Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Ψηφιακά σημεία παροχής
- Δεν παρέχεται ψηφιακά
Αριθμός δικαιολογητικών
Κόστος
Κυμαινόμενο
Εκτιμώμενος χρόνος
1 μήνας
Περιγραφή
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Παρέχεται σε
Σχετικοί σύνδεσμοι
Παρατηρήσεις
Εκδήλωση, εξέλιξη και απομόνωση πυρκαγιάς Αιτίες πυρκαγιών Κατηγορίες πυρκαγιών Τρόποι και μέσα κατάσβεσης πυρκαγιών Πυροσβεστήρες και χρήση τους Προσβολή της πυρκαγιάς με κατάλληλα κατασβεστικά υλικά και μέσα, χρήση αυτών, Yδροστόμια, συσκευές, εργαλεία κ.λπ. Εκρήξεις Προληπτικά και κατασταλτικά μέτρα και μέσα πυροπροστασίας της επιχείρησης εγκατάστασης Μέσα ατομικής προστασίας Κατάσβεση ελεγχόμενης πυρκαγιάς, σε χρόνο εκτός της αντιπυρικής περιόδου, σε κατάλληλο υπαίθριο χώρο με ταυτόχρονη λήψη των αναγκαίων μέτρων προστασίας και εφόσον οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες παρέχουν σχετική ασφάλεια Έγκαιρη και επαρκής ενεργοποίηση συναγερμού και κινητοποίηση Ομάδας Πυροπροστασίας
Έκτακτοι συναγερμοί και εκκενώσεις για τη δοκιμασία του επιπέδου διατήρησης της ετοιμότητας του προσωπικού της επιχείρησης – εγκατάστασηςΤελευταία ενημέρωση
09/04/2025
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Κατάθεση
Κατατίθεται από
Τίτλος
Σημειώσεις
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Άλλο
Αν από τις σχετικές διατάξεις δεν προβλέπεται η δυνατότητα άσκησης της ειδικής διοικητικής ή ενδικοφανούς προσφυγής, ο ενδιαφερόμενος για την αποκατάσταση υλικής ή ηθικής βλάβης των έννομων συμφερόντων του που προκαλείται από ατομική διοικητική πράξη μπορεί, για οποιονδήποτε λόγο, με αίτησή του, να ζητήσει είτε από τη διοικητική αρχή, η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή) (Ν.2690-1999/Κεφάλαιο Πέμπτο/Άρθρο 24/Παράγραφος 1). Όπου προβλέπεται από ειδικές διατάξεις, ο ενδιαφερόμενος για την αποκατάσταση υλικής ή ηθικής βλάβης των έννομων συμφερόντων του που προκαλείται από διοικητική πράξη, μπορεί με προσφυγή του, η οποία ασκείται ενώπιον του προβλεπόμενου από τις διατάξεις αυτές διοικητικού οργάνου και μέσα στην οριζόμενη από τις ίδιες προθεσμία, να ζητήσει κατά περίπτωση την ακύρωση ή την τροποποίηση της πράξης (Ν. 2690-1999/Κεφάλαιο Πέμπτο/Άρθρο 25/Παράγραφος 1). Το διοικητικό όργανο, ανάλογα με την πρόβλεψη των σχετικών διατάξεων, είτε εξετάζει μόνο τη νομιμότητα της πράξης, οπότε και μπορεί να την ακυρώσει εν όλω ή εν μέρει ή να απορρίψει την προσφυγή (ειδική διοικητική προσφυγή), είτε εξετάζει τόσο τη νομιμότητα της πράξης όσο και την ουσία της υπόθεσης, οπότε και μπορεί να ακυρώσει εν όλω ή μέρει ή να τροποποιήσει την πράξη ή να απορρίψει την προσφυγή (ενδικοφανής προσφυγή) (Ν. 2690-1999/Κεφάλαιο Πέ-μπτο/Άρθρο 25/Παράγραφος 2/Εδάφιο α΄).
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Εάν περάσει άπρακτη η προθεσμία, δίχως έγγραφη απάντηση της διοίκησης, ο πολίτης δύναται να καταθέσει αναφορά στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, στο Συ-νήγορο του Πολίτη, στο Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και μηνυτήρια ανα-φορά κατά του υπαλλήλου.Άλλο
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Βήματα
Ψηφιακά βήματα
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Επίσημος τίτλος
Γλώσσες παροχής
Νομοθεσία
Κατηγορίες
Είδος διαδικασίας
Έναυσμα
Τρόπος υποβολής
Συμβάντα ζωής
Τύπος
Λήξη Διαδικασίας
Αόριστη


