|
|
(5 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 12: |
Γραμμή 12: |
| | | |
| Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας συγκροτούνται από το σύλλογο των διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, στηριζόμενη στις προτάσεις των δασκάλων των τάξεων, από τις οποίες προέρχονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας. | | Τα τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας συγκροτούνται από το σύλλογο των διδασκόντων ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου, στηριζόμενη στις προτάσεις των δασκάλων των τάξεων, από τις οποίες προέρχονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| + | |
| Στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας διδάσκουν ύστερα από πρόταση του συλλόγου των διδασκόντων: | | Στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας διδάσκουν ύστερα από πρόταση του συλλόγου των διδασκόντων: |
| α. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου. | | α. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου. |
| β. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου με υπερωριακή απασχόληση. | | β. Εκπαιδευτικοί του ίδιου σχολείου με υπερωριακή απασχόληση. |
| γ. Πρόσθετοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που τυχόν διατίθενται στα πολυθέσια σχολεία. | | γ. Πρόσθετοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που τυχόν διατίθενται στα πολυθέσια σχολεία. |
− | δ. Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ωριαία αντιμίσθια. | + | δ. Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ωριαία αντιμισθία. |
− | |process_estimated_implementation_duration_min=P5D | + | |process_estimated_implementation_duration_min=P17D |
− | |process_estimated_implementation_duration_max=P20D | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P40D |
| |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο | | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
Γραμμή 24: |
Γραμμή 25: |
| |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα | | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| |process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό | | |process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό |
| + | |process_output_type=Απόφαση |
| |process_validity_duration_set=Εντός του διδακτικού έτους | | |process_validity_duration_set=Εντός του διδακτικού έτους |
| |process_source=Συντάκτες, SDG | | |process_source=Συντάκτες, SDG |
Γραμμή 29: |
Γραμμή 31: |
| |process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις | | |process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις |
| |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης | | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
− | |process_total_duration_steps_min=2332800 | + | |process_total_duration_steps_min=1468800 |
− | |process_total_duration_steps_max=5616000 | + | |process_total_duration_steps_max=3456000 |
| |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
| |process_cost_max=0.00 | | |process_cost_max=0.00 |
Γραμμή 90: |
Γραμμή 92: |
| |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=P15D | + | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_duration_max=P1M | + | |process_step_duration_max=P15D |
| |process_step_description=Ο Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας εισηγείται στον σύλλογο διδασκόντων πρόταση για δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. Με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων. | | |process_step_description=Ο Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη της σχολικής μονάδας εισηγείται στον σύλλογο διδασκόντων πρόταση για δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. Με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων. |
| }} | | }} |
Γραμμή 102: |
Γραμμή 104: |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_duration_min=P5D | | |process_step_duration_min=P5D |
− | |process_step_duration_max=P15D | + | |process_step_duration_max=P5D |
| |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για τη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. | | |process_step_description=Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για τη δημιουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| }} | | }} |
Γραμμή 111: |
Γραμμή 113: |
| |process_step_title=Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης | | |process_step_title=Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης |
| |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=P2D |
− | |process_step_duration_max=P10D | + | |process_step_duration_max=P5D |
| |process_step_description=Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών συμπληρώνουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία δηλώνουν πως επιθυμούν να συμμετέχει το τέκνο τους σε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. | | |process_step_description=Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών συμπληρώνουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία δηλώνουν πως επιθυμούν να συμμετέχει το τέκνο τους σε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. |
| }} | | }} |
Γραμμή 122: |
Γραμμή 124: |
| |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής | | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_min=P5D | + | |process_step_duration_min=P3D |
− | |process_step_duration_max=P15D | + | |process_step_duration_max=P10D |
| |process_step_description=Με βάση των αριθμό των μαθητών αλλά και τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων, ο Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας, συγκροτεί τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Τα τμήματα μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. | | |process_step_description=Με βάση των αριθμό των μαθητών αλλά και τις Υπεύθυνες Δηλώσεις των γονέων, ο Διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας, συγκροτεί τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Τα τμήματα μπορούν να λειτουργούν σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους ή για ορισμένο χρονικό διάστημα, ανάλογα με τις ανάγκες και την πρόοδο των μαθητών που τα παρακολουθούν, και γίνονται σε χώρο του σχολείου. |
| }} | | }} |