|
|
(4 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| {{process | | {{process |
− | |process_uuid=75d2b073-a1d2-4104-bc04-cccdcd642a49
| |
− | |process_id=380192
| |
| |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων (ΕΔΕΜ) των ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ | | |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων (ΕΔΕΜ) των ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ |
− | |process_description=Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων» (E.Δ.Ε.Μ.) νοείται η παρακολούθηση από τον/τη μαθητή/τρια της Γ΄ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ΄ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) ειδικό ετήσιο πρόγραμμα υποστήριξης στα εξεταζόμενα στις πανελλαδικές εξετάσεις ειδικά μαθήματα: 1) Ελεύθερο Σχέδιο, 2) Γραμμικό Σχέδιο, 3) Γαλλικά, 4) Γερμανικά, 5) Ιταλικά, 6) Ισπανικά, 7) Αρμονία, Ακουστική Ικανότητα, Μουσική Αντίληψη/Γνώση. Η Ενισχυτική διδασκαλία ειδικών μαθημάτων αποτελεί πρόγραμμα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, εντός του ευρύτερου εκπαιδευτικού και κοινωνικού πεδίου της πολιτείας, για την οποία αποκλειστικά αρμόδιο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, είναι το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.), μέσω της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. | + | |process_description=Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων» (E.Δ.Ε.Μ.) νοείται η παρακολούθηση από τον/τη μαθητή/τρια της Γ΄ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ΄ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) ειδικό ετήσιο πρόγραμμα υποστήριξης στα εξεταζόμενα στις πανελλαδικές εξετάσεις ειδικά μαθήματα: 1) Ελεύθερο Σχέδιο, 2) Γραμμικό Σχέδιο, 3) Γαλλικά, 4) Γερμανικά, 5) Ιταλικά, 6) Ισπανικά, 7) Αρμονία, Ακουστική Ικανότητα, Μουσική Αντίληψη/Γνώση. Η Ενισχυτική διδασκαλία ειδικών μαθημάτων αποτελεί πρόγραμμα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, εντός του ευρύτερου εκπαιδευτικού και κοινωνικού πεδίου της πολιτείας, για την οποία αποκλειστικά αρμόδιο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, είναι το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.), μέσω της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. |
| Στην Ενισχυτική Διδασκαλία ειδικών μαθημάτων συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ΄ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) με σκοπό την υποστήριξη και προετοιμασία τους για να συμμετάσχουν στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα ειδικά μαθήματα που έχουν επιλέξει και που δεν περιλαμβάνονται στα αντίστοιχα Ωρολόγια προγράμματα. | | Στην Ενισχυτική Διδασκαλία ειδικών μαθημάτων συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ΄ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) με σκοπό την υποστήριξη και προετοιμασία τους για να συμμετάσχουν στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα ειδικά μαθήματα που έχουν επιλέξει και που δεν περιλαμβάνονται στα αντίστοιχα Ωρολόγια προγράμματα. |
| Η Ενισχυτική διδασκαλία ειδικών μαθημάτων αρχίζει να λειτουργεί όπως ορίζεται από την σχετική εγκύκλιο έναρξης που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και τη Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κάθε σχολικό έτος και λήγει με τη λήξη των μαθημάτων και πριν από την έναρξη των εξετάσεων. Η Ενισχυτική Διδασκαλία ειδικών μαθημάτων καλύπτει 2-4 διδακτικές ώρες την ημέρα μετά τη λήξη του κανονικού προγράμματος. Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθήσει από ένα έως και τέσσερα τα μαθήματα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων | | Η Ενισχυτική διδασκαλία ειδικών μαθημάτων αρχίζει να λειτουργεί όπως ορίζεται από την σχετική εγκύκλιο έναρξης που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και τη Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κάθε σχολικό έτος και λήγει με τη λήξη των μαθημάτων και πριν από την έναρξη των εξετάσεων. Η Ενισχυτική Διδασκαλία ειδικών μαθημάτων καλύπτει 2-4 διδακτικές ώρες την ημέρα μετά τη λήξη του κανονικού προγράμματος. Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθήσει από ένα έως και τέσσερα τα μαθήματα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων |
Γραμμή 10: |
Γραμμή 8: |
| |process_provision_org_owner_directory=875762 | | |process_provision_org_owner_directory=875762 |
| |process_provision_org_group=6137 | | |process_provision_org_group=6137 |
− | |process_provision_org=40151
| |
| |process_provision_org_directory=Διεύθυνση σπουδών προγραμμάτων και οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. | | |process_provision_org_directory=Διεύθυνση σπουδών προγραμμάτων και οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. |
− | |process_estimated_implementation_duration=23328000 | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P9M |
| |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο | | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
| |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) | | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) |
− | |process_provided_to=Μαθητές Λυκείου | + | |process_provided_to=Μαθητές Λυκείου,Γονείς |
− | |process_tax_type=Αιτήσεις | + | |process_tax_type=Αιτήσεις,Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις |
| + | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
| |process_total_duration_steps_min=2937600 | | |process_total_duration_steps_min=2937600 |
| |process_total_duration_steps_max=3974400 | | |process_total_duration_steps_max=3974400 |
Γραμμή 35: |
Γραμμή 33: |
| |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| |process_application_description=Αίτηση - δήλωση γονέων / κηδεμόνων (ή των ιδίων μαθητών εφόσον είναι ενήλικες) ειδικού/κών μαθήματος/μαθημάτων παρακολούθησης | | |process_application_description=Αίτηση - δήλωση γονέων / κηδεμόνων (ή των ιδίων μαθητών εφόσον είναι ενήλικες) ειδικού/κών μαθήματος/μαθημάτων παρακολούθησης |
| + | |process_uuid=75d2b073-a1d2-4104-bc04-cccdcd642a49 |
| + | |process_id=380192 |
| + | |process_estimated_implementation_duration=23328000 |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 91: |
Γραμμή 92: |
| |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=259200 | + | |process_step_duration_min=P3D |
− | |process_step_duration_max=432000 | + | |process_step_duration_max=P5D |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 102: |
Γραμμή 103: |
| |process_step_title=Συγκρότηση Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) και τμημάτων μαθημάτων | | |process_step_title=Συγκρότηση Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) και τμημάτων μαθημάτων |
| |process_step_official=Περιφερειακός/ή Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | | |process_step_official=Περιφερειακός/ή Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
− | |process_step_duration_min=1728000 | + | |process_step_duration_min=P20D |
− | |process_step_duration_max=2592000 | + | |process_step_duration_max=P1M |
| |process_step_note=Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας εισηγείται στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε. με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών/τριών. Οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης εισηγούνται στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. | | |process_step_note=Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας εισηγείται στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε. με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών/τριών. Οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης εισηγούνται στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. |
| Για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. αποτελούμενων από μία σχολική μονάδα και για τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων 4-5 μαθητών απαιτείται έγκριση από τον Γενικό Γραμματέα Π/θμιας, Δ/θμιας Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής | | Για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. αποτελούμενων από μία σχολική μονάδα και για τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων 4-5 μαθητών απαιτείται έγκριση από τον Γενικό Γραμματέα Π/θμιας, Δ/θμιας Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής |
Γραμμή 115: |
Γραμμή 116: |
| |process_step_title=Συγκρότηση "διαδικτυακών τμημάτων" | | |process_step_title=Συγκρότηση "διαδικτυακών τμημάτων" |
| |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
− | |process_step_duration_min=1728000 | + | |process_step_duration_min=P20D |
− | |process_step_duration_max=2592000 | + | |process_step_duration_max=P1M |
| |process_step_note=Στην περίπτωση που τα Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) δεν μπορούν να συγκροτηθούν δίνεται η δυνατότητα σχηματισμού «διαδικτυακών τμημάτων» από μαθητές: | | |process_step_note=Στην περίπτωση που τα Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) δεν μπορούν να συγκροτηθούν δίνεται η δυνατότητα σχηματισμού «διαδικτυακών τμημάτων» από μαθητές: |
| α) σχολικών μονάδων της οικείας Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης, | | α) σχολικών μονάδων της οικείας Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης, |
Γραμμή 129: |
Γραμμή 130: |
| |process_step_title=Υποβολή αιτήσεων υποψηφίων εκπαιδευτικών | | |process_step_title=Υποβολή αιτήσεων υποψηφίων εκπαιδευτικών |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
− | |process_step_duration_min=432000 | + | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_duration_max=432000 | + | |process_step_duration_max=P5D |
| |process_step_description=Με πρόσκληση που εκδίδεται από τη Γενική Δ/νση Σπουδών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης του Υ.ΠΑΙ.Θ. καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται: | | |process_step_description=Με πρόσκληση που εκδίδεται από τη Γενική Δ/νση Σπουδών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης του Υ.ΠΑΙ.Θ. καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται: |
| • στους προσωρινούς [παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)] αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης των αριθμ. 1ΓΕ/2019 ( 45/2019 τ.προκ. ΑΣΕΠ) και 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. και | | • στους προσωρινούς [παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)] αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης των αριθμ. 1ΓΕ/2019 ( 45/2019 τ.προκ. ΑΣΕΠ) και 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. και |
Γραμμή 146: |
Γραμμή 147: |
| |process_step_title=Επιλογή πρόσληψη τοποθέτηση αναπληρωτών/ωρομισθίων εκπαιδευτικών και έναρξη μαθημάτων για την πλήρωση κενών θέσεων σε τμήματα ΕΔΕΜ | | |process_step_title=Επιλογή πρόσληψη τοποθέτηση αναπληρωτών/ωρομισθίων εκπαιδευτικών και έναρξη μαθημάτων για την πλήρωση κενών θέσεων σε τμήματα ΕΔΕΜ |
| |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
− | |process_step_duration_min=518400 | + | |process_step_duration_min=P6D |
− | |process_step_duration_max=518400 | + | |process_step_duration_max=P6D |
| |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγουν τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν στην Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων με βάση τη σειρά κατάταξής τους στους αξιολογικούς πίνακες. | | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγουν τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν στην Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων με βάση τη σειρά κατάταξής τους στους αξιολογικούς πίνακες. |
| Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου ή ωρομισθίων διδασκόντων/ουσών πραγματοποιούνται με απόφαση του/της Διευθυντή/τριας της οικείας Δ.Δ.Ε. με βάση την σειρά κατάταξης των υποψηφίων στον οικείο αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης τμημάτων. | | Οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου ή ωρομισθίων διδασκόντων/ουσών πραγματοποιούνται με απόφαση του/της Διευθυντή/τριας της οικείας Δ.Δ.Ε. με βάση την σειρά κατάταξης των υποψηφίων στον οικείο αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης τμημάτων. |
| }} | | }} |