|
|
Γραμμή 5: |
Γραμμή 5: |
| |process_alternative_titles=Έγκριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Φορέων | | |process_alternative_titles=Έγκριση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Φορέων |
| |process_description=Στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης για την Αειφορία υλοποιούνται στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας Εκπαιδευτικά Προγράμματα από Δημόσιους/Ιδιωτικούς Φορείς με εκπαιδευτική δραστηριότητα, βάσει σχετικής εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ., η οποία επικαιροποιείται κάθε σχολικό έτος. Στη στοχοθεσία των προγραμμάτων εντάσσεται συστηματικά η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών και των μαθητριών στα θέματα της Αειφόρου Ανάπτυξης.Τα στάδια υποβολής και έγκρισης των σχετικών αιτημάτων είναι τα ακόλουθα: | | |process_description=Στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης για την Αειφορία υλοποιούνται στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας Εκπαιδευτικά Προγράμματα από Δημόσιους/Ιδιωτικούς Φορείς με εκπαιδευτική δραστηριότητα, βάσει σχετικής εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ., η οποία επικαιροποιείται κάθε σχολικό έτος. Στη στοχοθεσία των προγραμμάτων εντάσσεται συστηματικά η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών και των μαθητριών στα θέματα της Αειφόρου Ανάπτυξης.Τα στάδια υποβολής και έγκρισης των σχετικών αιτημάτων είναι τα ακόλουθα: |
− |
| |
| 1.Υποβολή του αιτήματος έγκρισης Εκπαιδευτικού Προγράμματος από Φορέα σε Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.. | | 1.Υποβολή του αιτήματος έγκρισης Εκπαιδευτικού Προγράμματος από Φορέα σε Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.. |
| 2.Διαβίβαση του αιτήματος έγκρισης προς Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)σύμφωνα με το άρθρο 123 του ν.4876/2021 | | 2.Διαβίβαση του αιτήματος έγκρισης προς Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)σύμφωνα με το άρθρο 123 του ν.4876/2021 |
Γραμμή 12: |
Γραμμή 11: |
| 5.Ενημέρωση των Σχολικών μονάδων απο τον αρμόδιο Φορέα υλοποίησης. | | 5.Ενημέρωση των Σχολικών μονάδων απο τον αρμόδιο Φορέα υλοποίησης. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
− | |process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ | + | |process_org_owner=40151 |
| |process_provision_org_owner_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ | | |process_provision_org_owner_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ |
| |process_remarks=Τμήμα Α΄ Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία | | |process_remarks=Τμήμα Α΄ Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία |
− |
| |
| Τμήμα Β΄ Σχολικής Αγωγής και Προαγωγής της Υγείας | | Τμήμα Β΄ Σχολικής Αγωγής και Προαγωγής της Υγείας |
− |
| |
| Τμήμα Γ΄ Πολιτιστικών Θεμάτων και Υποστηρικτικών Δομών | | Τμήμα Γ΄ Πολιτιστικών Θεμάτων και Υποστηρικτικών Δομών |
− |
| |
| Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων | | Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων |
| |process_estimated_implementation_time=2 | | |process_estimated_implementation_time=2 |
Γραμμή 108: |
Γραμμή 104: |
| στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων του ΥΠΑΙΘ e-aitisi στη διεύθυνση https://mydocs.minedu.gov.gr/ | | στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων του ΥΠΑΙΘ e-aitisi στη διεύθυνση https://mydocs.minedu.gov.gr/ |
| |process_step_digital_note=Προκαταρκτικές ενέργειες από φορείς: | | |process_step_digital_note=Προκαταρκτικές ενέργειες από φορείς: |
− |
| |
| α) να επισκεφθούν τον ιστότοπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) http://www.iep.edu.gr/el/ereunes-programmata, όπου περιγράφονται οι διαδικασίες υποβολής των αιτημάτων, οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται για την εξέτασή τους, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησης των υποβαλλόμενων προτάσεων και | | α) να επισκεφθούν τον ιστότοπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) http://www.iep.edu.gr/el/ereunes-programmata, όπου περιγράφονται οι διαδικασίες υποβολής των αιτημάτων, οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται για την εξέτασή τους, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησης των υποβαλλόμενων προτάσεων και |
| β) να καταθέσουν στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.,σύμφωνα με το άρθρο 123 του ν.4876/2021, αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο και μόνο μία φορά για το ίδιο αίτημα, φάκελο στον οποίο θα περιέχονται όλα τα αναγκαία τεκμήρια που προβλέπονται και αιτιολογούν την έγκριση των προτεινόμενων εκπαιδευτικών προγραμμάτων/υλικών και των μαθητικών διαγωνισμών. | | β) να καταθέσουν στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.,σύμφωνα με το άρθρο 123 του ν.4876/2021, αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο και μόνο μία φορά για το ίδιο αίτημα, φάκελο στον οποίο θα περιέχονται όλα τα αναγκαία τεκμήρια που προβλέπονται και αιτιολογούν την έγκριση των προτεινόμενων εκπαιδευτικών προγραμμάτων/υλικών και των μαθητικών διαγωνισμών. |
Γραμμή 119: |
Γραμμή 114: |
| |process_step_digital_child=Όχι | | |process_step_digital_child=Όχι |
| |process_step_digital_title=Αίτηση έγκρισης προς ΙΕΠ | | |process_step_digital_title=Αίτηση έγκρισης προς ΙΕΠ |
− | |process_step_digital_co_org=ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π.) | + | |process_step_digital_co_org=17412 |
| |process_step_digital_duration_min=0 | | |process_step_digital_duration_min=0 |
| |process_step_digital_duration_max=3 | | |process_step_digital_duration_max=3 |