|
|
| (21 ενδιάμεσες εκδόσεις από 3 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 6: |
Γραμμή 6: |
| | |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| | |process_provision_org_owner_directory=875762 | | |process_provision_org_owner_directory=875762 |
| − | |process_deadline_duration=P5M | + | |process_estimated_implementation_duration_min=P1M |
| | + | |process_estimated_implementation_duration_max=P5M |
| | + | |process_see_also=Παράταση Απόσπασης Εκπαιδευτικών στο Ψηφιακό Φροντιστήριο |
| | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet | | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet |
| | |process_type=Αμφιστρεφής | | |process_type=Αμφιστρεφής |
| Γραμμή 18: |
Γραμμή 20: |
| | |process_tax_type=Αποσπάσεις | | |process_tax_type=Αποσπάσεις |
| | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης | | |process_life_events=Θέματα εκπαίδευσης |
| | + | |process_sdg_resource=Αίτηση θεραπείας |
| | + | |process_sdg_notes=Σύμφωνα με το Άρθρο 11 της Απόφασης με τίτλο: Καθορισμός διαδικασίας και επιμέρους κριτηρίων για την επιλογή εκπαιδευτικών για την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο): |
| | + | Διοικητική Προσφυγή – Ένσταση |
| | + | |
| | + | Η κρίση της τριμελούς επιτροπής της περ. γ’ της παρ. 3 του άρθρου 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21) δεν υπόκειται σε οιαδήποτε διοικητική προσφυγή - ένσταση πλην της προβλεπόμενης στο άρθρο 24 του ν. 2690/1999 (Α’ 45) αίτησης θεραπείας και μόνο για το εάν συντρέχουν στο πρόσωπο των διορισμένων και προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών οι προϋποθέσεις που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 5 και στην παρ. 1 του άρθρου 8 αντίστοιχα και μόνο για τα κριτήρια της κατηγορίας Β’ «Επιστημονική Κατάρτιση – Εμπειρία». |
| | |process_total_duration_steps_min=5616000 | | |process_total_duration_steps_min=5616000 |
| | |process_total_duration_steps_max=15552000 | | |process_total_duration_steps_max=15552000 |
| Γραμμή 77: |
Γραμμή 84: |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | |process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό | | |process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό |
| − | |process_conditions_name=Απαιτείται για την υποβολή της αίτησης η κατοχή κωδικών Taxisnet | + | |process_conditions_name=Απαιτείται για την υποβολή της αίτησης των ενδιαφερομένων η κατοχή κωδικών Taxisnet |
| | |process_conditions_url=https://www.gov.gr/upourgeia/oloi-foreis/anexartete-arkhe-demosion-esodon-aade/elektronike-eggraphe-diakheirise-kodikon-taxisnet | | |process_conditions_url=https://www.gov.gr/upourgeia/oloi-foreis/anexartete-arkhe-demosion-esodon-aade/elektronike-eggraphe-diakheirise-kodikon-taxisnet |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 94: |
Γραμμή 101: |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_description=Βιογραφικό σημείωμα | + | |process_evidence_description=Βιογραφικό σημείωμα των ενδιαφερομένων |
| | |process_evidence_related_url=https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home | | |process_evidence_related_url=https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 103: |
Γραμμή 110: |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_description=Βιντεοσκοπημένο μάθημα | | |process_evidence_description=Βιντεοσκοπημένο μάθημα |
| − | |process_evidence_note=Βιντεοσκοπημένο μάθημα επιμελεία του/της ενδιαφερόμενου/ης σύμφωνα με τις οριζόμενες προδιαγραφές. | + | |process_evidence_note=Βιντεοσκοπημένο μάθημα επιμέλειας του/της ενδιαφερόμενου/ης σύμφωνα με τις οριζόμενες προδιαγραφές. |
| | | | |
| − | Το βιντεοσκοπημένο μάθημα της περίπτωσης (iv) της παρ. 2 είναι διάρκειας τεσσάρων (4) έως επτά (7) λεπτών και αφορά εξ αποστάσεως διδασκαλία σε ενότητα/κεφάλαιο από τη διδακτέα ύλη πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος Γ’ τάξης Γενικού ή Επαγγελματικού Λυκείου ή Δ’ τάξης Λυκείου ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. που ο/η υποψήφιος/α εκπαιδευτικός έχει δηλώσει να διδάξει. Στο ως άνω βιντεοσκοπημένο μάθημα υποχρεωτικά πρέπει να εμφανίζεται το πρόσωπο του/της εκπαιδευτικού. Σε αντίθετη περίπτωση δεν λαμβάνεται υπόψη το βιντεοσκοπημένο μάθημα και ο/η υποψήφιος/α αποκλείεται από τη διαδικασία επιλογής. | + | Το βιντεοσκοπημένο μάθημα είναι διάρκειας τεσσάρων (4) έως επτά (7) λεπτών και αφορά εξ αποστάσεως διδασκαλία σε ενότητα/κεφάλαιο από τη διδακτέα ύλη πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος Γ’ τάξης Γενικού ή Επαγγελματικού Λυκείου ή Δ’ τάξης Λυκείου ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. που ο/η υποψήφιος/α εκπαιδευτικός έχει δηλώσει να διδάξει. Στο ως άνω βιντεοσκοπημένο μάθημα υποχρεωτικά πρέπει να εμφανίζεται το πρόσωπο του/της εκπαιδευτικού. Σε αντίθετη περίπτωση δεν λαμβάνεται υπόψη το βιντεοσκοπημένο μάθημα και ο/η υποψήφιος/α αποκλείεται από τη διαδικασία επιλογής. |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 112: |
Γραμμή 119: |
| | |process_rule_decision_year=2021 | | |process_rule_decision_year=2021 |
| | |process_rule_article=30 και 33 | | |process_rule_article=30 και 33 |
| | + | |process_rule_description=Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις. |
| | |process_rule_gazette_doc_number=136 | | |process_rule_gazette_doc_number=136 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=603011 | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2021/20210100136.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 121: |
Γραμμή 129: |
| | |process_rule_decision_year=2016 | | |process_rule_decision_year=2016 |
| | |process_rule_article=26Α | | |process_rule_article=26Α |
| | + | |process_rule_description=Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη- Ψηφιακό Φροντιστήριο |
| | |process_rule_gazette_doc_number=21 | | |process_rule_gazette_doc_number=21 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=541344 | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2016/20160100021.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 129: |
Γραμμή 138: |
| | |process_rule_decision_number=18 | | |process_rule_decision_number=18 |
| | |process_rule_decision_year=2018 | | |process_rule_decision_year=2018 |
| | + | |process_rule_description=Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. |
| | |process_rule_gazette_doc_number=31 | | |process_rule_gazette_doc_number=31 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=563383 | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/2018/20180100031.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| | |process_rule_type=Υπουργική Απόφαση | | |process_rule_type=Υπουργική Απόφαση |
| | |process_rule_decision_number=102977/Δ2/18.9.2023/ | | |process_rule_decision_number=102977/Δ2/18.9.2023/ |
| | + | |process_rule_description=Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου. |
| | |process_rule_gazette_doc_number=5617 | | |process_rule_gazette_doc_number=5617 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=613964 | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2023/20230205617.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 144: |
Γραμμή 155: |
| | |process_rule_decision_number=109649/ΓΔ4/24/2024/ | | |process_rule_decision_number=109649/ΓΔ4/24/2024/ |
| | |process_rule_decision_year=2024 | | |process_rule_decision_year=2024 |
| | + | |process_rule_description=Συγκρότηση και αρμοδιότητες Επιστημονικής Επιτροπής για το Ψηφιακό Φροντιστήριο |
| | |process_rule_gazette_doc_number=5369 | | |process_rule_gazette_doc_number=5369 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| − | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=771438 | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2024/20240205369.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 152: |
Γραμμή 164: |
| | |process_rule_decision_number=90177/5-8-2024/2024 | | |process_rule_decision_number=90177/5-8-2024/2024 |
| | |process_rule_decision_year=2024 | | |process_rule_decision_year=2024 |
| − | |process_rule_url=https://diavgeia.gov.gr/doc/9ΔΦ246ΝΚΠΔ-5Η7?inline=true | + | |process_rule_description=Συγκρότηση επιτροπής για την επιλογή εκπαιδευτικού προσωπικού στο Ψηφιακό Φροντιστήριο |
| | + | |process_rule_ada=9ΔΦ246ΝΚΠΔ-5Η7 |
| | + | |process_rule_url=https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%94%CE%A6246%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-5%CE%977?inline=true |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 163: |
Γραμμή 177: |
| | |process_step_duration_min=P1M | | |process_step_duration_min=P1M |
| | |process_step_duration_max=P1M | | |process_step_duration_max=P1M |
| − | |process_step_description=Έκδοση πρόσκλησης Απόσπασης Εκπαιδευτικών στο Ψηφιακό Φροντιστήριο | + | |process_step_description=Έκδοση πρόσκλησης Απόσπασης Εκπαιδευτικών για την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο). |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 213: |
Γραμμή 227: |
| | |process_step_exit=Ναι | | |process_step_exit=Ναι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Απόφαση απόσπασης | + | |process_step_title=Έκδοση Απόφασης Απόσπασης και Κοινοποίηση |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός |
| | |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| Γραμμή 225: |
Γραμμή 239: |
| | {{process provision digital locations | | {{process provision digital locations |
| | |process_provision_digital_location_title=Πρόσκληση μονίμων εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης παροχής ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο) για το σχολικό έτος 2025 -2026 | | |process_provision_digital_location_title=Πρόσκληση μονίμων εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης παροχής ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο) για το σχολικό έτος 2025 -2026 |
| − | |process_provision_digital_location_url=https://files.secondment.eservices.iep.edu.gr/resources/PROSKLHSH_APOSPASHS_PSHFIAKO_FRONTISTHRIO_87205_D7_%CE%A1%CE%9B%CE%9B%CE%9A46%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-5%CE%99%CE%94_20250715.pdf | + | |process_provision_digital_location_url=https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home |
| | }} | | }} |
| − | {{process provision digital locations | + | {{process useful links |
| − | |process_provision_digital_location_title=Οδηγίες χρήσης για την υποβολή αίτησης απόσπασης | + | |process_useful_link_title=Πρόσκληση μονίμων εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης παροχής ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο) για το σχολικό έτος 2025 -2026 |
| − | |process_provision_digital_location_url=https://files.secondment.eservices.iep.edu.gr/resources/%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CF%82_%CE%A7%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82_%CE%A3%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1_%CE%91%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%80%CE%B1%CC%81%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD_25_26.pdf | + | |process_useful_link_url=https://files.secondment.eservices.iep.edu.gr/resources/PROSKLHSH_APOSPASHS_PSHFIAKO_FRONTISTHRIO_87205_D7_%CE%A1%CE%9B%CE%9B%CE%9A46%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-5%CE%99%CE%94_20250715.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process useful links | | {{process useful links |
| − | |process_useful_link_title=Πρόσκληση μονίμων εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης παροχής ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο) για το σχολικό έτος 2025 -2026 | + | |process_useful_link_title=Οδηγίες χρήσης για την υποβολή αίτησης απόσπασης για την περίοδο 2025-2026 |
| − | |process_useful_link_url=https://secondment.eservices.iep.edu.gr/home | + | |process_useful_link_url=https://files.secondment.eservices.iep.edu.gr/resources/%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CF%82_%CE%A7%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82_%CE%A3%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1_%CE%91%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%80%CE%B1%CC%81%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD_25_26.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process useful links | | {{process useful links |