|
|
| (8 ενδιάμεσες αναθεωρήσεις από τον ίδιο χρήστη δεν εμφανίζεται) |
| Γραμμή 12: |
Γραμμή 12: |
| | |process_provision_org_group=9603 | | |process_provision_org_group=9603 |
| | |process_remarks=Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου, ως Αρχή Οργάνωσης, Εποπτείας και Συντονισμού στο πεδίο προστασίας του καταναλωτή και σύννομης παροχής υπηρεσιών, σύμφωνα με το άρθρο 130 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5) υποχρεούται να προσφέρει την κατάλληλη καθοδήγηση στις Περιφέρειες για την πραγματοποίηση ελέγχων. | | |process_remarks=Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου, ως Αρχή Οργάνωσης, Εποπτείας και Συντονισμού στο πεδίο προστασίας του καταναλωτή και σύννομης παροχής υπηρεσιών, σύμφωνα με το άρθρο 130 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5) υποχρεούται να προσφέρει την κατάλληλη καθοδήγηση στις Περιφέρειες για την πραγματοποίηση ελέγχων. |
| | + | |
| | | | |
| | Αρχές Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης των οικονομικών δραστηριοτήτων στο πεδίο προστασίας του καταναλωτή και σύννομης παροχής υπηρεσιών, σύμφωνα με το άρθρο 130 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5), ορίζονται: | | Αρχές Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης των οικονομικών δραστηριοτήτων στο πεδίο προστασίας του καταναλωτή και σύννομης παροχής υπηρεσιών, σύμφωνα με το άρθρο 130 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5), ορίζονται: |
| | + | |
| | α) η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης για όλη την Επικράτεια, στο σύνολο των νομοθετημάτων αρμοδιότητάς της, και | | α) η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης για όλη την Επικράτεια, στο σύνολο των νομοθετημάτων αρμοδιότητάς της, και |
| − | β) οι ελεγκτικές υπηρεσίες των περιφερειών, εντός των διοικητικών ορίων τους, για τα νομοθετήματα που προσδιορίζονται στο Παράρτημα 1 σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 3 της ΥΑ. | + | β) οι ελεγκτικές υπηρεσίες των περιφερειών, εντός των διοικητικών ορίων τους, για τα νομοθετήματα που προσδιορίζονται στο Παράρτημα 1 σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 3 της 33220/2025 ΚΥΑ. |
| − | Ο προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή ορίζει ένα σημείο – επαφής της Γενικής Διεύθυνσης με σκοπό τον συντονισμό της επικοινωνίας μεταξύ της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και των ελεγκτικών υπηρεσιών των Περιφερειών.
| |
| | | | |
| − | Αρχές Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης των οικονομικών δραστηριοτήτων στο πεδίο προστασίας του καταναλωτή και σύννομης παροχής υπηρεσιών, σύμφωνα με το άρθρο 130 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5), ορίζονται:
| |
| − | α) η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης για όλη την Επικράτεια, στο σύνολο των νομοθετημάτων αρμοδιότητάς της, και
| |
| − | β) οι ελεγκτικές υπηρεσίες των περιφερειών, εντός των διοικητικών ορίων τους, για τα νομοθετήματα που προσδιορίζονται στο Παράρτημα 1 σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 3 της ΥΑ.
| |
| | Ο προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή ορίζει ένα σημείο – επαφής της Γενικής Διεύθυνσης με σκοπό τον συντονισμό της επικοινωνίας μεταξύ της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και των ελεγκτικών υπηρεσιών των Περιφερειών. | | Ο προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή ορίζει ένα σημείο – επαφής της Γενικής Διεύθυνσης με σκοπό τον συντονισμό της επικοινωνίας μεταξύ της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και των ελεγκτικών υπηρεσιών των Περιφερειών. |
| | |process_estimated_implementation_duration_min=P10D | | |process_estimated_implementation_duration_min=P10D |
| | |process_estimated_implementation_duration_max=P30D | | |process_estimated_implementation_duration_max=P30D |
| − | |process_type=Εσωστρεφής | + | |process_type=Εξωστρεφής |
| − | |process_trigger=Αιτούμενη, Εσωτερική, Συνέχεια άλλης διαδικασίας | + | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Καταγγελία |
| | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα | | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
| | + | |process_usage=Μη χρήση ως δικαιολογητικό |
| | |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
| | + | |process_delivery_type=Δια ζώσης αποκλειστικά |
| | |process_validity_duration_set=Καθορισμένη | | |process_validity_duration_set=Καθορισμένη |
| | |process_provided_to=Καταναλωτές | | |process_provided_to=Καταναλωτές |
| | |process_life_events=Ενημέρωση καταναλωτών | | |process_life_events=Ενημέρωση καταναλωτών |
| − | |process_total_duration_steps_min=5659200 | + | |process_total_duration_steps_min=6523200 |
| − | |process_total_duration_steps_max=11275200 | + | |process_total_duration_steps_max=12139200 |
| | |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
| | |process_cost_max=0.00 | | |process_cost_max=0.00 |
| Γραμμή 83: |
Γραμμή 83: |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2024/20240203421.pdf | | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/02/2024/20240203421.pdf |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Νόμος |
| | + | |process_rule_decision_number=2251 |
| | + | |process_rule_decision_year=1994 |
| | + | |process_rule_article=13θ παρ. 1 |
| | + | |process_rule_description=Προστασία των Καταναλωτών |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=191 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | |process_rule_url=https://ia37rg02wpsa01.blob.core.windows.net/fek/01/1994/19940100191.pdf |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 124: |
Γραμμή 134: |
| | |process_step_duration_min=P10D | | |process_step_duration_min=P10D |
| | |process_step_duration_max=P10D | | |process_step_duration_max=P10D |
| − | |process_step_description=Οι ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών προτεραιοποιούν τις παραλαμβανόμενες καταγγελίες με βάση την εκτίμηση κινδύνου χρησιμοποιώντας τα κριτήρια της Υπουργικής Απόφασης 46959/2024 «Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/ Καταγγελιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή (Β΄ 3421), η οποία εφαρμόζεται αναλογικά. Αν κριθεί αναγκαία η περαιτέρω διερεύνηση μιας αναφοράς ή καταγγελίας, η υπόθεση διεκπεραιώνεται σε εύλογο χρόνο, ανάλογα με το είδος της αναφοράς ή καταγγελίας. Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης των καταγγελιών κατ’ εφαρμογή της παρ. 3 του άρθρου 140 του ν. 4512/2018 είναι εμπιστευτικό, στερείται εκτελεστότητας και δεν δημοσιοποιείται ή κοινοποιείται στον καταγγέλλοντα ή σε οποιονδήποτε τρίτο. | + | |process_step_description=Οι ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών προτεραιοποιούν τις παραλαμβανόμενες καταγγελίες με βάση την εκτίμηση κινδύνου χρησιμοποιώντας τα κριτήρια της Υπουργικής Απόφασης 46959/2024 «Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/ Καταγγελιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή (Β΄ 3421), η οποία εφαρμόζεται αναλογικά. |
| | + | Αν κριθεί αναγκαία η περαιτέρω διερεύνηση μιας αναφοράς ή καταγγελίας, η υπόθεση διεκπεραιώνεται σε εύλογο χρόνο, ανάλογα με το είδος της αναφοράς ή καταγγελίας. |
| | + | Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης των καταγγελιών κατ’ εφαρμογή της παρ. 3 του άρθρου 140 του ν. 4512/2018 είναι εμπιστευτικό, στερείται εκτελεστότητας και δεν δημοσιοποιείται ή κοινοποιείται στον καταγγέλλοντα ή σε οποιονδήποτε τρίτο. |
| | Οι ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών δεν απαντούν σε αιτήματα καταναλωτών υπό μορφή γνωμοδότησης ή σε ερωτήματα επί ιδιωτικής φύσεως υποθέσεων που δεν | | Οι ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών δεν απαντούν σε αιτήματα καταναλωτών υπό μορφή γνωμοδότησης ή σε ερωτήματα επί ιδιωτικής φύσεως υποθέσεων που δεν |
| − | στοιχειοθετούν καταγγελίες παραβάσεων των νομοθετημάτων του Παραρτήματος. | + | στοιχειοθετούν καταγγελίες παραβάσεων των νομοθετημάτων του Παραρτήματος της 33220/2025 ΚΥΑ. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 137: |
Γραμμή 149: |
| | |process_step_duration_min=P30D | | |process_step_duration_min=P30D |
| | |process_step_duration_max=P60D | | |process_step_duration_max=P60D |
| − | |process_step_description=Οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών πραγματοποιούν ελέγχους είτε επιτόπιους, είτε διοικητικούς για προμηθευτές οι οποίοι έχουν την έδρα τους στα διοικητικά όρια της οικείας Περιφέρειας για τη διαπίστωση της συμμόρφωσής τους με τη νομοθεσία αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή που παρατίθενται στο Παράρτημα και την επιβολή των εκεί προβλεπόμενων κυρώσεων από τον Περιφερειάρχη. | + | |process_step_description=Οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών πραγματοποιούν ελέγχους είτε επιτόπιους, είτε διοικητικούς για προμηθευτές, οι οποίοι έχουν την έδρα τους στα διοικητικά όρια της οικείας Περιφέρειας για τη διαπίστωση της συμμόρφωσής τους με τη νομοθεσία αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή που παρατίθενται στο Παράρτημα και την επιβολή των εκεί προβλεπόμενων κυρώσεων από τον Περιφερειάρχη. |
| | | | |
| | Οι έλεγχοι πραγματοποιούνται είτε αυτεπαγγέλτως, είτε κατόπιν καταγγελίας καταναλωτή. Η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, εφόσον έχει ήδη ξεκινήσει έλεγχο ή αποφασίζει | | Οι έλεγχοι πραγματοποιούνται είτε αυτεπαγγέλτως, είτε κατόπιν καταγγελίας καταναλωτή. Η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, εφόσον έχει ήδη ξεκινήσει έλεγχο ή αποφασίζει |
| | και η ίδια να διενεργήσει έλεγχο κατά προμηθευτή για τον οποίο έχει ξεκινήσει διαδικασία ελέγχου η αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία της οικείας Περιφέρειας, ενημερώνει σχετικά την τελευταία. Στην περίπτωση αυτή η υπηρεσία της Περιφέρειας σταματά κάθε περαιτέρω διαδικασία και αποστέλλει χωρίς καθυστέρηση τον σχετικό φάκελο στην Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. | | και η ίδια να διενεργήσει έλεγχο κατά προμηθευτή για τον οποίο έχει ξεκινήσει διαδικασία ελέγχου η αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία της οικείας Περιφέρειας, ενημερώνει σχετικά την τελευταία. Στην περίπτωση αυτή η υπηρεσία της Περιφέρειας σταματά κάθε περαιτέρω διαδικασία και αποστέλλει χωρίς καθυστέρηση τον σχετικό φάκελο στην Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. |
| | |process_step_note=Τα όργανα των αρμοδίων ελεγκτικών υπηρεσιών (ελεγκτές) των Περιφερειών διαθέτουν τις εξουσίες έρευνας που προβλέπονται στο άρθρο 13γ του ν.2251/1994. Κατά την έναρξη του ελέγχου, οι ελεγκτές: | | |process_step_note=Τα όργανα των αρμοδίων ελεγκτικών υπηρεσιών (ελεγκτές) των Περιφερειών διαθέτουν τις εξουσίες έρευνας που προβλέπονται στο άρθρο 13γ του ν.2251/1994. Κατά την έναρξη του ελέγχου, οι ελεγκτές: |
| − | α) επιδεικνύουν τα έγγραφα ταυτοποίησής τους ως εντεταλμένοι των αρμόδιων ελεγκτικών υπηρεσιών των Περιφερειών, την εντολή ελέγχου ή άλλα διοικητικά έγγραφα που αποδεικνύουν την σχετική εντολή διεξαγωγής ελέγχου. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις για τις οποίες προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία η διεξαγωγή ελέγχου χωρίς την αποκάλυψη των στοιχείων των ελεγκτών, σύμφωνα με την περ. στ) της παρ. 1 του άρθρου 13γ του | + | α) επιδεικνύουν τα έγγραφα ταυτοποίησής τους ως εντεταλμένοι των αρμόδιων ελεγκτικών υπηρεσιών των Περιφερειών, την εντολή ελέγχου ή άλλα διοικητικά έγγραφα που αποδεικνύουν την σχετική εντολή διεξαγωγής ελέγχου. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις για τις οποίες προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία η διεξαγωγή ελέγχου χωρίς την αποκάλυψη των στοιχείων των ελεγκτών, σύμφωνα με την περ. στ) της παρ. 1 του άρθρου 13γ του ν.2251/1994, και β) ενημερώνουν τον ελεγχόμενο για τα κύρια σημεία του ελέγχου. |
| − | ν.2251/1994, και | |
| − | β) ενημερώνουν τον ελεγχόμενο για τα κύρια σημεία του ελέγχου. | |
| | Οι ελεγκτές δύνανται, σε οποιοδήποτε στάδιο του ελέγχου, να ζητήσουν από τον ελεγχόμενο φορέα τις απόψεις του και οποιεσδήποτε πληροφορίες ή στοιχεία αφορούν την καταγγελλόμενη ή ερευνώμενη συμπεριφορά, ιδίως δε να ζητήσουν στοιχεία, τα οποία θα τος υποβοηθήσουν: | | Οι ελεγκτές δύνανται, σε οποιοδήποτε στάδιο του ελέγχου, να ζητήσουν από τον ελεγχόμενο φορέα τις απόψεις του και οποιεσδήποτε πληροφορίες ή στοιχεία αφορούν την καταγγελλόμενη ή ερευνώμενη συμπεριφορά, ιδίως δε να ζητήσουν στοιχεία, τα οποία θα τος υποβοηθήσουν: |
| | α) στον εντοπισμό της έκτασης του κινδύνου από την ελεγχόμενη παράβαση, | | α) στον εντοπισμό της έκτασης του κινδύνου από την ελεγχόμενη παράβαση, |
| Γραμμή 155: |
Γραμμή 165: |
| | Οι έλεγχοι διενεργούνται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του ελεγχόμενου εκτός αν συντρέχουν ειδικοί λόγοι που σχετίζονται με το σκοπό του ελέγχου, τα ειδικά χαρακτηριστικά του ελεγχόμενου ή την επικινδυνότητα των προϊόντων που ο ελεγχόμενος κατέχει ή διαθέτει στους καταναλωτές. Ο ελεγχόμενος διευκολύνει τους ελεγκτές στο έργο τους παρέχοντας, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση, όλα τα ζητηθέντα στοιχεία. | | Οι έλεγχοι διενεργούνται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του ελεγχόμενου εκτός αν συντρέχουν ειδικοί λόγοι που σχετίζονται με το σκοπό του ελέγχου, τα ειδικά χαρακτηριστικά του ελεγχόμενου ή την επικινδυνότητα των προϊόντων που ο ελεγχόμενος κατέχει ή διαθέτει στους καταναλωτές. Ο ελεγχόμενος διευκολύνει τους ελεγκτές στο έργο τους παρέχοντας, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση, όλα τα ζητηθέντα στοιχεία. |
| | | | |
| − | Οι επιτόπιοι έλεγχοι από τις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών διενεργούνται: α) με την συγκρότηση κλιμακίων ελέγχου με σχετική εντολή διεξαγωγής ελέγχου. Τα κλιμάκια ελέγχου των υπηρεσιών των Περιφερειών αποτελούνται τουλάχιστον από δύο (2) υπαλλήλους. Εφόσον κρίνεται απαραίτητο από την Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή δύνανται να συνοδεύονται και από υπάλληλο της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή. β) με «ΕΝΤΟΛΗ ΕΛΕΓΧΟΥ», του Παραρτήματος 2, στην οποία μνημονεύονται τα στοιχεία των ελεγκτών, ο χώρος άσκησης του ελέγχου και η ημερομηνία της εν λόγω εντολής, και γ) με τη χρήση του φύλλου ελέγχου «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του Παραρτήματος 3 της σχετικής ΥΑ, στην οποία αναγράφονται: | + | Οι επιτόπιοι έλεγχοι από τις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών διενεργούνται: α) με την συγκρότηση κλιμακίων ελέγχου με σχετική εντολή διεξαγωγής ελέγχου. Τα κλιμάκια ελέγχου των υπηρεσιών των Περιφερειών αποτελούνται τουλάχιστον από δύο (2) υπαλλήλους. Εφόσον κρίνεται απαραίτητο από την Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή δύνανται να συνοδεύονται και από υπάλληλο της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή. β) με «ΕΝΤΟΛΗ ΕΛΕΓΧΟΥ», του Παραρτήματος 2 της σχετικής 33220/2025 ΚΥΑ, στην οποία μνημονεύονται τα στοιχεία των ελεγκτών, ο χώρος άσκησης του ελέγχου και η ημερομηνία της εν λόγω εντολής, και γ) με τη |
| − | i. τα στοιχεία της ταυτότητας του προμηθευτή,
| + | χρήση του φύλλου ελέγχου «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του Παραρτήματος 3 της σχετικής 33220/2025 ΚΥΑ. |
| − | ii. ο χρόνος πραγματοποίησης του ελέγχου, και
| |
| − | iii. συνοπτική περιγραφή της πιθανολογούμενης παράβασης.
| |
| − | Το όργανο ελέγχου συμπληρώνει, εις τριπλούν, την «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ», της περ. γ) της παρ. 1 του παρόντος άρθρου. Η έκθεση ελέγχου για τη βεβαίωση της παράβασης,
| |
| − | υπογράφεται από το όργανο ελέγχου και τον παραβάτη προμηθευτή και αποτελεί συμπληρωματικό στοιχείο του διοικητικού φακέλου για την επιβολή της διοικητικής
| |
| − | κύρωσης. Αν ο ελεγχόμενος προμηθευτής αρνείται να υπογράψει την έκθεση ελέγχου, γίνεται σχετική μνεία από το ελεγκτικό όργανο επί της έκθεσης.
| |
| − | | |
| | Κατά τη διενέργεια του ελέγχου, οι ελεγκτές: | | Κατά τη διενέργεια του ελέγχου, οι ελεγκτές: |
| | α) έχουν ελεύθερη πρόσβαση, κατά περίπτωση και εφόσον σχετίζεται με το αντικείμενο ελέγχου, στα κτίρια, εγκαταστάσεις, γραφεία, εξοπλισμό, προϊόντα, βιβλία, έγγραφα, και άλλα στοιχεία του ελεγχόμενου, | | α) έχουν ελεύθερη πρόσβαση, κατά περίπτωση και εφόσον σχετίζεται με το αντικείμενο ελέγχου, στα κτίρια, εγκαταστάσεις, γραφεία, εξοπλισμό, προϊόντα, βιβλία, έγγραφα, και άλλα στοιχεία του ελεγχόμενου, |
| Γραμμή 170: |
Γραμμή 174: |
| | ε) λαμβάνουν φωτογραφίες, βίντεο ή άλλο αποδεικτικό υλικό για την τεκμηρίωση παραβάσεων που διαπιστώνουν. | | ε) λαμβάνουν φωτογραφίες, βίντεο ή άλλο αποδεικτικό υλικό για την τεκμηρίωση παραβάσεων που διαπιστώνουν. |
| | Στο πλαίσιο των ελέγχων, οι ελεγκτές δύνανται να λαμβάνουν άνευ ανταλλάγματος δείγματα από όλα τα ελεγχόμενα προϊόντα. | | Στο πλαίσιο των ελέγχων, οι ελεγκτές δύνανται να λαμβάνουν άνευ ανταλλάγματος δείγματα από όλα τα ελεγχόμενα προϊόντα. |
| − | Οι ελεγχόμενοι υποχρεούνται σε κάθε περίπτωση να παρέχουν συνδρομή στα αρμόδια ελεγκτικά όργανα κατά την εκτέλεση του έργου τους, ήτοι να δέχονται τον έλεγχο στον χώρο επαγγελματικής δραστηριότητας, στον επαγγελματικό χώρο που τηρούνται τα έγγραφα, παραστατικά στοιχεία, και να παρέχουν τα αληθή στοιχεία που τους ζητούνται. Στην περίπτωση που οι υπάλληλοι που διενεργούν τον έλεγχο διαπιστώσουν ενδείξεις τέλεσης παράβασης, για την οποία δεν έχουν αρμοδιότητα επιβολής κύρωσης, ενημερώνουν προς τούτο αμέσως τις εκάστοτε αρμόδιες αρχές. | + | Οι ελεγχόμενοι υποχρεούνται σε κάθε περίπτωση να παρέχουν συνδρομή στα αρμόδια ελεγκτικά όργανα κατά την εκτέλεση του έργου τους, ήτοι να δέχονται τον έλεγχο στον χώρο επαγγελματικής δραστηριότητας, στον επαγγελματικό χώρο που τηρούνται τα έγγραφα, παραστατικά στοιχεία, και να παρέχουν τα αληθή στοιχεία που τους ζητούνται. |
| | + | Στην περίπτωση που οι υπάλληλοι που διενεργούν τον έλεγχο διαπιστώσουν ενδείξεις τέλεσης παράβασης, για την οποία δεν έχουν αρμοδιότητα επιβολής κύρωσης, ενημερώνουν προς τούτο αμέσως τις εκάστοτε αρμόδιες αρχές. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=6 | | |process_step_num_id=6 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Έκδοση Έκθεσης Ελέγχου |
| | + | |process_step_official=Κλιμάκιο |
| | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| | + | |process_step_duration_min=P10D |
| | + | |process_step_duration_max=P10D |
| | + | |process_step_description=Υπογράφεται το φύλλο ελέγχου «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του Παραρτήματος 3 της σχετικής αρ. 33220/2025 ΥΑ, στην οποία αναγράφονται: |
| | + | i. τα στοιχεία της ταυτότητας του προμηθευτή, |
| | + | ii. ο χρόνος πραγματοποίησης του ελέγχου, και |
| | + | iii. συνοπτική περιγραφή της πιθανολογούμενης παράβασης. |
| | + | Το όργανο ελέγχου συμπληρώνει, εις τριπλούν, την «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ». |
| | + | Η έκθεση ελέγχου για τη βεβαίωση της παράβασης, |
| | + | υπογράφεται από το όργανο ελέγχου και τον παραβάτη προμηθευτή και αποτελεί συμπληρωματικό στοιχείο του διοικητικού φακέλου για την επιβολή της διοικητικής |
| | + | κύρωσης. |
| | + | Αν ο ελεγχόμενος προμηθευτής αρνείται να υπογράψει την έκθεση ελέγχου, γίνεται σχετική μνεία από το ελεγκτικό όργανο επί της έκθεσης. |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=7 |
| | |process_step_exit=Ναι | | |process_step_exit=Ναι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |