|
|
Γραμμή 3: |
Γραμμή 3: |
| |process_id=711449 | | |process_id=711449 |
| |process_official_title=Έλεγχος τιμολογίων πλοηγικών δικαιωμάτων | | |process_official_title=Έλεγχος τιμολογίων πλοηγικών δικαιωμάτων |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά στον έλεγχο των Τιμολογίων Παροχής Υπηρεσιών που προκύπτουν από την παροχή υπηρεσιών πλοήγησης τόσο για την ορθότητά τους όσο και για την κατάθεση των εσόδων από αυτά στο λογαριασμό που διατηρεί η Πλοηγική Υπηρεσία στην Τράπεζα της Ελλάδος. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στον έλεγχο των Τιμολογίων Παροχής Υπηρεσιών που προκύπτουν από την παροχή υπηρεσιών πλοήγησης τόσο για την ορθότητά τους όσο και για την κατάθεση των εσόδων από αυτά στον λογαριασμό που διατηρεί η Πλοηγική Υπηρεσία στην Τράπεζα της Ελλάδος. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ | | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
Γραμμή 13: |
Γραμμή 13: |
| |process_trigger=Εσωτερική | | |process_trigger=Εσωτερική |
| |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα | | |process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα |
− | |process_output_type=Άλλο | + | |process_source=Συντάκτες |
| |process_provided_to=Φορείς που την εκτελούν | | |process_provided_to=Φορείς που την εκτελούν |
| |process_tax_type=Έλεγχοι,Εσωτερικές διαδικασίες | | |process_tax_type=Έλεγχοι,Εσωτερικές διαδικασίες |
| + | |process_life_events=Εσωτερικές διαδικασίες δημοσίου |
| |process_total_duration_steps_min=0 | | |process_total_duration_steps_min=0 |
| |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| |process_cost_max=0 | | |process_cost_max=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| + | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| |process_evidence_total_number=1 | | |process_evidence_total_number=1 |
| |process_evidence_step_total_number=4 | | |process_evidence_step_total_number=4 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
− | }}
| |
− | {{process conditions
| |
− | |process_conditions_num_id=1
| |
− | |process_conditions_alternative=Όχι
| |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
| |process_evidence_num_id=1 | | |process_evidence_num_id=1 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
− | |process_evidence_type=Άλλο | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
− | |process_evidence_description=Αντίγραφο βιβλίου ταμείου Πλοηγικού Σταθμού | + | |process_evidence_owner=Φορείς του Δημοσίου |
− | |process_evidence_note=Προκειμένου να διενεργηθεί ο έλεγχος , το αρμόδιο τμήμα κάθε Πλοηγικού Σταθμού αποστέλλει στη Διεύθυνση Πλοηγικής Υπηρεσίας μηνιαίως, αντίγραφο βιβλίου ταμείου Πλοηγικού Σταθμού, λογιστικό δελτίο πλοηγικών εισπράξεων, πίνακα καταπλεύσαντων και αποπλεύσαντων πλοίων υπόχρεων σε πλοήγηση, κατάσταση βεβαιωθέντων και εισπραχθέντων πλοηγικών δικαιωμάτων, φωτοαντίγραφα τραπεζικών καταθέσεων-πληρωμών, τιμολόγια παροχής υπηρεσιών). | + | |process_evidence_type=Υπηρεσιακό έγγραφο |
| + | |process_evidence_description=Αντίγραφο βιβλίου ταμείου Πλοηγικού Σταθμού. |
| + | |process_evidence_note=Προκειμένου να διενεργηθεί ο έλεγχος, το αρμόδιο τμήμα κάθε Πλοηγικού Σταθμού αποστέλλει στη Διεύθυνση Πλοηγικής Υπηρεσίας μηνιαίως, αντίγραφο βιβλίου ταμείου Πλοηγικού Σταθμού, λογιστικό δελτίο πλοηγικών εισπράξεων, πίνακα καταπλεύσαντων και αποπλεύσαντων πλοίων υπόχρεων σε πλοήγηση, κατάσταση βεβαιωθέντων και εισπραχθέντων πλοηγικών δικαιωμάτων, φωτοαντίγραφα τραπεζικών καταθέσεων-πληρωμών, τιμολόγια παροχής υπηρεσιών). |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 39: |
Γραμμή 40: |
| |process_rule_decision_number=3142 | | |process_rule_decision_number=3142 |
| |process_rule_decision_year=1955 | | |process_rule_decision_year=1955 |
− | |process_rule_article=Άρθρο 20,21,22 | + | |process_rule_article=20, 21, 22 |
− | |process_rule_description=Περί Πλοηγικής Υπηρεσίας | + | |process_rule_description=Περί Πλοηγικής Υπηρεσίας. |
| |process_rule_gazette_doc_number=43 | | |process_rule_gazette_doc_number=43 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
Γραμμή 58: |
Γραμμή 59: |
| |process_rule_decision_number=287 | | |process_rule_decision_number=287 |
| |process_rule_decision_year=1991 | | |process_rule_decision_year=1991 |
− | |process_rule_description=Πλοηγικά Δικαιώματα | + | |process_rule_description=Πλοηγικά Δικαιώματα. |
| |process_rule_gazette_doc_number=102 | | |process_rule_gazette_doc_number=102 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
Γραμμή 82: |
Γραμμή 83: |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
− | |process_step_description=1. Ελέγχουμε εάν το τιμολόγιο συνοδεύεται από τις αντίστοιχες βεβαιώσεις πλοηγού και εάν έχουν μεταφερθεί σωστά στο τιμολόγιο τα στοιχεία του πλοίου, του πράκτορα και οι ημερομηνίες / ώρες κατάπλου και απόπλου. | + | |process_step_description=Ελέγχεται εάν το τιμολόγιο συνοδεύεται από τις αντίστοιχες βεβαιώσεις πλοηγού και εάν έχουν μεταφερθεί σωστά στο τιμολόγιο τα στοιχεία του πλοίου, του πράκτορα και οι ημερομηνίες / ώρες κατάπλου και απόπλου. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 94: |
Γραμμή 95: |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
− | |process_step_description=2. Ελέγχουμε τα τιμολόγια ως προς την ορθότητά, τους ως εξής: | + | |process_step_description=Ελέγχονται τα τιμολόγια ως προς την ορθότητά τους ως εξής: |
| Περίπτωση Κατάπλου – Απόπλου (συνήθης περίπτωση) | | Περίπτωση Κατάπλου – Απόπλου (συνήθης περίπτωση) |
| Χρεώσεις κατάπλου: | | Χρεώσεις κατάπλου: |
− | • Χρέωση χωρητικότητας: Η βασική χρέωση που καλύπτει τον κατάπλου και τον απόπλου του πλοίου. Η χρέωση περιγράφεται στους πίνακες ύψους πλοηγικών/ χωρητικότητας πλοίου(2 σχετικό) και πρέπει να είναι αυτή που αντιστοιχεί στη χωρητικότητα του πλοίου. | + | • Χρέωση χωρητικότητας: Η βασική χρέωση που καλύπτει τον κατάπλου και τον απόπλου του πλοίου. Η χρέωση περιγράφεται στους πίνακες ύψους πλοηγικών/ χωρητικότητας πλοίου (2 σχετικό) και πρέπει να είναι αυτή που αντιστοιχεί στη χωρητικότητα του πλοίου. |
− | • Χρέωση παραβολής: Η παραβολή / πρυμνοδέτηση αναγράφεται στο τιμολόγιο ή υπάρχουν πίνακες που ορίζουν τις θέσεις στις οποίες τα πλοία παραβάλλουν / πρυμνοδετούν. Η χρέωση της είναι ίση με Χρέωση χωρητικότητας * 10%. | + | • Χρέωση παραβολής: Η παραβολή / πρυμνοδέτηση αναγράφεται στο τιμολόγιο ή υπάρχουν πίνακες που ορίζουν τις θέσεις στις οποίες τα πλοία παραβάλλουν / πρυμνοδετούν. Η χρέωση της είναι ίση με Χρέωση χωρητικότητας * 10%. |
− | • Χρέωση υπερωριών: Εάν υπάρχει υπερωρία (η διάρκεια της πλοήγησης υπερβαίνει τα 60 λεπτά) πρέπει να έχει χρεωθεί ποσό ως εξής : πλήθος υπερωριών* χρέωση υπερωρίας . Η χρέωση υπερωρίας ορίζεται στο (2 σχετικό) και είναι στα 52,95€ . Σε περιπτώσεις αδικαιολόγητων υπερωριών ,πρέπει να αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού, η χρέωση τριπλασιάζεται. ΠΡΟΣΟΧΗ κλάσμα υπερωρίας υπολογίζεται ως ολόκληρη υπερωρία. Πχ πλοήγηση 2 ωρών και 15 λεπτών υπολογίζεται στις 2 υπερωρίες: Η πρώτη ώρα δεν χρεώνεται. Η δεύτερη ώρα 1 υπερωρία και τα 15 λεπτά δεύτερη υπερωρία . | + | • Χρέωση υπερωριών: Εάν υπάρχει υπερωρία (η διάρκεια της πλοήγησης υπερβαίνει τα 60 λεπτά) πρέπει να έχει χρεωθεί ποσό ως εξής: πλήθος υπερωριών* χρέωση υπερωρίας. Η χρέωση υπερωρίας ορίζεται στο (2 σχετικό) και είναι στα 52,95€. Σε περιπτώσεις αδικαιολόγητων υπερωριών, πρέπει να αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού, η χρέωση τριπλασιάζεται. ΠΡΟΣΟΧΗ κλάσμα υπερωρίας υπολογίζεται ως ολόκληρη υπερωρία. Π.χ. πλοήγηση 2 ωρών και 15 λεπτών υπολογίζεται στις 2 υπερωρίες: Η πρώτη ώρα δεν χρεώνεται. Η δεύτερη ώρα 1 υπερωρία και τα 15 λεπτά δεύτερη υπερωρία. |
− | • Χρέωση λύσιμο: Εάν υπάρχει λύσιμο αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. Η χρέωση περιγράφεται στους πίνακες τελών δεσίματος - λυσίματος / χωρητικότητας πλοίου (2 σχετικό) και πρέπει να είναι αυτή που αντιστοιχεί στη χωρητικότητα του πλοίου. | + | • Χρέωση λύσιμο: Εάν υπάρχει λύσιμο αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. Η χρέωση περιγράφεται στους πίνακες τελών δεσίματος - λυσίματος / χωρητικότητας πλοίου (2 σχετικό) και πρέπει να είναι αυτή που αντιστοιχεί στη χωρητικότητα του πλοίου. |
− | • Χρέωση δέσιμο: Εάν υπάρχει δέσιμο αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. Η χρέωση περιγράφεται στους πίνακες τελών δεσίματος - λυσίματος / χωρητικότητας πλοίου (2 σχετικό) και πρέπει να είναι αυτή που αντιστοιχεί στη χωρητικότητα του πλοίου. | + | • Χρέωση δέσιμο: Εάν υπάρχει δέσιμο αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. Η χρέωση περιγράφεται στους πίνακες τελών δεσίματος - λυσίματος / χωρητικότητας πλοίου (2 σχετικό) και πρέπει να είναι αυτή που αντιστοιχεί στη χωρητικότητα του πλοίου. |
| Προσαυξήσειςκατάπλου: | | Προσαυξήσειςκατάπλου: |
− | • Εκτός λιμένα :Περιγράφονται οι περιοχές στο 1 σχετικό, άρθρο 9. Επίσης, για τον Πειραιά, υπάρχουν πίνακες που έχουν σταλεί από τον πλοηγικό σταθμό και αναγράφουν τις θέσεις που είναι η όχι εκτός λιμένα. | + | • Εκτός λιμένα: Περιγράφονται οι περιοχές στο 1 σχετικό, άρθρο 9. Επίσης, για τον Πειραιά, υπάρχουν πίνακες που έχουν σταλεί από τον πλοηγικό σταθμό και αναγράφουν τις θέσεις που είναι η όχι εκτός λιμένα. |
− | • Νυχτερινά : όταν ο κατάπλους λαμβάνει χώρα στο χρονικό διάστημα από 18:01 έως 06:00. | + | • Νυχτερινά: όταν ο κατάπλους λαμβάνει χώρα στο χρονικό διάστημα από 18:01 έως 06:00. |
− | • Αργία : Όταν ο κατάπλους λαμβάνει χώρα σε ημέρα αργίας. | + | • Αργία: Όταν ο κατάπλους λαμβάνει χώρα σε ημέρα αργίας. |
− | • Επικίνδυνα φορτία: Η ύπαρξη τους αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. | + | • Επικίνδυνα φορτία: Η ύπαρξή τους αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. |
− | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων προσθέτοντας για κάθε μία από τις αιτίες προσαύξησης κατάπλου που αληθεύει 25% (προφανώς με μέγιστο το 100%).Πχ εάν υπάρχουν εκτός λιμένα και επικίνδυνα ο συντελεστής είναι 50% (25%+25%) | + | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων προσθέτοντας για κάθε μία από τις αιτίες προσαύξησης κατάπλου που αληθεύει 25% (προφανώς με μέγιστο το 100%). Π.χ. εάν υπάρχουν εκτός λιμένα και επικίνδυνα ο συντελεστής είναι 50% (25%+25%) |
− | Προσαύξηση κατάπλου: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων γίνεται ως εξής : (Χρέωση χωρητικότητας + Χρέωση παραβολής + Χρέωση υπερωριών + Χρέωση δέσιμο +Χρέωση λύσιμο) * συντελεστή προσαυξήσεων. | + | Προσαύξηση κατάπλου: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων γίνεται ως εξής: (Χρέωση χωρητικότητας + Χρέωση παραβολής + Χρέωση υπερωριών + Χρέωση δέσιμο +Χρέωση λύσιμο) * συντελεστή προσαυξήσεων. |
| Χρεώσεις απόπλου: | | Χρεώσεις απόπλου: |
− | • Χρέωση λύσιμο: Όπως και στον κατάπλου. | + | • Χρέωση λύσιμο: Όπως και στον κατάπλου. |
− | • Χρέωση υπερωριών: Όπως και στον κατάπλου. | + | • Χρέωση υπερωριών: Όπως και στον κατάπλου. |
| Προσαυξήσεις απόπλου: | | Προσαυξήσεις απόπλου: |
− | • Εκτός λιμένα : Περιγράφονται οι περιοχές στο 1 σχετικό, άρθρο 9. Επίσης, για τον Πειραιά, υπάρχουν πίνακες που έχουν σταλεί από τον πλοηγικό σταθμό και αναγράφουν τις θέσεις που είναι η όχι εκτός λιμένα. | + | • Εκτός λιμένα: Περιγράφονται οι περιοχές στο 1 σχετικό, άρθρο 9. Επίσης, για τον Πειραιά, υπάρχουν πίνακες που έχουν σταλεί από τον πλοηγικό σταθμό και αναγράφουν τις θέσεις που είναι η όχι εκτός λιμένα. |
− | • Νυχτερινά : όταν ο απόπλους λαμβάνει χώρα στο χρονικό διάστημα από 18:01 έως 06:00. | + | • Νυχτερινά: όταν ο απόπλους λαμβάνει χώρα στο χρονικό διάστημα από 18:01 έως 06:00. |
− | • Αργία : Όταν ο απόπλους λαμβάνει χώρα σε ημέρα αργίας. | + | • Αργία: Όταν ο απόπλους λαμβάνει χώρα σε ημέρα αργίας. |
− | • Επικίνδυνα φορτία : Η ύπαρξη τους αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. | + | • Επικίνδυνα φορτία: Η ύπαρξή τους αναγράφεται στο δελτίο πλοηγού. |
| Στον απόπλου υπάρχουν δύο προσαυξήσεις και δύο συντελεστές προσαυξήσεως. | | Στον απόπλου υπάρχουν δύο προσαυξήσεις και δύο συντελεστές προσαυξήσεως. |
− | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων Α προσθέτοντας για κάθε μία από τις αιτίες προσαύξησης κατάπλου που αληθεύει 25% (μέγιστη τιμή του συντελεστή είναι το 100%). Πχ εάν υπάρχουν εκτός λιμένα και επικίνδυνα ο συντελεστής είναι 50% (25%+25%). | + | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων Α προσθέτοντας για κάθε μία από τις αιτίες προσαύξησης κατάπλου που αληθεύει 25% (μέγιστη τιμή του συντελεστή είναι το 100%). Π.χ. εάν υπάρχουν εκτός λιμένα και επικίνδυνα ο συντελεστής είναι 50% (25%+25%). |
| Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων Β όπως τον Α προσθέτοντας μόνο για τις αιτίες κατάπλου: νυχτερινά, αργία και επικίνδυνα). Μέγιστη τιμή του συντελεστή είναι το 75%. | | Υπολογίζουμε τον συντελεστή προσαυξήσεων Β όπως τον Α προσθέτοντας μόνο για τις αιτίες κατάπλου: νυχτερινά, αργία και επικίνδυνα). Μέγιστη τιμή του συντελεστή είναι το 75%. |
− | Προσαύξηση απόπλου Α: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων Α γίνεται ως εξής : | + | Προσαύξηση απόπλου Α: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων Α γίνεται ως εξής: |
| (Χρέωση λύσιμο + Χρέωση υπερωριών) * συντελεστή προσαυξήσεων Α. | | (Χρέωση λύσιμο + Χρέωση υπερωριών) * συντελεστή προσαυξήσεων Α. |
− | Προσαύξηση απόπλου Β:Ο υπολογισμός προσαυξήσεων Β γίνεται ως εξής : | + | Προσαύξηση απόπλου Β: Ο υπολογισμός προσαυξήσεων Β γίνεται ως εξής: |
| (Χρέωση χωρητικότητας + Χρέωση παραβολής) * συντελεστή προσαυξήσεων Β. | | (Χρέωση χωρητικότητας + Χρέωση παραβολής) * συντελεστή προσαυξήσεων Β. |
| Σύνολο Τιμολογίου: Αθροίζουμε τις παραπάνω χρεώσεις και τις προσαυξήσεις. | | Σύνολο Τιμολογίου: Αθροίζουμε τις παραπάνω χρεώσεις και τις προσαυξήσεις. |
| Μείωση SBT: Εφαρμόζεται όταν στο τιμολόγιο αναγράφεται η ένδειξη SBT. Υπολογίζεται μείωση 17% επι του Συνόλου Τιμολογίου. | | Μείωση SBT: Εφαρμόζεται όταν στο τιμολόγιο αναγράφεται η ένδειξη SBT. Υπολογίζεται μείωση 17% επι του Συνόλου Τιμολογίου. |
| Τελικό Σύνολο: Σύνολο Τιμολογίου - Μείωση SBT. | | Τελικό Σύνολο: Σύνολο Τιμολογίου - Μείωση SBT. |
− | Προσαύξηση καθυστέρησης εξόφλησης: Η ημερομηνία πληρωμής του τιμολογίου πρέπει είναι το πολύ τριάντα μέρες από την ημερομηνία κατάπλου του πλοίου. Για κάθε μήνα καθυστέρησης εξόφλησης του τιμολογίου, μετά τις τριάντα ημέρες, εφαρμόζεται προσαύξηση 10% επί του τελικού συνόλου με ανώτερο τους 11 μήνες (110%) οπού το τιμολόγιο διαβιβάζεται υποχρεωτικά στο Δημόσιο Ταμείο για την είσπραξη της οφειλής σύμφωνα με τις διατάξεις περί είσπραξης δημοσίων εσόδων όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν . | + | Προσαύξηση καθυστέρησης εξόφλησης: Η ημερομηνία πληρωμής του τιμολογίου πρέπει είναι το πολύ τριάντα μέρες από την ημερομηνία κατάπλου του πλοίου. Για κάθε μήνα καθυστέρησης εξόφλησης του τιμολογίου, μετά τις τριάντα ημέρες, εφαρμόζεται προσαύξηση 10% επί του τελικού συνόλου με ανώτερο τους 11 μήνες (110%) οπού το τιμολόγιο διαβιβάζεται υποχρεωτικά στο Δημόσιο Ταμείο για την είσπραξη της οφειλής σύμφωνα με τις διατάξεις περί είσπραξης δημοσίων εσόδων όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 140: |
Γραμμή 141: |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
− | |process_step_description=3. Ελέγχουμε εάν υπάρχει συμφωνία στα στοιχεία της μηνιαίας αναφοράς που αποστέλλονται από τα αρμόδια τμήματα καταβολής και είσπραξης Πλοηγικών Δικαιωμάτων που υπάρχουν σε κάθε Πλοηγικό Σταθμό και συγκεκριμένα: | + | |process_step_description=Ελέγχεται εάν υπάρχει συμφωνία στα στοιχεία της μηνιαίας αναφοράς που αποστέλλονται από τα αρμόδια τμήματα καταβολής και είσπραξης Πλοηγικών Δικαιωμάτων που υπάρχουν σε κάθε Πλοηγικό Σταθμό και συγκεκριμένα: |
− | • Το πλήθος των τιμολογίων. | + | • Το πλήθος των τιμολογίων. |
− | • Την άθροιση των τιμολογίων. | + | • Την άθροιση των τιμολογίων. |
− | • Τον υπολογισμό κράτησης 3% σε ΕΛΟΑΝ και εάν έχει αποδοθεί στο εν λόγω ταμείο βάσει προσκομισθέντων καταθετηρίων . | + | • Τον υπολογισμό κράτησης 3% σε ΕΛΟΑΝ και εάν έχει αποδοθεί στο εν λόγω ταμείο βάσει προσκομισθέντων καταθετηρίων . |
− | • Το συνολικό ποσό των καταθετηρίων. | + | • Το συνολικό ποσό των καταθετηρίων. |
− | • Από τα extrait που τηρεί το Κεφάλαιο Πλοηγικής Υπηρεσίας στην Τράπεζα της Ελλάδος ελέγχουμε εάν έχουν γίνει οι καταθέσεις. | + | • Από τα extrait που τηρεί το Κεφάλαιο Πλοηγικής Υπηρεσίας στην Τράπεζα της Ελλάδος ελέγχουμε εάν έχουν γίνει οι καταθέσεις. |
− | • Ενώ τέλος εάν το συνολικό ποσό των καταθέσεων αντιστοιχεί στο συνολικό ποσό των τιμολογίων. | + | • Ενώ τέλος εάν το συνολικό ποσό των καταθέσεων αντιστοιχεί στο συνολικό ποσό των τιμολογίων. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=4 | | |process_step_num_id=4 |
− | |process_step_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Αποστολή υπηρεσιακών εγγράφων στα αρμόδια τμήματα Λιμενικών Αρχών προκειμένου να γίνουν τυχόν διορθώσεις. | | |process_step_title=Αποστολή υπηρεσιακών εγγράφων στα αρμόδια τμήματα Λιμενικών Αρχών προκειμένου να γίνουν τυχόν διορθώσεις. |
Γραμμή 159: |
Γραμμή 160: |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
− | |process_step_description=4. Μετά την ολοκλήρωση διαδικασίας ελέγχου , ακολουθεί όπου απαιτείται η αποστολή υπηρεσιακών εγγράφων στα αρμόδια τμήματα Λιμενικών Αρχών προκειμένου να διενεργηθεί επανέλεγχος αναφορικά με εκδοθέντα Τιμολόγια ή για να αποσταλούν συμπληρωματικά στοιχεία που θα διευκολύνουν την προαναφερθείσα διαδικασία. Ο επανέλεγχος αφορά είτε σε έκδοση συμπληρωματικών τιμολογίων από την στιγμή που θα διαπιστωθεί ότι δεν έγιναν ορθά οι προβλεπόμενες χρεώσεις , είτε σε επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών στα Ναυτικά Πρακτορεία βάσει προβλεπόμενων διαδικασιών. | + | |process_step_description=Μετά την ολοκλήρωση διαδικασίας ελέγχου ακολουθεί, όπου απαιτείται, η αποστολή υπηρεσιακών εγγράφων στα αρμόδια τμήματα Λιμενικών Αρχών προκειμένου να διενεργηθεί επανέλεγχος αναφορικά με εκδοθέντα Τιμολόγια ή για να αποσταλούν συμπληρωματικά στοιχεία που θα διευκολύνουν την προαναφερθείσα διαδικασία. Ο επανέλεγχος αφορά είτε σε έκδοση συμπληρωματικών τιμολογίων από την στιγμή που θα διαπιστωθεί ότι δεν έγιναν ορθά οι προβλεπόμενες χρεώσεις, είτε σε επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών στα Ναυτικά Πρακτορεία βάσει προβλεπόμενων διαδικασιών. |
| }} | | }} |