|
|
| Γραμμή 27: |
Γραμμή 27: |
| | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Δικαστική Προσφυγή |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
| − | |process_total_duration_steps_min=5 | + | |process_total_duration_steps_min=5.5 |
| − | |process_total_duration_steps_max=6 | + | |process_total_duration_steps_max=7 |
| | |process_total_duration_steps_type=Μήνες | | |process_total_duration_steps_type=Μήνες |
| | |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| Γραμμή 398: |
Γραμμή 398: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Έλεγχος των αιτήσεων | + | |process_step_title=Έλεγχος των αιτήσεων και των δικαιολογητικών |
| | |process_step_official=Άλλο | | |process_step_official=Άλλο |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| Γραμμή 404: |
Γραμμή 404: |
| | |process_step_duration_max=4 | | |process_step_duration_max=4 |
| | |process_step_duration_type=Μήνες | | |process_step_duration_type=Μήνες |
| − | |process_step_description=Ο έλεγχος των αιτήσεων γίνεται από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το αρμόδιο Τμήμα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. | + | |process_step_description=Ο έλεγχος των αιτήσεων και τα αντίστοιχων δικαιολογητικών γίνεται από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί, βάσει των οδηγιών της εγκυκλίου και από το αρμόδιο Τμήμα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 411: |
Γραμμή 411: |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=Ανακοίνωση των πινάκων μορίων μετάθεσης από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | | |process_step_title=Ανακοίνωση των πινάκων μορίων μετάθεσης από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| | + | |process_step_official=Άλλο |
| | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια | | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| − | |process_step_description=Ο έλεγχος των αιτήσεων και τα αντίστοιχων δικαιολογητικών σε ό,τι αφορά στη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης και στη μοριοδότηση κριτηρίων μετάθεσης, γίνεται από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί, βάσει των οδηγιών της εγκυκλίου. | + | |process_step_description=Αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος, οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναρτούν στις Διεύθυνσή τους πίνακες με τα μόρια μετάθεσης κάθε εκπαιδευτικού. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| | |process_step_num_id=5 | | |process_step_num_id=5 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Υποβολή ενστάσεων επί των πινάκων μορίων μετάθεσης από τους εκπαιδευτικούς |
| | + | |process_step_official=Άλλο |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=1 |
| | + | |process_step_duration_max=2 |
| | + | |process_step_duration_type=Εβδομάδες |
| | + | |process_step_description=Εφόσον δεν συμφωνούν με τη μοριοδότησή τους οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν ένσταση |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=6 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Εξέταση των ενστάσεων από τα αρμόδια Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
| | + | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=2 |
| | + | |process_step_duration_max=2 |
| | + | |process_step_duration_type=Εβδομάδες |
| | + | |process_step_description=Τα οικεία ΠΥΣΔΕ εξετάζουν τις ενστάσεις των εκπαιδευτικών και προβαίνουν σε διόρθωση των ηλεκτρονικών αιτήσεών τους σε περίπτωση δικαίωσης |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=7 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 427: |
Γραμμή 452: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=6 | + | |process_step_num_id=8 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 439: |
Γραμμή 464: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=7 | + | |process_step_num_id=9 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| Γραμμή 448: |
Γραμμή 473: |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=8 | + | |process_step_num_id=10 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |