|
|
(Μία ενδιάμεση έκδοση από ένα χρήστη δεν εμφανίζεται) |
Γραμμή 17: |
Γραμμή 17: |
| |process_usage=Άλλο | | |process_usage=Άλλο |
| |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
− | |process_source=Συντάκτες | + | |process_source=Συντάκτες, SDG |
| |process_provided_to=Δήμους,Φορείς που την εκτελούν | | |process_provided_to=Δήμους,Φορείς που την εκτελούν |
| |process_tax_type=Αποφάσεις | | |process_tax_type=Αποφάσεις |
− | |process_life_events=Περιβαλλοντικά θέματα,Περιβαλλοντικά θέματα | + | |process_life_events=Περιβάλλον και ποιότητα ζωής |
| |process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή).Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία | | |process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή).Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία |
| |process_total_duration_steps_min=432000 | | |process_total_duration_steps_min=432000 |
Γραμμή 66: |
Γραμμή 66: |
| |process_rule_description=Διόρθωση σφαλμάτων στον ν. 4819/2021 (Α’ 129) | | |process_rule_description=Διόρθωση σφαλμάτων στον ν. 4819/2021 (Α’ 129) |
| |process_rule_gazette_doc_number=171 | | |process_rule_gazette_doc_number=171 |
− | |process_rule_gazette_doc_issue=Α
| |
| |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20210100171 | | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20210100171 |
| }} | | }} |
1b6cea12-e987-4691-8880-be7d7b4d3b61
874375
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην έκδοση απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την αντιμετώπιση προβλημάτων διαχείρισης αστικών αποβλήτων, λόγω απρόβλεπτων καταστάσεων, σύμφωνα με την παρ. 2, του άρθρου 55, του ν. 4819/2021. Απευθύνεται σε ΟΤΑ Α βαθμού και Φορείς Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ).
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου
Τίτλος
Αίτηση για έκδοση υπουργικής απόφασης
Σημειώσεις
Ηλεκτρονική διεύθυνση για κατάθεση αιτήματος: dwaste@prv.ypeka.gr.
Στην αίτηση αναφέρονται οι λόγοι για τους οποίους ζητείται η έκδοση της απόφασης.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποιητικό έγγραφο, Ψηφιακή υπογραφή
Σχετικά
Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή).Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Απόφαση για την αντιμετώπιση προβλημάτων διαχείρισης αστικών αποβλήτων, λόγω απρόβλεπτων καταστάσεων
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (επιστολή), email
M9
ΔΔ
7
0
0
54032
Όχι
1296000
432000
Δημόσιο έγγραφο
Ταυτοποιητικό έγγραφο, Ψηφιακή υπογραφή
496782
8210
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property., SDG"SDG" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Άλλο
Η διαδικασία αφορά στην έκδοση απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την αντιμετώπιση προβλημάτων διαχείρισης αστικών αποβλήτων, λόγω απρόβλεπτων καταστάσεων, σύμφωνα με την παρ. 2, του άρθρου 55, του ν. 4819/2021. Απευθύνεται σε ΟΤΑ Α βαθμού και Φορείς Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ).
0.00
0.00
0
0
0
}}
}}
20 ημέρες}}
,
1
Περιβαλλοντικές
Για την έκδοση της απόφασης θα πρέπει να υπάρχει κίνδυνος υποβάθμισης του περιβάλλοντος ή να απειλείται η ανθρώπινη υγεία από την μη ορθή διαχείριση των αποβλήτων.
Όχι
Όχι
Νόμος
54 έως 57
4843
2021
193
Α
Άλλο
2021
Νόμος
55
4819
2021
129
Α
Περιγραφή
Σύμφωνα την παρ. 2, του άρθρου 55, του ν. 4819/2021, για την αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν στη διαχείριση των Αστικών Αποβλήτων (ΑΑ), τα οποία οφείλονται σε απρόβλεπτες καταστάσεις που προκαλούν ή ενδέχεται να προκαλέσουν κατάσταση έκτακτης ανάγκης με κίνδυνο την υποβάθμιση του περιβάλλοντος ή να απειλήσουν τη δημόσια υγεία και δεν επιδέχονται αναβολή, το αρμόδιο όργανο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας δύναται, για λόγους δημοσίου συμφέροντος, να λάβει με απόφασή του οποιοδήποτε πρόσφορο μέτρο για την επίλυση του προβλήματος, περιλαμβανομένης και της μεταφοράς των ΑΑ σε μία ή περισσότερες νομίμως λειτουργούσες εγκαταστάσεις διαχείρισης αποβλήτων. Η ανωτέρω απόφαση δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και εκτελείται υποχρεωτικά από τους εμπλεκόμενους φορείς διαχείρισης ΑΑ, βαρυνομένου του ωφελουμένου φορέα με το σύνολο της απαιτούμενης δαπάνης. Με απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας δύναται να επιχορηγείται ο ωφελούμενος φορέας για το σύνολο ή μέρος της απαιτούμενης δαπάνης και η σχετική δαπάνη βαρύνει το Πράσινο Ταμείο. Η συγκεκριμένη διαδικασία εφαρμόζεται και στην περίπτωση άμεσης παύσης της λειτουργίας των χώρων ανεξέλεγκτης διάθεσης αποβλήτων (ΧΑΔΑ) που λειτουργούν σε διαχειριστικές ενότητες περιφερειών, στις οποίες δεν υπάρχει νόμιμος εν λειτουργία Χώρος Υγειονομικής Ταφής (ΧΥΤ) προβλεπόμενος από το αντίστοιχο ΠΕΣΔΑ ή νόμιμος εν λειτουργία χώρος αποθήκευσης. Για την έκδοση της απόφασης λαμβάνονται υπόψη ιδίως η φέρουσα ικανότητα των εγκαταστάσεων παραλαβής των ΑΑ και το συνολικό κόστος διαχείρισης των ΑΑ. Τα ανωτέρω ισχύουν κατ’ αντιστοιχία και για την περίπτωση κατά την οποία εν λειτουργία ΧΥΤ έχει κορεστεί ή παύσει τη λειτουργία του με απόφαση του αρμόδιου για τη διαχείρισή του οργάνου.
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210100129
1
Παραλαβή αιτήματος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Το αίτημα υποβάλεται απευθείας στη Διεύθυνση Διαχείρισης Αποβλήτων (ΔΔΑ), εισάγεται στο σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων (ΣΗΔΕ) και παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου είτε αποστέλλεται στη ΔΔΑ από τη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων, όταν υποβάλεται μόνο σε αυτή.
Σημειώσεις
Ηλεκτρονική διεύθυνση για κατάθεση αιτήματος: (dwaste@prv.ypeka.gr)
Όχι
Όχι
2
Χρέωση αιτήματος στο αρμόδιο τμήμα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Διευθυντής
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Όχι
Όχι
3
Χρέωση αιτήματος στον αρμόδιο υπάλληλο
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Τμηματάρχης
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Όχι
Όχι
4
Αξιολόγηση αιτήματος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Το αίτημα, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει η μη πρόταση επίλυσης του προβλήματος διαχείρισης αποβλήτων, αξιολογείται σε συνεργασία με το γραφείο του Γενικού Γραμματέα Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων. Σε περίπτωση που απαιτείται μεταφορά αστικών αποβλήτων (ΑΑ), για τη λήψη της απόφασης, λαμβάνονται υπόψη ιδίως η φέρουσα ικανότητα των εγκαταστάσεων παραλαβής των ΑΑ και το συνολικό κόστος διαχείρισης των ΑΑ
Όχι
Όχι
5
Σύνταξη σχεδίου απόφασης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Περιγραφή
Το σχέδιο απόφασης συντάσσεται από τον αρμόδιο υπάλληλο και προωθείται ιεραρχικά προς υπογραφή από τον αρμόδιο Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Όχι
Όχι
6
Έκδοση απόφασης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Περιγραφή
Το σχέδιο υπογράφεται ακολουθώντας την ιεραρχία του Υπουργείου και μετά την τελική υπογραφή του από τον Υπουργό παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου μέσω του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ) και γίνεται γνήσιο αντίγραφο.
Όχι
Όχι
7
Αποστολή απόφασης στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση σε ΦΕΚ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Η απόφαση, μέσω του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ) αποστέλλεται στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση σε Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ)
Όχι
Όχι