|
|
Γραμμή 24: |
Γραμμή 24: |
| |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή έγκριση | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή έγκριση |
| |process_total_duration_steps_min=109 | | |process_total_duration_steps_min=109 |
− | |process_total_duration_steps_max=468 | + | |process_total_duration_steps_max=302 |
| |process_total_duration_steps_type=Μήνες | | |process_total_duration_steps_type=Μήνες |
| |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
Γραμμή 31: |
Γραμμή 31: |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=0 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| |process_evidence_total_number=25 | | |process_evidence_total_number=25 |
− | |process_evidence_step_total_number=19 | + | |process_evidence_step_total_number=20 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| }} | | }} |
Γραμμή 339: |
Γραμμή 339: |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Περιοχή παρέμβασης είναι η περιοχή στην οποία θα εφαρμοσθούν τα μέτρα του ΣΒΑΚ εντός των ορίων της οποίας ο φορέας εκπόνησης ασκεί την κατά τόπο αρμοδιότητά του. Η περιοχή παρέμβασης προσδιορίζεται κατά την προετοιμασία του ΣΒΑΚ και μπορεί να εκτείνεται και πέραν των διοικητικών ορίων ενός ΟΤΑ α’ ή β΄ βαθμού, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο προς εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών κινητικότητας. Σε αυτή την περίπτωση καταρτίζεται ενιαίο ΣΒΑΚ από τους ΟΤΑ α’ βαθμού ή τους ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού με χωρική αρμοδιότητα στην περιοχή παρέμβασης. | | |process_step_description=Περιοχή παρέμβασης είναι η περιοχή στην οποία θα εφαρμοσθούν τα μέτρα του ΣΒΑΚ εντός των ορίων της οποίας ο φορέας εκπόνησης ασκεί την κατά τόπο αρμοδιότητά του. Η περιοχή παρέμβασης προσδιορίζεται κατά την προετοιμασία του ΣΒΑΚ και μπορεί να εκτείνεται και πέραν των διοικητικών ορίων ενός ΟΤΑ α’ ή β΄ βαθμού, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο προς εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών κινητικότητας. Σε αυτή την περίπτωση καταρτίζεται ενιαίο ΣΒΑΚ από τους ΟΤΑ α’ βαθμού ή τους ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού με χωρική αρμοδιότητα στην περιοχή παρέμβασης. |
| |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι χρόνοι ειναι ενδεικτικοί και μη δεσμευτικοί. | | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι χρόνοι ειναι ενδεικτικοί και μη δεσμευτικοί. |
Γραμμή 352: |
Γραμμή 351: |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Με απόφαση του φορέα εκπόνησης συστήνεται ομάδα εργασίας με αντικείμενο την κατάρτιση του ΣΒΑΚ. Η ομάδα εργασίας αποτελείται από υπηρεσιακά στελέχη τμημάτων και υπηρεσιών του φορέα εκπόνησης. Σε αυτήν δύναται να συμμετέχουν αιρετά στελέχη των ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Η ομάδα εργασίας δύναται να επικουρείται στο έργο της από στελέχη του δικτύου φορέων ή εξωτερικούς συνεργάτες, ιδίως συγκοινωνιολόγους μηχανικούς, εάν ο φορέας εκπόνησης με την απόφασή του διαπιστώνει ότι είναι αναγκαίο. Με την ίδια απόφαση ορίζεται ο επικεφαλής της ομάδας εργασίας, ο οποίος είναι και υπεύθυνος για τον συντονισμό του έργου της. Σε περιοχές παρέμβασης νησιωτικών περιοχών, ο φορέας εκπόνησης απευθύνει πρόσκληση για συμμετοχή στελεχών στην ομάδα εργασίας, προς τη Διεύθυνση Νησιωτικής Πολιτικής της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και την κατά τόπο αρμόδια λιμενική αρχή. Στις περιοχές παρέμβασης, οι οποίες περιλαμβάνουν ζώνες λιμένα ή γειτνιάζουν με αυτές, ο φορέας εκπόνησης απευθύνει πρόσκληση για συμμετοχή στελεχών στην ομάδα εργασίας προς τη Διεύθυνση Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και τον οικείο φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης του λιμένα. | | |process_step_description=Με απόφαση του φορέα εκπόνησης συστήνεται ομάδα εργασίας με αντικείμενο την κατάρτιση του ΣΒΑΚ. Η ομάδα εργασίας αποτελείται από υπηρεσιακά στελέχη τμημάτων και υπηρεσιών του φορέα εκπόνησης. Σε αυτήν δύναται να συμμετέχουν αιρετά στελέχη των ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Η ομάδα εργασίας δύναται να επικουρείται στο έργο της από στελέχη του δικτύου φορέων ή εξωτερικούς συνεργάτες, ιδίως συγκοινωνιολόγους μηχανικούς, εάν ο φορέας εκπόνησης με την απόφασή του διαπιστώνει ότι είναι αναγκαίο. Με την ίδια απόφαση ορίζεται ο επικεφαλής της ομάδας εργασίας, ο οποίος είναι και υπεύθυνος για τον συντονισμό του έργου της. Σε περιοχές παρέμβασης νησιωτικών περιοχών, ο φορέας εκπόνησης απευθύνει πρόσκληση για συμμετοχή στελεχών στην ομάδα εργασίας, προς τη Διεύθυνση Νησιωτικής Πολιτικής της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και την κατά τόπο αρμόδια λιμενική αρχή. Στις περιοχές παρέμβασης, οι οποίες περιλαμβάνουν ζώνες λιμένα ή γειτνιάζουν με αυτές, ο φορέας εκπόνησης απευθύνει πρόσκληση για συμμετοχή στελεχών στην ομάδα εργασίας προς τη Διεύθυνση Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και τον οικείο φορέα διοίκησης και εκμετάλλευσης του λιμένα. |
| Στις περιπτώσεις περιοχών παρέμβασης που αφορούν στις περιοχές αρμοδιότητας των ΟΑΣΑ Α.Ε., ΟΣΕΘ Α.Ε. και της «Αττικό Μετρό Α.Ε.», ο φορέας εκπόνησης απευθύνει προς τις διοικήσεις των φορέων πρόσκληση για συμμετοχή και ορισμό εκπροσώπων τους στην ομάδα εργασίας. Η συμμετοχή εκπροσώπων των φορέων αυτών στην ομάδα εργασίας είναι υποχρεωτική. | | Στις περιπτώσεις περιοχών παρέμβασης που αφορούν στις περιοχές αρμοδιότητας των ΟΑΣΑ Α.Ε., ΟΣΕΘ Α.Ε. και της «Αττικό Μετρό Α.Ε.», ο φορέας εκπόνησης απευθύνει προς τις διοικήσεις των φορέων πρόσκληση για συμμετοχή και ορισμό εκπροσώπων τους στην ομάδα εργασίας. Η συμμετοχή εκπροσώπων των φορέων αυτών στην ομάδα εργασίας είναι υποχρεωτική. |
Γραμμή 376: |
Γραμμή 374: |
| |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Ο φορέας εκπόνησης δημιουργεί και θέτει σε λειτουργία την ιστοσελίδα για την ανάρτηση του καταρτιζόμενου ΣΒΑΚ, των απόψεων των πολιτών και των εμπλεκόμενων μερών και απευθύνει δημόσια πρόσκληση για συμμετοχή στο δίκτυο φορέων. Η ιστοσελίδα είναι προσβάσιμη στα άτομα με αναπηρία σύμφωνα με τον ν. 4727/2020 (Α΄ 184). | | |process_step_description=Ο φορέας εκπόνησης δημιουργεί και θέτει σε λειτουργία την ιστοσελίδα για την ανάρτηση του καταρτιζόμενου ΣΒΑΚ, των απόψεων των πολιτών και των εμπλεκόμενων μερών και απευθύνει δημόσια πρόσκληση για συμμετοχή στο δίκτυο φορέων. Η ιστοσελίδα είναι προσβάσιμη στα άτομα με αναπηρία σύμφωνα με τον ν. 4727/2020 (Α΄ 184). |
| |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι χρόνοι ειναι ενδεικτικοί και μη δεσμευτικοί. | | |process_step_note=Αρμόδιος Διεκπεραίωσης είναι είτε ο Δήμαρχος είτε ο Περιφερειάρχης που ορίζεται ως Φορέας εκπόνησης δηλαδή ως ο αρμόδιος για την περιοχή παρέμβασης ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού. Για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ σε περιοχή παρέμβασης εντός των διοικητικών ορίων περισσότερων του ενός ΟΤΑ, ως φορέας εκπόνησης ορίζεται κατά περίπτωση είτε ο διαδημοτικός ή ο διαβαθμιδικός υφιστάμενος ή νέος σύνδεσμος που συστήνεται κατά το άρθρο 245 του ν. 3463/2006 (Α΄114) και το άρθρο 105 του ν. 3852/2010 (Α΄87), είτε μέσω σύναψης σύμβασης διαδημοτικής ή διαβαθμιδικής συνεργασίας κατά το άρθρο 99 του ν. 3852/2010. Οι απαιτούμενοι χρόνοι δεν ισχύουν. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι χρόνοι ειναι ενδεικτικοί και μη δεσμευτικοί. |
Γραμμή 389: |
Γραμμή 386: |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Ο Φορέας Εκπόνησης απευθύνει πρόσκληση μέσω της ιστοσελίδας του, των ενδιαφερόμενων για συμμετοχή στο δίκτυο φορέων. Ο φορέας εκπόνησης, πλέον της δημόσιας πρόσκλησης απευθύνει και έγγραφη πρόσκληση για τη συμμετοχή εκπροσώπων στο δίκτυο φορέων κατ΄ελάχιστον στους παρακάτω φορείς και υπηρεσίες: | | |process_step_description=Ο Φορέας Εκπόνησης απευθύνει πρόσκληση μέσω της ιστοσελίδας του, των ενδιαφερόμενων για συμμετοχή στο δίκτυο φορέων. Ο φορέας εκπόνησης, πλέον της δημόσιας πρόσκλησης απευθύνει και έγγραφη πρόσκληση για τη συμμετοχή εκπροσώπων στο δίκτυο φορέων κατ΄ελάχιστον στους παρακάτω φορείς και υπηρεσίες: |
| α) στους όμορους ΟΤΑ της περιοχής παρέμβασης και σε όσους έχουν χωρική αρμοδιότητα εντός αυτής και οι οποίοι δεν συμμετέχουν στον φορέα εκπόνησης για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ, | | α) στους όμορους ΟΤΑ της περιοχής παρέμβασης και σε όσους έχουν χωρική αρμοδιότητα εντός αυτής και οι οποίοι δεν συμμετέχουν στον φορέα εκπόνησης για την κατάρτιση ενιαίου ΣΒΑΚ, |
Γραμμή 404: |
Γραμμή 400: |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Το Σύμφωνο Συμμετοχής είναι το σύμφωνο που καταρτίζεται με ευθύνη του φορέα εκπόνησης και αποτυπώνει τη συνεργασία με το δίκτυο φορέων για την εκπόνηση του ΣΒΑΚ. Το σύμφωνο συμμετοχής υπογράφεται από τα μέλη του δικτύου φορέων και τον φορέα εκπόνησης, εντός προθεσμίας που ορίζεται από τον φορέα εκπόνησης. Τροποποιήσεις ως προς τη σύνθεση του δικτύου φορέων λαμβάνουν χώρα έως το πέρας της ολοκλήρωσης του σταδίου 3 της φάσης Ανάπτυξης (Β) του υπο κατάρτιση ΣΒΑΚ. Στο σύμφωνο συμμετοχής προβλέπονται η δυνατότητα προσχώρησης νέων ή αποχώρησης εγγεγραμμένων εμπλεκόμενων μερών στο δίκτυο φορέων και κάθε θέμα σχετικό με τη λειτουργία του. | | |process_step_description=Το Σύμφωνο Συμμετοχής είναι το σύμφωνο που καταρτίζεται με ευθύνη του φορέα εκπόνησης και αποτυπώνει τη συνεργασία με το δίκτυο φορέων για την εκπόνηση του ΣΒΑΚ. Το σύμφωνο συμμετοχής υπογράφεται από τα μέλη του δικτύου φορέων και τον φορέα εκπόνησης, εντός προθεσμίας που ορίζεται από τον φορέα εκπόνησης. Τροποποιήσεις ως προς τη σύνθεση του δικτύου φορέων λαμβάνουν χώρα έως το πέρας της ολοκλήρωσης του σταδίου 3 της φάσης Ανάπτυξης (Β) του υπο κατάρτιση ΣΒΑΚ. Στο σύμφωνο συμμετοχής προβλέπονται η δυνατότητα προσχώρησης νέων ή αποχώρησης εγγεγραμμένων εμπλεκόμενων μερών στο δίκτυο φορέων και κάθε θέμα σχετικό με τη λειτουργία του. |
| Ο φορέας εκπόνησης αναρτά το υπογεγραμμένο σύμφωνο συμμετοχής στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ. | | Ο φορέας εκπόνησης αναρτά το υπογεγραμμένο σύμφωνο συμμετοχής στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ. |
Γραμμή 417: |
Γραμμή 412: |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Η Ομάδα Εργασίας μετά τη συγκρότησή της, συλλέγει τα σχετικά με το ΣΒΑΚ κείμενα, στοιχεία, δεδομένα και μελέτες εθνικού, περιφερειακού και τοπικού επιπέδου που αφορούν ή επηρεάζουν την περιοχή παρέμβασης. Λαμβάνει υποχρεωτικά υπόψη τα ΣΒΑΚ των όμορων ΟΤΑ της περιοχής παρέμβασης και των ΟΤΑ με χωρική αρμοδιότητα εντός αυτής, τα οποία έχουν ήδη χαρακτηριστεί. Εξετάζει την πληρότητα των στοιχείων και δεδομένων αναφορικά με την περιοχή παρέμβασης και εισηγείται στον φορέα εκπόνησης τη συμπλήρωσή τους, | | |process_step_description=Η Ομάδα Εργασίας μετά τη συγκρότησή της, συλλέγει τα σχετικά με το ΣΒΑΚ κείμενα, στοιχεία, δεδομένα και μελέτες εθνικού, περιφερειακού και τοπικού επιπέδου που αφορούν ή επηρεάζουν την περιοχή παρέμβασης. Λαμβάνει υποχρεωτικά υπόψη τα ΣΒΑΚ των όμορων ΟΤΑ της περιοχής παρέμβασης και των ΟΤΑ με χωρική αρμοδιότητα εντός αυτής, τα οποία έχουν ήδη χαρακτηριστεί. Εξετάζει την πληρότητα των στοιχείων και δεδομένων αναφορικά με την περιοχή παρέμβασης και εισηγείται στον φορέα εκπόνησης τη συμπλήρωσή τους, |
| |process_step_note=Αρμόδιος διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι χρόνοι ειναι ενδεικτικοί και μη δεσμευτικοί. | | |process_step_note=Αρμόδιος διεκπεραίωσης είναι η ομάδα εργασίας του βήματος 2. Δεν απαιτείται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι χρόνοι ειναι ενδεικτικοί και μη δεσμευτικοί. |
Γραμμή 430: |
Γραμμή 424: |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Η Ομάδα Εργασίας καθορίζει: | | |process_step_description=Η Ομάδα Εργασίας καθορίζει: |
| α. το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του ΣΒΑΚ και των επόμενων σταδίων και εργασιών του, και | | α. το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του ΣΒΑΚ και των επόμενων σταδίων και εργασιών του, και |
Γραμμή 445: |
Γραμμή 438: |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Με τη συμμετοχή του δικτύου φορέων, πραγματοποιείται η πρώτη διαβούλευση με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη. Για την ολοκλήρωση του σταδίου αυτού, η ομάδα εργασίας συντάσσει και υποβάλλει στον φορέα εκπόνησης παραδοτέο το οποίο περιλαμβάνει: | | |process_step_description=Με τη συμμετοχή του δικτύου φορέων, πραγματοποιείται η πρώτη διαβούλευση με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη. Για την ολοκλήρωση του σταδίου αυτού, η ομάδα εργασίας συντάσσει και υποβάλλει στον φορέα εκπόνησης παραδοτέο το οποίο περιλαμβάνει: |
| α. τα πορίσματα της πρώτης διαβούλευσης, κατόπιν αξιολόγησης και επεξεργασίας από την ομάδα εργασίας, | | α. τα πορίσματα της πρώτης διαβούλευσης, κατόπιν αξιολόγησης και επεξεργασίας από την ομάδα εργασίας, |
Γραμμή 461: |
Γραμμή 453: |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Το αρχικό κοινό όραμα και οι προτεραιότητες του ΣΒΑΚ αναρτώνται στην ιστοσελίδα του φορέα εκπόνησης προς διαβούλευση. Η ομάδα εργασίας με τη συνεργασία του δικτύου φορέων εξετάζει το σύνολο των σχολίων και απόψεων, περιλαμβανομένων και όσων έχουν υποβληθεί στο βήμα 8, συντάσσει και υποβάλλει στον φορέα εκπόνησης για το επικρατέστερο σενάριο, παραδοτέο στο οποίο: | | |process_step_description=Το αρχικό κοινό όραμα και οι προτεραιότητες του ΣΒΑΚ αναρτώνται στην ιστοσελίδα του φορέα εκπόνησης προς διαβούλευση. Η ομάδα εργασίας με τη συνεργασία του δικτύου φορέων εξετάζει το σύνολο των σχολίων και απόψεων, περιλαμβανομένων και όσων έχουν υποβληθεί στο βήμα 8, συντάσσει και υποβάλλει στον φορέα εκπόνησης για το επικρατέστερο σενάριο, παραδοτέο στο οποίο: |
| α. ορίζονται σαφώς το τελικό κοινό όραμα, οι προτεραιότητες του ΣΒΑΚ και τα προβλήματα τα οποία επιδιώκει να επιλύσει, σε διάστημα, τουλάχιστον, δεκαετίας, και | | α. ορίζονται σαφώς το τελικό κοινό όραμα, οι προτεραιότητες του ΣΒΑΚ και τα προβλήματα τα οποία επιδιώκει να επιλύσει, σε διάστημα, τουλάχιστον, δεκαετίας, και |
Γραμμή 475: |
Γραμμή 466: |
| |process_step_title=Ανάπτυξη και αξιολόγηση πακέτου μέτρων. | | |process_step_title=Ανάπτυξη και αξιολόγηση πακέτου μέτρων. |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Συγκεντρώνονται και προσδιορίζονται τεκμηριωμένα τα καταλληλότερα μέτρα που εξυπηρετούν τον σκοπό του ΣΒΑΚ. Με τη συμμετοχή του δικτύου φορέων πραγματοποιείται η διαβούλευση με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη, κατά την οποία παρουσιάζονται τα μέτρα που έχουν προσδιορισθεί, για την υποβολή των σχολίων τους. Το δίκτυο φορέων συνεργάζεται με την ομάδα εργασίας και υποβάλλει τις απόψεις του. Για την ολοκλήρωση του σταδίου, η ομάδα εργασίας εξετάζει το σύνολο των σχολίων και απόψεων για την επιλογή των πλέον πρόσφορων μέτρων. Μετά την ολοκλήρωση της ανωτέρω εξέτασης, συντάσσει και υποβάλλει στον φορέα εκπόνησης παραδοτέο κείμενο που περιλαμβάνει: | | |process_step_description=Συγκεντρώνονται και προσδιορίζονται τεκμηριωμένα τα καταλληλότερα μέτρα που εξυπηρετούν τον σκοπό του ΣΒΑΚ. Με τη συμμετοχή του δικτύου φορέων πραγματοποιείται η διαβούλευση με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη, κατά την οποία παρουσιάζονται τα μέτρα που έχουν προσδιορισθεί, για την υποβολή των σχολίων τους. Το δίκτυο φορέων συνεργάζεται με την ομάδα εργασίας και υποβάλλει τις απόψεις του. Για την ολοκλήρωση του σταδίου, η ομάδα εργασίας εξετάζει το σύνολο των σχολίων και απόψεων για την επιλογή των πλέον πρόσφορων μέτρων. Μετά την ολοκλήρωση της ανωτέρω εξέτασης, συντάσσει και υποβάλλει στον φορέα εκπόνησης παραδοτέο κείμενο που περιλαμβάνει: |
| α. τα πορίσματα της δεύτερης διαβούλευσης κατόπιν αξιολόγησης και επεξεργασίας των συλλεγέντων σχολίων και, | | α. τα πορίσματα της δεύτερης διαβούλευσης κατόπιν αξιολόγησης και επεξεργασίας των συλλεγέντων σχολίων και, |
Γραμμή 490: |
Γραμμή 480: |
| |process_step_official=Ομάδα εργασίας | | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Η Ομάδα εργασίας σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων, καταρτίζει σχέδιο δράσης το οποίο περιλαμβάνει τα επιλεγέντα μέτρα. Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει κατάλογο με τα επιλεγέντα μέτρα, τα σχέδια αποτύπωσης και όπου κρίνει η ομάδα εργασίας ότι απαιτούνται για την καλύτερη αποτύπωση τους χάρτες των επιλεγέντων μέτρων παρέμβασης του ΣΒΑΚ, τον ενδεικτικό προϋπολογισμό, το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης, τους φορείς υλοποίησης και τους φορείς έγκρισης, τη συσχέτιση των μέτρων με υφιστάμενα επιχειρησιακά ή στρατηγικά σχέδια, καθώς και τη μεθοδολογία παρακολούθησης και αξιολόγησης των μέτρων του ΣΒΑΚ, με δείκτες παρακολούθησης για κάθε μέτρο. | | |process_step_description=Η Ομάδα εργασίας σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων, καταρτίζει σχέδιο δράσης το οποίο περιλαμβάνει τα επιλεγέντα μέτρα. Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει κατάλογο με τα επιλεγέντα μέτρα, τα σχέδια αποτύπωσης και όπου κρίνει η ομάδα εργασίας ότι απαιτούνται για την καλύτερη αποτύπωση τους χάρτες των επιλεγέντων μέτρων παρέμβασης του ΣΒΑΚ, τον ενδεικτικό προϋπολογισμό, το εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης, τους φορείς υλοποίησης και τους φορείς έγκρισης, τη συσχέτιση των μέτρων με υφιστάμενα επιχειρησιακά ή στρατηγικά σχέδια, καθώς και τη μεθοδολογία παρακολούθησης και αξιολόγησης των μέτρων του ΣΒΑΚ, με δείκτες παρακολούθησης για κάθε μέτρο. |
| |process_step_note=Το σχέδιο δράσης κοινοποιείται από τον φορέα εκπόνησης ανάλογα με τα προτεινόμενα μέτρα παρέμβασης κατά περίπτωση: | | |process_step_note=Το σχέδιο δράσης κοινοποιείται από τον φορέα εκπόνησης ανάλογα με τα προτεινόμενα μέτρα παρέμβασης κατά περίπτωση: |
Γραμμή 507: |
Γραμμή 496: |
| |process_step_official=Δήμαρχος | | |process_step_official=Δήμαρχος |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Το σχέδιο δράσης κοινοποιείται από τον φορέα εκπόνησης ανάλογα με τα προτεινόμενα μέτρα παρέμβασης κατά περίπτωση: | | |process_step_description=Το σχέδιο δράσης κοινοποιείται από τον φορέα εκπόνησης ανάλογα με τα προτεινόμενα μέτρα παρέμβασης κατά περίπτωση: |
| i. στις υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, | | i. στις υπηρεσίες και φορείς που ορίζονται στα άρθρα 52 και 52Α του ν. 2696/1999 (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Α’ 57), για τα μέτρα ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας και για τα μέτρα που αφορούν σε χερσαίους χώρους λιμένων αντιστοίχως, |
Γραμμή 518: |
Γραμμή 506: |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=13 | | |process_step_num_id=13 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Διατύπωση γνώμης επί των επιλεγέντων μέτρων του σχεδίου δράσης |
| + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| + | |process_step_duration_min=0 |
| + | |process_step_duration_max=2 |
| + | |process_step_duration_type=Μήνες |
| + | |process_step_description=Οι υπηρεσίες των στοιχείων i, ii και iii της περ. (εα) της παρ. ε της Φάσης Ανάπτυξης (Φάση Β) του άρθρου 7 του ν.4784/2021 (Α 40) διατυπώνουν γνώμη επί των επιλεγέντων μέτρων του σχεδίου δράσης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών από την παραλαβή αυτού. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=14 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Επαναδιατύπωση και επανυποβολή σχεδίου δράσης. | | |process_step_title=Επαναδιατύπωση και επανυποβολή σχεδίου δράσης. |
− | |process_step_official=Άλλο | + | |process_step_official=Ομάδα εργασίας |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Αν κάποια από τις υπηρεσίες διατυπώσει τεκμηριωμένα αντιρρήσεις αναφορικά με την εφαρμογή προτεινόμενου μέτρου, τις αποστέλλει στον φορέα εκπόνησης και τις κοινοποιεί στις ως άνω εμπλεκόμενες συναρμόδιες υπηρεσίες. Ο φορέας εκπόνησης λαμβάνει υπόψη τις τεκμηριωμένες αντιρρήσεις. Η ομάδα εργασίας σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων εξετάζει τις ως άνω αντιρρήσεις και, εφόσον κρίνεται απαραίτητο, τροποποιεί αναλόγως το σχέδιο δράσης. Το σχέδιο δράσης τροποποιείται υποχρεωτικά σε περίπτωση διατύπωσης τεκμηριωμένων αντιρρήσεων από τον ΟΑΣΑ Α.Ε., τον ΟΣΕΘ Α.Ε. ή την Αττικό Μετρό Α.Ε..Το τελικό σχέδιο δράσης κοινοποιείται εκ νέου από τον φορέα εκπόνησης στις ως άνω υπηρεσίες προς ενημέρωσή τους και αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ. | | |process_step_description=Αν κάποια από τις υπηρεσίες διατυπώσει τεκμηριωμένα αντιρρήσεις αναφορικά με την εφαρμογή προτεινόμενου μέτρου, τις αποστέλλει στον φορέα εκπόνησης και τις κοινοποιεί στις ως άνω εμπλεκόμενες συναρμόδιες υπηρεσίες. Ο φορέας εκπόνησης λαμβάνει υπόψη τις τεκμηριωμένες αντιρρήσεις. Η ομάδα εργασίας σε συνεργασία με το δίκτυο φορέων εξετάζει τις ως άνω αντιρρήσεις και, εφόσον κρίνεται απαραίτητο, τροποποιεί αναλόγως το σχέδιο δράσης. Το σχέδιο δράσης τροποποιείται υποχρεωτικά σε περίπτωση διατύπωσης τεκμηριωμένων αντιρρήσεων από τον ΟΑΣΑ Α.Ε., τον ΟΣΕΘ Α.Ε. ή την Αττικό Μετρό Α.Ε..Το τελικό σχέδιο δράσης κοινοποιείται εκ νέου από τον φορέα εκπόνησης στις ως άνω υπηρεσίες προς ενημέρωσή τους και αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ. |
| Στην περίπτωση άπρακτης παρέλευσης της προθεσμίας των δύο (2) μηνών και η μη αποστολή γνώμης από τις υπηρεσίες και τους φορείς των στοιχείων i, ii και iii της παρ. 1 ισοδυναμεί με σιωπηρή αποδοχή των μέτρων του σχεδίου δράσης. Σε αυτήν την περίπτωση ο φορέας εκπόνησης αναρτά το ΣΒΑΚ στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ (βήμα 3) και υποβάλλει την αναφορά κύκλου του ΣΒΑΚ με αίτηση μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προκειμένου να εξετασθεί. | | Στην περίπτωση άπρακτης παρέλευσης της προθεσμίας των δύο (2) μηνών και η μη αποστολή γνώμης από τις υπηρεσίες και τους φορείς των στοιχείων i, ii και iii της παρ. 1 ισοδυναμεί με σιωπηρή αποδοχή των μέτρων του σχεδίου δράσης. Σε αυτήν την περίπτωση ο φορέας εκπόνησης αναρτά το ΣΒΑΚ στην ιστοσελίδα του ΣΒΑΚ (βήμα 3) και υποβάλλει την αναφορά κύκλου του ΣΒΑΚ με αίτηση μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο Τμήμα Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προκειμένου να εξετασθεί. |
Γραμμή 536: |
Γραμμή 535: |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
− | |process_step_num_id=14 | + | |process_step_num_id=15 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
Γραμμή 549: |
Γραμμή 548: |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
− | |process_step_num_id=15 | + | |process_step_num_id=16 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
Γραμμή 561: |
Γραμμή 560: |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
− | |process_step_num_id=16 | + | |process_step_num_id=17 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
Γραμμή 568: |
Γραμμή 567: |
| |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
− | |process_step_duration_max=12 | + | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_duration_type=Μήνες
| |
| |process_step_description=Το σχέδιο χαρακτηρίζεται ως ΣΒΑΚ με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών μετά από εισήγηση του Τμήματος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών περί πλήρωσης των προϋποθέσεων. | | |process_step_description=Το σχέδιο χαρακτηρίζεται ως ΣΒΑΚ με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών μετά από εισήγηση του Τμήματος Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Μεταφορών περί πλήρωσης των προϋποθέσεων. |
| |process_step_note=Τα προτεινόμενα μέτρα του σχεδίου δράσης ενσωματώνονται στις επιμέρους τομεακές πολιτικές των ΟΤΑ και λαμβάνονται υπόψη σε τροποποιήσεις του υφιστάμενου χωρικού και πολεοδομικού σχεδιασμού. Σε περίπτωση που για την υλοποίηση προτεινόμενων μέτρων παρέμβασης απαιτούνται αλλαγές θεσμοθετημένων χωρικών και πολεοδομικών ρυθμίσεων, η υλοποίηση των μέτρων του ΣΒΑΚ, που είναι ανεξάρτητα από αυτές, δεν παρεμποδίζεται. Οι χρόνοι ειναι ενδεικτικοί και μη δεσμευτικοί. | | |process_step_note=Τα προτεινόμενα μέτρα του σχεδίου δράσης ενσωματώνονται στις επιμέρους τομεακές πολιτικές των ΟΤΑ και λαμβάνονται υπόψη σε τροποποιήσεις του υφιστάμενου χωρικού και πολεοδομικού σχεδιασμού. Σε περίπτωση που για την υλοποίηση προτεινόμενων μέτρων παρέμβασης απαιτούνται αλλαγές θεσμοθετημένων χωρικών και πολεοδομικών ρυθμίσεων, η υλοποίηση των μέτρων του ΣΒΑΚ, που είναι ανεξάρτητα από αυτές, δεν παρεμποδίζεται. Οι χρόνοι ειναι ενδεικτικοί και μη δεσμευτικοί. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
− | |process_step_num_id=17 | + | |process_step_num_id=18 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
Γραμμή 587: |
Γραμμή 585: |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
− | |process_step_num_id=18 | + | |process_step_num_id=19 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
Γραμμή 601: |
Γραμμή 599: |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
− | |process_step_num_id=19 | + | |process_step_num_id=20 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |