1 | | |process_conditions_alternative_of_selector=1 |
| |process_conditions_alternative_of=1 | | |process_conditions_alternative_of=1 |
− | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Διαφύλαξης του δημοσίου συμφέροντος |
| |process_conditions_name=Σε βάρος του αλλοδαπού συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας, κατά τα οριζόμενα στο εδάφιο δ΄ της παρ.1 του άρθρου 76 του ν.3386/2005. | | |process_conditions_name=Σε βάρος του αλλοδαπού συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας, κατά τα οριζόμενα στο εδάφιο δ΄ της παρ.1 του άρθρου 76 του ν.3386/2005. |
| }} | | }} |
Γραμμή 144: |
Γραμμή 150: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=259200 | + | |process_step_duration_max=P3D |
| |process_step_description=Ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων ενεργειών προκειμένου να εκδοθεί διοικητική απόφαση απέλασης από τη χώρα ή απόφαση επιστροφής, εφόσον ο αλλοδαπός δεν έχει συμμορφωθεί με την υποχρέωση επιστροφής. | | |process_step_description=Ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων ενεργειών προκειμένου να εκδοθεί διοικητική απόφαση απέλασης από τη χώρα ή απόφαση επιστροφής, εφόσον ο αλλοδαπός δεν έχει συμμορφωθεί με την υποχρέωση επιστροφής. |
| Ειδάλλως, σύνταξη εισηγητικού σημειώματος, επί σχετικών αιτημάτων εγγραφής στον Ε.Κ.ΑΝ.Α., από το οποίο να προκύπτει ότι η παρουσία του υπό εξέταση αλλοδαπού στο ελληνικό έδαφος αποτελεί απειλή για τη δημόσια τάξη ή ασφάλεια ή σε βάρος του οποίου συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας, κατά τα οριζόμενα στο εδάφιο δ΄ της παρ.1 του άρθρου 76 του ν.3386/2005. | | Ειδάλλως, σύνταξη εισηγητικού σημειώματος, επί σχετικών αιτημάτων εγγραφής στον Ε.Κ.ΑΝ.Α., από το οποίο να προκύπτει ότι η παρουσία του υπό εξέταση αλλοδαπού στο ελληνικό έδαφος αποτελεί απειλή για τη δημόσια τάξη ή ασφάλεια ή σε βάρος του οποίου συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας, κατά τα οριζόμενα στο εδάφιο δ΄ της παρ.1 του άρθρου 76 του ν.3386/2005. |
Γραμμή 157: |
Γραμμή 163: |
| |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=86400 | + | |process_step_duration_max=P1D |
| |process_step_description=Με την έκδοση σχετικής απόφασης διατάσσεται η επιβολή διοικητικών μέτρων στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α.), με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής σε αλλοδαπούς, η παρουσία των οποίων στο ελληνικό έδαφος αποτελεί απειλή για τη δημόσια ασφάλεια ή τάξη, ή σε βάρος των οποίων συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας. | | |process_step_description=Με την έκδοση σχετικής απόφασης διατάσσεται η επιβολή διοικητικών μέτρων στον Εθνικό Κατάλογο Ανεπιθύμητων Αλλοδαπών (Ε.Κ.ΑΝ.Α.), με σκοπό την άρνηση εισόδου και διαμονής σε αλλοδαπούς, η παρουσία των οποίων στο ελληνικό έδαφος αποτελεί απειλή για τη δημόσια ασφάλεια ή τάξη, ή σε βάρος των οποίων συντρέχουν λόγοι δημόσιας υγείας. |
| Για την εισαγωγή των δεδομένων αλλοδαπών στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen Ν. SIS, με σκοπό την άρνηση εισόδου ή διαμονής για λόγους δημόσιας τάξης ή ασφάλειας, θα πρέπει να συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 94 της (Σ.Ε.Σ.Σ.) Σύμβασης για την εφαρμογή της Συμφωνίας Σένγκεν της 14 Ιουνίου 1985 που κυρώθηκε με το ν. 2514/1997 καθώς και των άρθρων 20 και 24 του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 2018/1861. | | Για την εισαγωγή των δεδομένων αλλοδαπών στο Εθνικό Σύστημα Πληροφοριών Schengen Ν. SIS, με σκοπό την άρνηση εισόδου ή διαμονής για λόγους δημόσιας τάξης ή ασφάλειας, θα πρέπει να συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 94 της (Σ.Ε.Σ.Σ.) Σύμβασης για την εφαρμογή της Συμφωνίας Σένγκεν της 14 Ιουνίου 1985 που κυρώθηκε με το ν. 2514/1997 καθώς και των άρθρων 20 και 24 του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 2018/1861. |
Γραμμή 173: |
Γραμμή 179: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
− | |process_step_duration_max=28800 | + | |process_step_duration_max=PT8H |
| |process_step_description=Ο αρμόδιος χειριστής προβαίνει σε σχετική καταχώριση στον Ε.Κ.ΑΝ.Α ή στο SIS, ανάλογα με το διατακτικό της διοικητικής απόφασης. | | |process_step_description=Ο αρμόδιος χειριστής προβαίνει σε σχετική καταχώριση στον Ε.Κ.ΑΝ.Α ή στο SIS, ανάλογα με το διατακτικό της διοικητικής απόφασης. |
| }} | | }} |
Γραμμή 184: |
Γραμμή 190: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
− | |process_step_duration_max=28800 | + | |process_step_duration_max=PT8H |
| |process_step_description=Η αρμόδια Διεύθυνση επιβολής του διοικητικού μέτρου επανεξετάζει την ανάγκη διατήρησης μιας καταχώρισης στο SIS εντός τριών ετών από την εισαγωγή της. Ωστόσο, εάν η απόφαση στην οποία βασίζεται η καταχώριση προβλέπει μεγαλύτερη διάρκεια ισχύος από τα τρία έτη, η καταχώριση επανεξετάζεται εντός πενταετίας. | | |process_step_description=Η αρμόδια Διεύθυνση επιβολής του διοικητικού μέτρου επανεξετάζει την ανάγκη διατήρησης μιας καταχώρισης στο SIS εντός τριών ετών από την εισαγωγή της. Ωστόσο, εάν η απόφαση στην οποία βασίζεται η καταχώριση προβλέπει μεγαλύτερη διάρκεια ισχύος από τα τρία έτη, η καταχώριση επανεξετάζεται εντός πενταετίας. |
| }} | | }} |
Γραμμή 195: |
Γραμμή 201: |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=3600 | + | |process_step_duration_min=PT1H |
− | |process_step_duration_max=28800 | + | |process_step_duration_max=PT8H |
| |process_step_description=Η αρμόδια Διεύθυνση επιβολής του μέτρου είναι υπεύθυνη για τη διασφάλιση της ακρίβειας και της ενημερότητας των δεδομένων καθώς και της νομότυπης εισαγωγής και αποθήκευσής τους στον Ε.Κ.ΑΝ.Α και στο SIS. | | |process_step_description=Η αρμόδια Διεύθυνση επιβολής του μέτρου είναι υπεύθυνη για τη διασφάλιση της ακρίβειας και της ενημερότητας των δεδομένων καθώς και της νομότυπης εισαγωγής και αποθήκευσής τους στον Ε.Κ.ΑΝ.Α και στο SIS. |
| |process_step_note=Στις περιπτώσεις που η αρμόδια Διεύθυνση επιβολής του μέτρου λαμβάνει σχετικά συμπληρωματικά ή τροποποιημένα δεδομένα όπως αυτά που απαριθμούνται στο άρθρο 20 παράγραφος 2 του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1861/2018, το εν λόγω κράτος μέλος συμπληρώνει ή τροποποιεί τη σχετική καταχώριση χωρίς καθυστέρηση. | | |process_step_note=Στις περιπτώσεις που η αρμόδια Διεύθυνση επιβολής του μέτρου λαμβάνει σχετικά συμπληρωματικά ή τροποποιημένα δεδομένα όπως αυτά που απαριθμούνται στο άρθρο 20 παράγραφος 2 του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1861/2018, το εν λόγω κράτος μέλος συμπληρώνει ή τροποποιεί τη σχετική καταχώριση χωρίς καθυστέρηση. |
| }} | | }} |