Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «Φόρμα:Διαδικασίες»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 59: Γραμμή 59:
 
|-
 
|-
 
! Σημεία εξυπηρέτησης:  {{#info:Είναι τα σημεία εξυπηρέτησης που παρέχουν τη διαδικασία (συμπεριλαμβάνονται και τα ψηφιακά όπως το gov.gr) Επιλέξτε από τις προκαθορισμένες τιμές. (αφορά σε διαδικασίες που παρέχονται από πολλά κανάλια εξυπηρέτησης με γεωγραφική κατανομή ). Το myKeplive καταχωρείται εδώ (εξ αποστάσεως σημείο εξυπηρέτησης), ωστόσο εμφανίζεται στον πολίτη στα ψηφιακά σημεία παροχής. Αν η διαδικασία δεν παρέχεται μέσω καναλιών εξυπηρέτησης αλλά από μεμονωμένους φορείς, αρκεί η συμπλήρωση του πεδίου «Τυχόν φορέας που την παρέχει». |note}}
 
! Σημεία εξυπηρέτησης:  {{#info:Είναι τα σημεία εξυπηρέτησης που παρέχουν τη διαδικασία (συμπεριλαμβάνονται και τα ψηφιακά όπως το gov.gr) Επιλέξτε από τις προκαθορισμένες τιμές. (αφορά σε διαδικασίες που παρέχονται από πολλά κανάλια εξυπηρέτησης με γεωγραφική κατανομή ). Το myKeplive καταχωρείται εδώ (εξ αποστάσεως σημείο εξυπηρέτησης), ωστόσο εμφανίζεται στον πολίτη στα ψηφιακά σημεία παροχής. Αν η διαδικασία δεν παρέχεται μέσω καναλιών εξυπηρέτησης αλλά από μεμονωμένους φορείς, αρκεί η συμπλήρωση του πεδίου «Τυχόν φορέας που την παρέχει». |note}}
| {{{field|process_provision_org_group|input type=tokens|existing values only}}}
+
| {{{field|process_provision_org_group|input type=tokens|existing values only|max values=500}}}
 
|-
 
|-
 
! Τυχόν φορέας που την παρέχει:  {{#info:Είναι συμπληρωματικό πεδίο των σημείων εξυπηρέτησης (όταν την υπηρεσία την παρέχει και ο ίδιος φορέας που είναι θεσμικός). Σε αυτό το πεδίο εισαγάγετε τον φορέα ως σημείο εξυπηρέτησης (αν έχει τέτοια ιδιότητα). Ξεκινήστε να γράφετε σε ΚΕΦΑΛΑΙΑ και το σύστημα θα σας προτείνει τους φορείς που ταιριάζουν, μέσω της απογραφής φορέων. (αναφέρεται σε μεμονωμένους φορείς και όχι σε κανάλια εξυπηρέτησης). |note}}
 
! Τυχόν φορέας που την παρέχει:  {{#info:Είναι συμπληρωματικό πεδίο των σημείων εξυπηρέτησης (όταν την υπηρεσία την παρέχει και ο ίδιος φορέας που είναι θεσμικός). Σε αυτό το πεδίο εισαγάγετε τον φορέα ως σημείο εξυπηρέτησης (αν έχει τέτοια ιδιότητα). Ξεκινήστε να γράφετε σε ΚΕΦΑΛΑΙΑ και το σύστημα θα σας προτείνει τους φορείς που ταιριάζουν, μέσω της απογραφής φορέων. (αναφέρεται σε μεμονωμένους φορείς και όχι σε κανάλια εξυπηρέτησης). |note}}

Αναθεώρηση της 13:08, 21 Φεβρουαρίου 2022


Επιλέξατε τη Δημιουργία διαδικασίας. Διαβάστε παρακάτω ορισμένες συμβουλές για την ορθότερη καταχώρισή της:

Πριν ξεκινήσετε

  • Συγκεντρώστε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και πληροφορίες που χρειάζεστε για την εισαγωγή της διαδικασίας.
  • Βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία που θέλετε να εισάγετε δεν έχει ήδη καταχωριστεί, κάνοντας τις σχετικές αναζητήσεις μέσω της αναζήτησης.
  • Βεβαιωθείτε ότι στο πάνω μέρος της οθόνης αναγράφεται το «όνομα χρήστη» (user name) που χρησιμοποιείτε. Αν δεν αναγράφεται σημαίνει ότι είστε εκτός συστήματος και τα δεδομένα σας ΔΕΝ θα αποθηκευτούν. Συνδεθείτε και συνεχίστε.

Κατά την εισαγωγή

  • Κατά την εισαγωγή των τίτλων, χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα, εκτός του πρώτου γράμματος ενός τίτλου. Σε άρθρα, συνδέσμους και προθέσεις χρησιμοποιήστε μόνο πεζά γράμματα. Παράδειγμα τίτλου διαδικασίας: «Αδειοδότηση φαρμακείου σε άτομα με κινητικά προβλήματα»
  • Σε κάθε πεδίο με ελεύθερο κείμενο χρησιμοποιήστε πεζά γράμματα και όχι κεφαλαία.
  • Κάντε συχνά αποθήκευση της διαδικασίας και συνεχίστε την επεξεργασία σας. Αν εισαγάγετε πολλά δεδομένα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να χαθούν λόγω απώλειας της σύνδεσής σας.
  • Η διαδικασία εμφανίζεται στον πολίτη, μόνο όταν επιλεχθεί η κατάσταση «Δημοσιευμένη», συνεπώς μέχρι εκείνη τη στιγμή επεξεργαστείτε χωρίς τον φόβο εμφάνισης λανθασμένων πληροφοριών.

Όταν ολοκληρώσετε

  • Σιγουρευτείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά πεδία, διότι αν δεν συμπληρωθούν, το πληροφοριακό σύστημα δεν θα επιτρέψει την αποθήκευση της διαδικασίας.
  • Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή μιας διαδικασίας, με τα πλήρη της στοιχεία, πρέπει να την υποβάλετε στον Διαχειριστή για έγκριση.

Και μία πολύ χρήσιμη συμβουλή

  • Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας μιας διαδικασίας μπορείτε να ανοίγετε σε πάνω από μία καρτέλα (tab) τον «Δίαυλο». Η ενέργεια αυτή μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην καταχώριση.


Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.