|
|
| Γραμμή 15: |
Γραμμή 15: |
| | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες | | |process_estimated_implementation_time_type=Μήνες |
| | |process_type=Εσωστρεφής | | |process_type=Εσωστρεφής |
| − | |process_trigger=Εσωτερική, Αυτεπάγγελτη | + | |process_trigger=Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική |
| | |process_usage=Εσωτερική διαδικασία | | |process_usage=Εσωτερική διαδικασία |
| | |process_validity_duration_type=Έτος | | |process_validity_duration_type=Έτος |
| Γραμμή 123: |
Γραμμή 123: |
| | |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| − | |process_step_description=Έως την 20ή Σεπτεμβρίου, το Διοικητικό Συμβούλιο ή η Οικονομική Επιτροπή μεριμνά για την ενσωμάτωση του σχεδίου προϋπολογισμού στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων που τηρείται στο Υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ, του άρθρου 4, ν. 4111/2013, να παράσχει γνώμη επ αυτού. | + | |process_step_description=Έως την 20ή Σεπτεμβρίου, το Διοικητικό Συμβούλιο - ή η Εκτελεστική Επιτροπή - μεριμνά για την ενσωμάτωση του σχεδίου προϋπολογισμού στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων που τηρείται στο Υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ, του άρθρου 4, ν. 4111/2013, να παράσχει γνώμη επ αυτού. |
| | |process_step_note=Η συλλογή, η επεξεργασία και η διάδοση των οικονομικών στοιχείων των ΟΤΑ πραγματοποιείται μέσω του Κόμβου Διαλειτουργικότητας (http://ko...gr/stats). | | |process_step_note=Η συλλογή, η επεξεργασία και η διάδοση των οικονομικών στοιχείων των ΟΤΑ πραγματοποιείται μέσω του Κόμβου Διαλειτουργικότητας (http://ko...gr/stats). |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 144: |
Γραμμή 144: |
| | |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
| − | |process_step_description=Έως την 15η Νοεμβρίου, το Διοικητικό Συμβούλιο, σε ειδική γι αυτόν τον σκοπό συνεδρίαση, ψηφίζει τον προϋπολογισμό και το Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 4, ν. 4111/2013. | + | |process_step_description=Έως την 15η Νοεμβρίου, το Διοικητικό Συμβούλιο, ψηφίζει τον προϋπολογισμό. |
| | |process_step_note=Κατά τη συζήτησή του, το σχέδιο προϋπολογισμού συνοδεύεται υποχρεωτικά από τη γνώμη του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ και τις τυχόν οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών. | | |process_step_note=Κατά τη συζήτησή του, το σχέδιο προϋπολογισμού συνοδεύεται υποχρεωτικά από τη γνώμη του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ και τις τυχόν οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών. |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 155: |
Γραμμή 155: |
| | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
| | |process_step_description=Η Οικονομική Επιτροπή του οικείου δήμου, εγκρίνει την απόφαση ψήφισης του προϋπολογισμού του νομικού του προσώπου. | | |process_step_description=Η Οικονομική Επιτροπή του οικείου δήμου, εγκρίνει την απόφαση ψήφισης του προϋπολογισμού του νομικού του προσώπου. |
| − | |process_step_note=Α. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3, άρθρου 234, σε συνδυασμό με την παρ. 2, άρθρου 240, του ν. 3463/2006, για τις αποφάσεις του διοικητικού συμβουλίου των νπδδ που αφορούν μεταξύ άλλων και στον προϋπολογισμό, απαιτείται προηγούμενη έγκριση από την Οικονομική Επιτροπή του οικείου δήμου. | + | |process_step_note=Α. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3, άρθρου 234, σε συνδυασμό με την παρ. 2, άρθρου 240, του ν. 3463/2006, για τις αποφάσεις του διοικητικού συμβουλίου των ΝΠΔΔ που αφορούν, μεταξύ άλλων, στον προϋπολογισμό, απαιτείται προηγούμενη έγκριση από την Οικονομική Επιτροπή του οικείου δήμου. |
| | | | |
| | Β. Από 09.08.2019 (ημερομηνία έναρξης ισχύος του ν. 4623/2019), η αρμοδιότητα έγκρισης των προϋπολογισμών των νομικών προσώπων, ανήκει στην οικονομική επιτροπή του οικείου δήμου αντί του δημοτικού συμβουλίου (περίπτωση γ, παρ. 1, άρθρο 72 του ν. 3852/2010, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4623/2019 και την παρ. 1 του άρθρου 40, του ν. 4735/2020). | | Β. Από 09.08.2019 (ημερομηνία έναρξης ισχύος του ν. 4623/2019), η αρμοδιότητα έγκρισης των προϋπολογισμών των νομικών προσώπων, ανήκει στην οικονομική επιτροπή του οικείου δήμου αντί του δημοτικού συμβουλίου (περίπτωση γ, παρ. 1, άρθρο 72 του ν. 3852/2010, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4623/2019 και την παρ. 1 του άρθρου 40, του ν. 4735/2020). |
| Γραμμή 166: |
Γραμμή 166: |
| | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας | | |process_step_official=Αρμόδιος φορέας |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_description=Από τη χρονική στιγμή που θα περιέλθει στο ΝΠΔΔ η εγκριτική απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής επί του προϋπολογισμού του, εντός δέκα (10) ημερών το νομικό πρόσωπο υποβάλλει στο Συντονιστή της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης την απόφαση έγκρισης του προϋπολογισμού του προς έλεγχο. | + | |process_step_description=Μέσα σε δέκα (10) ημέρες από τη γνωστοποίηση της εγκριτικής απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής επί του προϋπολογισμού, το ΝΠΔΔ υποβάλλει την απόφαση ψήφισης του προϋπολογισμού του στο Συντονιστή της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης προς έλεγχο. |
| | |process_step_note=Σε περίπτωση που η Αποκεντρωμένη Διοίκηση διαπιστώσει ότι ο προϋπολογισμός έχει καταρτιστεί κατά παράβαση της Κοινής Απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών ή της κείμενης νομοθεσίας, αναπέμπει τον προϋπολογισμό στο Διοικητικό Συμβούλιο προς τροποποίηση αυτού. | | |process_step_note=Σε περίπτωση που η Αποκεντρωμένη Διοίκηση διαπιστώσει ότι ο προϋπολογισμός έχει καταρτιστεί κατά παράβαση της Κοινής Απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών ή της κείμενης νομοθεσίας, αναπέμπει τον προϋπολογισμό στο Διοικητικό Συμβούλιο προς τροποποίηση αυτού. |
| | }} | | }} |