|
|
(17 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 2: |
Γραμμή 2: |
| |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | | |process_official_title=Ενισχυτική Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |
| |process_alternative_titles=Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών/τριών Δημοτικού | | |process_alternative_titles=Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών/τριών Δημοτικού |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη δημιουργία τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| |process_provision_org_owner_directory=631941 | | |process_provision_org_owner_directory=631941 |
| |process_provision_org_group=8021 | | |process_provision_org_group=8021 |
− | |process_provision_org_directory=Δημοτικά Σχολεία
| |
| |process_remarks=Με τον όρο «ενισχυτική διδασκαλία» νοείται η παρακολούθηση από το μαθητή ιδιαίτερου προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, όταν κρίνεται από τους διδάσκοντες ότι χρειάζεται επιπλέον διδακτική βοήθεια. | | |process_remarks=Με τον όρο «ενισχυτική διδασκαλία» νοείται η παρακολούθηση από το μαθητή ιδιαίτερου προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, όταν κρίνεται από τους διδάσκοντες ότι χρειάζεται επιπλέον διδακτική βοήθεια. |
| + | |
| Κατά προτεραιότητα παρέχονται προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές των τάξεων Α΄ και Β΄, που δεν κατέκτησαν τους βασικούς μηχανισμούς ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικού υπολογισμού. | | Κατά προτεραιότητα παρέχονται προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές των τάξεων Α΄ και Β΄, που δεν κατέκτησαν τους βασικούς μηχανισμούς ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικού υπολογισμού. |
− | 3.Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου.
| |
− | 4.Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας συγκροτούνται από το σύλλογο των διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, στηριζόμενη στις προτάσεις των δασκάλων των τάξεων, από τις οποίες προέρχονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας.
| |
− |
| |
| | | |
| + | Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας συγκροτούνται από το σύλλογο των διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, στηριζόμενη στις προτάσεις των δασκάλων των τάξεων, από τις οποίες προέρχονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| | | |
− | Η Ενισχυτική Διδασκαλία αποτελεί στοχευμένη παιδαγωγική παρέμβαση με συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα η οποία βοηθά στη βελτίωση της απόδοσης των μαθητών που εμφανίζουν μαθησιακές αδυναμίες. Με την παροχή ενισχυτικής διδασκαλίας οι μαθητές/μαθήτριες επανεντάσσονται ομαλά στη σχολική τους τάξη και ταυτόχρονα υποβοηθάται το έργο του εκπαιδευτικού. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η εύρυθμη και αποδοτικότερη λειτουργία του τμήματος.
| + | Στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας διδάσκουν ύστερα από πρόταση του συλλόγου των διδασκόντων: |
− | |process_estimated_implementation_duration_min=P30D | + | α. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου. |
− | |process_estimated_implementation_duration_max=P8M | + | β. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου με υπερωριακή απασχόληση. |
| + | γ. Πρόσθετοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που τυχόν διατίθενται στα πολυθέσια σχολεία. |
| + | δ. Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ωριαία αντιμισθία. |
| + | |process_estimated_implementation_duration_min=P17D |
| + | |process_estimated_implementation_duration_max=P40D |
| + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
− | |process_trigger=Εσωτερική | + | |process_trigger=Αιτούμενη, Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση |
| |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα | | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| + | |process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό |
| + | |process_output_type=Απόφαση |
| + | |process_validity_duration_set=Εντός του διδακτικού έτους |
| + | |process_source=Συντάκτες, SDG |
| |process_provided_to=Μαθητές | | |process_provided_to=Μαθητές |
| |process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις | | |process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις |
| |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης | | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
− | |process_total_duration_steps_min=2419200 | + | |process_total_duration_steps_min=1468800 |
| |process_total_duration_steps_max=3456000 | | |process_total_duration_steps_max=3456000 |
| |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
Γραμμή 33: |
Γραμμή 40: |
| |process_evidence_alternative_total_number=0 | | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=0 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
− | |process_evidence_total_number=1 | + | |process_evidence_total_number=0 |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_sdg_codes=E1 |
| |process_application_type=Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση | | |process_application_type=Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση |
| |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα |
− | |process_application_description=Αίτηση/Υπεύθυνη δήλωση γονέα/κηδεμόνα για συμμετοχή του μαθητή/τριας σε τμήμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας | + | |process_application_description=Αίτηση/Υπεύθυνη δήλωση γονέα/κηδεμόνα με την οποία συναινεί να παρακολουθήσει το τέκνο του τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| |process_uuid=9bb50eba-784a-452e-8108-19083aaf8a9d | | |process_uuid=9bb50eba-784a-452e-8108-19083aaf8a9d |
| |process_id=486661 | | |process_id=486661 |
| |process_estimated_implementation_duration=23328000 | | |process_estimated_implementation_duration=23328000 |
| }} | | }} |
− | {{process evidences | + | {{process conditions |
− | |process_evidence_num_id=1 | + | |process_conditions_num_id=1 |
− | |process_evidence_type=7320 | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| + | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
− | |process_evidence_alternative=Όχι | + | |process_conditions_name=Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας δεν μπορούν να περιλαμβάνουν περισσότερους από 5 κατά μάθημα μαθητές. |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης) | + | }} |
− | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | + | {{process conditions |
− | |process_evidence_related_process=ΔΔ:Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση | + | |process_conditions_num_id=2 |
− | |process_evidence_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses | + | |process_conditions_alternative=Όχι |
− | |process_evidence_note=O/η γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας συμπληρώνει Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία δηλώνει ότι επιθυμεί να παρακολουθεί το τέκνο του το τμήμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και παράλληλα συμφωνεί με το να αποχωρεί από τη σχολική του τάξη του σε συγκεκριμένες ώρες και ημέρες κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. | + | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
| + | |process_conditions_name=Το ημερήσιο πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας καλύπτει, ανάλογα με τις ανάγκες και τον αριθμό των μαθητών που το παρακολουθούν, 1-2 διδακτικές ώρες την ημέρα και μέχρι 6 ώρες την εβδομάδα και παρέχεται κατά ή μετά τη λήξη του ημερησίου ωρολογίου προγράμματος. Στη περίπτωση κατά την οποία η ενισχυτική διδασκαλία παρέχεται μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος απαιτείται έγγραφη σύμφωνη γνώμη του γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή. |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
− | |process_rule_type=Υπουργική Απόφαση | + | |process_rule_type=Προεδρικό Διάταγμα |
− | |process_rule_decision_number=125614/Δ2/21-09-2020 | + | |process_rule_decision_number=462 |
− | |process_rule_decision_year=2020 | + | |process_rule_decision_year=1991 |
− | |process_rule_description=Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2020-2021. | + | |process_rule_article=5 |
− | |process_rule_gazette_doc_number=4194 | + | |process_rule_description=Από το ανωτέρω ΠΔ Καταργούνται οι διατάξεις των άρθρων 1, 2, 3, και 4 από την παρ. 2 του άρθρου του Π.Δ. 8/95, ΦΕΚ 3. Παραμένει σε ισχύ το άρθρο 5" Ενισχυτική Διδασκαλία" |
− | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | + | |process_rule_gazette_doc_number=171 |
− | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200204194 | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| + | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=19910100171 |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 68: |
Γραμμή 78: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υποβολή αίτησης γονέα/κηδεμόνα συμμετοχής μαθητή/τριας στο πρόγραμμα | + | |process_step_title=Πρόταση από τους εκπαιδευτικούς της τάξης για ένταξη μαθητών σε τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας |
− | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=P3D | + | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P5D | | |process_step_duration_max=P5D |
− | |process_step_note=Κριτήριο για την επιλογή-συμμετοχή των μαθητών/τριών στα τμήματα μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας, μετά από σχετική ενημέρωση και αίτηση των γονέων και κηδεμόνων, αποτελεί η επίδοση του/της μαθητή/τριας στο αντίστοιχο μάθημα. Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου στο οποίο φοιτά ο/η μαθητής/τρια, για τον/την οποίο/α έχει υποβληθεί αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα, με απόφασή του προτείνει τους/τις μαθητές/τριες που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας. | + | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων προτείνουν στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας τους/τις μαθητές/μαθήτριες οι οποίοι σύμφωνα με την κρίση τους πρέπει να παρακολουθήσουν τμήμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 79: |
Γραμμή 89: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Συγκρότηση Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) και τμημάτων μαθημάτων | + | |process_step_title=Συγκρότηση τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας |
− | |process_step_official=Περιφερειακός/ή Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
− | |process_step_duration_min=P20D | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=P1M | + | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_note=Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας εισηγείται στην οικεία Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε. με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών/τριών. Οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης εισηγούνται στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. | + | |process_step_duration_max=P15D |
− | Για τη λειτουργία Σ.Κ.Α.Ε. αποτελούμενων από μία σχολική μονάδα και για τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων 3-4 μαθητών απαιτείται έγκριση από τον Γενικό Γραμματέα Π/θμιας, Δ/θμιας Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής
| + | |process_step_description=Ο Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας εισηγείται στον σύλλογο διδασκόντων πρόταση για δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. Με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 90: |
Γραμμή 100: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υποβολή αιτήσεων υποψηφίων εκπαιδευτικών | + | |process_step_title=Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων |
− | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P5D | | |process_step_duration_min=P5D |
| |process_step_duration_max=P5D | | |process_step_duration_max=P5D |
− | |process_step_description=Με πρόσκληση που εκδίδεται από την Δ/νση Σπουδών Προγρ/των και Οργάνωσης Δ/θμιας Εκπ/σης του Υ.ΠΑΙ.Θ. καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης [παρ. 6 του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13)] των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ85 και ΠΕ06 της αριθμ. 2ΓΕ/2019 (46 τ. ΑΣΕΠ/2019) προκήρυξης του Α.Σ.Ε.Π. (οι οποίοι έχουν αναρτηθεί στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Α.Σ.Ε.Π. και κοινοποιήθηκαν αρμοδίως στο Υ.ΠΑΙ.Θ.) και επιθυμούν να προσληφθούν ως προσωρινοί αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για την υλοποίηση της πράξης με τίτλο «Ενισχυτική Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σχολικό έτος 2020-2021» (MIS 5069863), για το σχολικό έτος 2020-2021, να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) | + | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για τη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 100: |
Γραμμή 111: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Επιλογή πρόσληψη τοποθέτηση εκπαιδευτικών και έναρξη μαθημάτων | + | |process_step_title=Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης |
− | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=P2D |
− | |process_step_duration_max=P6D | + | |process_step_duration_max=P5D |
− | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγουν τους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν στην Ενισχυτική Διδασκαλία με βάση τη σειρά κατάταξής τους στους αξιολογικούς πίνακες και τις ανάγκες της κάθε Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. | + | |process_step_description=Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών συμπληρώνουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία δηλώνουν πως επιθυμούν να συμμετέχει το τέκνο τους σε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. |
− | Οι τοποθετήσεις διδασκόντων/ουσών πραγματοποιούνται με απόφαση του/της Διευθυντή/τριας της οικείας Δ.Δ.Ε. με βάση την σειρά κατάταξης των υποψηφίων στον οικείο αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης Σ.Κ.Α.Ε.
| + | }} |
− | Οι τοποθετημένοι εκπαιδευτικοί παρουσιάζονται στα Σ.Κ.Α.Ε. και αρχίζει η διδασκαλία των μαθημάτων σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα των Σ.Κ.Α.Ε.
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=5 |
| + | |process_step_exit=Ναι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας |
| + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| + | |process_step_duration_min=P3D |
| + | |process_step_duration_max=P10D |
| + | |process_step_description=Με βάση των αριθμό των μαθητών αλλά και τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων, ο Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας, συγκροτεί τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Τα τμήματα μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. |
| }} | | }} |