|
|
(Μία ενδιάμεση έκδοση από ένα χρήστη δεν εμφανίζεται) |
Γραμμή 17: |
Γραμμή 17: |
| |process_validity_duration_set=Αόριστη | | |process_validity_duration_set=Αόριστη |
| |process_source=gov.gr | | |process_source=gov.gr |
− | |process_provided_to=Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες | + | |process_provided_to=Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Δημότες |
| |process_tax_type=Ραντεβού | | |process_tax_type=Ραντεβού |
| |process_life_events=Πολίτης και καθημερινότητα,Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών | | |process_life_events=Πολίτης και καθημερινότητα,Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών |
Γραμμή 37: |
Γραμμή 37: |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| + | |process_govgr_codes=16719 |
| + | |process_govgr_full_info=16719 |
| |process_application_type=Αίτηση | | |process_application_type=Αίτηση |
| |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
Γραμμή 279: |
Γραμμή 281: |
| |process_step_digital_duration_max=PT5S | | |process_step_digital_duration_max=PT5S |
| |process_step_digital_description=Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του. | | |process_step_digital_description=Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του. |
− | }}
| |
− | {{process provision digital locations
| |
− | |process_provision_digital_location_title=Ενιαία Ψηφιακή Πύλη Δημόσιας Διοίκησης (ΕΨΠ - gov.gr) - Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Δήμο σας
| |
− | |process_provision_digital_location_url=https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-psephiakes-diakuberneses/psephiakes-diakuberneses/exuperetese-me-telediaskepse-apo-to-demo-sas
| |
| }} | | }} |
| {{process useful links | | {{process useful links |
4eca481b-8a0d-4071-90de-ad6b07897aa6
448184
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Παρέχεται μόνο ψηφιακά
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
Περιγραφή
Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Δήμο σας
Σημειώσεις
Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστούν κατ ελάχιστον:
- το ονοματεπώνυμο,
- η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
- ο αριθμός κινητού τηλεφώνου.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Άλλο
Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Διοικητική πράξη, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Παραγωγή εγγράφου
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
myDimoslive, myDimos.live.gov.gr
Επίσημος τίτλος
Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Δήμο σας
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (ψηφιακά)
ΔΔ
0
10
0
66797
Όχι
1
1
Αόριστη
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
265425
16719
1249
gov.gr"gov.gr" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Δικαιολογητικό, Είσοδος σε άλλη διαδικασία
Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
0.00
0.00
1
0
0
}}
}}
30 λεπτά}}
3 λεπτά
6 λεπτά
,,,
1
Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
Κατοχή διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet)
Όχι
Όχι
2
Τεχνικές
Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
Όχι
Όχι
3
Τεχνικές
Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.
Όχι
Όχι
1
Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
Ταυτοποιητικό έγγραφο
Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.
Κατάθεση από:
Επίδειξη από τον αιτούντα
Κατατίθεται από:
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
2244
Νόμος
4727
2020
184
Α
Περιγραφή
Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184
Κοινή Υπουργική Απόφαση
3130
2022
386
Β
1
Ταυτοποίηση Χρήστη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο πολίτης κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
Σημειώσεις
Σε περίπτωση που ο πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς TAXISnet, η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.
Όχι
Όχι
2
Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο χρήστης αρχικά επιλέγει τον Δήμο του, στη συνέχεια την ομάδα υπηρεσιών και έπειτα την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.
Όχι
Όχι
3
Επιλογή ημερομηνίας και ώρας του ραντεβού για τη διενέργεια τηλεδιάσκεψης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού.
Όχι
Όχι
4
Καταχώριση απαραίτητων στοιχείων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο χρήστης καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή το φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στην τηλεδιάσκεψη.
Σημειώσεις
Κατ ελάχιστον καταχωρίζονται τα ακόλουθα στοιχεία:
- το ονοματεπώνυμο,
- η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
- ο αριθμός κινητού τηλεφώνου.
Όχι
Όχι
5
Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια λογισμικού
Περιγραφή
Ο χρήστης ενημερώνεται για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων.
Όχι
Όχι
6
Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο χρήστης δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
Ναι
Ναι
7
Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο χρήστης χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
Ναι
Όχι
8
Οριστικοποίηση της κράτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Η κράτηση οριστικοποιείται.
Όχι
Όχι
9
Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Έξοδος δεδομένων από λογισμικό
Περιγραφή
Η υπηρεσία αποστέλλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πολίτη μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης, τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης, χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.
Όχι
Όχι
10
Ακύρωση του ραντεβού
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:
α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης".
Ο χρήστης λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.
Ναι
Ναι
11
Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο χρήστης πατάει:
α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης
β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε.
Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.
Ναι
Όχι
12
Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο χρήστης τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα του ραντεβού εισέρχεται στον χώρο της τηλεδιάσκεψης προκειμένου να εξυπηρετηθεί.
Όχι
Όχι
13
Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
Περιγραφή
Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη με την επίδειξη από αυτόν του ταυτοποιητικού του εγγράφου
Σημειώσεις
Προκειμένου να εμφανίζεται καθαρά και με ευκρίνεια το ταυτοποιητικό έγγραφο θα πρέπει κατά την επίδειξή του ο πολίτης να το πλησιάσει πολύ κοντά στην κάμερα.
Όχι
Όχι
14
Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση του πολίτη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Περιγραφή
Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
Όχι
Όχι
Είσοδος στην υπηρεσία
Λίστα Δήμων που έχουν ενταχθεί στο myDIMOSlive
Οδηγίες χρήσης
Συχνές Ερωτήσεις
Διαδικασία ένταξης Δήμου στο myDIMOSlive
Επικοινωνία με τον Δήμο