|
|
Γραμμή 4: |
Γραμμή 4: |
| |process_official_title=Προέγκριση Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου | | |process_official_title=Προέγκριση Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου |
| |process_alternative_titles=Προέγκριση Ειδικού Χωρικού Σχεδίου | | |process_alternative_titles=Προέγκριση Ειδικού Χωρικού Σχεδίου |
− | |process_description=Η διαδικασία αυτή είναι δυνατόν να προηγηθεί της διαδικασίας έγκρισης Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου με σκοπό να κριθεί η καταρχήν δυνατότητα χωροθέτησης του, με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κατόπιν εισήγησης της αρμόδιας Υπηρεσίας και τη σύμφωνη γνώμη του Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων. Αφορά στη χωρική οργάνωση και ανάπτυξη περιοχών ανεξαρτήτως διοικητικών ορίων, που μπορεί να λειτουργήσουν ως υποδοχείς σχεδίων, έργων και προγραμμάτων υπερτοπικής κλίμακας ή στρατηγικής σημασίας, για τις οποίες απαιτείται ειδική ρύθμιση των χρήσεων γης και των λοιπών όρων ανάπτυξής τους. Η διαδικασία εκκινείται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ή από τον οικείο Δήμο ή την οικεία Περιφέρεια ή από τον φορέα υλοποίησης του σχεδίου, έργου ή προγράμματος. | + | |process_description=Τα Ειδικά Πολεοδομικά Σχέδια (Ε.Π.Σ.) καταρτίζονται για τη χωρική οργάνωση και ανάπτυξη περιοχών ανεξαρτήτως διοικητικών ορίων, που μπορεί να λειτουργήσουν ως υποδοχείς σχεδίων, έργων και προγραμμάτων υπερτοπικής κλίμακας ή στρατηγικής σημασίας, για τις οποίες απαιτείται ειδική ρύθμιση των χρήσεων γης και των λοιπών όρων ανάπτυξής τους. |
| + | Πριν από την έγκριση ενός Ε.Π.Σ., είναι δυνατόν να προηγηθεί η διαδικασία προέγκρισής του, με σκοπό να κριθεί η καταρχήν δυνατότητα χωροθέτησης του Ε.Π.Σ.. |
| + | Στην περίπτωση που η περιοχή για την οποία καταρτίζεται ένα Ε.Π.Σ. (περιοχή επέμβασης) αποτελείται από διακριτά (μη όμορα) τμήματα, είναι απαραίτητη προϋπόθεση να ακολουθηθεί η διαδικασία προέγκρισης, προκειμένου να εξεταστεί η λειτουργική ενότητα μεταξύ των επιμέρους τμημάτων της περιοχής επέμβασης καθώς και αν εξυπηρετούνται οι στόχοι του Ε.Π.Σ.. |
| + | Η προέγκριση του Ε.Π.Σ. γίνεται με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κατόπιν εισήγησης της αρμόδιας Υπηρεσίας και τη σύμφωνη γνώμη του Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ | | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ |
− | |process_provision_org_owner_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ | + | |process_provision_org_owner_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ |
| |process_provision_org_group=Αναφερόμενος φορέας | | |process_provision_org_group=Αναφερόμενος φορέας |
− | |process_remarks=Όταν με την προέγκριση προτείνονται ζώνες χρήσεων γης, σε κάθε ζώνη επιτρέπεται καταρχήν να προτείνεται μόνο μια γενική χρήση. Κατ εξαίρεση, είναι δυνατόν να προτείνονται περισσότερες της μιας γενικές χρήσεις γης στην ίδια ζώνη. Με τα Ειδικά Πολεοδομικά Σχέδια δύνανται να καθορίζονται ειδικοί όροι και περιορισμοί δόμησης ακόμη και κατά παρέκκλιση από τους ισχύοντες όρους και περιορισμούς δόμησης, καθώς και από τις διατάξεις του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού και της εκτός σχεδίου δόμησης, κατόπιν ειδικής μελέτης και σχετικής επιστημονικής τεκμηρίωσης. Η απόφαση προέγκρισης δεν εξετάζει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, οι οποίες κρίνονται στο στάδιο της οριστικής έγκρισης αυτού. | + | |process_remarks=Κατά τη διαδικασία έγκρισης ή προέγκρισης Ε.Π.Σ. σε περιοχές των Μητροπολιτικών Κέντρων Αθήνας ή Θεσσαλονίκης, η υπεύθυνη Υπηρεσία για την εξέταση του φακέλου του έργου και για την τελική εισήγηση της πρότασης στο Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων & Αμφισβητήσεων του ΥΠΕΝ, είναι η Διεύθυνση Σχεδιασμού, Μητροπολιτικών, Αστικών & Περιαστικών Περιοχών (Τμήματα Μητροπολιτικού Σχεδιασμού Αθήνας-Αττικής και Θεσσαλονίκης). Αντίστοιχα για τις προτάσεις Ε.Π.Σ. στις υπόλοιπες περιοχές της Χώρας, υπεύθυνη Υπηρεσία είναι η Διεύθυνση Πολεοδομικού Σχεδιασμού (Τμήμα Τοπικών και Ειδικών Χωρικών Σχεδίων). |
| |process_deadline=6 | | |process_deadline=6 |
| |process_deadline_type=Μήνες | | |process_deadline_type=Μήνες |
| + | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο |
| |process_type=Εξωστρεφής | | |process_type=Εξωστρεφής |
| |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
Γραμμή 28: |
Γραμμή 32: |
| |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| + | |process_evidence_ex_officio_total_number=0 |
| + | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=0 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=0 |
| |process_evidence_total_number=3 | | |process_evidence_total_number=3 |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
− | |process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
| |
| |process_application_type=Αίτηση | | |process_application_type=Αίτηση |
| |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| |process_application_description=Αίτηση προέγκρισης Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου | | |process_application_description=Αίτηση προέγκρισης Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου |
− | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
| |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 98: |
Γραμμή 103: |
| |process_conditions_name=Τα Ειδικά Πολεοδομικά Σχέδια πρέπει να εναρμονίζονται με τις κατευθύνσεις των Περιφερειακών και των Ειδικών Χωροταξικών Πλαισίων και πρέπει να εξασφαλίζεται η μη ανατροπή της πολεοδομικής και χωροταξικής λειτουργίας της ευρύτερης περιοχής τους. | | |process_conditions_name=Τα Ειδικά Πολεοδομικά Σχέδια πρέπει να εναρμονίζονται με τις κατευθύνσεις των Περιφερειακών και των Ειδικών Χωροταξικών Πλαισίων και πρέπει να εξασφαλίζεται η μη ανατροπή της πολεοδομικής και χωροταξικής λειτουργίας της ευρύτερης περιοχής τους. |
| }} | | }} |
− | | + | {{process evidences |
− | | + | |process_evidence_num_id=1 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Τεχνική Έκθεση προέγκρισης Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου |
| + | |process_evidence_note=Τεχνική έκθεση που περιλαμβάνει την πρόταση χωρικού προορισμού της περιοχής επέμβασης, τις κατευθύνσεις του ισχύοντος χωροταξικού σχεδιασμού, τις υφιστάμενες, θεσμικές και πραγματικές, χρήσεις γης και τους όρους και περιορισμούς δόμησης στην περιοχή επέμβασης και στη ζώνη άμεσης επιρροής, τα βασικά μεταφορικά και τεχνικά δίκτυα και περιβαλλοντικές υποδομές, τους κοινόχρηστους και κοινωφελείς χώρους, και γενικά κάθε πληροφορία που είναι αναγκαία για την τεκμηρίωση της συγκεκριμένης πρότασης χωρικής ανάπτυξης. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=2 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Χάρτης προτεινόμενης παρέμβασης του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου |
| + | |process_evidence_note=Χάρτης προτεινόμενης παρέμβασης του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου σε κλίμακα 1:5000 |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=3 |
| + | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Χάρτης υφιστάμενης κατάστασης, της περιοχής παρέμβασης, του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου. |
| + | |process_evidence_note=Χάρτης υφιστάμενης κατάστασης της περιοχής παρέμβασης, σε κλίμακα 1:5000 |
| + | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
| |process_rule_type=Νόμος | | |process_rule_type=Νόμος |
Γραμμή 286: |
Γραμμή 319: |
| |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| |process_step_description=Σε περίπτωση μη έγκρισης της πρότασης του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου, από το Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων, αποστέλλεται σχετικό απαντητικό έγγραφο στον φορέα υλοποίησης. | | |process_step_description=Σε περίπτωση μη έγκρισης της πρότασης του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου, από το Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων, αποστέλλεται σχετικό απαντητικό έγγραφο στον φορέα υλοποίησης. |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=1
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
| |
− | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα
| |
− | |process_evidence_description=Τεχνική Έκθεση προέγκρισης Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου
| |
− | |process_evidence_note=Τεχνική έκθεση που περιλαμβάνει την πρόταση χωρικού προορισμού της περιοχής επέμβασης, τις κατευθύνσεις του ισχύοντος χωροταξικού σχεδιασμού, τις υφιστάμενες, θεσμικές και πραγματικές, χρήσεις γης και τους όρους και περιορισμούς δόμησης στην περιοχή επέμβασης και στη ζώνη άμεσης επιρροής, τα βασικά μεταφορικά και τεχνικά δίκτυα και περιβαλλοντικές υποδομές, τους κοινόχρηστους και κοινωφελείς χώρους, και γενικά κάθε πληροφορία που είναι αναγκαία για την τεκμηρίωση της συγκεκριμένης πρότασης χωρικής ανάπτυξης.
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=2
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
| |
− | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα
| |
− | |process_evidence_description=Χάρτης προτεινόμενης παρέμβασης του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου
| |
− | |process_evidence_note=Χάρτης προτεινόμενης παρέμβασης του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου σε κλίμακα 1:5000
| |
− | }}
| |
− | {{process evidences
| |
− | |process_evidence_num_id=3
| |
− | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι
| |
− | |process_evidence_alternative=Όχι
| |
− | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
| |
− | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
| |
− | |process_evidence_type=Σχέδια/Μελέτες Μηχανικού/Αρχιτέκτονα
| |
− | |process_evidence_description=Χάρτης υφιστάμενης κατάστασης, της περιοχής παρέμβασης, του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου.
| |
− | |process_evidence_note=Χάρτης υφιστάμενης κατάστασης της περιοχής παρέμβασης, σε κλίμακα 1:5000
| |
| }} | | }} |