|
|
Γραμμή 4: |
Γραμμή 4: |
| |process_official_title=Κύρωση κανονισμού εργασίας επιχείρησης | | |process_official_title=Κύρωση κανονισμού εργασίας επιχείρησης |
| |process_alternative_titles=Κύρωση κανονισμού, κανονισμός επιχείρησης, κανονισμός εργασίας | | |process_alternative_titles=Κύρωση κανονισμού, κανονισμός επιχείρησης, κανονισμός εργασίας |
− | |process_description=Αφορά την κύρωση κανονισμού εργασίας για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις που γίνεται από το ΣΕΠΕ. Επιχειρήσεις, εκμεταλλεύσεις ή εργασίες εν γένει, ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή και από το αν ανήκουν σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, εφόσον απασχολούν προσωπικό μεγαλύτερο των 70 ατόμων, έχουν υποχρέωση να καταρτίζουν κανονισμό εργασίας. Μάλιστα με απόφαση του Υπουργείου Εργασίας είναι δυνατόν να επεκτείνεται η υποχρέωση αυτή και σε επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό κάτω των 70 ατόμων, όχι όμως μικρότερο των 40. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στην κύρωση κανονισμού εργασίας για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις από το ΣΕΠΕ. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ | | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ |
| |process_provision_org=ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Σ.ΕΠ.Ε) | | |process_provision_org=ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Σ.ΕΠ.Ε) |
− | |process_remarks=Η κατάρτιση των κανονισμών γίνεται από τον εργοδότη και δεν απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του προσωπικού που αφορά ο κανονισμός. Παρέχεται όμως η ευχέρεια στην οικεία συνδικαλιστική οργάνωση των εργαζομένων να προσφύγει ενώπιον του Τμήματος Κανονισμών Εργασίας κατά των διατάξεων του Κανονισμού που αντίκεινται στους νόμους ή στα εκτελεστικά τους διατάγματα ή υπ. Αποφάσεις. Προκειμένου να αποκτήσει ο κανονισμός ισχύ, απαιτείται κύρωση από τη Διοίκηση. Η κύρωση για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις γίνεται από το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας , ενώ για τις επιχειρήσεις- εκμεταλλεύσεις που ανήκουν ή ασκούνται από το Δημόσιο καθώς και για εκείνες των Δήμων, Κοινοτήτων, Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου Τραπεζών και Κλινικών η κύρωση γίνεται με κοινή Απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και του Υπουργού που ασκεί την εποπτεία. | + | |process_remarks=Η κατάρτιση των κανονισμών γίνεται από τον εργοδότη και δεν απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του προσωπικού που αφορά ο κανονισμός. Παρέχεται όμως η ευχέρεια στην οικεία συνδικαλιστική οργάνωση των εργαζομένων να προσφύγει ενώπιον του Τμήματος Κανονισμών Εργασίας, κατά των διατάξεων του Κανονισμού που αντίκεινται στους νόμους ή στα εκτελεστικά τους διατάγματα ή Υπ. Αποφάσεις. Προκειμένου να αποκτήσει ο κανονισμός ισχύ, απαιτείται κύρωση από τη Διοίκηση. Η κύρωση για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις γίνεται από το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας, ενώ για τις επιχειρήσεις- εκμεταλλεύσεις που ανήκουν ή ασκούνται από το Δημόσιο καθώς και για εκείνες των Δήμων, Κοινοτήτων, Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου Τραπεζών και Κλινικών η κύρωση γίνεται με κοινή Απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας και του Υπουργού που ασκεί την εποπτεία. |
| |process_deadline_type=Μήνες | | |process_deadline_type=Μήνες |
| |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες | | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες |
Γραμμή 17: |
Γραμμή 17: |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
| |process_provided_to=Επιχειρήσεις | | |process_provided_to=Επιχειρήσεις |
− | |process_tax_type=Κυρώσεις,Χορηγήσεις | + | |process_tax_type=Κυρώσεις |
| |process_total_duration_steps_min=1 | | |process_total_duration_steps_min=1 |
| |process_total_duration_steps_max=36.5 | | |process_total_duration_steps_max=36.5 |
| |process_total_duration_steps_type=Μήνες | | |process_total_duration_steps_type=Μήνες |
| |process_cost_min=60 | | |process_cost_min=60 |
− | |process_cost_max=440 | + | |process_cost_max=60 |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| + | |process_evidence_ex_officio_total_number=0 |
| + | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=0 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| |process_evidence_total_number=4 | | |process_evidence_total_number=4 |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
− | |process_evidence_ex_officio_total_number=0
| |
− | |process_evidence_alternative_total_number=0
| |
| }} | | }} |
| {{process sdg | | {{process sdg |
Γραμμή 40: |
Γραμμή 40: |
| |process_conditions_num_id=1 | | |process_conditions_num_id=1 |
| |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
− | |process_conditions_type=Άλλο | + | |process_conditions_type=Εργασιακές |
− | |process_conditions_name=Υποχρέωση για κατάρτιση κανονισμού εργασίας έχουν οι επιχειρήσεις , εκμεταλλεύσεις η εργασίες εν γένει, ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή και από το αν ανήκουν σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, εφόσον απασχολούν προσωπικό μεγαλύτερο των 70 ατόμων, έχουν υποχρέωση να καταρτίζουν κανονισμό εργασίας. Μάλιστα με απόφαση του Υπ. Εργασίας είναι δυνατόν να επεκτείνεται η υποχρέωση αυτή και σε επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό κάτω των 70 ατόμων, όχι όμως μικρότερο των 40 | + | |process_conditions_name=Υποχρέωση για κατάρτιση κανονισμού εργασίας έχουν οι επιχειρήσεις, εκμεταλλεύσεις ή εργασίες εν γένει, ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή και από το αν ανήκουν σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, εφόσον απασχολούν προσωπικό μεγαλύτερο των 70 ατόμων, έχουν υποχρέωση να καταρτίζουν κανονισμό εργασίας. Με απόφαση του Υπ. Εργασίας είναι δυνατόν να επεκτείνεται η υποχρέωση αυτή και σε επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό κάτω των 70 ατόμων, όχι όμως μικρότερο των 40. |
| }} | | }} |
| {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| |process_evidence_cost_num_id=1 | | |process_evidence_cost_num_id=1 |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
− | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | + | |process_evidence_cost_type=Παράβολο (δεν τηρείται στο e-παράβολο) |
| |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ | | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
− | |process_evidence_cost_code=3428
| + | |process_evidence_cost_description=Για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν μέχρι εβδομήντα (70) εργαζόμενους. |
− | |process_evidence_cost_description=Το παράβολο , όπως αυτό προβλέπεται στην υπ΄αριθμ. 2322/19.03.2002 Απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.Το παράβολο εκδίδεται από τη ΔΟΥ. Δεν εκδίδεται μέσω του e-paravolo. | + | Το παράβολο εκδίδεται από τη ΔΟΥ και κατατίθεται σε ειδικό λογαριασμό που τηρείται στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος υπέρ του Ανωτάτου Συμβουλίου Εργασίας. |
− | α) εκατόν ογδόντα (180) ευρώ για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν μέχρι εβδομήντα (70) εργαζόμενους,
| + | *Εξαιρούνται οι επιχειρήσεις και εκμεταλλεύσεις οι ασκούμενες υπό του Δημοσίου ή για λογαριασμό αυτού. |
− | β) τριακόσια (300) ευρώ για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν εβδομήντα ένα (71) έως εκατόν ογδόντα (180) εργαζόμενους,
| |
− | γ) τετρακόσια σαράντα (440) ευρώ για επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις που απασχολούν περισσότερους από εκατόν ογδόντα (180) εργαζόμενους.
| |
− | Για την τροποποίηση των ανωτέρω αναφερομένων Κανονισμών, ορίζουμε παράβολο εξήντα (60) ευρώ, εκατό (100)ευρώ, και εκατόν πενήντα (150) ευρώ αντίστοιχα.
| |
− | Το κατά τα ανωτέρω οριζόμενο παράβολο κατατίθεται σε ειδικό λογαριασμό που τηρείται στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος υπέρ του Ανωτάτου Συμβουλίου Εργασίας.
| |
− | Από την υποχρέωση καταβολής του ανωτέρω παραβόλου εξαιρούνται οι επιχειρήσεις και εκμεταλλεύσεις οι ασκούμενες υπό του Δημοσίου ή για λογαριασμό αυτού.
| |
| |process_evidence_cost_min=60 | | |process_evidence_cost_min=60 |
− | |process_evidence_cost_max=440 | + | |process_evidence_cost_max=60 |
− | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 | + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (web banking) |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
| |process_evidence_num_id=1 | | |process_evidence_num_id=1 |
| + | |process_evidence_type=Αίτηση |
| |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα |
− | |process_evidence_type=Αίτηση
| |
| |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο | | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_evidence_description=Αίτηση για κύρωση κανονισμού εργασίας ή τροποποίηση κανονισμού εργασίας | | |process_evidence_description=Αίτηση για κύρωση κανονισμού εργασίας ή τροποποίηση κανονισμού εργασίας |
Γραμμή 73: |
Γραμμή 68: |
| {{process evidences | | {{process evidences |
| |process_evidence_num_id=2 | | |process_evidence_num_id=2 |
| + | |process_evidence_type=Υπεύθυνη Δήλωση |
| |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα |
− | |process_evidence_type=Υπεύθυνη Δήλωση
| |
| |process_evidence_description=Υπεύθυνη δήλωση του νομικού εκπροσώπου της επιχείρησης που αναφέρει τον ακριβή αριθμό απασχολούμενου προσωπικού της επιχείρησης και οτι η επιχείρηση δεν έχει επιχειρησιακό σωματείο ή συμβούλιο εργαζομένων. | | |process_evidence_description=Υπεύθυνη δήλωση του νομικού εκπροσώπου της επιχείρησης που αναφέρει τον ακριβή αριθμό απασχολούμενου προσωπικού της επιχείρησης και οτι η επιχείρηση δεν έχει επιχειρησιακό σωματείο ή συμβούλιο εργαζομένων. |
| |process_evidence_related_process=ΔΔ:Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση | | |process_evidence_related_process=ΔΔ:Υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση |
Γραμμή 84: |
Γραμμή 79: |
| {{process evidences | | {{process evidences |
| |process_evidence_num_id=3 | | |process_evidence_num_id=3 |
| + | |process_evidence_type=Αντίγραφο εγγράφου |
| |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα |
− | |process_evidence_type=Αντίγραφο εγγράφου
| |
| |process_evidence_description=10 αντίγραφα του κανονισμού | | |process_evidence_description=10 αντίγραφα του κανονισμού |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
| |process_evidence_num_id=4 | | |process_evidence_num_id=4 |
| + | |process_evidence_type=Άλλο |
| |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
− | |process_evidence_type=Άλλο
| |
| |process_evidence_description=Χρηματικό παράβολο | | |process_evidence_description=Χρηματικό παράβολο |
| |process_evidence_note=Χρηματικό παράβολο, όπως προβλέπεται από την υπ΄αριθμ. 2322/19.03.2002 Απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων | | |process_evidence_note=Χρηματικό παράβολο, όπως προβλέπεται από την υπ΄αριθμ. 2322/19.03.2002 Απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων |