Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «Φόρμα:Διαδικασίες»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 57: Γραμμή 57:
 
|-
 
|-
 
! Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα:  {{#info:Είναι η Διεύθυνση του θεσμικά Υπεύθυνου Φορέα, που είναι υπεύθυνη για τη διαδικασία. Αν δεν είναι συγκεκριμένη επιλέξτε Γενική Διεύθυνση ή Γενική Γραμματεία. Επιλέξτε από τις προεπιλεγμένες τιμές οι οποίες έχουν προκύψει βάσει του Αρμόδιου Θεσμικού φορέα που έχετε εισαγάγει παραπάνω. |note}}
 
! Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα:  {{#info:Είναι η Διεύθυνση του θεσμικά Υπεύθυνου Φορέα, που είναι υπεύθυνη για τη διαδικασία. Αν δεν είναι συγκεκριμένη επιλέξτε Γενική Διεύθυνση ή Γενική Γραμματεία. Επιλέξτε από τις προεπιλεγμένες τιμές οι οποίες έχουν προκύψει βάσει του Αρμόδιου Θεσμικού φορέα που έχετε εισαγάγει παραπάνω. |note}}
| {{{field|process_provision_org_owner_directory|input type=tokens|delimiter=;}}}
+
| {{{field|process_provision_org_owner_directory|input type=tokens|existing values only|values from url=organizationLookup|delimiter=;}}}
 
|-
 
|-
 
! Σημεία εξυπηρέτησης:  {{#info:Είναι τα καταστήματα που παρέχουν τη διαδικασία (συμπεριλαμβάνονται και τα ψηφιακά όπως το gov.gr) Επιλέξτε από τις προκαθορισμένες τιμές. (αφορά σε διαδικασίες που παρέχονται από πολλά κανάλια εξυπηρέτησης με γεωγραφική κατανομή ). Αν η διαδικασία δεν παρέχεται μέσω καναλιών εξυπηρέτησης αλλά από μεμονωμένους φορείς, αρκεί η συμπλήρωση του πεδίου «Φορέας που την παρέχει». |note}}
 
! Σημεία εξυπηρέτησης:  {{#info:Είναι τα καταστήματα που παρέχουν τη διαδικασία (συμπεριλαμβάνονται και τα ψηφιακά όπως το gov.gr) Επιλέξτε από τις προκαθορισμένες τιμές. (αφορά σε διαδικασίες που παρέχονται από πολλά κανάλια εξυπηρέτησης με γεωγραφική κατανομή ). Αν η διαδικασία δεν παρέχεται μέσω καναλιών εξυπηρέτησης αλλά από μεμονωμένους φορείς, αρκεί η συμπλήρωση του πεδίου «Φορέας που την παρέχει». |note}}
Γραμμή 63: Γραμμή 63:
 
|-
 
|-
 
! Τυχόν φορέας που την παρέχει:  {{#info:Είναι συμπληρωματικό πεδίο των σημείων εξυπηρέτησης (όταν την υπηρεσία την παρέχει και ο ίδιος φορέας που είναι θεσμικός). Σε αυτό το πεδίο εισαγάγετε τον φορέα ως σημείο εξυπηρέτησης (αν έχει τέτοια ιδιότητα). Ξεκινήστε να γράφετε σε ΚΕΦΑΛΑΙΑ και το σύστημα θα σας προτείνει τους φορείς που ταιριάζουν, μέσω της απογραφής φορέων. (αναφέρεται σε μεμονωμένους φορείς και όχι σε κανάλια εξυπηρέτησης). |note}}
 
! Τυχόν φορέας που την παρέχει:  {{#info:Είναι συμπληρωματικό πεδίο των σημείων εξυπηρέτησης (όταν την υπηρεσία την παρέχει και ο ίδιος φορέας που είναι θεσμικός). Σε αυτό το πεδίο εισαγάγετε τον φορέα ως σημείο εξυπηρέτησης (αν έχει τέτοια ιδιότητα). Ξεκινήστε να γράφετε σε ΚΕΦΑΛΑΙΑ και το σύστημα θα σας προτείνει τους φορείς που ταιριάζουν, μέσω της απογραφής φορέων. (αναφέρεται σε μεμονωμένους φορείς και όχι σε κανάλια εξυπηρέτησης). |note}}
| {{{field|process_provision_org|input type=tokens|existing values only|values from url=organizationLookup}}}
+
| {{{field|process_provision_org|input type=tokens}}}
 
|-
 
|-
 
! Υπηρεσία/ οργανική μονάδα φορέα που παρέχει την υπηρεσία:  {{#info:Είναι η Διεύθυνση του Φορέα που παρέχει τη διαδικασία. Αν δεν είναι συγκεκριμένη επιλέξτε Γενική Διεύθυνση ή Γενική Γραμματεία. Συμπληρώστε μόνο αν έχετε συμπληρώσει το πεδίο «Φορέας που την παρέχει». Εισαγάγετε ελεύθερο κείμενο. Χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα. |note}}
 
! Υπηρεσία/ οργανική μονάδα φορέα που παρέχει την υπηρεσία:  {{#info:Είναι η Διεύθυνση του Φορέα που παρέχει τη διαδικασία. Αν δεν είναι συγκεκριμένη επιλέξτε Γενική Διεύθυνση ή Γενική Γραμματεία. Συμπληρώστε μόνο αν έχετε συμπληρώσει το πεδίο «Φορέας που την παρέχει». Εισαγάγετε ελεύθερο κείμενο. Χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα. |note}}

Αναθεώρηση της 16:55, 16 Νοεμβρίου 2021

Επιλέξατε τη Δημιουργία διαδικασίας. Διαβάστε παρακάτω ορισμένες συμβουλές για την ορθότερη καταχώρισή της:

Πριν ξεκινήσετε

  • Συγκεντρώστε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και πληροφορίες που χρειάζεστε για την εισαγωγή της διαδικασίας.
  • Βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία που θέλετε να εισάγετε δεν έχει ήδη καταχωριστεί, κάνοντας τις σχετικές αναζητήσεις μέσω της αναζήτησης.
  • Βεβαιωθείτε ότι στο πάνω μέρος της οθόνης αναγράφεται το «όνομα χρήστη» (user name) που χρησιμοποιείτε. Αν δεν αναγράφεται σημαίνει ότι είστε εκτός συστήματος και τα δεδομένα σας ΔΕΝ θα αποθηκευτούν. Συνδεθείτε και συνεχίστε.

Κατά την εισαγωγή

  • Κατά την εισαγωγή των τίτλων, χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα, εκτός του πρώτου γράμματος ενός τίτλου. Σε άρθρα, συνδέσμους και προθέσεις χρησιμοποιήστε μόνο πεζά γράμματα. Παράδειγμα τίτλου διαδικασίας: «Αδειοδότηση φαρμακείου σε άτομα με κινητικά προβλήματα»
  • Σε κάθε πεδίο με ελεύθερο κείμενο χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα και όχι κεφαλαία.
  • Κάντε συχνά αποθήκευση της διαδικασίας και συνεχίστε την επεξεργασία σας. Αν εισαγάγετε πολλά δεδομένα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να χαθούν λόγω απώλειας της σύνδεσής σας.
  • Η διαδικασία εμφανίζεται στον πολίτη, μόνο όταν επιλεχθεί η κατάσταση «Δημοσιευμένη», συνεπώς μέχρι εκείνη τη στιγμή επεξεργαστείτε χωρίς τον φόβο εμφάνισης λανθασμένων πληροφοριών.

Όταν ολοκληρώσετε

  • Σιγουρευτείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά πεδία, διότι αν δεν συμπληρωθούν, το πληροφοριακό σύστημα δεν θα επιτρέψει την αποθήκευση της διαδικασίας.
  • Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή μιας διαδικασίας, με τα πλήρη της στοιχεία, πρέπει να την υποβάλετε στον Διαχειριστή για έγκριση.

Και μία πολύ χρήσιμη συμβουλή

  • Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας μιας διαδικασίας μπορείτε να ανοίγετε σε πάνω από μία καρτέλα (tab) τον «Δίαυλο». Η ενέργεια αυτή μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην καταχώριση.



Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.