|
|
Γραμμή 22: |
Γραμμή 22: |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=0 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| |process_evidence_total_number=0 | | |process_evidence_total_number=0 |
− | |process_evidence_step_total_number=1 | + | |process_evidence_step_total_number=2 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| }} | | }} |
Γραμμή 41: |
Γραμμή 41: |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
| + | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα |
| |process_step_description=Για την κατάρτιση του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών ο Προϊστάμενος της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου θα πρέπει μέσα από τη συνεχή επικοινωνία με τη Διοίκηση, να είναι ενήμερος για τους επιχειρησιακούς στόχους του φορέα, τους κινδύνους που απειλούν την εύρυθμη λειτουργία του, το Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του φορέα. | | |process_step_description=Για την κατάρτιση του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών ο Προϊστάμενος της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου θα πρέπει μέσα από τη συνεχή επικοινωνία με τη Διοίκηση, να είναι ενήμερος για τους επιχειρησιακούς στόχους του φορέα, τους κινδύνους που απειλούν την εύρυθμη λειτουργία του, το Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του φορέα. |
| | | |
Γραμμή 54: |
Γραμμή 55: |
| Προβαίνει στη κατάρτιση του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών το αργότερο εντός του Ιανουαρίου κάθε έτους. | | Προβαίνει στη κατάρτιση του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών το αργότερο εντός του Ιανουαρίου κάθε έτους. |
| |process_step_note=Για το λόγο αυτό, ενδείκνυται να υπάρχει επικοινωνία του Προϊσταμένου της ΜΕΕ με τον επικεφαλής του φορέα καθώς και να μετέχει σε συναντήσεις υψηλόβαθμων στελεχών, όπου λαμβάνονται αποφάσεις για την λειτουργία του φορέα. | | |process_step_note=Για το λόγο αυτό, ενδείκνυται να υπάρχει επικοινωνία του Προϊσταμένου της ΜΕΕ με τον επικεφαλής του φορέα καθώς και να μετέχει σε συναντήσεις υψηλόβαθμων στελεχών, όπου λαμβάνονται αποφάσεις για την λειτουργία του φορέα. |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=2 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=Προσδιορισμός Περιβάλλοντος Ελέγχου- Α' στάδιο κατάρτισης του Ετησιου Προγράμματος Εργασιών |
| + | |process_step_official=Άλλο |
| + | |process_step_duration_min=0 |
| + | |process_step_duration_max=0 |
| + | |process_step_description=Το πρώτο βήμα σε κάθε προγραμματισμό ελέγχων είναι η αναγνώριση του ελεγκτικού σύμπαντος που περιλαμβάνει το σύνολο του πληθυσμού των δυνάμενων να ελεγχθούν περιοχών και οι οποίες μπορούν να κατηγοριοποιηθούν με πολλούς τρόπους. Το ελεγκτικό σύμπαν περιλαμβάνει όλες τις περιοχές κινδύνου που θα μπορούσαν να αποτελέσουν αντικείμενο ελέγχου, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός καταλόγου των πιθανών ελεγκτικών έργων που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν. Το ελεγκτικό σύμπαν περιλαμβάνει έργα και πρωτοβουλίες που σχετίζονται με το στρατηγικό σχέδιο του φορέα (organization’s strategic plan) και μπορεί να οργανωθεί κατά επιχειρησιακές μονάδες, διαδικασίες, προγράμματα, συστήματα ή μηχανισμούς ελέγχου. Για τη Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου το ελεγκτικό σύμπαν σχετίζεται με το σύνολο των δραστηριοτήτων και λειτουργιών του φορέα που θα πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο διενέργειας ελέγχου της Μονάδας, προκειμένου να εξετασθεί η επάρκεια και η αποτελεσματικότητα του Συστήματος Εσωτερικού Ελέγχου του φορέα. |
| + | Για να διασφαλιστεί η πληρότητα του ελεγκτικού σύμπαντος, ο Επικεφαλής Εσωτερικού Ελέγχου θα πρέπει να εξετάσει τις ακόλουθες πηγές: |
| + | • Τη στρατηγική του φορέα |
| + | • Όλες τις μεγάλες περιοχές, μονάδες, έργα και τις στρατηγικές τους, τους στόχους τους και τις διαδικασίες |
| + | • Τους τρίτους που συνεργάζεται ο φορέας |
| + | • Διαδικασίες και υπό-διαδικασίες όλων των κύριων λειτουργιών |
| + | • Σημαντικές εφαρμογές πληροφορικής και τα κυριότερα πληροφοριακά συστήματα, συμπεριλαμβανομένου του υλικού, του λογισμικού και τις πληροφορίες που περιέχουν (από την Υπηρεσία Πληροφορικής) |
| + | • Το κανονιστικό και νομικό πλαίσιο που ισχύει στο φορέα |
| + | • Μη χρηματοοικονομικούς δείκτες (π.χ. σε θέματα περιβάλλοντος, υγιεινής και ασφάλειας, κοινωνικής ευθύνης κλπ.) |
| }} | | }} |