|
|
(2 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται) |
Γραμμή 7: |
Γραμμή 7: |
| |process_provision_org_group=9909 | | |process_provision_org_group=9909 |
| |process_provision_org_directory=ΤΜΗΜΑ Β' ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | | |process_provision_org_directory=ΤΜΗΜΑ Β' ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
− | |process_output_registries=557094, 965670 | + | |process_output_registries=965670, 557094 |
| |process_remarks=Οι αποσπάσεις πραγματοποιούνται για ένα σχολικό έτος, Τα δικαιολογητικά και η νομοθεσία αναφέρονται αναλυτικά στην εγκύκλιο-πρόσκληση. Οι αποσπάσεις σε θέσεις ΣΕΠ περιλαμβάνονται στην εγκύκλιο αποσπάσεων των μονίμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητάς του ΥΠΑΙΘ για ένα σχολικό έτος. Ωστόσο, δύναται να εκδοθούν επιπλέον προσκλήσεις μόνο για απόσπαση σε θέσεις ΣΕΠ, ανάλογα με τις ανάγκες που διαπιστώνει το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων του ΥΠΑΙΘ. Οι ΣΕΠ αποσπώνται σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, βάσει της υπ’ αριθμ. 139654/ΓΔ4/23-08-2017 (ΦΕΚ 2985τΒ΄) ΚΥΑ και της κείμενης νομοθεσίας περί αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ, αναλαμβάνοντας συγκεκριμένα καθήκοντα, γι΄αυτό και επιλέγονται βάσει προσόντων με συγκεκριμένη ιεράρχιση. | | |process_remarks=Οι αποσπάσεις πραγματοποιούνται για ένα σχολικό έτος, Τα δικαιολογητικά και η νομοθεσία αναφέρονται αναλυτικά στην εγκύκλιο-πρόσκληση. Οι αποσπάσεις σε θέσεις ΣΕΠ περιλαμβάνονται στην εγκύκλιο αποσπάσεων των μονίμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητάς του ΥΠΑΙΘ για ένα σχολικό έτος. Ωστόσο, δύναται να εκδοθούν επιπλέον προσκλήσεις μόνο για απόσπαση σε θέσεις ΣΕΠ, ανάλογα με τις ανάγκες που διαπιστώνει το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων του ΥΠΑΙΘ. Οι ΣΕΠ αποσπώνται σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, βάσει της υπ’ αριθμ. 139654/ΓΔ4/23-08-2017 (ΦΕΚ 2985τΒ΄) ΚΥΑ και της κείμενης νομοθεσίας περί αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ, αναλαμβάνοντας συγκεκριμένα καθήκοντα, γι΄αυτό και επιλέγονται βάσει προσόντων με συγκεκριμένη ιεράρχιση. |
| |process_estimated_implementation_duration_max=P4M | | |process_estimated_implementation_duration_max=P4M |
Γραμμή 230: |
Γραμμή 230: |
| |process_step_duration_min=P5D | | |process_step_duration_min=P5D |
| |process_step_duration_max=P20D | | |process_step_duration_max=P20D |
− | |process_step_description=Η διαδικασία των αποσπάσεων σε θέσεις ΣΕΠ και Θρησκευμάτων περιγράφεται αναλυτικά στη σχετική εγκύκλιο - πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων. Η έκδοση της εγκυκλίου γίνεται μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των μεταθέσεων. | + | |process_step_description=Η διαδικασία των αποσπάσεων σε θέσεις Συντονιστών Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) περιγράφεται αναλυτικά στη σχετική εγκύκλιο - πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων. Η έκδοση της εγκυκλίου γίνεται μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των μεταθέσεων. |
| |process_step_note=Επισημαίνεται ότι πρόκειται για την εγκύκλιο αποσπάσεων των μονίμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητάς του ΥΠΑΙΘ και όχι για ξεχωριστή εγκύκλιο μόνο για τους Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων. Ωστόσο, εκτός της αρχικής, δύναται να εκδοθούν και επιπλέον εγκύκλιοι-προσκλήσεις μόνο για απόσπαση σε θέσεις ΣΕΠ, ανάλογα με τις ανάγκες που διαπιστώνει το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων. | | |process_step_note=Επισημαίνεται ότι πρόκειται για την εγκύκλιο αποσπάσεων των μονίμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητάς του ΥΠΑΙΘ και όχι για ξεχωριστή εγκύκλιο μόνο για τους Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων. Ωστόσο, εκτός της αρχικής, δύναται να εκδοθούν και επιπλέον εγκύκλιοι-προσκλήσεις μόνο για απόσπαση σε θέσεις ΣΕΠ, ανάλογα με τις ανάγκες που διαπιστώνει το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων. |
| }} | | }} |
Γραμμή 340: |
Γραμμή 340: |
| |process_step_title=Υποβολή προτάσεων στην ιεραρχία | | |process_step_title=Υποβολή προτάσεων στην ιεραρχία |
| |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
| |process_step_duration_max=P3D | | |process_step_duration_max=P3D |
Γραμμή 367: |
Γραμμή 368: |
| }} | | }} |
| {{process useful links | | {{process useful links |
− | |process_useful_link_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων για το επόμενο σχολικό έτος | + | |process_useful_link_title=Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.,Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία για το διδακτικό έτος 2024-2025 |
− | |process_useful_link_url=https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/%CE%A9%CE%9D%CE%9F%CE%A946%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%A10%CE%9A-%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3_%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%A0_%CE%A3%CE%95_%CE%A6%CE%9F%CE%A1%CE%95%CE%99%CE%A3_%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D.pdf | + | |process_useful_link_url=https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3_%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%A0%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D_%CE%A3%CE%95_%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%A0%CE%95_%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95_2024-2025_%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%A446%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%9B%CE%931.pdf |
− | }}
| |
− | {{process useful links
| |
− | |process_useful_link_title=Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ)
| |
− | |process_useful_link_url=https://opsyd.sch.gr/
| |
| }} | | }} |