|
|
(10 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 7: |
Γραμμή 7: |
| |process_provision_org_owner_directory=631941 | | |process_provision_org_owner_directory=631941 |
| |process_provision_org_group=8021 | | |process_provision_org_group=8021 |
− | |process_provision_org_directory=Δημοτικά Σχολεία
| |
| |process_remarks=Με τον όρο «ενισχυτική διδασκαλία» νοείται η παρακολούθηση από το μαθητή ιδιαίτερου προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, όταν κρίνεται από τους διδάσκοντες ότι χρειάζεται επιπλέον διδακτική βοήθεια. | | |process_remarks=Με τον όρο «ενισχυτική διδασκαλία» νοείται η παρακολούθηση από το μαθητή ιδιαίτερου προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, όταν κρίνεται από τους διδάσκοντες ότι χρειάζεται επιπλέον διδακτική βοήθεια. |
| | | |
| Κατά προτεραιότητα παρέχονται προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές των τάξεων Α΄ και Β΄, που δεν κατέκτησαν τους βασικούς μηχανισμούς ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικού υπολογισμού. | | Κατά προτεραιότητα παρέχονται προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές των τάξεων Α΄ και Β΄, που δεν κατέκτησαν τους βασικούς μηχανισμούς ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικού υπολογισμού. |
| | | |
− | Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. | + | Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας συγκροτούνται από το σύλλογο των διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, στηριζόμενη στις προτάσεις των δασκάλων των τάξεων, από τις οποίες προέρχονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| | | |
− | Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας συγκροτούνται από το σύλλογο των διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, στηριζόμενη στις προτάσεις των δασκάλων των τάξεων, από τις οποίες προέρχονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας.
| + | Στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας διδάσκουν ύστερα από πρόταση του συλλόγου των διδασκόντων: |
− | |process_estimated_implementation_duration_min=P30D | + | α. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου. |
− | |process_estimated_implementation_duration_max=P8M | + | β. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου με υπερωριακή απασχόληση. |
| + | γ. Πρόσθετοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που τυχόν διατίθενται στα πολυθέσια σχολεία. |
| + | δ. Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ωριαία αντιμισθία. |
| + | |process_estimated_implementation_duration_min=P17D |
| + | |process_estimated_implementation_duration_max=P40D |
| + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
− | |process_trigger=Εσωτερική | + | |process_trigger=Αιτούμενη, Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση |
| |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα | | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| + | |process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό |
| + | |process_output_type=Απόφαση |
| + | |process_validity_duration_set=Εντός του διδακτικού έτους |
| + | |process_source=Συντάκτες, SDG |
| |process_provided_to=Μαθητές | | |process_provided_to=Μαθητές |
| |process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις | | |process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις |
| |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης | | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
− | |process_total_duration_steps_min=2332800 | + | |process_total_duration_steps_min=1468800 |
| |process_total_duration_steps_max=3456000 | | |process_total_duration_steps_max=3456000 |
| |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
Γραμμή 32: |
Γραμμή 40: |
| |process_evidence_alternative_total_number=0 | | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=0 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
− | |process_evidence_total_number=1 | + | |process_evidence_total_number=0 |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_sdg_codes=E1 |
| |process_application_type=Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση | | |process_application_type=Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση |
| |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
Γραμμή 52: |
Γραμμή 61: |
| |process_conditions_num_id=2 | | |process_conditions_num_id=2 |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
− | |process_conditions_type=Συναίνεσης | + | |process_conditions_type=Εκπαιδευτικές |
| |process_conditions_name=Το ημερήσιο πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας καλύπτει, ανάλογα με τις ανάγκες και τον αριθμό των μαθητών που το παρακολουθούν, 1-2 διδακτικές ώρες την ημέρα και μέχρι 6 ώρες την εβδομάδα και παρέχεται κατά ή μετά τη λήξη του ημερησίου ωρολογίου προγράμματος. Στη περίπτωση κατά την οποία η ενισχυτική διδασκαλία παρέχεται μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος απαιτείται έγγραφη σύμφωνη γνώμη του γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή. | | |process_conditions_name=Το ημερήσιο πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας καλύπτει, ανάλογα με τις ανάγκες και τον αριθμό των μαθητών που το παρακολουθούν, 1-2 διδακτικές ώρες την ημέρα και μέχρι 6 ώρες την εβδομάδα και παρέχεται κατά ή μετά τη λήξη του ημερησίου ωρολογίου προγράμματος. Στη περίπτωση κατά την οποία η ενισχυτική διδασκαλία παρέχεται μετά τη λήξη του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος απαιτείται έγγραφη σύμφωνη γνώμη του γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή. |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=1
| |
− | |process_evidence_type=7320
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης)
| |
− | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
| |
− | |process_evidence_related_process=ΔΔ:Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση
| |
− | |process_evidence_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses
| |
− | |process_evidence_note=O/η γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας συμπληρώνει Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία δηλώνει ότι επιθυμεί να παρακολουθεί το τέκνο του το τμήμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και παράλληλα συμφωνεί με το να αποχωρεί από τη σχολική του τάξη του σε συγκεκριμένες ώρες και ημέρες κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.
| |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 85: |
Γραμμή 83: |
| |process_step_duration_min=P2D | | |process_step_duration_min=P2D |
| |process_step_duration_max=P5D | | |process_step_duration_max=P5D |
− | |process_step_note=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων προτείνουν στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας τους/τις μαθητές/μαθήτριες οι οποίοι σύμφωνα με την κρίση τους πρέπει να παρακολουθήσουν τμήμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας. | + | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων προτείνουν στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας τους/τις μαθητές/μαθήτριες οι οποίοι σύμφωνα με την κρίση τους πρέπει να παρακολουθήσουν τμήμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 93: |
Γραμμή 91: |
| |process_step_title=Συγκρότηση τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας | | |process_step_title=Συγκρότηση τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας |
| |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
− | |process_step_duration_min=P15D | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=P1M | + | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_description=Ο Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας εισηγείται στον σύλλογο διδασκόντων την πρόταση για δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. Με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων. | + | |process_step_duration_max=P15D |
| + | |process_step_description=Ο Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας εισηγείται στον σύλλογο διδασκόντων πρόταση για δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. Με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 102: |
Γραμμή 101: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων | | |process_step_title=Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P5D | | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_duration_max=P15D | + | |process_step_duration_max=P5D |
| |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για τη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. | | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για τη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| }} | | }} |
Γραμμή 113: |
Γραμμή 113: |
| |process_step_title=Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης | | |process_step_title=Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης |
| |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=P2D |
− | |process_step_duration_max=P10D | + | |process_step_duration_max=P5D |
− | |process_step_description=Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών συμπληρώνουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία δηλώνουν πως επιθυμούν να συμμετέχει το τέκνο τους σε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. | + | |process_step_description=Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών συμπληρώνουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία δηλώνουν πως επιθυμούν να συμμετέχει το τέκνο τους σε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=5 | | |process_step_num_id=5 |
− | |process_step_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
− | |process_step_child=Όχι
| |
− | }}
| |
− | {{process steps
| |
− | |process_step_num_id=6
| |
− | |process_step_exit=Όχι
| |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας | | |process_step_title=Δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας |
| |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=P5D | + | |process_step_duration_min=P3D |
− | |process_step_duration_max=P15D | + | |process_step_duration_max=P10D |
− | |process_step_description=Με βάση των αριθμό των μαθητών αλλά και τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων, ο Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας, συγκροτεί τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας. Τα τμήματα μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. | + | |process_step_description=Με βάση των αριθμό των μαθητών αλλά και τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων, ο Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας, συγκροτεί τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Τα τμήματα μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. |
| }} | | }} |