Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Ρύθμιση οφειλών Εργοδότη στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(22 ενδιάμεσες εκδόσεις από 4 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_official_title=Ρύθμιση οφειλών στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.
+
|process_official_title=Ρύθμιση οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αιτήματος για ρύθμιση οφειλών των ασφαλιστικών εισφορών στο Ταμείο και απευθύνεται στους εργοδότες που απασχολούν ασφαλισμένους στο Ταμείο και για τους οποίους δεν έχουν καταβληθεί οι ασφαλιστικές εισφορές.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αιτήματος από Εργοδότη για τη ρύθμιση οφειλών ασφαλιστικών εισφορών προς το Ταμείο, είτε πρόκειται για ασφαλισμένους στο Ταμείο για τους οποίους δεν έχουν καταβληθεί οι ασφαλιστικές εισφορές, είτε και για τους ίδιους τους εργοδότες για τις ατομικές τους εισφορές.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=80136
 
|process_org_owner=80136
 
|process_provision_org_owner_directory=258495
 
|process_provision_org_owner_directory=258495
|process_provision_org_group=3316
+
|process_provision_org_group=9232
 
|process_provision_org_directory=Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)
 
|process_provision_org_directory=Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)
|process_estimated_implementation_duration_max=P5D
+
|process_remarks=Για οφειλόμενες εισφορές και μετά από αίτηση ρύθμισης του εργοδότη, εφαρμόζεται διακανονισμός οφειλόμενων εισφορών μετά από απόφαση του Δ.Σ., όπως προβλέπεται στον Κανονισμό Είσπραξης Εσόδων του Ταμείου.
|process_evidence_identification_type=Άλλο
+
Για καθυστερούμενες εισφορές, εφαρμόζονται οι διατάξεις περί είσπραξης Δημοσίων Εσόδων.
|process_evidence_identification_type_other=Αποδεικτικά έγγραφα εκπροσώπησης σε περίπτωση Νομικού Προσώπου, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), Γνήσιο υπογραφής, Στοιχεία Μητρώου - Επιχείρησης, ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΝΟΜΙΜΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ
+
|process_estimated_implementation_duration_min=P10D
 +
|process_estimated_implementation_duration_max=P20D
 +
|process_provided_language=Ελληνικά
 +
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
|process_trigger=Αιτούμενη
+
|process_trigger=Αιτούμενη, Αυτεπάγγελτη, Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση
|process_trigger_type=email
+
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Τηλεφωνική επικοινωνία, email
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου
+
|process_output_type=Απόφαση, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου
|process_provided_to=Επιχειρήσεις τροφίμων
+
|process_validity_duration_set=Καθορισμένη
|process_life_events=Απασχόληση προσωπικού,Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Ληξιπρόθεσμες οφειλές,Ασφάλιση,Βεβαιώσεις εισφορών,Συνταξιοδότηση,Ασφαλιστικά Θέματα,Ληξιπρόθεσμες οφειλές
+
|process_source=Συντάκτες
|process_sdg_resource=Ενδικοφανής Προσφυγή
+
|process_provided_to=Επιχειρήσεις τροφίμων,Εργοδότες
|process_sdg_notes=Ο εργοδότης έχει δικαίωμα να ασκήσει αίτηση αναθεώρησης (ενδικοφανής προσφυγή) κατά της απόφασης βεβαίωσης των εισφορών ενώπιον του Δ.Σ. του Ταμείου εντός προθεσμίας 60 ημερών από την επομένη της επίδοσης της απόφασης προς αυτόν ή από τη γνώση της απόφασης.
+
|process_tax_type=Εισφορές,Εξοφλήσεις
 +
|process_life_events=Συνταξιοδότηση
 +
|process_total_duration_steps_min=525600
 +
|process_total_duration_steps_max=1137600
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 34: Γραμμή 40:
 
|process_application_description=Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών
 
|process_application_description=Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών
 
|process_application_related_url=https://www.teayet.gr/epixeiriseis
 
|process_application_related_url=https://www.teayet.gr/epixeiriseis
|process_application_note=Η Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.teayet.gr/epixeiriseis και συγκεκριμένα στο πεδίο "Σχετικά Έντυπα"
+
|process_application_note=Η Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.teayet.gr/epixeiriseis και συγκεκριμένα στο πεδίο "Σχετικά Έντυπα".
 +
 
 +
Η αίτηση υποβάλλεται στο Τμήμα Εσόδων του Ταμείου και θα συνοδεύεται από τις οριζόμενες στο άρθρο 7 του καταστατικού καταστάσεις ασφαλισμένων, εφόσον δεν έχουν κατατεθεί.
 
}}
 
}}
{{process rules
+
{{process conditions
|process_rule_type=Υπουργική Απόφαση
+
|process_conditions_num_id=1
|process_rule_decision_number=Φ.51020/5054/113
+
|process_conditions_alternative=Όχι
|process_rule_decision_year=2013
+
|process_conditions_type=Οικονομικές
|process_rule_description=Έγκριση καταστατικού Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων Ν.Π.Ι.Δ. (Τ.Ε.ΑΥ.Ε.Τ.– Ν.Π.Ι.Δ.)», σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.
+
|process_conditions_name=Για την υπαγωγή στη ρύθμιση θα πρέπει να έχει καταβληθεί η ληξιπρόθεσμη οφειλή του προηγούμενου, από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση, μήνα.
|process_rule_gazette_doc_number=410
+
|process_conditions_url=https://www.teayet.gr/sites/default/files/%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97%20%CE%A1%CE%A5%CE%98%CE%9C%CE%99%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D%20%CE%9F%CE%A6%CE%95%CE%99%CE%9B%CE%9F%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D%20%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%A6%CE%9F%CE%A1%CE%A9%CE%9D.pdf
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_ada=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20130200410
 
}}
 
{{process rules
 
|process_rule_type=Άλλο
 
|process_rule_decision_number=ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ Δ.Σ. 35η/18-09-2017
 
|process_rule_decision_year=2017
 
|process_rule_description=Εγχειρίδιο Διαδικασιών Τμήματος Εσόδων - Μητρώου
 
|process_rule_ada=https://www.teayet.gr/kanonismoi
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
 
|process_rule_type=Κανονισμός
 
|process_rule_type=Κανονισμός
|process_rule_decision_number=ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021
+
|process_rule_decision_number=Απόφαση του Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021
 
|process_rule_decision_year=2021
 
|process_rule_decision_year=2021
 
|process_rule_description=Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας Ταμείου
 
|process_rule_description=Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας Ταμείου
 +
|process_rule_url=https://www.teayet.gr/kanonismoi
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
 
|process_rule_type=Κανονισμός
 
|process_rule_type=Κανονισμός
|process_rule_decision_number=ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021
+
|process_rule_decision_number=Απόφαση του Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021
 
|process_rule_decision_year=2021
 
|process_rule_decision_year=2021
|process_rule_article=5. ΕΙΣΦΟΡΕΣ – ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ
+
|process_rule_description=5. ΕΙΣΦΟΡΕΣ – ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ: Πολιτική Ρύθμισης Οφειλών
|process_rule_description=Πολιτική Ρύθμισης Οφειλών
+
|process_rule_url=https://www.teayet.gr/kanonismoi
|process_rule_ada=https://www.teayet.gr/kanonismoi
+
}}
 +
{{process rules
 +
|process_rule_type=Νόμος
 +
|process_rule_decision_number=4225
 +
|process_rule_decision_year=2014
 +
|process_rule_article=4
 +
|process_rule_description=Εφαρμογή διαδοχικής ασφάλισης μεταξύ φορέων επικουρικής ασφάλισης ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ κλπ. και Ταμείων του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.
 +
|process_rule_gazette_doc_number=2
 +
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20140100002
 +
}}
 +
{{process rules
 +
|process_rule_type=Υπουργική Απόφαση
 +
|process_rule_decision_number=Φ.51020/5054/113
 +
|process_rule_decision_year=2013
 +
|process_rule_description=Έγκριση καταστατικού Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων  Εμπορίου Τροφίμων Ν.Π.Ι.Δ. (Τ.Ε.ΑΥ.Ε.Τ.- Ν.Π.Ι.Δ.)», σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.
 +
|process_rule_gazette_doc_number=410
 +
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20130200410
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 73: Γραμμή 91:
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
|process_step_description=Ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων ελέγχει σε μηνιαία βάση του εργοδότες μέσω αρχείου Χρονολογικής Ανάλυσης Ανοικτών Υπολοίπων και παρακολουθεί τα απλήρωτα χρεωστικά υπόλοιπα με ανάλυση καθυστέρησης 30, 60, 90 και πέραν ημερών.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P2D
 +
|process_step_description=Οι υπάλληλοι του Τμήματος Εσόδων ελέγχουν σε μηνιαία βάση τη σωστή καταβολή, ή μη των οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 80: Γραμμή 100:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Επικοινωνία με τον εργοδότη
 
|process_step_title=Επικοινωνία με τον εργοδότη
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Ανάλογα με το συνολικό χρεωστικό υπόλοιπο, καθώς και τις ημέρες καθυστέρησης, ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων επικοινωνεί είτε μέσω email ή τηλεφώνου με τον εργοδότη ενημερώνοντας για την οφειλή. Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του εργοδότη, επαναλαμβάνεται η επικοινωνία με τον υπόχρεο πληρωμής των εισφορών, προκειμένου να ενημερωθεί για την οφειλή και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής και να την εξοφλήσει ή ρυθμίσει και σε κάθε περίπτωση να εκθέσει τις απόψεις του σχετικά με την οφειλή.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P1D
 +
|process_step_description=Ανάλογα με το συνολικό χρεωστικό υπόλοιπο, καθώς και τις ημέρες καθυστέρησης, ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων επικοινωνεί είτε μέσω email ή τηλεφώνου με τον εργοδότη προκειμένου να ενημερωθεί για την οφειλή και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής ώστε να την εξοφλήσει ή ρυθμίσει και σε κάθε περίπτωση να εκθέσει τις απόψεις του σχετικά με την οφειλή.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=3
 
|process_step_num_id=3
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Ναι
+
|process_step_child=Όχι
|process_step_previous_child_selector=2
 
|process_step_previous_child=2
 
 
|process_step_title=Κατάθεση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών
 
|process_step_title=Κατάθεση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών
|process_step_official=Άλλο
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Ο εργοδότης καταθέτει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, η οποία είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου, για να προβεί σε ρύθμιση αποπληρωμής των χρωστούμενων εισφορών.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P1D
 +
|process_step_description=Ο εργοδότης στέλνει, μέσω email, Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, η οποία ελέγχεται από τον αρμόδιο υπάλληλο.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=4
 
|process_step_num_id=4
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Ναι
+
|process_step_child=Όχι
|process_step_previous_child_selector=3
 
|process_step_previous_child=3
 
 
|process_step_title=Υπολογισμός  πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης
 
|process_step_title=Υπολογισμός  πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Όταν ο εργοδότης καταθέσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, το Ταμείο υπολογίζει και βεβαιώνει τα πρόσθετα τέλη 1% για  κάθε μήνα καθυστέρησης πληρωμής των εισφορών και τόκους υπερημερίας 1,5% ετησίως  εφόσον ο χρόνος αποπληρωμής της ρύθμισης είναι άνω των 12 μηνών. Ο υπολογισμός πραγματοποιείται από τον υπάλληλο της Υπηρεσίας με τις ημέρες καθυστέρησης και το ισχύον επιτόκιο υπερημερίας. Το Δ.Σ. του Ταμείου εξετάχει και αποφασίζει επί της αίτησης ρύθμισης οφειλών.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P3D
 +
|process_step_description=Όταν ο εργοδότης καταθέσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, το Ταμείο υπολογίζει και βεβαιώνει τα πρόσθετα τέλη 1% για  κάθε μήνα καθυστέρησης πληρωμής των εισφορών και τόκους υπερημερίας 1,5% ετησίως  εφόσον ο χρόνος αποπληρωμής της ρύθμισης είναι άνω των 12 μηνών.
 +
|process_step_note=Ο υπολογισμός πραγματοποιείται από τον υπάλληλο της Υπηρεσίας με τις ημέρες καθυστέρησης και το ισχύον επιτόκιο υπερημερίας.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=5
 
|process_step_num_id=5
|process_step_exit=Ναι
+
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Ναι
+
|process_step_child=Όχι
|process_step_previous_child_selector=4
+
|process_step_title=Εισήγηση από Διεύθυνση του Ταμείου προς Δ.Σ.
|process_step_previous_child=4
+
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
|process_step_title=Παρακολούθηση Τήρησης των Ρυθμίσεων και πληρωμής αυτών από τους Εργοδότες.
+
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_official=Λογισμικό
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
+
|process_step_duration_max=P3D
|process_step_description=Η Ρύθμιση καταχωρείται και παρακολουθείται μηνιαία η τήρησή της μέσω του ΠΣ Opus. Η πληρωμή δόσεων Ρύθμισης γίνεται μέσω ταυτότητας πληρωμής που εκδίδεται από τον εργοδότη στο ΠΣ Opus.
+
|process_step_description=Εισήγηση από Διεύθυνση του Ταμείου προς Δ.Σ. για έγκριση ή μη Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=6
 
|process_step_num_id=6
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Ναι
+
|process_step_child=Όχι
|process_step_previous_child_selector=2
+
|process_step_title=Απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου
|process_step_previous_child=2
 
|process_step_title=Πράξη Επιβολής Εισφορών
 
 
|process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο
 
|process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Σε περίπτωση που ο εργοδότης δεν ανταποκριθεί, με απόφαση Δ.Σ. το Ταμείο προβαίνει σε βεβαίωση της οφειλής (Πράξη Επιβολής Εισφορών). Βεβαιώνει, δηλαδή, τις οφειλόμενες εισφορές και όλες τις υπολειπόμενες επιβαρύνσεις ως και τη χρονική περίοδο στην οποία αναφέρονται βάσει πράξεων των αρμόδιων οργάνων του Ταμείου ή καταστάσεων των οφειλετών. Η Πράξη Επιβολής Εισφορών αποτελεί οριστικό Τίτλο Είσπραξης βεβαιωμένων οφειλών. Σε περίπτωση που μετά την Πράξη Επιβολής Εισφορών ακολουθήσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών ακολουθείται η προηγούμενη διαδικασία.
+
|process_step_duration_min=PT2H
 +
|process_step_duration_max=PT4H
 +
|process_step_description=Απόφαση Δ.Σ. περί έγκρισης ή μη Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=7
 
|process_step_num_id=7
|process_step_exit=Όχι
+
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Συμπλήρωση Αναλυτικής Κατάστασης Οφειλόμενων Εισφορών και Προσαυξήσεων
+
|process_step_title=Απορριπτική Απόφαση Δ.Σ.
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
+
|process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Τόσο οι εισφορές όσο και οι τυχόν προσαυξήσεις (όπως τόκοι υπερημερίας, πρόστιμα, κλπ.) αναγράφονται από τον υπάλληλο του Τμήματος Εσόδων σε «Αναλυτική Κατάσταση Οφειλόμενων Εισφορών και Προσαυξήσεων» κατά μήνα και η κατάσταση αυτή επισυνάπτεται στην απόφαση του Δ.Σ. με την οποία βεβαιώνονται οι εισφορές και γίνεται ηλεκτρονική αρχειοθέτηση.
+
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P3D
 +
|process_step_description=Απορριπτική Απόφαση Δ.Σ. και αποστολή ταχυδρομικώς στον αιτούντα.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 145: Γραμμή 170:
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Υποβολή αίτησης αναθεώρησης από τον εργοδότη
+
|process_step_title=Έγκριση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών από το Δ.Σ.
|process_step_official=Άλλο
+
|process_step_official=Διοικητικό Συμβούλιο
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Ο εργοδότης έχει δικαίωμα να ασκήσει αίτηση αναθεώρησης (ενδικοφανής προσφυγή) κατά της πράξης επιβολής εισφορών ενώπιον του ΔΣ εντός προθεσμίας 60 ημερών από την επομένη της επίδοσης της απόφασης προς αυτόν ή από τη γνώση της απόφασης.
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_note=Οι εργοδότες μπορεί να στραφούν κατά των αποφάσεων που απορρίπτουν την αίτηση αναθεώρησης ενώπιον των αρμόδιων διοικητικών δικαστηρίων εντός 60 ημερών από την επομένη της επίδοσης ή της γνώσης αυτής (της απόρριψης) σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 1 του ΚΔΔ. Ωστόσο κατά το άρθρο 69 του ΚΔΔ η προθεσμία άσκησης της προσφυγής και η άσκηση της προσφυγής δεν αναστέλλουν την εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης.
+
|process_step_duration_max=P3D
 +
|process_step_description=Έγκριση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών από το Δ.Σ. και αποστολή ταχυδρομικώς στον αιτούντα.
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links

Τελευταία αναθεώρηση της 19:40, 24 Οκτωβρίου 2024



7f2446d3-4f9d-4bae-8a90-e187f1191a4a 724463

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης ή Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

Ταμεία Υποχρεωτικής Επαγγελματικής Ασφάλισης, Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

10 έως 20 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αιτήματος από Εργοδότη για τη ρύθμιση οφειλών ασφαλιστικών εισφορών προς το Ταμείο, είτε πρόκειται για ασφαλισμένους στο Ταμείο για τους οποίους δεν έχουν καταβληθεί οι ασφαλιστικές εισφορές, είτε και για τους ίδιους τους εργοδότες για τις ατομικές τους εισφορές.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων (Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.)

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Παρατηρήσεις

Για οφειλόμενες εισφορές και μετά από αίτηση ρύθμισης του εργοδότη, εφαρμόζεται διακανονισμός οφειλόμενων εισφορών μετά από απόφαση του Δ.Σ., όπως προβλέπεται στον Κανονισμό Είσπραξης Εσόδων του Ταμείου. Για καθυστερούμενες εισφορές, εφαρμόζονται οι διατάξεις περί είσπραξης Δημοσίων Εσόδων.

Τελευταία ενημέρωση

24/10/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών

Σημειώσεις

Η Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Ταμείου στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.teayet.gr/epixeiriseis και συγκεκριμένα στο πεδίο "Σχετικά Έντυπα". Η αίτηση υποβάλλεται στο Τμήμα Εσόδων του Ταμείου και θα συνοδεύεται από τις οριζόμενες στο άρθρο 7 του καταστατικού καταστάσεις ασφαλισμένων, εφόσον δεν έχουν κατατεθεί.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση, Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Ρύθμιση οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών στο Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ. – Ν.Π.Ι.Δ.

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη, Αυτεπάγγελτη, Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Οικονομικές Για την υπαγωγή στη ρύθμιση θα πρέπει να έχει καταβληθεί η ληξιπρόθεσμη οφειλή του προηγούμενου, από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης υπαγωγής στη ρύθμιση, μήνα.

              Όχι Όχι

            • Κανονισμός Απόφαση του Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021 2021

              Περιγραφή Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας Ταμείου

              Νομικές παραπομπές https://www.teayet.gr/kanonismoi

            • Κανονισμός Απόφαση του Δ.Σ. 33η /4/30-8-2021 2021

              Περιγραφή 5. ΕΙΣΦΟΡΕΣ – ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ: Πολιτική Ρύθμισης Οφειλών

              Νομικές παραπομπές https://www.teayet.gr/kanonismoi

            • Νόμος 4 4225 2014 2 Α

              Περιγραφή Εφαρμογή διαδοχικής ασφάλισης μεταξύ φορέων επικουρικής ασφάλισης ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ κλπ. και Ταμείων του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20140100002

            • Υπουργική Απόφαση Φ.51020/5054/113 2013 410 Β

              Περιγραφή Έγκριση καταστατικού Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Εμπορίου Τροφίμων Ν.Π.Ι.Δ. (Τ.Ε.ΑΥ.Ε.Τ.- Ν.Π.Ι.Δ.)», σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 36 του Ν. 4052/2012.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20130200410

            • 1 Έλεγχος για καθυστερούμενες εισφορές

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Οι υπάλληλοι του Τμήματος Εσόδων ελέγχουν σε μηνιαία βάση τη σωστή καταβολή, ή μη των οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών.

              Όχι Όχι


            • 2 Επικοινωνία με τον εργοδότη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ανάλογα με το συνολικό χρεωστικό υπόλοιπο, καθώς και τις ημέρες καθυστέρησης, ο υπάλληλος του Τμήματος Εσόδων επικοινωνεί είτε μέσω email ή τηλεφώνου με τον εργοδότη προκειμένου να ενημερωθεί για την οφειλή και τις δυνατότητες ρύθμισης αυτής ώστε να την εξοφλήσει ή ρυθμίσει και σε κάθε περίπτωση να εκθέσει τις απόψεις του σχετικά με την οφειλή.

              Όχι Όχι


            • 3 Κατάθεση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο εργοδότης στέλνει, μέσω email, Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, η οποία ελέγχεται από τον αρμόδιο υπάλληλο.

              Όχι Όχι


            • 4 Υπολογισμός πρόσθετων τελών τόκων υπερημερίας και δόσεων Ρύθμισης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Όταν ο εργοδότης καταθέσει Αίτηση Ρύθμισης Οφειλών, το Ταμείο υπολογίζει και βεβαιώνει τα πρόσθετα τέλη 1% για κάθε μήνα καθυστέρησης πληρωμής των εισφορών και τόκους υπερημερίας 1,5% ετησίως εφόσον ο χρόνος αποπληρωμής της ρύθμισης είναι άνω των 12 μηνών.

              Σημειώσεις Ο υπολογισμός πραγματοποιείται από τον υπάλληλο της Υπηρεσίας με τις ημέρες καθυστέρησης και το ισχύον επιτόκιο υπερημερίας.

              Όχι Όχι


            • 5 Εισήγηση από Διεύθυνση του Ταμείου προς Δ.Σ.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Εισήγηση από Διεύθυνση του Ταμείου προς Δ.Σ. για έγκριση ή μη Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών.

              Όχι Όχι


            • 6 Απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Απόφαση Δ.Σ. περί έγκρισης ή μη Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών.

              Όχι Όχι


            • 7 Απορριπτική Απόφαση Δ.Σ.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Απορριπτική Απόφαση Δ.Σ. και αποστολή ταχυδρομικώς στον αιτούντα.

              Ναι Ναι


            • 8 Έγκριση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών από το Δ.Σ.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Διοικητικό Συμβούλιο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Έγκριση Αίτησης Ρύθμισης Οφειλών από το Δ.Σ. και αποστολή ταχυδρομικώς στον αιτούντα.

              Ναι Ναι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.