Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Απαλλαγή Τελών Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας και Καρτοκινητής Τηλεφωνίας»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 188: Γραμμή 188:
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο υπάλληλος επισκοπεί την/τις αιτήση/εις του πολίτη αν υπάρχουν. Τον ενημερώνει για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται.
+
|process_step_description=Ο υπάλληλος επισκοπεί την/τις αίτηση/εις του αιτούντος, αν υπάρχουν, και τον ενημερώνει για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται/ονται.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 202: Γραμμή 202:
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
|process_step_duration_type=Ημέρες
|process_step_description=Ο  υπαλληλος προχωρά σε δημιουργία νέας αίτησης κατόπιν αιτήματος του πολίτη
+
|process_step_description=Ο  υπάλληλος προχωρά σε δημιουργία νέας αίτησης κατόπιν αιτήματος του εξυπηρετούμενου.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 216: Γραμμή 216:
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο υπάλληλος προχωρά σε διαγραφή υπάρχουσας αίτησης κατόπιν αιτήματος του πολίτη προκειμένου να καταχωρίσει νέα αίτηση
+
|process_step_description=Ο υπάλληλος προχωρά σε διαγραφή υπάρχουσας αίτησης κατόπιν αιτήματος του εξυπηρετούμενου προκειμένου να καταχωρίσει νέα αίτηση.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 230: Γραμμή 230:
 
|process_step_duration_max=7
 
|process_step_duration_max=7
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο υπάλληλος εκτυπώνει την αίτηση διαγραφής και  ο πολίτης την υπογράφει.
+
|process_step_description=Ο υπάλληλος εκτυπώνει την αίτηση διαγραφής και  ο εξυπηρετούμενος την υπογράφει.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 244: Γραμμή 244:
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_max=3
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο πολίτης εφόσον επέλεξε διαγραφή της υπάρχουσας αίτησης μπορεί να υποβάλλει νέα αίτηση εφόσον παραμένει δικαιούχος
+
|process_step_description=Ο εξυπηρετούμενος, αν επέλεξε διαγραφή υπάρχουσας αίτησης, μπορεί να υποβάλλει νέα αίτηση εφόσον παραμένει δικαιούχος.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 256: Γραμμή 256:
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο υπάλληλος επιλέγει τον δικαιούχο (τον πολίτη ή τον ανήλικο υπό την επιμέλειά του) και στη συνέχεια εισάγει τον ΑΜΚΑ του δικαιούχου εφόσον πρόκειται για ανήλικο δικαιούχο. Η εφαρμογή ελέγχει την εγκυρότητα του ΑΜΚΑ και τη σχέση επιμέλειας σε περίπτωση ανήλικου δικαιούχου.
+
|process_step_description=Ο υπάλληλος επιλέγει τον δικαιούχο (τον εξυπηρετούμενο ή τον ανήλικο υπό την επιμέλειά του) και στη συνέχεια εισάγει τον ΑΜΚΑ του δικαιούχου εφόσον πρόκειται για ανήλικο δικαιούχο. Η εφαρμογή ελέγχει την εγκυρότητα του ΑΜΚΑ και τη σχέση επιμέλειας σε περίπτωση ανήλικου δικαιούχου με τον αιτούντα.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 268: Γραμμή 268:
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο υπάλληλος επιλέγει τον πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που του υποδεικνύει ο πολίτης και ζητά τη συναίνεση  του πολίτη για τη διαβίβαση των προσωπικών του στοιχείων στον πάροχο.
+
|process_step_description=Ο υπάλληλος επιλέγει τον πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που του υποδεικνύει ο αιτών και ζητά τη συναίνεση  του για τη διαβίβαση των προσωπικών του στοιχείων στον πάροχο.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 280: Γραμμή 280:
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο υπάλληλος καταχωρίζει τον αριθμό κινητού του πολίτη και η εφαρμογή αποστέλει κωδικό μιας χρήσης (OTP) στον αριθμό αυτό.
+
|process_step_description=Ο υπάλληλος καταχωρίζει τον αριθμό κινητού του δικαιούχου (αιτών ή ανήλικο υπό την επιμέλειά του) και η εφαρμογή αποστέλλει κωδικό μιας χρήσης (OTP) στον αριθμό αυτό.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 291: Γραμμή 291:
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο πολίτης λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο τον κωδικό μιας χρήστης.
+
|process_step_description=Ο δικαιούχος λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο τον κωδικό μιας χρήσης (OTP).
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 299: Γραμμή 299:
 
|process_step_title=Καταχώριση του κωδικού μιας χρήσης (OTP)
 
|process_step_title=Καταχώριση του κωδικού μιας χρήσης (OTP)
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
|process_step_description=Ο πολίτης υπαγορεύει στον υπάλληλο τον κωδικό μιας χρήσης και ο υπάλληλος τον εισάγει στο σύστημα, όπου και γίνεται επαλήθευση.
+
|process_step_description=Ο αιτών υπαγορεύει στον υπάλληλο τον κωδικό μιας χρήσης και ο υπάλληλος τον εισάγει στο σύστημα, όπου και γίνεται επαλήθευση.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 305: Γραμμή 305:
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Ολοκλήρωση και εκτύπωση της αίτησης
+
|process_step_title=Εκτύπωση και υπογραφή της αίτησης
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
Γραμμή 311: Γραμμή 311:
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_max=5
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Ο πολίτης υπογράφει την εκτυπωμένη αίτηση που του παραδίδει ο υπάλληλος. Αντίγραφο της αίτησης επιδίδεται στον πολίτη και η  διαδικασία ολοκληρώνεται.
+
|process_step_description=Ο αιτών υπογράφει την εκτυπωμένη αίτηση που του παραδίδει ο υπάλληλος. Αντίγραφο της αίτησης επιδίδεται στον αιτούντα.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=15
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Καταχώριση δικαιούχου στο Μητρώο και ενημέρωση Παρόχου Υπηρεσιών Κινητής για έναρξη απαλλαγής
 +
|process_step_official=Υπάλληλος ΚΕΠ
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_description=Ο αριθμός κινητού του δικαιούχου καταχωρίζεται στο Μητρώο και ενημερώνεται ο Πάροχος Υπηρεσιών Κινητής για έναρξη της απαλλαγής από τα τέλη.
 
}}
 
}}
 
{{process steps digital
 
{{process steps digital

Αναθεώρηση της 01:33, 2 Οκτωβρίου 2022



c0efb397-f51f-4d2f-a319-5d088adedd6d 807281

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

2 έως 3

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

15 λεπτά

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

4 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην εγγραφή στο Μητρώο Δικαιούχων Απαλλαγής Τελών Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας και Καρτοκινητής Τηλεφωνίας (Μη.Δ.Α.Τε.) των δικαιούχων απαλλαγής τελών κινητής τηλεφωνίας και γίνεται ενημέρωση των παρόχων υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας με τους αριθμούς κινητού τηλεφώνου των δικαιούχων για την εφαρμογή της απαλλαγής.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ


Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Επισημαίνεται ότι:
  • Για την καταχώριση στο ΜΗ.Δ.Α.Τε δεν είναι απαραίτητο ο αριθμός κινητού που δηλώνει ο δικαιούχος να είναι καταχωρισμένος στο όνομά του ή στον ΑΦΜ του στον πάροχο κινητής τηλεφωνίας.
  • Σε περίπτωση που έχει πραγματοποιηθεί καταχώριση στο Μη.Δ.Α.Τε. και λάβει χώρα φορητότητα, το Μη.Δ.Α.Τε. ενημερώνεται μέσω διαλειτουργικότητας από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας και δεν απαιτείται ενέργεια από τον δικαιούχο.
  • Ο δικαιούχος μπορεί να υποβάλλει αίτηση και για τα συμβόλαια καρτοκινητής.
  • Σε περίπτωση που ο δικαιούχος είναι ανήλικος, η αίτηση υποβάλλεται από τον έχοντα την επιμέλεια. Η επιμέλεια θα πρέπει να αποδειχθεί στην περίπτωση που δεν προκύπτει ηλεκτρονικά.

Τελευταία ενημέρωση

21/06/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Μητρώο Δικαιούχων Απαλλαγής Τελών Κινητής Τηλεφωνίας (Μη.Δ.Α.Τε.)

Σημειώσεις

Στο Μη.Δ.Α.Τε. η αίτηση υποβάλεται με δύο τρόπους:

α) ηλεκτρονικά, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με χρήση των προσωπικών κωδικών / διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet),

β) με φυσική παρουσία σε Κ.Ε.Π.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Ενημέρωση Μητρώου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Απαλλαγή Τελών Κινητής Τηλεφωνίας, Μη.Δ.Α.Τε., Απαλλαγή Τελών Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας και Καρτοκινητής Τηλεφωνίας, Ειδική εφαρμογή δικαιούχων απαλλαγής τέλους συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και τέλους καρτοκινητής τηλεφωνίας.

            Επίσημος τίτλος

            Μητρώο Δικαιούχων Απαλλαγής Τελών Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας και Καρτοκινητής Τηλεφωνίας (Μη.Δ.Α.Τε.)


            Μητρώα που τηρούνται

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά)

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,


            • 1 Διοικητικές Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης ο δικαιούχος θα χρειαστεί να διάθετει ΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ.

              Όχι Όχι

            • 2 Ηλικιακές Δικαιούχοι είναι όλα τα φυσικά πρόσωπα από 15 έως 29 ετών που διαθέτουν αριθμό κινητού τηλεφώνου σε πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας με έδρα στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, δικαιούχοι είναι όσοι έχουν συμπληρώσει το 14ο έτος της ηλικίας τους και δεν έχουν συμπληρώσει το 30ο έτος έως και την 31η Δεκεμβρίου του περασμένου έτους.

              Όχι Όχι

            • 3 Οικογενειακές Στην περίπτωση ανηλίκου δικαιούχου, η αίτηση υποβάλλεται από τον έχοντα την επιμέλεια, καταχωρίζοντας επιπρόσθετα τον ΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ του έχοντος την επιμέλεια.
              • Σε περίπτωση εξυπηρέτησης μέσω ΚΕΠ καταχωρίζεται προαιρετικά και ο ΑΦΜ του αιτούντος.

              Όχι Όχι

            • 4 Γεωγραφικές Για την εγγραφή στο Μη.Δ.Α.Τε. αριθμού κινητού τηλεφώνου απαιτείται η συνδρομή σε παρόχο κινητής τηλεφωνίας, η έδρα του οποίου βρίσκεται στην Ελλάδα.

              Όχι Όχι

            • 5 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης απαιτούνται κωδικοί / διαπιστευτηρία της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί TAXISnet)
              • Για όποιον δεν διαθέτει κωδικούς ΓΓΠΣΔΔ, η αίτηση δύναται να υποβληθεί με φυσική παρουσία σε οποιοδήποτε ΚΕΠ.

              Όχι Όχι

            • 1 ΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ

              ΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Ο χρήστης καταχωρίζει τον ΑΜΚΑ ή τον ΠΑΑΥΠΑ του, η εγκυρότητα του οποίου ελέγχεται με διαλειτουργικότητα από το σύστημα. Επίσης ελέγχεται η συσχέτιση με τον ΑΦΜ του αιτούντος.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι Αποδεικτικά έγγραφα ασφάλισηςΤο «Αποδεικτικά έγγραφα ασφάλισης» δεν είναι αριθμός.

            • 2 Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

              Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

              Σχετικός σύνδεσμος: https://www.gov.gr/ipiresies/oikogeneia/oikogeneiake-katastase/pistopoietiko-oikogeneiakes-katastases


              Σχετιζόμενη διαδικασία: ΔΔ:ΔΔ:Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

              Σημειώσεις: Σε περίπτωση που η σχέση επιμέλειας δεν επιβεβαιώνεται ηλεκτρονικά μέσω διαλειτουργικότητας, η αίτηση μπορεί να κατατεθεί από τον έχοντα την επιμέλεια, σε οποιοδήποτε Κ.Ε.Π. με την επίδειξη πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης ή με την επίδειξη οποιουδήποτε εγγράφου, που συνιστά αποδεικτικό σχέσεων επιμέλειας, επισήμως μεταφρασμένο όπου απαιτείται.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Ναι

              Προϋπόθεση δικαιολογητικού: Ηλικιακές, Οικογενειακές

              Όχι Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασηςΤο «Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης» δεν είναι αριθμός.

            • 3 Συσκευή κινητού τηλεφώνου

              Συσκευή κινητού τηλεφώνου

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Εε περίπτωση υποβολής αίτησης μέσω Κ.Ε.Π. ο δικαιούχος θα πρέπει να φέρει μαζί του τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου, τον αριθμό του οποίου επιθυμεί να καταχωρίσει στο Μητρώο. Σε περίπτωση ανηλίκου, όπου η αίτηση υποβάλλεται από τον έχοντα την επιμέλεια, ο αιτών θα πρέπει να φέρει μαζί του τη συσκευή του δικαιούχου.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • Νόμος 59 4839 2021 181 Α

              Περιγραφή Μείωση των συντελεστών του τέλους συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και του τέλους καρτοκινητής τηλεφωνίας και κατάργηση των τελών αυτών για τους νέους μέχρι 29 ετών - Τροποποίηση του άρθρου 12 του ν. 2579/1998

              Νομικές παραπομπές https://www.gsis.gr/sites/default/files/MHDATE/N.4839 2021 AR 59.pdf

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 2235 ΕΞ 2022 2021 26 Β

              Περιγραφή Ειδική εφαρμογή δικαιούχων απαλλαγής τέλους συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και τέλους καρτοκινητής τηλεφωνίας

              Νομικές παραπομπές https://www.gsis.gr/sites/default/files/MHDATE/KYA MHDATE.pdf

            • 1 Μετάβαση σε ΚΕΠ



              Όχι Όχι


            • 2 Φυσική ταυτοποίηση πολίτη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Κατά τη προσέλευση του πολίτη στο ΚΕΠ, ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη, με την επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου.

              Όχι Όχι


            • 3 Έλεγχος πληρότητας δικαιολογητικών και προϋποθέσεων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος ΚΕΠ εισάγει στην ηλεκτρονική εφαρμογή προαιρετικά τον ΑΦΜ και υποχρεωτικά τον ΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ του αιτούντος. Διενεργείται, μέσω διαλειτουργικότητας, έλεγχος εγκυρότητας ΑΦΜ καθώς και συσχέτισης ΑΜΚΑ/ΠΑΑΥΠΑ με ΑΦΜ εφόσον αυτός δηλωθεί.

              Όχι Όχι


            • 4 Προβολή και Διαχείριση Αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος επισκοπεί την/τις αίτηση/εις του αιτούντος, αν υπάρχουν, και τον ενημερώνει για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται/ονται.

              Όχι Όχι


            • 5 Νέα Αίτηση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος προχωρά σε δημιουργία νέας αίτησης κατόπιν αιτήματος του εξυπηρετούμενου.

              Ναι Όχι


            • 6 Διαγραφή αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος προχωρά σε διαγραφή υπάρχουσας αίτησης κατόπιν αιτήματος του εξυπηρετούμενου προκειμένου να καταχωρίσει νέα αίτηση.

              Ναι Όχι


            • 7 Επιβεβαίωση διαγραφής και εκτύπωση αποδεικτικού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος εκτυπώνει την αίτηση διαγραφής και ο εξυπηρετούμενος την υπογράφει.

              Ναι Όχι


            • 8 Δημιουργία νέας αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο εξυπηρετούμενος, αν επέλεξε διαγραφή υπάρχουσας αίτησης, μπορεί να υποβάλλει νέα αίτηση εφόσον παραμένει δικαιούχος.

              Ναι Όχι


            • 9 Εισαγωγή στοιχείων δικαιούχου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος επιλέγει τον δικαιούχο (τον εξυπηρετούμενο ή τον ανήλικο υπό την επιμέλειά του) και στη συνέχεια εισάγει τον ΑΜΚΑ του δικαιούχου εφόσον πρόκειται για ανήλικο δικαιούχο. Η εφαρμογή ελέγχει την εγκυρότητα του ΑΜΚΑ και τη σχέση επιμέλειας σε περίπτωση ανήλικου δικαιούχου με τον αιτούντα.

              Όχι Όχι


            • 10 Επιλογή παρόχου υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος επιλέγει τον πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που του υποδεικνύει ο αιτών και ζητά τη συναίνεση του για τη διαβίβαση των προσωπικών του στοιχείων στον πάροχο.

              Όχι Όχι


            • 11 Εισαγωγή αριθμού κινητού τηλεφώνου πολίτη και αποστολή κωδικού μιας χρήσης (OTP)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο υπάλληλος καταχωρίζει τον αριθμό κινητού του δικαιούχου (αιτών ή ανήλικο υπό την επιμέλειά του) και η εφαρμογή αποστέλλει κωδικό μιας χρήσης (OTP) στον αριθμό αυτό.

              Όχι Όχι


            • 12 Παραλαβή κωδικού μιας χρήσης (OTP) από τον πολίτη


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο δικαιούχος λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο τον κωδικό μιας χρήσης (OTP).

              Όχι Όχι


            • 13 Καταχώριση του κωδικού μιας χρήσης (OTP)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ


              Περιγραφή Ο αιτών υπαγορεύει στον υπάλληλο τον κωδικό μιας χρήσης και ο υπάλληλος τον εισάγει στο σύστημα, όπου και γίνεται επαλήθευση.

              Όχι Όχι


            • 14 Εκτύπωση και υπογραφή της αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο αιτών υπογράφει την εκτυπωμένη αίτηση που του παραδίδει ο υπάλληλος. Αντίγραφο της αίτησης επιδίδεται στον αιτούντα.

              Όχι Ναι


            • 15 Καταχώριση δικαιούχου στο Μητρώο και ενημέρωση Παρόχου Υπηρεσιών Κινητής για έναρξη απαλλαγής

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Υπάλληλος ΚΕΠ

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο αριθμός κινητού του δικαιούχου καταχωρίζεται στο Μητρώο και ενημερώνεται ο Πάροχος Υπηρεσιών Κινητής για έναρξη της απαλλαγής από τα τέλη.

              Όχι Όχι


            • 1 Ταυτοποίηση χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Σύνδεσμος https://mobilefees.gov.gr

              Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία, το φυσικό πρόσωπο κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (TAXISnet).

              Όχι Όχι


            • 2 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Περιγραφή Ο χρήστης εισέρχεται στην πλατφόρμα. Συναινεί για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και εισάγει προσωπικά στοιχεία

              Όχι Όχι


            • 3 Προβολή και Διαχείριση Αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης βλέπει τις αιτήσεις του αν έχει ήδη υποβάλλει και την κατάσταση στην οποία βρίσκονται.

              Όχι Όχι


            • 4 Νέα Αίτηση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει νέα αίτηση προκειμένου να καταχωρίσει τα στοιχεία του.

              Ναι Όχι


            • 5 Διαγραφή αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο χρήστης μπορεί να διαγράψει την αίτησή του σε περίπτωση αλλαγής αριθμού κινητού τηλεφώνου.

              Ναι Όχι


            • 6 Επιβεβαίωση διαγραφής και εκτύπωση αποδεικτικού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο χρήστης επιβεβαιώνει τη διαγραφή της αιτησης του από το Μη.Δ.Α.Τε .

              Σημειώσεις Ο χρήστης σε περίπτωση που εξακολουθεί να είναι δικαιούχος δημιουργεί νέα αίτηση.

              Ναι Όχι


            • 7 Δημιουργία νέας αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο χρήστης εφόσον διέγραψε την προηγούμενη αιτησή του, μπορεί να υποβάλλει εκ νέου αίτημα εγγραφή στο Μη.Δ.α.Τε, με την προϋπόθεση ότι παραμένει δικαιούχος.

              Ναι Όχι


            • 8 Εισαγωγή στοιχείων δικαιούχου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει τον δικαιούχο (τον ίδιο ή τον ανήλικο υπό την επιμέλειά του) και στη συνέχει εισάγει τον ΑΜΚΑ του. Η εφαρμογή ελέγχει την εγκυρότητα των στοιχείων του και τη σχέση επιμέλειας.

              Όχι Όχι


            • 9 Επιλογή παρόχου κινητής τηλεφωνίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης αφού ενημερωθεί για τη διαβίβαση των στοιχείων του στον πάροχο, επιλέγει τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας στον οποίο είναι συνδρομητής.

              Όχι Όχι


            • 10 Εισαγωγή αριθμού κινητού τηλεφώνου και παραλαβή OTP

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης εισάγει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου και επιβεβαιώνει την κατοχή του κινητού με την εισαγωγή OPT, το οποίο λαμβάνει από την εφαρμογή.

              Όχι Όχι


            • 11 Ολοκλήρωση και εκτύπωση αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό εκτελεστικού φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Έξοδος δεδομένων από λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει την ολοκλήρωση της αίτησης και έχει τη δυνατότητα να εκτυπώσει ένα αντίγραφο της.

              Όχι Ναι








            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.