|
|
Γραμμή 19: |
Γραμμή 19: |
| |process_tax_type=Κυρώσεις,Χορηγήσεις | | |process_tax_type=Κυρώσεις,Χορηγήσεις |
| |process_total_duration_steps_min=1 | | |process_total_duration_steps_min=1 |
− | |process_total_duration_steps_max=5 | + | |process_total_duration_steps_max=36.5 |
− | |process_total_duration_steps_type=Ημέρες | + | |process_total_duration_steps_type=Μήνες |
| |process_cost_min=60 | | |process_cost_min=60 |
| |process_cost_max=440 | | |process_cost_max=440 |
Γραμμή 123: |
Γραμμή 123: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEzH9d6xfVpRXdtvSoClrL8eXNC2Lvs-qpp6k5uE6xNduJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Pu3hxZzkOTz5qZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtXm5zCU1_xLQzybEWT2zydtunhv4arSXsO3G6sih2Puu | | |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEzH9d6xfVpRXdtvSoClrL8eXNC2Lvs-qpp6k5uE6xNduJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Pu3hxZzkOTz5qZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtXm5zCU1_xLQzybEWT2zydtunhv4arSXsO3G6sih2Puu |
| + | }} |
| + | {{process rules |
| + | |process_rule_type=Νόμος |
| + | |process_rule_decision_number=101 |
| + | |process_rule_decision_year=2021 |
| + | |process_rule_article=11 |
| + | |process_rule_description=Περιεχόμενο Κανονισμών Εργασίας και Επιχειρησιακών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας |
| + | |
| + | Οι πολιτικές των άρθρων 9 και 10 είναι αντικείμενο συλλογικών διαπραγματεύσεων ως περιεχόμενο της Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ή του Κανονισμού Εργασίας ή καταρτίζονται από τον εργοδότη, κατόπιν διαβούλευσης με τους εκπροσώπους της πλέον αντιπροσωπευτικής συνδικαλιστικής οργάνωσης της επιχείρησης ή της εκμετάλλευσης ή με το συμβούλιο εργαζομένων και, εφόσον δεν υπάρχουν συνδικαλιστικές οργανώσεις και συμβούλιο εργαζομένων, κατόπιν ενημέρωσης των εργαζομένων και ανάρτησης του σχεδίου πολιτικής στον χώρο εργασίας ή γνωστοποίησής του, προκειμένου να λάβει απόψεις. Ειδικά οι προβλέψεις για πειθαρχικά παραπτώματα, πειθαρχική διαδικασία και πειθαρχικές ποινές στο πλαίσιο ή σε συνέχεια καταγγελιών για περιστατικά βίας και παρενόχλησης στην εργασία αποτελούν υποχρεωτικό περιεχόμενο του Κανονισμού Εργασίας, εφόσον τέτοιος υπάρχει ή υπάρχει υποχρέωση κατάρτισης τέτοιου. |
| + | |process_rule_gazette_doc_number=101 |
| + | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| + | |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEzH9d6xfVpRXdtvSoClrL8zNy8ycs-iQh5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyIq-BTkXB0ftEAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIudXUV9pVDaEYxpe0ImzlQkKIWCJLJFrxeWJd2NicMdRi |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 141: |
Γραμμή 153: |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGyhVjr6uLQjXdtvSoClrL8AAq6YYgHlq55MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuZTbuA_G-whWJ8ZFLE7FkaHDS2iElYujkm5FuCFOdacV | | |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGyhVjr6uLQjXdtvSoClrL8AAq6YYgHlq55MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuZTbuA_G-whWJ8ZFLE7FkaHDS2iElYujkm5FuCFOdacV |
− | }}
| |
− | {{process rules
| |
− | |process_rule_type=Νόμος
| |
− | |process_rule_decision_number=101
| |
− | |process_rule_decision_year=2021
| |
− | |process_rule_article=11
| |
− | |process_rule_description=Περιεχόμενο Κανονισμών Εργασίας και Επιχειρησιακών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας
| |
− |
| |
− | Οι πολιτικές των άρθρων 9 και 10 είναι αντικείμενο συλλογικών διαπραγματεύσεων ως περιεχόμενο της Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ή του Κανονισμού Εργασίας ή καταρτίζονται από τον εργοδότη, κατόπιν διαβούλευσης με τους εκπροσώπους της πλέον αντιπροσωπευτικής συνδικαλιστικής οργάνωσης της επιχείρησης ή της εκμετάλλευσης ή με το συμβούλιο εργαζομένων και, εφόσον δεν υπάρχουν συνδικαλιστικές οργανώσεις και συμβούλιο εργαζομένων, κατόπιν ενημέρωσης των εργαζομένων και ανάρτησης του σχεδίου πολιτικής στον χώρο εργασίας ή γνωστοποίησής του, προκειμένου να λάβει απόψεις. Ειδικά οι προβλέψεις για πειθαρχικά παραπτώματα, πειθαρχική διαδικασία και πειθαρχικές ποινές στο πλαίσιο ή σε συνέχεια καταγγελιών για περιστατικά βίας και παρενόχλησης στην εργασία αποτελούν υποχρεωτικό περιεχόμενο του Κανονισμού Εργασίας, εφόσον τέτοιος υπάρχει ή υπάρχει υποχρέωση κατάρτισης τέτοιου.
| |
− | |process_rule_gazette_doc_number=101
| |
− | |process_rule_gazette_doc_issue=Α
| |
− | |process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEzH9d6xfVpRXdtvSoClrL8zNy8ycs-iQh5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyIq-BTkXB0ftEAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIudXUV9pVDaEYxpe0ImzlQkKIWCJLJFrxeWJd2NicMdRi
| |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 160: |
Γραμμή 160: |
| |process_step_title=Υποβολή αίτησης | | |process_step_title=Υποβολή αίτησης |
| |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=1 |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=5 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_type=Λεπτά |
| |process_step_description=Υποβολή αίτησης και έλεγχος δικαιολογητικών από τον Προιστάμενο ή από υπάλληλο του Τμήματος Συντονισμού Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων (ΤΣΕΕΣ) | | |process_step_description=Υποβολή αίτησης και έλεγχος δικαιολογητικών από τον Προιστάμενο ή από υπάλληλο του Τμήματος Συντονισμού Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων (ΤΣΕΕΣ) |
| }} | | }} |
Γραμμή 194: |
Γραμμή 194: |
| |process_step_title=Ορισμός ημερομηνίας συζήτησης από την επιτροπή | | |process_step_title=Ορισμός ημερομηνίας συζήτησης από την επιτροπή |
| |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=1 |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=36 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_type=Μήνες |
| |process_step_description=Ορίζεται από την επιτροπή ημερομηνία συζήτησης | | |process_step_description=Ορίζεται από την επιτροπή ημερομηνία συζήτησης |
| }} | | }} |
Γραμμή 204: |
Γραμμή 204: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Συζήτηση της επιτροπής παρουσία του εργοδότη | | |process_step_title=Συζήτηση της επιτροπής παρουσία του εργοδότη |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=1 |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=30 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_type=Λεπτά |
| |process_step_description=Συζήτηση και ενημέρωση της επιχείρησης για τις προτεινόμενες αλλαγές | | |process_step_description=Συζήτηση και ενημέρωση της επιχείρησης για τις προτεινόμενες αλλαγές |
| }} | | }} |
Γραμμή 214: |
Γραμμή 214: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Επανυποβολή του κανονισμού με τις αλλαγές | | |process_step_title=Επανυποβολή του κανονισμού με τις αλλαγές |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=1 |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=5 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_type=Λεπτά |
| |process_step_description=Μετά την επανυποβολή του κανονισμού ακολουθεί επανέλεγχος | | |process_step_description=Μετά την επανυποβολή του κανονισμού ακολουθεί επανέλεγχος |
| }} | | }} |
Γραμμή 224: |
Γραμμή 224: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Γνωμοδότηση της επιτροπής | | |process_step_title=Γνωμοδότηση της επιτροπής |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=1 |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=5 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Γνωμοδότηση της επιτροπής και διαβίβαση του φακέλου στο τμήμα συντονισμού επιθεώρησης εργασιακών σχέσεων που ανήκει η έδρα της επιχείρησης | | |process_step_description=Γνωμοδότηση της επιτροπής και διαβίβαση του φακέλου στο τμήμα συντονισμού επιθεώρησης εργασιακών σχέσεων που ανήκει η έδρα της επιχείρησης |
| }} | | }} |
Γραμμή 235: |
Γραμμή 235: |
| |process_step_title=Έλεγχος του κανονισμού και υπογραφή | | |process_step_title=Έλεγχος του κανονισμού και υπογραφή |
| |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης | | |process_step_official=Αρμόδιος Τμηματάρχης |
− | |process_step_duration_min=0 | + | |process_step_duration_min=1 |
− | |process_step_duration_max=0 | + | |process_step_duration_max=10 |
− | |process_step_duration_type=Δευτερόλεπτα | + | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Έλεγχος του κανονισμού και υπογραφή από τον προιστάμενο του τμήματος συντονισμού επιθεώρησης εργασιακών σχέσεων της έδρας της επιχείρησης | | |process_step_description=Έλεγχος του κανονισμού και υπογραφή από τον προιστάμενο του τμήματος συντονισμού επιθεώρησης εργασιακών σχέσεων της έδρας της επιχείρησης |
| |process_step_note=Μετά την υπογραφή η επιχείρηση παραλαμβάνει αντίγραφο του κανονισμού. | | |process_step_note=Μετά την υπογραφή η επιχείρηση παραλαμβάνει αντίγραφο του κανονισμού. |
| Η ισχύς του κανονισμού αρχίζει μετά την κύρωση και εφ’ όσον τηρηθεί ο όρος δημοσιότητας του νόμου, εφ’ όσον δηλαδή ο κανονισμός αναρτηθεί και είναι «ανά πάσα στιγμή αναρτημένος σε εμφανή και προσιτά για τους εργαζόμενους σημεία του τόπου εργασίας (παρ. 2 του άρθρ. 1 του ΝΔ.3789/57). Με το Βασιλικό Διάταγμα 24 Ιουν. 1958 «Περί καταρτίσεως, διαδικασίας υποβολής, κυρώσεως, ανακοινώσεως και δημοσιότητος Κανονισμών Εργασίας» (ΦΕΚ 103, τεύχος Α΄, της 8 Ιουλ. 1958) καθορίζονται οι λεπτομέρειες διαδικασίας υποβολής, επεξεργασίας και δημοσιότητας των κανονισμών εργασίας. | | Η ισχύς του κανονισμού αρχίζει μετά την κύρωση και εφ’ όσον τηρηθεί ο όρος δημοσιότητας του νόμου, εφ’ όσον δηλαδή ο κανονισμός αναρτηθεί και είναι «ανά πάσα στιγμή αναρτημένος σε εμφανή και προσιτά για τους εργαζόμενους σημεία του τόπου εργασίας (παρ. 2 του άρθρ. 1 του ΝΔ.3789/57). Με το Βασιλικό Διάταγμα 24 Ιουν. 1958 «Περί καταρτίσεως, διαδικασίας υποβολής, κυρώσεως, ανακοινώσεως και δημοσιότητος Κανονισμών Εργασίας» (ΦΕΚ 103, τεύχος Α΄, της 8 Ιουλ. 1958) καθορίζονται οι λεπτομέρειες διαδικασίας υποβολής, επεξεργασίας και δημοσιότητας των κανονισμών εργασίας. |
| }} | | }} |