|
|
| Γραμμή 47: |
Γραμμή 47: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Χορήγηση στοιχείων κενών οργανικών θέσεων που απομένουν μετά τις μεταθέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών | + | |process_step_title=Αίτημα χορήγησης στοιχείων κενών οργανικών θέσεων που απομένουν μετά τις μεταθέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών |
| | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή | | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή |
| Γραμμή 59: |
Γραμμή 59: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Χορήγηση στοιχείων κενών οργανικών θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού ανά κλάδο και βαθμίδα | + | |process_step_title=Αίτημα για χορήγηση στοιχείων κενών οργανικών θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού ανά κλάδο και βαθμίδα |
| | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή | | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή |
| Γραμμή 71: |
Γραμμή 71: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Υποβολή αιτήματος για την εισήγηση του Προϊσταμένου της Γενικής Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ αναφορικά με τις δημοσιονομικές επιπτώσεις για την πρόκληση δαπάνης, που αφορά στην έκδοση ΚΥΑ καθορισμού θέσεων που πρόκειται να καλυφθούν, κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση. | + | |process_step_title=Αίτημα για χορήγηση εισήγησης δημοσιονομικών επιπτώσεων από την έκδοση της ΚΥΑ |
| | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή | | |process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή |
| Γραμμή 77: |
Γραμμή 77: |
| | |process_step_duration_max=2 | | |process_step_duration_max=2 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| − | |process_step_description=Υποβάλλεται αίτημα προς τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ, τη Δ/νση Τακτικού Προϋπολογισμού και ΜΠΔΣ, Τμήμα Γ για την έκδοση εισήγησης δημοσιονομικών επιπτώσεων για την πρόκληση δαπάνης από την έκδοση της ΚΥΑ καθορισμού θέσεων | + | |process_step_description=Υποβάλλεται αίτημα προς τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ, τη Δ/νση Τακτικού Προϋπολογισμού και ΜΠΔΣ, Τμήμα Γ για την έκδοση εισήγησης δημοσιονομικών επιπτώσεων για την πρόκληση δαπάνης από την έκδοση της ΚΥΑ καθορισμού των κενών οργανικών θέσεων που πρόκειται να πληρωθούν κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 83: |
Γραμμή 83: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Σύνταξη σχεδίου κοινής απόφασης των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών, για τον καθορισμό του αριθμού των κενών θέσεων εκπαιδευτικών που πρόκειται να καλυφθούν, κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση | + | |process_step_title=Σύνταξη σχεδίου ΚΥΑ για τον καθορισμό του αριθμού των προς πλήρωση κενών θέσεων εκπαιδευτικών κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση |
| | |process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός | | |process_step_official=Αρμόδιος Υπουργός |
| | |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| Γραμμή 89: |
Γραμμή 89: |
| | |process_step_duration_max=20 | | |process_step_duration_max=20 |
| | |process_step_duration_type=Ημέρες | | |process_step_duration_type=Ημέρες |
| − | |process_step_description=Συντάσσεται σχέδιο κοινής απόφασης των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών για τον καθορισμό του αριθμού των κενών θέσεων εκπαιδευτικών που πρόκειται να καλυφθούν, κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση αφού ληφθούν υπόψη: α) ο αριθμός των εγκεκριμένων προς πλήρωση κενών οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την αρμόδια επιτροπή της ΠΥΣ33/2006, β) ο αριθμός των οργανικών κενών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση και Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση κατά κλάδο/ειδικότητα μετά τις μεταθέσεις του οικείου έτους γ) ο αριθμός των συστημένων οργανικών θέσεων | + | |process_step_description=Συντάσσεται σχέδιο κοινής απόφασης των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών για τον καθορισμό του αριθμού των κενών θέσεων εκπαιδευτικών που πρόκειται να καλυφθούν, κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση.Το σχέδιο προωθείται ιεραρχικά για υπογραφή από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων |
| − | δ) ο αριθμός των διαθέσιμων υποψηφίων εκπαιδευτικών στους πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ. Το σχέδιο προωθείται ιεραρχικά για υπογραφή απο την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων | + | |process_step_note=Για τη σύνταξη της ΚΥΑ λαμβάνονται υπόψη: α) ο αριθμός των εγκεκριμένων προς πλήρωση κενών οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την αρμόδια επιτροπή της ΠΥΣ33/2006, β) ο αριθμός των οργανικών κενών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση και Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση κατά κλάδο/ειδικότητα μετά τις μεταθέσεις του οικείου έτους γ) ο αριθμός των συστημένων οργανικών θέσεων |
| | + | δ) ο αριθμός των διαθέσιμων υποψηφίων εκπαιδευτικών στους πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 96: |
Γραμμή 97: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Διαβίβαση του υπογεγραμμένου απο την Υπουργό Παιδείας σχεδίου ΚΥΑ καθορισμού του αριθμού των κενών θέσεων εκπαιδευτικών που πρόκειται να καλυφθούν, κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση στο Υπουργείο Οικονομικών | + | |process_step_title=Διαβίβαση του σχεδίου της ΚΥΑ στο Υπουργείο Οικονομικών |
| | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση | | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |