Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
  |process_description=<p>Κλείστε ψηφιακό ραντεβού στο myKEPlive για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.</p>
+
  |process_description=Κλείστε ψηφιακό ραντεβού στο myKEPlive για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
  
<p>Παρέχονται:</p>
+
Παρέχονται:
  
<ul>
 
<li><u><a href="https://www.gsis.gr/myKEPlive/ypiresies-pros-polites">υπηρεσίες για πολίτες</a></u></li>
 
<li><u><a href="https://www.gsis.gr/myKEPlive/ypiresies-pros-epiheiriseis">υπηρεσίες για επιχειρήσεις</a></u></li>
 
<li><u><a href="https://www.gsis.gr/myKEPlive/dimotikes-ypiresies">δημοτικές υπηρεσίες</a></u></li>
 
</ul>
 
  
<p>Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού, θα χρειαστεί να καταχωρίσετε:</p>
+
υπηρεσίες για πολίτες
 +
υπηρεσίες για επιχειρήσεις
 +
δημοτικές υπηρεσίες
  
<ul>
 
<li>το ονοματεπώνυμό σας</li>
 
<li>την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail)</li>
 
<li>τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου</li>
 
<li>τη διεύθυνσή σας</li>
 
</ul>
 
  
<p>Σημειώστε πως το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιος άλλος για εσάς. Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να είστε εσείς.<br />
+
Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού, θα χρειαστεί να καταχωρίσετε:
Μετά την τηλεδιάσκεψη, θα ολοκληρωθεί σε 2ο χρόνο η διαδικασία.<br />
+
 
<br />
+
 
Παρέχεται ειδική εξυπηρέτηση με διερμηνέα για άτομα με αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις.</p>
+
το ονοματεπώνυμό σας
 +
την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail)
 +
τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου
 +
τη διεύθυνσή σας
 +
 
 +
 
 +
Σημειώστε πως το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιος άλλος για εσάς. Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να είστε εσείς.
 +
Μετά την τηλεδιάσκεψη, θα ολοκληρωθεί σε 2ο χρόνο η διαδικασία.
 +
 
 +
Παρέχεται ειδική εξυπηρέτηση με διερμηνέα για άτομα με αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις.
 
  |process_provided_to=Πολίτες,Επιχειρήσεις
 
  |process_provided_to=Πολίτες,Επιχειρήσεις
 
  |process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών
 
  |process_life_events=Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών

Αναθεώρηση της 14:11, 2 Φεβρουαρίου 2021



f62109d7-4283-4635-ac3a-5fce7e93265a 909884

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

48 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). Η υπηρεσία myKEPlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του ΚΕΠ και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Βασικές πληροφορίες



Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

03/07/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος


            Νομοθεσία

              Κατηγορίες


              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,








              Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.