Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Πλατφόρμα Ραντεβού Δ.ΥΠ.Α.»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(11 ενδιάμεσες εκδόσεις από 4 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
 
|process_official_title=Πλατφόρμα Ραντεβού Δ.ΥΠ.Α.
 
|process_official_title=Πλατφόρμα Ραντεβού Δ.ΥΠ.Α.
|process_alternative_titles=myrantevoudypa, myrantevoudypa.gov.gr, Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ)
+
|process_alternative_titles=myrantevoudypa, myrantevoudypa.gov.gr, Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού με υπηρεσίες της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.)
|process_description=Η διαδικασία αφορα στη δημιουργία ψηφιακού ραντεβού για την εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία στα κατά τόπους υποκαταστήματα της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης Δ.ΥΠ.Α.  (Κέντρα Προώθησης της Απασχόλησης ΚΠΑ2 και Γραφεία Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων ΕΚΟ), για την εξυπηρέτηση για τις υπηρεσίες που δεν παρέχονται ηλεκτρονικά.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην ψηφιακή δημιουργία ραντεβού για την εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία στα κατά τόπους υποκαταστήματα της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης Δ.ΥΠ.Α.  (Κέντρα Προώθησης της Απασχόλησης ΚΠΑ2 και Γραφεία Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων ΕΚΟ) για τη διεκπεραίωση διαδικασιών που δεν παρέχονται ηλεκτρονικά.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=66797
 
|process_org_owner=66797
 
|process_provision_org_owner_directory=265425
 
|process_provision_org_owner_directory=265425
 
|process_provision_org_group=6891
 
|process_provision_org_group=6891
|process_remarks=Η εξυπηρέτηση του πολίτη ή της επιχείρησης πραγματοποιείται αποκλειστικά από το γραφείο ΚΠΑ2 ή ΕΚΟ στο οποίο υπάγεται, με βάση τον Ταχυχρομικό κώδικα διαμονής του, ή της έδρας της επιχείρησης αν πρόκειται για εκπρόπωπο επιχείρησης.
+
|process_remarks=Η εξυπηρέτηση του πολίτη ή της επιχείρησης πραγματοποιείται αποκλειστικά από το γραφείο ΚΠΑ2 ή ΕΚΟ υπαγωγής με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα διαμονής του πολίτη ή της έδρας της επιχείρησης αντίστοιχα.
|process_estimated_implementation_duration_max=PT10M
+
|process_estimated_implementation_duration_min=PT2M
 +
|process_estimated_implementation_duration_max=PT5M
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
|process_provided_to=Ελεύθερους επαγγελματίες,Επιχειρήσεις,Πολίτες
+
|process_provided_to=Ελεύθερους επαγγελματίες,Επιχειρήσεις,Εργαζόμενους,Ανέργους
 
|process_tax_type=Αιτήσεις
 
|process_tax_type=Αιτήσεις
 
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 
|process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
Γραμμή 21: Γραμμή 22:
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_min=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
 
|process_total_duration_steps_max=1
|process_total_duration_steps_digital_min=510.0
+
|process_total_duration_steps_digital_min=250
|process_total_duration_steps_digital_max=940
+
|process_total_duration_steps_digital_max=410
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 30: Γραμμή 31:
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_alternative_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
|process_evidence_total_number=3
+
|process_evidence_total_number=2
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
|process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα
+
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_application_related_url=https://rantevoudypa.gov.gr
 
|process_application_related_url=https://rantevoudypa.gov.gr
|process_application_note=Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να επιλεγεί η υπηρεσία για την οποία ο ενδιαφερομενος πολίτης ή επιχείρηση επιθυμεί να εξυπηρετηθεί και να καταχωριστούν τα παρακάτω στοιχεία:
+
|process_application_note=Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να επιλεγεί η υπηρεσία για την οποία ο ενδιαφερόμενος πολίτης ή η επιχείρηση επιθυμεί να εξυπηρετηθεί και να καταχωριστούν τα παρακάτω στοιχεία:
*το ονοματεπώνυμο,
+
* το ονοματεπώνυμο του φυσικού προσώπου (πολίτη ή εκπροσώπου επιχείρησης),
*η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
+
* η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 
*η ταχυδρομική διεύθυνση,
 
*η ταχυδρομική διεύθυνση,
*ο αριθμός κινητού τηλεφώνου,
+
* ο αριθμός τηλεφώνου,
*τον ΑΦΜ του φυσικού προσώπου ή της επιχείρησης
+
* ο ΑΦΜ του φυσικού προσώπου ή της επιχείρησης
Επισημαίνεται ότι ραντεβού δύναται να κλείσει ένα φυσικό πρόσωπο για άλλο πρόσωπο. Το πρόσωπο του οποίου τα στοιχεία θα συμπληρωθούν στην καρτέλα κράτησης θα πρέπει να είναι αυτό που θα παρουσιαστεί στο ραντεβού.
+
Επισημαίνεται ότι ραντεβού δύναται να κλείσει ψηφιακά ένα φυσικό πρόσωπο για τρίτο πρόσωπο. Το πρόσωπο του οποίου τα στοιχεία θα συμπληρωθούν στην καρτέλα κράτησης θα πρέπει να είναι αυτό που θα παρουσιαστεί στο ραντεβού.
 
|process_uuid=cd6cc3b5-a362-4531-97cb-586498aeac31
 
|process_uuid=cd6cc3b5-a362-4531-97cb-586498aeac31
 
|process_id=635362
 
|process_id=635362
Γραμμή 52: Γραμμή 53:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
|process_conditions_name=Το φυσικό πρόσωπο που θα κλείσει το ραντεβού, θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς-διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (TAXISnet).
+
|process_conditions_name=Το φυσικό πρόσωπο που θα κλείσει ψηφιακά το ραντεβού, θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς-διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 58: Γραμμή 59:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
 
|process_conditions_type=Τεχνικές
|process_conditions_name=Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί επιβεβαιωτικό μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με τα στοιχεία της κράτησης.
+
|process_conditions_name=Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να αποσταλεί σε αυτόν επιβεβαιωτικό μήνυμα με τα στοιχεία της κράτησης.
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 64: Γραμμή 65:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Φορολογικές
 
|process_conditions_type=Φορολογικές
|process_conditions_name=Κατοχή αριθμού ΑΦΜ, για την ολοκληρωμένη συμπλήρωση των στοιχείων του ραντεβού.
+
|process_conditions_name=Κατοχή ΑΦΜ, για την ολοκλήρωση της συμπλήρωση των στοιχείων που απαιτούνται για το κλείσιμο ραντεβού.
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 71: Γραμμή 72:
 
|process_conditions_type=Ταυτοπροσωπίας
 
|process_conditions_type=Ταυτοπροσωπίας
 
|process_conditions_name=Ταυτοποιητικό έγγραφο για φυσικά πρόσωπα.
 
|process_conditions_name=Ταυτοποιητικό έγγραφο για φυσικά πρόσωπα.
Απαραίτητα στοιχεία ταυτοποίησης και εξουσιοδότησης, αν πρόκειται για νόμιμο εκπρόσωπο νομικού προσώπου, τα οποία ο εξυπηρετούμενος θα πρέπει να επιδείξει στον υπάλληλο της Αρχής σε περίπτωση εξυπηρέτησης με φυσική παρουσία.
+
Σε περίπτωση που το ραντεβού αφορά σε επιχείρηση απαιτούνται νομιμοποιητικά έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι το φυσικό πρόσωπο εκπροσωπεί νομίμως την επιχείρηση.
 +
Τα προαναφερόμενα έγγραφα θα πρέπει ο εξυπηρετούμενος να επιδείξει στον υπάλληλο της Αρχής κατά την έναρξη της εξυπηρέτησης.
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_num_id=1
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
+
|process_evidence_type=9429
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_description=Κωδικοί - διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet) για τον προγραμματισμό του ραντεβού.
 
}}
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=2
 
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
Γραμμή 87: Γραμμή 84:
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
|process_evidence_num_id=3
+
|process_evidence_num_id=2
 
|process_evidence_type=2244
 
|process_evidence_type=2244
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
Γραμμή 93: Γραμμή 90:
 
|process_evidence_submission_type=Επίδειξη από τον αιτούντα
 
|process_evidence_submission_type=Επίδειξη από τον αιτούντα
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
|process_evidence_description=Επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης και νομιμοποίησης του φυσικού προσώπου.
+
|process_evidence_description=Επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης του φυσικού προσώπου και νομιμοποίησης του ως εκπροσώπου επιχείρισης εφόσον το ραντεβού αφορά σε επιχείρηση.
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 115: Γραμμή 112:
 
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 
|process_step_digital_duration_max=PT1M
|process_step_digital_description=Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr) και αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών --> Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ)
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr), αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών --> Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).
 +
Εναλλακτικά, ο αιτών μεταβαίνει στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://rantevoudypa.gov.gr.
 +
Ο αιτών εισάγει τους κωδικούς-διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet)
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 121: Γραμμή 120:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Επιλογη Θεματικής Ενότητας και Υπηρεσίας
+
|process_step_digital_title=Επιλογή Θεματικής Ενότητας και Υπηρεσίας
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=PT1M
+
|process_step_digital_duration_min=PT30S
|process_step_digital_duration_max=PT2M
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών επιλέγει μεταξύ των παρεχόμενων θεματικών ενοτήτων.
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών επιλέγει μεταξύ των παρεχόμενων θεματικών ενοτήτων.
 
}}
 
}}
Γραμμή 132: Γραμμή 131:
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
 
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_title=Καταχώριση Ταχυδρομικού Κώδικα κατοικίας ή Έδρας επιχείρησης
+
|process_step_digital_title=Καταχώριση ταχυδρομικού κώδικα διαμονής ή έδρας επιχείρησης
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=PT1M
+
|process_step_digital_duration_min=PT30S
|process_step_digital_duration_max=PT2M
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
|process_step_digital_description=O αιτών καταχωρίζει τον Ταχυδρομικό Κώδικα της κατοικίας του ή  της έδρας της επιχείρησης αν πρόκειται για εκπρόσωπο επιχείρησης.
+
|process_step_digital_description=Ο αιτών καταχωρίζει τον Ταχυδρομικό Κώδικα της διαμονής του ή  της έδρας της επιχείρησης αν πρόκειται για εκπρόσωπο επιχείρησης.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 147: Γραμμή 146:
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 
|process_step_digital_duration_min=PT30S
|process_step_digital_duration_max=PT1M
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του.
+
|process_step_digital_description=Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα για το ραντεβού του.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 157: Γραμμή 156:
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=PT3M
+
|process_step_digital_duration_min=PT1M
|process_step_digital_duration_max=PT5M
+
|process_step_digital_duration_max=PT2M
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή στο φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στο ραντεβού.
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή στο φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στο ραντεβού.
 
*το ονοματεπώνυμο,
 
*το ονοματεπώνυμο,
 
*την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 
*την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
 
*την ταχυδρομική διεύθυνση,
 
*την ταχυδρομική διεύθυνση,
*τον αριθμό κινητού τηλεφώνου,
+
*τον αριθμό τηλεφώνου,
 
* τον ΑΦΜ του φυσικού προσώπου ή της επιχείρησης
 
* τον ΑΦΜ του φυσικού προσώπου ή της επιχείρησης
 
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, καταχωρίζοντας τα στοιχεία του προσώπου που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
 
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, καταχωρίζοντας τα στοιχεία του προσώπου που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
Γραμμή 174: Γραμμή 173:
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
 
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
 
|process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
|process_step_digital_duration_min=PT2M
+
|process_step_digital_duration_min=PT30S
|process_step_digital_duration_max=PT3M
+
|process_step_digital_duration_max=PT30S
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 187: Γραμμή 186:
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_duration_min=PT10S
 
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=PT20S
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
}}
 
}}
Γραμμή 198: Γραμμή 197:
 
|process_step_digital_title=Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
 
|process_step_digital_title=Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
 
|process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
|process_step_digital_duration_min=PT3S
+
|process_step_digital_duration_min=PT10S
|process_step_digital_duration_max=PT5S
+
|process_step_digital_duration_max=PT10S
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
|process_step_digital_description=Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.
 
}}
 
}}
Γραμμή 205: Γραμμή 204:
 
|process_step_digital_num_id=9
 
|process_step_digital_num_id=9
 
|process_step_digital_exit=Όχι
 
|process_step_digital_exit=Όχι
|process_step_digital_child=Ναι
+
|process_step_digital_child=Όχι
|process_step_digital_previous_child_selector=7
 
|process_step_digital_previous_child=7
 
 
|process_step_digital_title=Οριστικοποίηση της κράτησης
 
|process_step_digital_title=Οριστικοποίηση της κράτησης
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
 
|process_step_digital_official=Λογισμικό άλλου φορέα
Γραμμή 232: Γραμμή 229:
 
|process_step_digital_previous_child=10
 
|process_step_digital_previous_child=10
 
|process_step_digital_title=Εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία
 
|process_step_digital_title=Εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία
 +
|process_step_digital_description=Ο ενδιαφερόμενος μεταβαίνει στο φυσικό σημείο εξυπηρέτησης την ημερομηνία και ώρα του ραντεβού.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 244: Γραμμή 242:
 
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 
|process_step_digital_duration_min=PT30S
 
|process_step_digital_duration_max=PT1M
 
|process_step_digital_duration_max=PT1M
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.
+
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από την πλατφόρμα email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital
Γραμμή 265: Γραμμή 263:
 
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 
|process_step_digital_duration_min=PT3S
 
|process_step_digital_duration_max=PT5S
 
|process_step_digital_duration_max=PT5S
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Η υπηρεσία αποστέλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.
+
|process_step_digital_description=Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Η πλατφόρμα αποστέλλει στη δηλωθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση επιβεβαιωτικό μήνυμα ακύρωσης της κράτησης.
 
}}
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
{{process provision digital locations

Τελευταία αναθεώρηση της 09:20, 16 Ιουλίου 2024



cd6cc3b5-a362-4531-97cb-586498aeac31 635362

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Δ.ΥΠ.Α. (πρώην ΟΑΕΔ)- Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης – ΚΠΑ2

Αριθμός δικαιολογητικών

2

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

7 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην ψηφιακή δημιουργία ραντεβού για την εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία στα κατά τόπους υποκαταστήματα της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης Δ.ΥΠ.Α. (Κέντρα Προώθησης της Απασχόλησης ΚΠΑ2 και Γραφεία Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων ΕΚΟ) για τη διεκπεραίωση διαδικασιών που δεν παρέχονται ηλεκτρονικά.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


Παρατηρήσεις

Η εξυπηρέτηση του πολίτη ή της επιχείρησης πραγματοποιείται αποκλειστικά από το γραφείο ΚΠΑ2 ή ΕΚΟ υπαγωγής με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα διαμονής του πολίτη ή της έδρας της επιχείρησης αντίστοιχα.

Τελευταία ενημέρωση

16/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Σημειώσεις

Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να επιλεγεί η υπηρεσία για την οποία ο ενδιαφερόμενος πολίτης ή η επιχείρηση επιθυμεί να εξυπηρετηθεί και να καταχωριστούν τα παρακάτω στοιχεία:
  • το ονοματεπώνυμο του φυσικού προσώπου (πολίτη ή εκπροσώπου επιχείρησης),
  • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
  • η ταχυδρομική διεύθυνση,
  • ο αριθμός τηλεφώνου,
  • ο ΑΦΜ του φυσικού προσώπου ή της επιχείρησης
Επισημαίνεται ότι ραντεβού δύναται να κλείσει ψηφιακά ένα φυσικό πρόσωπο για τρίτο πρόσωπο. Το πρόσωπο του οποίου τα στοιχεία θα συμπληρωθούν στην καρτέλα κράτησης θα πρέπει να είναι αυτό που θα παρουσιαστεί στο ραντεβού.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης θεωρήσει ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr ).

        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            myrantevoudypa, myrantevoudypa.gov.gr, Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού με υπηρεσίες της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.)

            Επίσημος τίτλος

            Πλατφόρμα Ραντεβού Δ.ΥΠ.Α.


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Το φυσικό πρόσωπο που θα κλείσει ψηφιακά το ραντεβού, θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς-διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να αποσταλεί σε αυτόν επιβεβαιωτικό μήνυμα με τα στοιχεία της κράτησης.

              Όχι Όχι

            • 3 Φορολογικές Κατοχή ΑΦΜ, για την ολοκλήρωση της συμπλήρωση των στοιχείων που απαιτούνται για το κλείσιμο ραντεβού.

              Όχι Όχι

            • 4 Ταυτοπροσωπίας Ταυτοποιητικό έγγραφο για φυσικά πρόσωπα. Σε περίπτωση που το ραντεβού αφορά σε επιχείρηση απαιτούνται νομιμοποιητικά έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι το φυσικό πρόσωπο εκπροσωπεί νομίμως την επιχείρηση. Τα προαναφερόμενα έγγραφα θα πρέπει ο εξυπηρετούμενος να επιδείξει στον υπάλληλο της Αρχής κατά την έναρξη της εξυπηρέτησης.

              Όχι Όχι

            • 1 Αριθμός Φορολογικού Μητρώου Δήλωση

              Αριθμός Φορολογικού Μητρώου



              Σημειώσεις: Ο ενδιαφερόμενος για τον οποίο πραγματοποιείται η κράτηση και θα παραστεί στο ραντεβού θα χρειαστεί να γνωρίζει τον Α.Φ.Μ. του.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 9429

            • 2 Επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης του φυσικού προσώπου και νομιμοποίησης του ως εκπροσώπου επιχείρισης εφόσον το ραντεβού αφορά σε επιχείρηση. Ταυτοποιητικό έγγραφο

              Επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης του φυσικού προσώπου και νομιμοποίησης του ως εκπροσώπου επιχείρισης εφόσον το ραντεβού αφορά σε επιχείρηση.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 2244

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 1 οικ. 81611 2021 4961 Β

              Περιγραφή Δημιουργία πλατφόρμας επισκέψεων φυσικών προσώπων και των εκπροσώπων των επιχειρήσεων με υπαλλήλους των αρμόδιων υπηρεσιών του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.)

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210204961

            • 1 Είσοδος στην υπηρεσία

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών μεταβαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη (gov.gr), αναζητά την υπηρεσία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών --> Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ). Εναλλακτικά, ο αιτών μεταβαίνει στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://rantevoudypa.gov.gr. Ο αιτών εισάγει τους κωδικούς-διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet)

              Όχι Όχι


            • 2 Επιλογή Θεματικής Ενότητας και Υπηρεσίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών επιλέγει μεταξύ των παρεχόμενων θεματικών ενοτήτων.

              Όχι Όχι


            • 3 Καταχώριση ταχυδρομικού κώδικα διαμονής ή έδρας επιχείρησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό θεσμικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει τον Ταχυδρομικό Κώδικα της διαμονής του ή της έδρας της επιχείρησης αν πρόκειται για εκπρόσωπο επιχείρησης.

              Όχι Όχι


            • 4 Επιλογή ημερομηνίας και ώρας που θα λάβει χώρα η εξυπηρέτηση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο αιτών επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα για το ραντεβού του.

              Όχι Όχι


            • 5 Καταχώριση απαραίτητων προσωπικών στοιχείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών καταχωρίζει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στον εξυπηρετούμενο, δηλαδή στο φυσικό πρόσωπο που θα παραστεί στο ραντεβού.

              • το ονοματεπώνυμο,
              • την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
              • την ταχυδρομική διεύθυνση,
              • τον αριθμό τηλεφώνου,
              • τον ΑΦΜ του φυσικού προσώπου ή της επιχείρησης
              Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, καταχωρίζοντας τα στοιχεία του προσώπου που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 6 Ενημέρωση του αιτούντος για τους όρους επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού


              Όχι Όχι


            • 7 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Όχι


            • 8 Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων


              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο αιτών δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Ναι


            • 9 Οριστικοποίηση της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό


              Όχι Όχι


            • 10 Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τα στοιχεία της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Η υπηρεσία αποστέλλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού.

              Όχι Όχι


            • 11 Εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία



              Περιγραφή Ο ενδιαφερόμενος μεταβαίνει στο φυσικό σημείο εξυπηρέτησης την ημερομηνία και ώρα του ραντεβού.

              Ναι Ναι


            • 12 Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από την πλατφόρμα email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.

              Ναι Όχι


            • 13 Εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία




              Ναι Ναι


            • 14 Ακύρωση του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό άλλου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο αιτών πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Η πλατφόρμα αποστέλλει στη δηλωθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση επιβεβαιωτικό μήνυμα ακύρωσης της κράτησης.

              Ναι Ναι









            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.