|
|
| Γραμμή 18: |
Γραμμή 18: |
| | |process_usage=Άλλο | | |process_usage=Άλλο |
| | |process_output_type=Απόφαση | | |process_output_type=Απόφαση |
| | + | |process_validity_duration_type=Αόριστη |
| | |process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες | | |process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες |
| | |process_tax_type=Αποφάσεις | | |process_tax_type=Αποφάσεις |
| Γραμμή 23: |
Γραμμή 24: |
| | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή |
| | |process_total_duration_steps_min=2 | | |process_total_duration_steps_min=2 |
| − | |process_total_duration_steps_max=5 | + | |process_total_duration_steps_max=4 |
| | |process_total_duration_steps_type=Μήνες | | |process_total_duration_steps_type=Μήνες |
| | |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| Γραμμή 147: |
Γραμμή 148: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Πρόταση του Προέδρου της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, με την οποία ο νόμιμος εκπρόσωπος προτείνει τον ορισμό Διευθυντών-Διευθυντριών | + | |process_step_title=Παραλαβή πρότασης από αρμόδια αρχή |
| − | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | + | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής |
| − | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
| |
| − | |process_step_duration_min=1
| |
| − | |process_step_duration_max=4
| |
| − | |process_step_duration_type=Εβδομάδες
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=2
| |
| − | |process_step_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_child=Όχι
| |
| − | |process_step_title=Έλεγχος Κριτηρίων
| |
| − | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
| |
| − | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
| |
| − | |process_step_duration_min=3
| |
| − | |process_step_duration_max=5
| |
| − | |process_step_duration_type=Ημέρες
| |
| − | |process_step_description=Η εποπτεύουσα Διεύθυνση Εκπαίδευσης ελέγχει τους υπηρεσιακούς φακέλους των προτεινομένων με σκοπό τον έλεγχο των κριτηρίων και εισηγείται σχετικά
| |
| − | }}
| |
| − | {{process steps
| |
| − | |process_step_num_id=3
| |
| − | |process_step_exit=Όχι
| |
| − | |process_step_child=Όχι
| |
| − | |process_step_title=Διαβίβαση στην Αυτοτελή Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ
| |
| − | |process_step_official=Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
| |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| | |process_step_duration_min=1 | | |process_step_duration_min=1 |
| | |process_step_duration_max=3 | | |process_step_duration_max=3 |
| | |process_step_duration_type=Ώρες | | |process_step_duration_type=Ώρες |
| − | |process_step_description=Η εποπτεύουσα Διεύθυνση Εκπαίδευσης διαβιβάζει την πρόταση του προέδρου της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας μαζί με την δική της σχετική γνώμη | + | |process_step_description=Ο προέδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας διαβιβάζει την πρόταση του μέσω της εποπτεύουσας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης μαζί με την δική της σχετική γνώμη |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=4 | + | |process_step_num_id=2 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 191: |
Γραμμή 169: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=5 | + | |process_step_num_id=3 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 203: |
Γραμμή 181: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=6 | + | |process_step_num_id=4 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 215: |
Γραμμή 193: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=7 | + | |process_step_num_id=5 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 227: |
Γραμμή 205: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=8 | + | |process_step_num_id=6 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 239: |
Γραμμή 217: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=9 | + | |process_step_num_id=7 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 251: |
Γραμμή 229: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=10 | + | |process_step_num_id=8 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 263: |
Γραμμή 241: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=11 | + | |process_step_num_id=9 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 275: |
Γραμμή 253: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=12 | + | |process_step_num_id=10 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 287: |
Γραμμή 265: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=13 | + | |process_step_num_id=11 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 299: |
Γραμμή 277: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=14 | + | |process_step_num_id=12 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |