|
|
| (22 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| | {{process | | {{process |
| | + | |process_status=Υπό μεταβολή θεσμικού πλαισίου |
| | |process_official_title=Επιβολή Κυρώσεων | | |process_official_title=Επιβολή Κυρώσεων |
| − | |process_alternative_titles=Επιβολή Κυρώσεων για τα επενδυτικά σχέδια που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων 3299/2004,3908/2011 και 4399/2016,4887/2022. | + | |process_alternative_titles=Επιβολή Κυρώσεων για τα επενδυτικά σχέδια που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων (3299/2004, 3908/2011, 4399/2016 και 4887/2022). |
| − | |process_description=Αφορά την επιβολή κυρώσεων σε περίπτωση μη τήρησης των υποχρεώσεων που απορρέουν από τις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά την επιβολή κυρώσεων στους φορείς των οποίων επενδυτικά σχέδια έχουν υπαχθεί στις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων στις περιπτώσεις μη τήρησης των υποχρεώσεων τους που απορρέουν από τις διατάξεις και το θεσμικό πλαίσιο των αναπτυξιακών νόμων τόσο κατά το στάδιο της υλοποίησης των επενδυτικών σχεδίων όσο και κατά το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων. |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=49073 | | |process_org_owner=49073 |
| | |process_provision_org_owner_directory=178973 | | |process_provision_org_owner_directory=178973 |
| | + | |process_provision_org_group=8210 |
| | |process_remarks=ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ | | |process_remarks=ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ |
| − | Ως «κυρώσεις» ορίζονται για την παρούσα διαδικασία, οι συνέπειες για τους φορείς των επενδυτικών σχεδίων σε περίπτωση μη τήρησης των υποχρεώσεων οι οποίες απορρέουν από τις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων (Ν. 4887/202022Ν. 4399/2016, Ν. 3908/2011, Ν.3299/2004) και του σχετικού θεσμικού πλαισίου. Στην περίπτωση που εντοπιστούν παρατυπίες , ή μη τήρηση των όρων υπαγωγής του επενδυτικού σχεδίου , τότε επιβάλλονται κυρώσεις σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις των επενδυτικών νόμων. | + | Ως «κυρώσεις» ορίζονται για την παρούσα διαδικασία, οι συνέπειες για τους φορείς των επενδυτικών σχεδίων σε περίπτωση μη τήρησης των υποχρεώσεων οι οποίες απορρέουν από τις διατάξεις των αναπτυξιακών νόμων (Ν. 4887/202022Ν. 4399/2016, Ν. 3908/2011, Ν.3299/2004) και του σχετικού θεσμικού πλαισίου. Στην περίπτωση που εντοπιστούν παρατυπίες , ή μη τήρηση των όρων υπαγωγής του επενδυτικού σχεδίου , τότε επιβάλλονται κυρώσεις σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις των επενδυτικών νόμων. |
| | |process_estimated_implementation_duration_max=P2Y | | |process_estimated_implementation_duration_max=P2Y |
| − | |process_type=Εξωστρεφής | + | |process_type=Αμφιστρεφής |
| | |process_trigger=Εσωτερική | | |process_trigger=Εσωτερική |
| | + | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| | + | |process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία |
| | |process_output_type=Απόφαση, Παραγωγή εγγράφου | | |process_output_type=Απόφαση, Παραγωγή εγγράφου |
| | + | |process_validity_duration_set=Άπαξ |
| | |process_provided_to=Επιχειρήσεις | | |process_provided_to=Επιχειρήσεις |
| − | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή | + | |process_tax_type=Αποφάσεις,Κυρώσεις |
| − | |process_total_duration_steps_min=50544000 | + | |process_sdg_resource=Αίτηση θεραπείας, Δικαστική Προσφυγή |
| − | |process_total_duration_steps_max=50544000 | + | |process_sdg_notes=Στις περιπτώσεις δυσμενών αποφάσεων για τους φορείς των επενδυτικών σχεδίων οι επιχειρηματικοί φορείς δύναται να υποβάλλουν αίτηση θεραπείας σύμφωνα με το άρθρο 24 του νόμου 2690/1999 (Α΄ 45), ή και να ασκήσουν δικαστική προσφυγή π.χ. αίτηση ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας |
| − | |process_total_duration_steps_digital_min=1 | + | |process_total_duration_steps_min=64800000 |
| − | |process_total_duration_steps_digital_max=1 | + | |process_total_duration_steps_max=64800000 |
| | + | |process_total_duration_steps_digital_min=0 |
| | + | |process_total_duration_steps_digital_max=0 |
| | |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
| | |process_cost_max=0.00 | | |process_cost_max=0.00 |
| Γραμμή 28: |
Γραμμή 35: |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| − | |process_application_type=Αίτηση | + | |process_application_type=Γνωστοποίηση/Αναγγελία/Ανακοίνωση |
| − | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | + | |process_application_submission_type=Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα), Εσωτερική διακίνηση εγγράφου (ηλεκτρονική ή χειροκίνητη) |
| − | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα | + | |process_application_owner=Φορείς του Δημοσίου |
| − | |process_application_description=Ο Επενδυτικός φορέας θα υποβάλλει στο Πληροφορικό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) για τους παλαιούς νόμους ή στο Ολοκληρωμένο Πληροφορικό Σύστημα Αναπτυξιακών Νόμων (ΟΠΣΑΝ) για τον νόμο 4887/2022, αίτημα για τελικό έλεγχο του επενδυτικού σχεδίου . Με αυτό τον τρόπο εκκινεί η διαδικασία. | + | |process_application_description=Η διαδικασία για την επιβολή κυρώσεων εκκινεί από την διαπίστωση παράβασης ή παρατυπίας. |
| | |process_uuid=bcb4cacc-30c2-4319-b8c0-6bc092eaf6a8 | | |process_uuid=bcb4cacc-30c2-4319-b8c0-6bc092eaf6a8 |
| | |process_id=984194 | | |process_id=984194 |
| Γραμμή 40: |
Γραμμή 47: |
| | |process_conditions_type=Διοικητικές | | |process_conditions_type=Διοικητικές |
| | |process_conditions_name=Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχουν εντοπισθεί οι τυχόν παρατυπίες ή η μη τήρηση των όρων υπαγωγής του επενδυτικού σχεδίου που έχει ενταχθεί στα κίνητρα των αναπτυξιακών νόμων. | | |process_conditions_name=Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχουν εντοπισθεί οι τυχόν παρατυπίες ή η μη τήρηση των όρων υπαγωγής του επενδυτικού σχεδίου που έχει ενταχθεί στα κίνητρα των αναπτυξιακών νόμων. |
| − | }}
| |
| − | {{process evidences cost
| |
| − | |process_evidence_cost_num_id=1
| |
| − | |process_evidence_cost_alternative=Όχι
| |
| − | |process_evidence_cost_type=Κόστος παροχής υπηρεσιών
| |
| − | |process_evidence_cost_description=Ο έλεγχος των επενδυτικών σχεδίων άνω των 700.000 ευρώ διενεργείται υποχρεωτικά από ορκωτό ελεγκτή , τον οποίο επιλέγει ο φορέας του επενδυτικού σχεδίου. Δεν υπάρχει απόφαση για τον καθορισμό της αμοιβής του ορκωτού ελεγκτή.
| |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 51: |
Γραμμή 52: |
| | |process_rule_decision_number=4887 | | |process_rule_decision_number=4887 |
| | |process_rule_decision_year=2022 | | |process_rule_decision_year=2022 |
| − | |process_rule_article=άρθρα 25,28 | + | |process_rule_article=25, 28 |
| | + | |process_rule_description=Υποχρεώσεις ενισχυόμενων φορέων. |
| | + | Ανάκληση αποφάσεων υπαγωγής – Κυρώσεις |
| | |process_rule_gazette_doc_number=16 | | |process_rule_gazette_doc_number=16 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=584449 | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2022/20220100016.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 60: |
Γραμμή 63: |
| | |process_rule_decision_number=4399 | | |process_rule_decision_number=4399 |
| | |process_rule_decision_year=2016 | | |process_rule_decision_year=2016 |
| − | |process_rule_article=άρθρο 23 | + | |process_rule_article=21 και 23 |
| | + | |process_rule_description=Υποχρεώσεις ενισχυόμενων φορέων-Κυρώσεις |
| | |process_rule_gazette_doc_number=117 | | |process_rule_gazette_doc_number=117 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=541337 | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2016/20160100117.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 69: |
Γραμμή 73: |
| | |process_rule_decision_number=3908 | | |process_rule_decision_number=3908 |
| | |process_rule_decision_year=2011 | | |process_rule_decision_year=2011 |
| − | |process_rule_article=Άρθρο 14 | + | |process_rule_article=14 |
| | + | |process_rule_description=Υποχρεώσεις ενισχυόμενων επιχειρήσεων –Κυρώσεις |
| | |process_rule_gazette_doc_number=8 | | |process_rule_gazette_doc_number=8 |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=444516 | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2011/20110100008.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 77: |
Γραμμή 83: |
| | |process_rule_decision_number=3299 | | |process_rule_decision_number=3299 |
| | |process_rule_decision_year=2004 | | |process_rule_decision_year=2004 |
| − | |process_rule_article=Άρθρο 10 | + | |process_rule_article=10 |
| | + | |process_rule_description=Υποχρεώσεις ενισχυόμενων Επιχειρήσεων-Συνέπειες μη τήρησης-Κυρώσεις |
| | |process_rule_gazette_doc_number=261 | | |process_rule_gazette_doc_number=261 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=285519 | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2004/20040100261.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 90: |
Γραμμή 97: |
| | των όρων της συμβολής της επένδυσης στην προστασία του περιβάλλοντος και διατήρησης του αριθμού υφιστάμενων θέσεων εργασίας, ως όρων υπαγωγής στις διατάξεις του ν. 3908/2011. | | των όρων της συμβολής της επένδυσης στην προστασία του περιβάλλοντος και διατήρησης του αριθμού υφιστάμενων θέσεων εργασίας, ως όρων υπαγωγής στις διατάξεις του ν. 3908/2011. |
| | |process_rule_gazette_doc_number=5760 | | |process_rule_gazette_doc_number=5760 |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=575103 | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2018/20180205760.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 99: |
Γραμμή 107: |
| | |process_rule_gazette_doc_number=2669 | | |process_rule_gazette_doc_number=2669 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=452821 | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2011/20110202669.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 105: |
Γραμμή 113: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Αίτηση τελικού ελέγχου από τον επενδυτικό φορέα | + | |process_step_title=Διαπίστωση παρατυπίας ή παράβασης είτε κατά τη διενέργεια του ελέγχου του επενδυτικού σχεδίου, είτε από ελέγχους εξωτερικών ελεγκτικών μηχανισμών ή κατά την παρακολούθηση της τήρησης των μακροχρονίων υποχρεώσεων. |
| | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| − | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | + | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή |
| − | |process_step_duration_max=P30D | + | |process_step_duration_min=P2M |
| − | |process_step_description=Ο επενδυτικός φορέας εκκινεί τη διαδικασία με την υποβολή στο ΠΣΚΕ ( για τους παλαιούς νόμους ) ή στο ΟΠΣΑΝ για τον νόμο 4887/2022 αιτήματος τελικού ελέγχου του επενδυτικού του σχεδίου. | + | |process_step_duration_max=P2M |
| | + | |process_step_description=Σε διάφορα στάδια, από την υπαγωγή των επενδυτικών σχεδίων στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου έως και την ολοκλήρωση των καθώς και κατά την παρακολούθηση τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων των, μπορεί να διαπιστωθεί παράβαση ή παρατυπία. |
| | + | Συγκεκριμένα η διαπίστωση της παρατυπίας ή παράβασης μπορεί να προκύψει είτε με τον έλεγχο των επενδυτικών σχεδίων (διοικητικός έλεγχος, ή/και επιτόπιος έλεγχος των επενδυτικών σχεδίων), είτε από ελέγχους που διενεργούν |
| | + | εξωτερικοί ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους πχ. Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ κ.λπ.), είτε κατά την παρακολούθηση της τήρησης των μακροχρονίων υποχρεώσεων των.. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=2 | | |process_step_num_id=2 |
| − | |process_step_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_child=Όχι
| |
| − | |process_step_title=Έλεγχος του επενδυτικού φορέα από ορκωτό λογιστή
| |
| − | |process_step_duration_max=P45D
| |
| − | |process_step_description=Τα επενδυτικά σχέδια άνω των 700.000 ευρώ ελέγχονται υποχρεωτικά από ορκωτό λογιστή για όλα τα επενδυτικά σχέδια. . Η επιλογή του ορκωτού λογιστή γίνεται από τον επενδυτικό φορέα όπως και η αμοιβή του .
| |
| − | |process_step_note=Δεν υπάρχει απόφαση καθορισμού αμοιβής του ορκωτού λογιστή για τη διενέργεια του ελέγχου.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=3
| |
| − | |process_step_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_child=Όχι
| |
| − | |process_step_title=Υποβολή έκθεσης ελέγχου από τον ορκωτό λογιστή που πραγματοποίησε τον έλεγχο
| |
| − | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας
| |
| − | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
| |
| − | |process_step_duration_max=P45D
| |
| − | |process_step_description=Ο ορκωτός λογιστής υποβάλλει την έκθεση του στο Πληροφορικό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων ( για τους παλιούς νόμους) ή στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Αναπτυξιακών Νόμων (ΟΠΣΑΝ) για τον νόμο 4887/2022
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=4
| |
| − | |process_step_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_child=Όχι
| |
| − | |process_step_title=Έκδοση πληρότητας της έκθεσης ελέγχου του ορκωτού λογιστή
| |
| − | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
| |
| − | |process_step_implementation=Έλεγχος
| |
| − | |process_step_duration_max=P30D
| |
| − | |process_step_description=Το Τμήμα Ελέγχου και Παρακολούθησης Μακροχρονίων Υποχρεώσεων ελέγχει την υποβληθείσα έκθεση του ορκωτού λογιστή και εκδίδει την πληρότητα της έκθεσης ελέγχου. Εν συνεχεία την προωθεί στον Τμήμα Πιστοποιήσεων και Υποστήριξης Συγχρηματοδοτούμενων Έργων.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=5
| |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| − | |process_step_previous_child_selector=4 | + | |process_step_previous_child_selector=1 |
| − | |process_step_previous_child=4 | + | |process_step_previous_child=1 |
| − | |process_step_title=Διαπίστωση παρατυπίας/ παράβασης από εξωτερικούς φορείς ελέγχου
| + | |process_step_title=Επιστολή προς το Φορέα του Επενδυτικού Σχεδίου για κατάθεση απόψεων επί των ευρημάτων |
| − | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
| |
| − | |process_step_implementation=Έλεγχος
| |
| − | |process_step_duration_min=P1Y
| |
| − | |process_step_duration_max=P1Y
| |
| − | |process_step_description=Στις Εκθέσεις των εξωτερικών Φορέων που διενεργούν διοικητικές ή επιτόπιες επαληθεύσεις σε συγχρηματοδοτούμενα επενδυτικά σχέδια, περιγράφονται τα αποτελέσματα της επιτόπιας εξέτασης του έργου και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν, ώστε να διασφαλιστεί η επιλεξιμότητα των δαπανών του επενδυτικού έργου από το επιχειρησιακό πρόγραμμα στο οποίο έχει ενταχθεί. Στα μέτρα αυτά είναι δυνατό να περιλαμβάνονται, η σύσταση για την επιβολή κυρώσεων και την ανάκτηση των ποσών που έχουν καταβληθεί παρανόμως σε φορείς των επενδυτικών σχεδίων.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=6
| |
| − | |process_step_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_child=Ναι
| |
| − | |process_step_previous_child_selector=4
| |
| − | |process_step_previous_child=4
| |
| − | |process_step_title=Διαπίστωση παράβασης από τη Γενική Διεύθυνση Αναπτυξιακών Νόμων και Άμεσων Ξένων Επενδύσεων
| |
| − | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
| |
| − | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή
| |
| − | |process_step_duration_min=P2Y
| |
| − | |process_step_duration_max=P2Y
| |
| − | |process_step_description=Σε διάφορα στάδια από την υπαγωγή έως και την ολοκλήρωση ενός επενδυτικού σχεδίου καθώς και κατά την παρακολούθηση τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων, μπορεί να διαπιστωθεί παράβαση από την αρμόδια Διεύθυνση.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=7
| |
| − | |process_step_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_child=Όχι
| |
| − | |process_step_title=Επιστολή προς το Φορέα για κατάθεση απόψεων επί των ευρημάτων | |
| | |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση |
| | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή | | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή |
| | |process_step_duration_min=P15D | | |process_step_duration_min=P15D |
| | |process_step_duration_max=P15D | | |process_step_duration_max=P15D |
| − | |process_step_description=Εφόσον το αρμόδιο Τμήμα ενημερωθεί για ευρήματα/ συστάσεις των εξωτερικών ή εσωτερικών οργάνων ελέγχου, τα οποία επισύρουν επιβολή ανάκλησης απόφασης υπαγωγής ή και ανάκτησης χορηγηθείσας ενίσχυσης / κύρωσης, προβαίνει σαν πρώτη ενέργεια στην αποστολή εγγράφου στον φορέα για την αποστολή (εγγράφως) απόψεων επί των ευρημάτων. | + | |process_step_description=Το αρμόδιο Τμήμα μετά την ενημέρωσή του για ευρήματα/ συστάσεις των εξωτερικών ή εσωτερικών οργάνων ελέγχου, τα οποία επισύρουν επιβολή ανάκλησης απόφασης υπαγωγής ή και ανάκτησης χορηγηθείσας ενίσχυσης / κύρωσης, προβαίνει στην πρώτη ενέργεια που υλοποιείται με την την αποστολή εγγράφου στον φορέα του επενδυτικού σχεδίου για την αποστολή (εγγράφως) των απόψεων επί των ευρημάτων. |
| | |process_step_note=Ο φορέας οφείλει να απαντήσει εντός δεκαπέντε (15 ) ημερολογιακών ημερών. | | |process_step_note=Ο φορέας οφείλει να απαντήσει εντός δεκαπέντε (15 ) ημερολογιακών ημερών. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=8 | + | |process_step_num_id=3 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| − | |process_step_child=Όχι | + | |process_step_child=Ναι |
| | + | |process_step_previous_child_selector=2 |
| | + | |process_step_previous_child=2 |
| | |process_step_title=Εισηγητικό σημείωμα προς την Γνωμοδοτική Επιτροπή | | |process_step_title=Εισηγητικό σημείωμα προς την Γνωμοδοτική Επιτροπή |
| | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| Γραμμή 187: |
Γραμμή 147: |
| | |process_step_duration_min=P1M | | |process_step_duration_min=P1M |
| | |process_step_duration_max=P1M | | |process_step_duration_max=P1M |
| − | |process_step_description=Μετά την παραλαβή της απάντησης του φορέα, το αρμόδιο Τμήμα λαμβάνοντας υπόψη την απαντητική επιστολή, συντάσσει Εισηγητικό Σημείωμα Οριστικοποίησης Πρότασης για την Επιβολή Κυρώσεων ( αν απαιτείται) προς την Γνωμοδοτική Επιτροπή. | + | |process_step_description=Μετά την παραλαβή της απάντησης του φορέα, το αρμόδιο Τμήμα της Διεύθυνσης Αναπτυξιακών Νόμων λαμβάνοντας υπόψη και την απαντητική επιστολή, συντάσσει Εισηγητικό Σημείωμα Οριστικοποίησης Πρότασης για την Επιβολή Κυρώσεων (αν απαιτείται) προς την Γνωμοδοτική Επιτροπή που αποτελεί συλλογικό όργανο με εκπροσώπους της Υπηρεσίας και και συλλογικών φορέων της επιχειρηματικότητας. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=9 | + | |process_step_num_id=4 |
| − | |process_step_exit=Ναι
| |
| − | |process_step_child=Ναι
| |
| − | |process_step_previous_child_selector=8
| |
| − | |process_step_previous_child=8
| |
| − | |process_step_title=Έκδοση απόφασης ολοκλήρωσης και επιβολής κυρώσεων (αν απαιτείται)
| |
| − | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
| |
| − | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
| |
| − | |process_step_duration_max=P60D
| |
| − | |process_step_description=Το Τμήμα Πιστοποιήσεων και Υποστήριξης Συγχρηματοδοτούμενων έργων ελέγχει όλα τα στοιχεία με σκοπό την έκδοση απόφασης ολοκλήρωσης και τυχόν επιβολή κυρώσεων.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=10
| |
| − | |process_step_exit=Ναι
| |
| − | |process_step_child=Ναι
| |
| − | |process_step_previous_child_selector=8
| |
| − | |process_step_previous_child=8
| |
| − | |process_step_title=Έκδοση Απόφασης ανάκλησης
| |
| − | |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση
| |
| − | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
| |
| − | |process_step_duration_max=P1Y
| |
| − | |process_step_description=Το αρμόδιο Τμήμα συνάσσει απόφαση ανάκλησης της απόφασης υπαγωγής εφόσον αυτό απαιτείται.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=11
| |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| − | |process_step_previous_child_selector=8 | + | |process_step_previous_child_selector=3 |
| − | |process_step_previous_child=8 | + | |process_step_previous_child=3 |
| − | |process_step_title=Παρακολούθηση επενδυτικών σχεδίων κατά το διάστημα τήρησης μακροχρονίων υποχρεώσεων | + | |process_step_title=Γνωμοδότηση Γνωμοδοτικής Επιτροπής |
| − | |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση | + | |process_step_official=Αρμόδια επιτροπή |
| − | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| − | |process_step_duration_max=P1Y | + | |process_step_duration_min=P15D |
| − | |process_step_description=Κατά τη διάρκεια της υποχρέωσης τήρησης των μακροχρονίων υποχρεώσεων όπως ορίζεται στους αναπτυξιακούς νόμους 3299/2024, 3908/2011, 4399/2016 και 4887/2022, το αρμόδιο τμήμα ελέγχει την τήρηση των μακροχρονίων υποχρεώσεων. Στην περίπτωση μη τήρησης ή τυχόν παρατυπιών , εκκινεί η διαδικασία επιβολής κυρώσεων ( αν απαιτείται). | + | |process_step_duration_max=P30D |
| − | |process_step_note=Σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου 28 " Ανάκληση Αποφάσεων υπαγωγής" του νόμου 4887/2022 ορίζεται ότι "Οι συνέπειες των παρ. 1, 2 και 3 επέρχονται, εφόσον η διαπίστωση της παράβασης γίνει εντός δεκαετίας από την ημερομηνία δημοσίευσης της περίληψης της απόφασης ολοκλήρωσης και έναρξης παραγωγικής λειτουργίας" .
| + | |process_step_description=Η Γνωμοδοτική Επιτροπή εξετάζει την υπόθεση και γνωμοδοτεί προς τη Διοίκηση. |
| | + | Συντάσσονται και υπογράφονται τα πρακτικά της γνωμοδοτικής επιτροπής. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=12 | + | |process_step_num_id=5 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| − | |process_step_previous_child_selector=11 | + | |process_step_previous_child_selector=4 |
| − | |process_step_previous_child=11 | + | |process_step_previous_child=4 |
| − | |process_step_title=Διαπίστωση παραβάσεων | + | |process_step_title=Έκδοση απόφασης επιβολής κυρώσεων |
| | |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| − | |process_step_duration_max=P10Y | + | |process_step_duration_min=P30M |
| − | |process_step_description=Διαπίστωση παραβάσεων μετά την ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδίου κατά το διάστημα της υποχρέωσης τήρησης των μακροχρονίων υποχρεώσεων και εντός δεκαετίας από την δημοσίευση της περίληψης της απόφασης ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας. | + | |process_step_duration_max=P60D |
| | + | |process_step_description=Εν συνεχεία η αρμόδια Γενική Διεύθυνση εκδίδει απόφαση επιβολής κυρώσεων που ανάλογα το στάδιο που βρίσκεται το επενδυτικό σχέδιο και το είδος της παράβασης μπορεί να συνιστά ανάκληση της απόφασης υπαγωγής, παρακράτηση ενίσχυσης, υποχρέωση επιστροφής ενίσχυσης. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=13 | + | |process_step_num_id=6 |
| − | |process_step_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| − | |process_step_previous_child_selector=12 | + | |process_step_previous_child_selector=5 |
| − | |process_step_previous_child=12 | + | |process_step_previous_child=5 |
| − | |process_step_title=Επιστολή προς το Φορέα για την διατύπωση απόψεων | + | |process_step_title=Βεβαίωση Χρέους προς την Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία |
| − | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | + | |process_step_official=Άλλο |
| − | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή | + | |process_step_co_org=73401 |
| − | |process_step_duration_max=P15D | + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| − | |process_step_description=Αποστέλλεται επιστολή στον επενδυτικό φορέα για την διατύπωση των απόψεων του επί των ευρημάτων. | + | |process_step_duration_min=P1M |
| − | Ο φορέας οφείλει να απαντήσει εντός 15 ημερών.
| + | |process_step_duration_max=P1M |
| | + | |process_step_description=Η αρμόδια Γενική Διεύθυνση του Υπουργείου Ανάπτυξης αποστέλλει στην αρμόδια ΔΟΥ βεβαίωση χρέους. |
| | + | Το στάδιο αυτό προϋποθέτει ότι ο φορέας του επενδυτικού σχεδίου δεν επέστρεψε οικειοθελώς τις καταβληθείσες ενισχύσεις στην Τράπεζα της Ελλάδος και πλέον συντάσσεται κατάλογος βεβαίωσης χρέους. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=14 | + | |process_step_num_id=7 |
| − | |process_step_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_child=Ναι
| |
| − | |process_step_previous_child_selector=13
| |
| − | |process_step_previous_child=13
| |
| − | |process_step_title=Εισηγητικό Σημείωμα προς την Γνωμοδοτική Επιτροπή
| |
| − | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
| |
| − | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή
| |
| − | |process_step_duration_max=P60D
| |
| − | |process_step_description=Μετά την παραλαβή της απάντησης του φορέα, το αρμόδιο Τμήμα λαμβάνοντας υπόψη την απαντητική επιστολή, συντάσσει Εισηγητικό Σημείωμα Οριστικοποίησης Πρότασης για την Επιβολή Κυρώσεων ( αν απαιτείται) προς την Γνωμοδοτική Επιτροπή.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=15
| |
| | |process_step_exit=Ναι | | |process_step_exit=Ναι |
| | |process_step_child=Ναι | | |process_step_child=Ναι |
| − | |process_step_previous_child_selector=14 | + | |process_step_previous_child_selector=4 |
| − | |process_step_previous_child=14 | + | |process_step_previous_child=4 |
| − | |process_step_title=Έκδοση απόφασης επιβολής Κυρώσεων (αν απαιτείται) | + | |process_step_title=Έκδοση απόφασης απαλλαγής |
| | |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| − | |process_step_duration_max=P2Y | + | |process_step_duration_min=P1M |
| − | |process_step_description=Το αρμόδιο Τμήμα συνάσσει απόφαση ανάκλησης της απόφασης υπαγωγής εφόσον αυτό απαιτείται. | + | |process_step_duration_max=P2M |
| − | }}
| + | |process_step_description=Αν κατά την εξέταση των ευρημάτων δεν προκύπτουν επαρκείς λόγοι για την επιβολή κυρώσεων τότε η αρμόδια Γενική Διεύθυνση εκδίδει απόφαση απαλλαγής και δεν επιβάλλονται κυρώσεις στον φορέα του επενδυτικού σχεδίου. |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=1 | |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_title=Αίτηση τελικού ελέγχου από τον επενδυτικό φορέα
| |
| − | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
| − | |process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
| |
| − | |process_step_digital_description=Ο επενδυτικός φορέας εκκινεί τη διαδικασία με την υποβολή στο ΠΣΚΕ ( για τους παλαιούς νόμους ) ή στο ΟΠΣΑΝ για τον νόμο 4887/2022 αιτήματος τελικού ελέγχου
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=2
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_title=Έλεγχος του επενδυτικού φορέα από ορκωτό λογιστή
| |
| − | |process_step_digital_duration_max=P45D
| |
| − | |process_step_digital_description=Τα επενδυτικά σχέδια άνω των 700.000 ευρώ ελέγχονται υποχρεωτικά από ορκωτό λογιστή. Ο έλεγχος είναι επιτόπιος . Η επιλογή του ορκωτού λογιστή γίνεται από τον επενδυτικό φορέα όπως και η αμοιβή του .
| |
| − | |process_step_digital_note=Δεν υπάρχει απόφαση καθορισμού αμοιβής του ορκωτού λογιστή για τη διενέργεια του ελέγχου.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=3
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_title=Υποβολή έκθεσης ελέγχου από τον ορκωτό λογιστή που πραγματοποίησε τον έλεγχο
| |
| − | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
| − | |process_step_digital_implementation=Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
| |
| − | |process_step_digital_duration_max=P45D
| |
| − | |process_step_digital_description=Ο ορκωτός λογιστής υποβάλλει την έκθεση του στο Πληροφορικό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων ( για τους παλιούς νόμους) ή στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Αναπτυξιακών Νόμων (ΟΠΣΑΝ) για τον νόμο 4887/2022
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=4
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_title=Έκδοση πληρότητας της έκθεσης ελέγχου του ορκωτού λογιστή
| |
| − | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
| − | |process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
| |
| − | |process_step_digital_duration_max=P30D
| |
| − | |process_step_digital_description=Το Τμήμα Ελέγχου και Παρακολούθησης Μακροχρονίων Υποχρεώσεων ελέγχει την υποβληθείσα έκθεση του ορκωτού λογιστή και εκδίδει την πληρότητα της έκθεσης ελέγχου. Εν συνεχεία την προωθεί στον Τμήμα Πιστοποιήσεων και Υποστήριξης Συγχρηματοδοτούμενων Έργων.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=5
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_previous_child_selector=4
| |
| − | |process_step_digital_previous_child=4
| |
| − | |process_step_digital_title=Διαπίστωση παρατυπίας/ παράβασης από εξωτερικούς φορείς ελέγχου
| |
| − | |process_step_digital_duration_max=P30D
| |
| − | |process_step_digital_description=Στις Εκθέσεις των εξωτερικών Φορέων που διενεργούν διοικητικές ή επιτόπιες επαληθεύσεις σε συγχρηματοδοτούμενα επενδυτικά σχέδια, περιγράφονται τα αποτελέσματα της επιτόπιας εξέτασης του έργου και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν, ώστε να διασφαλιστεί η επιλεξιμότητα των δαπανών του επενδυτικού έργου από το επιχειρησιακό πρόγραμμα στο οποίο έχει ενταχθεί. Στα μέτρα αυτά είναι δυνατό να περιλαμβάνονται, η σύσταση για την επιβολή κυρώσεων και την ανάκτηση των ποσών που έχουν καταβληθεί παρανόμως σε φορείς των επενδυτικών σχεδίων.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=6
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_previous_child_selector=4
| |
| − | |process_step_digital_previous_child=4
| |
| − | |process_step_digital_title=Διαπίστωση παράβασης από τη Γενική Διεύθυνση Αναπτυξιακών Νόμων και Άμεσων Ξένων Επενδύσεων
| |
| − | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
| − | |process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
| |
| − | |process_step_digital_description=Σε διάφορα στάδια από την υπαγωγή έως και την ολοκλήρωση ενός επενδυτικού σχεδίου καθώς και κατά την παρακολούθηση τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων, μπορεί να διαπιστωθεί παράβαση.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=7
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_title=Επιστολή προς το Φορέα για κατάθεση απόψεων επί των ευρημάτων
| |
| − | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
| − | |process_step_digital_duration_max=P60D
| |
| − | |process_step_digital_description=Εφόσον το αρμόδιο Τμήμα ενημερωθεί για ευρήματα/ συστάσεις των εξωτερικών ή εσωτερικών οργάνων ελέγχου, τα οποία επισύρουν επιβολή ανάκλησης απόφασης υπαγωγής ή και ανάκτησης χορηγηθείσας ενίσχυσης / κύρωσης, προβαίνει σαν πρώτη ενέργεια στην αποστολή εγγράφου στον φορέα για την αποστολή (εγγράφως) απόψεων επί των ευρημάτων.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=8
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_title=Εισηγητικό σημείωμα προς την Γνωμοδοτική Επιτροπή
| |
| − | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
| − | |process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
| |
| − | |process_step_digital_duration_max=P15D
| |
| − | |process_step_digital_description=Μετά την παραλαβή της απάντησης του φορέα, το αρμόδιο Τμήμα λαμβάνοντας υπόψη την απαντητική επιστολή, συντάσσει Εισηγητικό Σημείωμα Οριστικοποίησης Πρότασης για την Επιβολή Κυρώσεων προς την Γνωμοδοτική Επιτροπή
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=9
| |
| − | |process_step_digital_exit=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_child=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_previous_child_selector=8
| |
| − | |process_step_digital_previous_child=8
| |
| − | |process_step_digital_title=Έκδοση απόφασης ολοκλήρωσης και επιβολής κυρώσεων (αν απαιτείται)
| |
| − | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
| − | |process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
| |
| − | |process_step_digital_duration_min=P60D
| |
| − | |process_step_digital_description=Το Τμήμα Πιστοποιήσεων και Υποστήριξης Συγχρηματοδοτούμενων έργων ελέγχει όλα τα στοιχεία με σκοπό την έκδοση απόφασης υπαγωγής και τυχόν επιβολή κυρώσεων.
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=10
| |
| − | |process_step_digital_exit=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_child=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_previous_child_selector=8
| |
| − | |process_step_digital_previous_child=8
| |
| − | |process_step_digital_title=Έκδοση Απόφασης ανάκλησης
| |
| − | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
| − | |process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
| |
| − | |process_step_digital_duration_max=P2Y
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=11
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_previous_child_selector=8
| |
| − | |process_step_digital_previous_child=8
| |
| − | |process_step_digital_title=Παρακολούθηση επενδυτικών σχεδίων κατά το διάστημα τήρησης μακροχρονίων υποχρεώσεων
| |
| − | |process_step_digital_official=Λογισμικό θεσμικού φορέα
| |
| − | |process_step_digital_implementation=Ενέργεια λογισμικού
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=12
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_title=Διαπίστωση παραβάσεων
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=13
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_previous_child_selector=12
| |
| − | |process_step_digital_previous_child=12
| |
| − | |process_step_digital_title=Επιστολή προς το Φορέα για την διατύπωση απόψεων
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=14
| |
| − | |process_step_digital_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_digital_child=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_previous_child_selector=13
| |
| − | |process_step_digital_previous_child=13
| |
| − | |process_step_digital_title=Εισηγητικό Σημείωμα προς την Γνωμοδοτική Επιτροπή
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps digital
| |
| − | |process_step_digital_num_id=15
| |
| − | |process_step_digital_exit=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_child=Ναι
| |
| − | |process_step_digital_previous_child_selector=14
| |
| − | |process_step_digital_previous_child=14
| |
| − | |process_step_digital_title=Έκδοση απόφασης επιβολής Κυρώσεων (αν απαιτείται)
| |
| | }} | | }} |
| | {{process useful links | | {{process useful links |