|
|
(27 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 2: |
Γραμμή 2: |
| |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | | |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |
| |process_alternative_titles=Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών/τριών Δημοτικού | | |process_alternative_titles=Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών/τριών Δημοτικού |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην παροχή Ενισχυτικής Διδασκαλίας στους μαθητές/μαθήτριες του Δημοτικού και συγκεκριμένα στην παρακολούθηση υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα της γλώσσας και των μαθηματικών. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
− | |process_provision_org_owner_directory=433294 | + | |process_provision_org_owner_directory=631941 |
| |process_provision_org_group=8021 | | |process_provision_org_group=8021 |
− | |process_provision_org_directory=Δημοτικά Σχολεία
| + | |process_remarks=Με τον όρο «ενισχυτική διδασκαλία» νοείται η παρακολούθηση από το μαθητή ιδιαίτερου προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, όταν κρίνεται από τους διδάσκοντες ότι χρειάζεται επιπλέον διδακτική βοήθεια. |
− | |process_remarks=Η Ενισχυτική Διδασκαλία αποτελεί δομή Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, εντός του ευρύτερου εκπαιδευτικού και κοινωνικού πεδίου της πολιτείας, για την οποία αποκλειστικά αρμόδιο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, είναι το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.), μέσω της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. | + | |
− | Στην Ενισχυτική Διδασκαλία συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στους ανωτέρω τομείς γνώσης με συνέπεια την αδυναμία αποδοτικής συμμετοχής τους στη διαδικασία της μάθησης ή μαθητές/τριες που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στα ανωτέρω μαθήματα.
| + | Κατά προτεραιότητα παρέχονται προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές των τάξεων Α΄ και Β΄, που δεν κατέκτησαν τους βασικούς μηχανισμούς ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικού υπολογισμού. |
− | Σκοπός της Ενισχυτικής Διδασκαλίας είναι η επανένταξη των μαθητών/τριών στη διαδικασία μάθησης, η βελτίωση της απόδοσής τους ώστε να ολοκληρώσουν την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, η μείωση της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και η αύξηση των ποσοστών πρόσβασης στην δεύτερη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
| + | |
− | Η Ενισχυτική Διδασκαλία αρχίζει να λειτουργεί όπως ορίζεται από την σχετική εγκύκλιο έναρξης που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κάθε σχολικό έτος και λήγει με τη λήξη των μαθημάτων και πριν από την έναρξη των εξετάσεων. Η Ενισχυτική Διδασκαλία καλύπτει 1-5 διδακτικές ώρες την ημέρα μετά τη λήξη του κανονικού προγράμματος. Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθήσει από ένα έως και όλα τα μαθήματα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας.
| + | Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας συγκροτούνται από το σύλλογο των διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, στηριζόμενη στις προτάσεις των δασκάλων των τάξεων, από τις οποίες προέρχονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας. |
− | |process_estimated_implementation_duration_max=P9M | + | |
| + | Στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας διδάσκουν ύστερα από πρόταση του συλλόγου των διδασκόντων: |
| + | α. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου. |
| + | β. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου με υπερωριακή απασχόληση. |
| + | γ. Πρόσθετοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που τυχόν διατίθενται στα πολυθέσια σχολεία. |
| + | δ. Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ωριαία αντιμισθία. |
| + | |process_estimated_implementation_duration_min=P17D |
| + | |process_estimated_implementation_duration_max=P40D |
| |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο | | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
− | |process_trigger=Εσωτερική | + | |process_trigger=Αιτούμενη, Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση |
| |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα | | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
− | |process_provided_to=Μαθητές,Ανήλικους | + | |process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό |
| + | |process_output_type=Απόφαση |
| + | |process_validity_duration_set=Εντός του διδακτικού έτους |
| + | |process_source=Συντάκτες, SDG |
| + | |process_provided_to=Μαθητές |
| |process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις | | |process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις |
| |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης | | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
− | |process_total_duration_steps_min=2419200 | + | |process_total_duration_steps_min=1468800 |
| |process_total_duration_steps_max=3456000 | | |process_total_duration_steps_max=3456000 |
| |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
Γραμμή 32: |
Γραμμή 43: |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
− | |process_application_type=Αίτηση | + | |process_sdg_codes=E1 |
| + | |process_application_type=Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση |
| |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα |
− | |process_application_description=Αίτηση γονέα/κηδεμόνα για τη συμμετοχή του μαθητή/τριας στο πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας | + | |process_application_description=Αίτηση/Υπεύθυνη δήλωση γονέα/κηδεμόνα με την οποία συναινεί να παρακολουθήσει το τέκνο του τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| |process_uuid=9bb50eba-784a-452e-8108-19083aaf8a9d | | |process_uuid=9bb50eba-784a-452e-8108-19083aaf8a9d |
| |process_id=486661 | | |process_id=486661 |
Γραμμή 44: |
Γραμμή 56: |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές | | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
− | |process_conditions_name=Η Ενισχυτική Διδασκαλία υλοποιείται σε Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) | + | |process_conditions_name=Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας δεν μπορούν να περιλαμβάνουν περισσότερους από 5 κατά μάθημα μαθητές. |
− | Κριτήριο για την επιλογή-συμμετοχή των μαθητών/τριών στα τμήματα μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας, μετά από σχετική ενημέρωση και αίτηση των γονέων και κηδεμόνων, αποτελεί η επίδοση του/της μαθητή/τριας στο αντίστοιχο μάθημα. Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου στο οποίο φοιτά ο/η μαθητής/τρια, για τον/την οποίο/α έχει υποβληθεί αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα, με απόφασή του προτείνει τους/τις μαθητές/τριες που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας. Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας εισηγείται στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε., με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών/τριών και προτείνει Υπεύθυνο Σ.Κ.Α.Ε. καθώς και αντικαταστάτη αυτού.
| |
− | Τα Σ.Κ.Α.Ε. συγκροτούνται από ομάδες όμορων σχολικών μονάδων Γυμνασίου και ορίζονται ανά Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με απόφαση του Διευθυντή της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Υπάρχει η δυνατότητα ένα (1) Σ.Κ.Α.Ε. να αποτελείται από μία (1) σχολική μονάδα Γυμνασίου μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις (δυσπρόσιτες, απομακρυσμένες περιοχές νησιωτικής και ηπειρωτικής χώρας) με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Π/θμιας, Δ/θμιας Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ..
| |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 52: |
Γραμμή 62: |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές | | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
− | |process_conditions_name=Σε κάθε τμήμα μαθήματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας συμμετέχουν 10 μαθητές/τριες το ελάχιστο και έως 15 μαθητές/τριες το μέγιστο. Ειδικότερα, στην περίπτωση που ο αριθμός των μαθητών/τριών που υποβάλλουν αίτηση για τμήμα μαθήματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας είναι μεγαλύτερος από το μέγιστο αριθμό κατά τμήμα μαθήματος, αλλά και ταυτόχρονα μικρότερος του διπλάσιου από τον ελάχιστο επιτρεπτό αριθμό μαθητών/τριών, κατ΄ εξαίρεση επιτρέπεται η υπέρβαση του μέγιστου ορίου και επομένως η δημιουργία ενός τμήματος μαθήματος Ενισχυτικής Διδασκαλίας. | + | |process_conditions_name=Το ημερήσιο πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας καλύπτει, ανάλογα με τις ανάγκες και τον αριθμό των μαθητών που το παρακολουθούν, 1-2 διδακτικές ώρες την ημέρα και μέχρι 6 ώρες την εβδομάδα και παρέχεται κατά ή μετά τη λήξη του ημερησίου ωρολογίου προγράμματος. Στη περίπτωση κατά την οποία η ενισχυτική διδασκαλία παρέχεται μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος απαιτείται έγγραφη σύμφωνη γνώμη του γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή. |
− | Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (π.χ. δυσπρόσιτες, απομακρυσμένες περιοχές, νησιά, κλπ) επιτρέπεται η λειτουργία τμήματος από πέντε (5) έως εννέα (9) μαθητές /τριες με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην εξαιρετική περίπτωση αιτήματος για λειτουργία τμήματος με συμμετοχή μαθητών/τριών μικρότερη της προβλεπόμενης σε τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας, (από 3 έως 4 μαθητές/τριες), απαιτείται έγκριση του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ..
| |
− | }}
| |
− | {{process conditions
| |
− | |process_conditions_num_id=3
| |
− | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
− | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές
| |
− | |process_conditions_name=Ένα τμήμα μαθήματος συνεχίζει να υφίσταται εφόσον έχει ενεργούς μαθητές/τριες τουλάχιστον πέντε (5). Σε περίπτωση όπου κάποιος/α μαθητής/τρια απουσιάσει αδικαιολογήτως από τμήμα μαθήματος για τρεις συνεχόμενες εβδομάδες τότε διαγράφεται, με έγγραφη ενημέρωση του γονέα – κηδεμόνα του/της, και αντικαθίσταται από τον πρώτο/η επιλαχόντα/ούσα στον πίνακα αιτούντων. Στην περίπτωση όπου από διαγραφή μαθητών/τριών σε ένα τμήμα απομείνουν λιγότεροι ενεργοί μαθητές/τριες από τα επιτρεπόμενα όρια, τότε το τμήμα παύει να υφίσταται με απόφαση του/της Διευθυντή/τριας της οικείας Δ.Δ.Ε.. Στην περίπτωση αυτή οι ενεργοί μαθητές/τριες έχουν τη δυνατότητα μετεγγραφής στο πλησιέστερο Σ.Κ.Α.Ε., με την προϋπόθεση ότι δε διαταράσσεται η ομαλή λειτουργία των τμημάτων αυτού του Σ.Κ.Α.Ε.. Ειδικά στην περίπτωση κατά την οποία απουσιάσουν όλοι/ες οι μαθητές/τριες του τμήματος για τρεις (3) συνεχόμενες ημέρες, τότε το τμήμα μαθήματος παύει να υφίσταται με απόφαση του Διευθυντή της οικείας Δ.Δ.Ε..
| |
− | Όταν εξαντληθεί ο πίνακας επιλαχόντων μαθητών/τριών και υπάρχουν κενές θέσεις σε τμήμα/τμήματα μαθήματος/μαθημάτων, ο Διευθυντής του σχολείου δύναται κατόπιν ενημέρωσης των γονέων και κηδεμόνων, να παραλάβει νέες αιτήσεις κατά τη διάρκεια εφαρμογής του προγράμματος της ενισχυτικής διδασκαλίας, μέσα σε διάστημα 3 ημερών, τις οποίες διαβιβάζει στον Υπεύθυνο του Σ.Κ.Α.Ε., συνοδευόμενες από εισήγηση του διδάσκοντος του μαθήματος. Η επιλογή γίνεται με σειρά προτεραιότητας, βάσει της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης του γονέα-κηδεμόνα.
| |
− | Μετά την επίδοση της βαθμολογίας του Α’ τετραμήνου στους μαθητές/τριες, ο Διευθυντής του σχολείου δύναται κατόπιν ενημέρωσης των γονέων και κηδεμόνων, μέσα σε διάστημα 5 ημερών να παραλάβει νέες αιτήσεις μαθητών/τριών οι οποίοι και εντάσσονται στα υπάρχοντα τμήματα εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις. Οι αιτήσεις διαβιβάζονται στον Υπεύθυνο του Σ.Κ.Α.Ε., συνοδευόμενες από εισήγηση του διδασκόντων των αντίστοιχων μαθημάτων. Η επιλογή γίνεται με σειρά προτεραιότητας, βάσει της ημερομηνίας υποβολής της αίτησης του γονέα/κηδεμόνα
| |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
− | |process_rule_type=Υπουργική Απόφαση | + | |process_rule_type=Προεδρικό Διάταγμα |
− | |process_rule_decision_number=125614/Δ2/21-09-2020 | + | |process_rule_decision_number=462 |
− | |process_rule_decision_year=2020 | + | |process_rule_decision_year=1991 |
− | |process_rule_description=Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2020-2021. | + | |process_rule_article=5 |
− | |process_rule_gazette_doc_number=4194 | + | |process_rule_description=Από το ανωτέρω ΠΔ Καταργούνται οι διατάξεις των άρθρων 1, 2, 3, και 4 από την παρ. 2 του άρθρου του Π.Δ. 8/95, ΦΕΚ 3. Παραμένει σε ισχύ το άρθρο 5" Ενισχυτική Διδασκαλία" |
− | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | + | |process_rule_gazette_doc_number=171 |
− | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200204194 | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=19910100171 |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 76: |
Γραμμή 78: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υποβολή αίτησης γονέα/κηδεμόνα συμμετοχής μαθητή/τριας στο πρόγραμμα | + | |process_step_title=Πρόταση από τους εκπαιδευτικούς της τάξης για ένταξη μαθητών σε τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας |
− | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=P3D | + | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P5D | | |process_step_duration_max=P5D |
− | |process_step_note=Κριτήριο για την επιλογή-συμμετοχή των μαθητών/τριών στα τμήματα μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας, μετά από σχετική ενημέρωση και αίτηση των γονέων και κηδεμόνων, αποτελεί η επίδοση του/της μαθητή/τριας στο αντίστοιχο μάθημα. Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου στο οποίο φοιτά ο/η μαθητής/τρια, για τον/την οποίο/α έχει υποβληθεί αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα, με απόφασή του προτείνει τους/τις μαθητές/τριες που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας. | + | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων προτείνουν στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας τους/τις μαθητές/μαθήτριες οι οποίοι σύμφωνα με την κρίση τους πρέπει να παρακολουθήσουν τμήμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 87: |
Γραμμή 89: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Συγκρότηση Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) και τμημάτων μαθημάτων | + | |process_step_title=Συγκρότηση τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας |
− | |process_step_official=Περιφερειακός/ή Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
− | |process_step_duration_min=P20D | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=P1M | + | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_note=Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας εισηγείται στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε. με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών/τριών. Οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης εισηγούνται στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. | + | |process_step_duration_max=P15D |
− | Για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. αποτελούμενων από μία σχολική μονάδα και για τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων 3-4 μαθητών απαιτείται έγκριση από τον Γενικό Γραμματέα Π/θμιας, Δ/θμιας Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής
| + | |process_step_description=Ο Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας εισηγείται στον σύλλογο διδασκόντων πρόταση για δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. Με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 98: |
Γραμμή 100: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υποβολή αιτήσεων υποψηφίων εκπαιδευτικών | + | |process_step_title=Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων |
− | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P5D | | |process_step_duration_min=P5D |
| |process_step_duration_max=P5D | | |process_step_duration_max=P5D |
− | |process_step_description=Με πρόσκληση που εκδίδεται από την Δ/νση Σπουδών Προγρ/των και Οργάνωσης Δ/θμιας Εκπ/σης του Υ.ΠΑΙ.Θ. καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης [παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)] των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ85 και ΠΕ06 της αριθμ. 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκήρυξης του Α.Σ.Ε.Π. (οι οποίοι έχουν αναρτηθεί στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Α.Σ.Ε.Π. και κοινοποιήθηκαν αρμοδίως στο Υ.ΠΑΙ.Θ.) και επιθυμούν να προσληφθούν ως προσωρινοί αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για την υλοποίηση της πράξης με τίτλο «Ενισχυτική Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σχολικό έτος 2020-2021» (MIS 5069863), για το σχολικό έτος 2020-2021, να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) | + | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για τη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 108: |
Γραμμή 111: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Επιλογή πρόσληψη τοποθέτηση εκπαιδευτικών και έναρξη μαθημάτων | + | |process_step_title=Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης |
− | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=P2D |
− | |process_step_duration_max=P6D | + | |process_step_duration_max=P5D |
− | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγουν τους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν στην Ενισχυτική Διδασκαλία με βάση τη σειρά κατάταξής τους στους αξιολογικούς πίνακες και τις ανάγκες της κάθε Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. | + | |process_step_description=Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών συμπληρώνουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία δηλώνουν πως επιθυμούν να συμμετέχει το τέκνο τους σε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. |
− | Οι τοποθετήσεις διδασκόντων/ουσών πραγματοποιούνται με απόφαση του/της Διευθυντή/τριας της οικείας Δ.Δ.Ε. με βάση την σειρά κατάταξης των υποψηφίων στον οικείο αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης Σ.Κ.Α.Ε.
| + | }} |
− | Οι τοποθετημένοι εκπαιδευτικοί παρουσιάζονται στα Σ.Κ.Α.Ε. και αρχίζει η διδασκαλία των μαθημάτων σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα των Σ.Κ.Α.Ε.
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=5 |
| + | |process_step_exit=Ναι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας |
| + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P3D |
| + | |process_step_duration_max=P10D |
| + | |process_step_description=Με βάση των αριθμό των μαθητών αλλά και τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων, ο Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας, συγκροτεί τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Τα τμήματα μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. |
| }} | | }} |